پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشوئی مادر

قالیشوئی مادر

باید عرض کنم نوع جنس در شستو تاثیر زیادی دارد به خصوص در فرش های ماشینی که ثابت شده است، فرش هایی که کامل اکرولیک می باشد در شستشوی بسیار زیبا و براق شود ولی فرش هایی که مثلا۶۰%اکرولیک و ۴۰ %پلی استرمی باشد.این فرش ها هر چقدر هم سفارشی شسته شود خود را نشان نمی دهد.
و براق نمی شود و در فرش های دستبافت فرش های با رنگ گیاهی خیلی بهتر از شستشوی درمی آید حتی با یک جارو کردن هم رنگ روشن می شود مثلا”فرش هایی سرمه ای که رنگ نیلی رنگ شده است.
می بینیم که بعد از جارو کرد خیلی براق و خوش رنگ می شود، رنگ هایی که ضعیف باشد یا جنس فرش خوب نباشد بعد از شستشو فرش خود را نشا ن نمی دهد ومربوط به شستشوی نیست.
قالیشویی مادریک قالیشویی ارزان است .که باکیفیت فرش شسته وزبانزد عام وخاص است .قالیشوی مادر و قالیشویی اعلاء در تمام نقاط شهر سرویس دارد از جمله در خیابان رودسر – خیابا سمیه – خیابان به آفری خیابان دانشگاه – خیابنا فرصت شیرازی – خیابا نصرت – خیابا جمالزاده –میدان توحید.

ازمایشگاه کنترل کیفی قالیشویی

قالیشویی مادر دارای ازمایشگاهی است که میتواند در این ازمایشگاه انواع قالی ها را از نوع مخملی ، نخ و … را ازمایش قرار دهد و متناسب با وزن هر فرش و متناسب با کیفیت هر کدام نوع شست مخصوص به ان را به دستگاه تجویز کند حتی این ازمایشگاه برای شستشوی فرش مواد خاصی را تجویز می کند که می تواند عمر مفید فرش را تا چند برابر افزایش دهد و احتمال کثیف شدن را کاهش دهد.

ازمایشگاه کنترل کیفی قالیشوییمواد نانو قالیشویی

مواد نانو در شستشوی فرش کمک میکند که فرش شما دیر تر کثیف شود و به راحتی با هر لکه ای در عمق جان فرش و تارو پود ان جای نگیرد.
این مواد باید به میزان و نوع وزن و کیفیت نخ مربوط به هر قالی استفاده شود و نمیتوان هر چیزی را به قالی تجویز نمود.

زمان خشک شویی قالیشویی

با توجه به بیماری کرونا همه ی مشتریان در سدد هستند. که فرش هایشان به صورت بهداشتی شسته شود .و این ازمایشگاه فرایندی مناسب بدون پوسیده شدن فرش را به هر نوع قالی اضافه میکند که اصولا در قالی ها به صورت اعلا شویی معروف است .
تماس با ما