پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی موکت اداری در محل

موکت های اداری یکی از موکت هایی می باشد که بیشتر انتخاب محیط های اداری است به همین دلیل به موکت های اداری معروف شده است. موکت های اداری را می توان به روش های مختلفی مورد شستشو قرار داد و یکی از روش های شستشو موکت های اداری، شستشو در محل می باشد. شستشوی موکت های اداری در محل را می توان به روش های مختلفی انجام داد به عنوان مثال:

۱- بخار شویی

بخار شویی یکی از روش های شستشو موکت ها در محل می باشد و برای بخار شویی موکت ها باید با قالیشویی ها هماهنگ کنید تا در روز مشخصی برای بخارشویی به محل شما مراجعه کنند. بخار شویی با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته ای انجام می شود که موکت پس از اتمام کار کاملا تمیز و براق می شود.

۲- خشکشویی

یکی دیگر از روش های شستشو موکت های اداری در محل، خشکشویی می باشد. خشکشویی موکت های اداری به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط قالیشویی مادر انجام می شود و متخصصینی که خشکشویی موکت ها را انجام می دهند کاملا حرفه ای و آموزش دیده هستند. موکت ها پس از خشکشویی کاملا تمیز و براق می شوند و اگر لکه های قدیمی و سختی بر روی موکت وجود داشته باشد اقدام به لکه گیری آن ها به صورت اصولی می شود.

شستشوی موکت اداری در محل

۳- شستشو در محل

یکی دیگر از روش های شستشو موکت ها در محل، شستشو موکت ها توسط کارکنان با سابقه قالیشویی در محل می باشد. در این روش تمامی مراحل شستشوی موکت های اداری در محل انجام می شود.
برای شستشو موکت ها در محل باید از شوینده های مناسب و با کیفیت استفاده شود تا موکت پس از شستشو کاملا تمیز شود و سطح آن نرم و لطیف باقی بماند. می توان برای شستشو موکت ها از شوینده های نرم کننده و خوشبو کننده نیز استفاده شود تا موکت پس از شستشو دچار ایجاد بوی بد و نا مطبوع نشود. شستشوی موکت ها باید به صورت کاملا حرفه ای و اصولی انجام شود تا گره ها و بافت فرش هیچ آسیبی نبیند و کیفیت اولیه خود را مانند روز اول داشته باشد. اگر شستشوی موکت ها در محل توسط قالیشویی انجام شود موکت ها کاملا اصولی شسته می شوند و پس از شستشو هیچ آسیبی مانند پارگی، رنگ پریدگی، زبر شدگی و‌‌… ندارد و مانند روز اول خود دیده می شود.

روش صحیح شستشوی موکت اداری

برای شستشو موکت های اداری به روش صحیح باید نکاتی رعایت شود تا موکت کیفیت خود را حفظ کند به عنوان نمونه:

۱- برای شستشو موکت ها به روش صحیح باید از آب کاملا سرد استفاده شود تا سطح و رنگ موکت ها دچار آسیب نشود و زیبایی خود را مانند روز اول حفظ کند.

۲- برای شستشو موکت ها به روش صحیح باید از شوینده های مناسب جنس موکت استفاده شود تا موکت پس از شستشو سطح صاف و یک دستی داشته باشد.

۳- برای شستشو موکت ها به روش صحیح بهتر است که روش مناسب و درستی را انتخاب کنید و اگر تصمیم گرفته اید موکت را خودتان مورد شستشو قرار دهید بهتر است که ابتدا اطلاعات خود را بالا ببرید و اگر در این زمینه تخصصی ندارید هیچ اقدامی نکنید.

۴- خشک شدن موکت ها بسیار مهم است و نمی توان برای خشک کردنشان آن ها را بر روی نرده ها پهن کرد به دلیل این که دچار شکستگی می شوند.

روش صحیح شستشوی موکت اداری

۵- برای شستشو موکت ها به روش صحیح نباید فشار زیادی به موکت وارد شود و باید با فشار مناسب مورد شستشو قرار بگیرد تا پس از خشک شدن سطح آن دچار فرو رفتگی نشود.

مراحل موکت شویی در محل

موکت های اداری به دلیل محل قرار گیری خود آلودگی های بیشتری را به خود جذب می کنند و به شستشوی زود به زود احتیاج دارند. یکی از خدمات قالیشویی ها برای شستشو موکت های اداری، شستشو در محل می باشد و تمامی مراحل شستشوی موکت ها در محل مورد نظر شما انجام می شود. مراحل موکت شویی در محل به صورت زیر می باشد.

۱- پس از این که نیرو های قالیشویی به محل شما می آیند، ابتدا اقدام به غبار گیری موکت با استفاده از دستگاه های مخصوص می کنند. برای غبارگیری موکت ها باید از دستگاه های مخصوص استفاده شود تا غبار ها به خوبی از موکت خارج شود و زباله هایی که درون موکت نفوذ کرده اند، خارج شود‌.

۲- پس از این که موکت ها غبار گیری شد، سطح موکت را با استفاده از دستگاه خیس و نم دار می کنند و شوینده ی مناسب را به روش های خاصی بر روی موکت می ریزند.

۳- پس از ریخته شدن مواد شوینده با استفاده از دستگاه های مناسب سطح موکت را به طور کامل مورد شستشو قرار می دهند. دستگاه هایی که برای شیرازه سطح موکت استفاده می شوند سطح موکت را کاملا آرام و اصولی مورد شستشو قرار می دهند و هیچ آسیبی به بافت و گره موکت وارد نمی شود.

مراحل موکت شویی در محل

۴- پس از شستشو سطح موکت، با استفاده از دستگاه مکش مواد شوینده را از موکت بر می دارند و دوباره سپس موکت را خیس و نم دار می کنند تا دوباره با استفاده از دستگاه دیگری مواد شوینده را به طور کامل از عمق موکت خارج می کنند. در این مرحله علاوه بر خارج شدن مواد شوینده، آب های اضافی از موکت به طور کامل خارج می شوند و فقط سطح موکت مقداری نم دار است.

۵- پس از خارج شدن آب های اضافی برای این که نم و رطوبت موکت به طور کامل خارج شود تا چندین ساعت از راه رفتن بر روی موکت باید خودداری شود و اگر شرایط محیا بود، موکت را به فضای باز منتقل می کنند تا به طور عمقی خشک شود.

۶- اگر موکت لکه ها و آلودگی های بسیار زیادی داشته باشد موکت را در چند مرحله مورد شستشو قرار می دهند تا سطح موکت کاملا تمیز و مانند روز اول خود شود‌.
قالیشویی ها در شستشو موکت ها در محل، توجه و دقت بسیاز زیادی می کنند تا کیفیت و ارزشمندی موکت ها حفظ شود و موکت پس از شستشو مانند روز اول خود دیده شود.

انواع موکت اداری

موکت های اداری در انواع جنس ها و طرح های مختلفی هستند ولی بیشترین انتخابی که برای محیط های اداری می شود موکت های زیر می باشد.

۱- موکت طرح نئو

یکی از موکت های اداری که جزو پر طرفدار ترین موکت ها می باشد موکت نئو می باشد. این موکت در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود ولی قالب اصلی این نوع موکت اداری می باشد و در محیط های اداری نمای بسیار زیبایی دارد. موکت های نئو مقاومت نسبتا خوبی دارند و می توان از آن ها به مدت طولانی استفاده کرد.

۲- موکت طرح فرست رادیانت

یکی از موکت های زیبایی که در محیط های اداری بسیار شیک و زیبا جلوه می کند موکت های فرست رادیانت می باشد. این موکت ها طرح های خاصی دارند و با محیط های اداری کاملا سازگار است به همین دلیل انتخاب اول برخی افراد برای محیط های اداری موکت طرح فرست رادیانت می باشد. موکت طرح فرست رادیانت نسبتا محکم است و اگر در نگهداری آن ها کوشا باشیم می توانیم طول عمر آن ها را افزایش دهیم.

۳- موکت طرح الماس

یکی از موکت های زیبایی که دارای نمای پشمی ولی سطح صاف و محکمی دارد موکت های طرح الماس می باشد. موکت الماس سبک خاص خود را دارد و اگر در محیط های اداری به خوبی چیدمان شود نمای بسیار زیبایی دارد. موکت های طرح الماس به راحتی قابل شستشو می باشند و اگر شستشوی آن ها را به قالیشویی ها بسپارید در کمترین زمان شسته می شوند.

انواع موکت اداری

۴- موکت طرح آی سو

یکی از موکت های کاملا شیک و اداری که در برخی از اداره جات ها مشاهده می شود موکت طرح آی سو می باشد. موکت طرح آی سو مناسب اداره جات ها هستند و طرح اصلی آن ها اداری می باشد و بیشتر انتخاب محیط های اداری می شود. موکت طرح آی سو را می توان به راحتی مورد شستشو قرار داد همچنین استحکام آن نسبتا بالا می باشد.

۵- موکت طرح اسنس استرایپ

یکی از موکت های زیبا و مقاومی که انتخاب محیط های اداری می باشد موکت طرح اسنس استرایپ می باشد. این موکت ها سبک خاص خود را دارد و به راحتی با دکوراسیون منزل تناسب دارد. موکت های اسنس استرایپ را می توان با روش های متفاوتی مورد شستشو قرار داد.

تماس با ما