پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی مبل در کرج

مبل هر خانه‌ ای ممکن است به دلایل مختلفی کثیف شود یا لکه‌ هایی روی آن باقی بماند؛ که با مواد شوینده و دستمال‌های خانگی پاک نشود و نیاز به شستشوی مبل با دستگاه داشته باشد. همچنین اگر شما بخواهید مبلتان را در خانه با مواد شوینده خانگی شستشو دهید، پس‌ از چند روز مبل خشک نشده و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد و ممکن است یکنواختی اولیه پارچه مبل از بین برود.

مبل شویی
پس بهترین راه سپردن مبل به مبل شویی ها است؛ که به خانه شما می‌آیند و در کمترین زمان با دستگاه‌های مخصوص، مبل شما را شستشو می‌دهند.
دستگاه شستشوی مبل در چند نوع که ظرفیت های مختلفی را در برمی گیرد، تولید می شود. ساختار دستگاه ها شبیه به هم هستند.
این دستگاه از چند بخش مهم چون: کمپرسورکف‌ ساز، مخزن آب تمیز، مخزن آب کثیف، مخزن مواد شوینده، کف پخش کن و مکنده تشکیل شده است.

دستگاه شستشو مبل چگونه کار می کند؟

داخل دستگاه مواد شوینده مخصوص و مقدار زیادی از کف را که کمترین میزان آب را در خود دارد، تولید کرده و ماده شوینده به کمک آب، که در مخزن وجود دارد فومی را تولید می کند. سپس کف پخش کن دستگاه، فوم تولید شده را به شکلی صاف روی سطح پارچه مبل پخش می نماید. همان گونه که گفته شد این فوم آب بسیاری کمی دارد؛ به همین علت کف‌ها به سطوح زیرین مبل کمتر نفوذ می کند.
اما این فوم‌ ها قدرت شوینده بسیاری بالایی داشته و با طی کردن چند دقیقه، میتواند آلودگی ها را در خود حل کند.
در پایان، بخش مکنده دستگاه پا در میان می گذارد و حجم اصلی کف و رطوبت که در مراحل بالا ایجاد شده بود، را با کمک مکش به مخزن آب کثیف انتقال می دهد.

مزایا در ارتباط با دستگاه شستشو مبل

می توانید درخواست کنید تشک تختتان و اگر فرش کوچکی دارید هم با این دستگاه شستشو دهند. قابل ذکر است که چند ساعت بعد، می توانید از مبل استفاده کنید؛ زیرا مبل با دستگاه خشک شویی مبلمان در منزل خشک شده است .

دستگاه شستشوی مبل
فوم مبلمان به علت عدم نفوذ آب و رطوبت به بخش‌های داخلی مبل آسیب نمی بیند و کار سریعتر و آسان تر صورت می گیرد. پارچه مبلمان به صورت یک دست تمیز و نو می شود. دستگاه با ظرفیت‌های مختلف برای کاربردهای صنعتی و خانگی استفاده می شود.

مبل شویی در کرج

فرقی ندارد که خانه شما کجای تهران باشد در کرج یا… .آلوده شدن مبل اتفاقیست که ممکن است برای هر خانه ای رخ بدهد. و از آنجایی که یکی از زیبایی های منزل، مبلمان منزل است و زیبایی خاصی را به منزل می بخشد. حال وقتی مبلمان کثیف شود از این زیبایی کاسته می شود ونگرانی هایی را ایجاد می کند. ولی نباید نگران بود. زیرا این مشکل قابل حل می باشد.
شاید تصمیم بگیرید که خودتان مبل را بشویید. ولی شستن مبل درمنزل با امکانات خانگی خیلی سخت وشاید غیر ممکن باشد؛ اگر فقط درحد لکه باشد، می شود با روشهای مختلف بسته به نوع لکه مبل را لکه گیری کرد وآن را تمیز نمود.


ولی اگر کثیفی زیاد باشد، دیگر خودمان نمی توانیم آن رابشوییم پس بهترین گزینه مبل شویی می باشد. احتیاجی نیست که مبل را به مبل شویی ببریم. کافیست که با مبل شویی تماس گرفته واز آنها کمک بخواهیم تا در اولین فرصت تکنسین های خود را به منزل بفرستند. تا مبلمان را درمنزل بشویند؛ اگر در کرج زندگی می کنید مبل شویی کرج به شما کمک می کند. سریعا تکنسین های خود را به منزل شما می فرستند ومبلمان شما را شسته وخشک می نمایند. وهمانند روز اول زیبایی را به منزل شما برمی گردانند.
شما می توانید با شماره تلفن های مبل شویی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. دراولین فرصت تکنسین های مبل شویی به منزل شما می آیند. تکنسین ها ابتدا مبل ها را جارو می کشند؛ سپس با فرچه  موادشوینده را روی تمام قسمت های مبل کشیده تا کاملا شسته شوند؛ سپس با دستگاه های مکنده آب، تمام آب کثیف را گرفته ومبلمان را کاملا خشک می کنند.

خدمات شستشوی مبل 

 خدمات مبل شویی در محل تمام مناطق مختلف کرج با بهترین کیفیت و استفاده از بهترین مواد شوینده ارائه می دهد. خدمات شستشوی انواع مبلمان استیل، راحتی،کلاسیک، کاناپه، شزلون، تخت خوابشو انجام می شود.
توجه کنید برای شستن هر جنس مبلی خدمات لازمه ی آن باید انجام شود تا به مبل آسیب نرسد؛ زیرا هر جنسی ظرفیتی دارد و باید با دستگاه مخصوصی انجام شود. همچنین مبل شویی ها سرویس میز و صندلی ناهارخوری و خوشخواب تخت را هم شستشو می دهند.
مبلشویی ها وظیفه دارند در کمترین زمان با قیمتی منصفانه به شستشو مبل بپردازند.

مراحل شستشو مبل 

  1. گرد و غبارگیری مبل
  2. بخارشویی
  3. شامپو زدن
  4. شستشو خشک با آب
  5. فرچه کشیدن
  6. از بین بردن لکه
  7. و در آخر خشک کردن مبل

مبل شویی خوب 

یک شستشوی مبل خوب باید بهترین کیفیت را داشته باشد وبه گونه ای باشد که رضایت کامل مشتری حاصل شود. همچنین خوش قول بوده و قیمت شستشو آن زیر نرخ اتحادیه مبلشویی باشد. به این صورت که علاوه بر اینکه مبل ها را به نحو احسنت شستشو می دهد، به طوری که کوچکترین کثیفی و لکه باقی نماند، نظافت وتمیزی منزل مشتری راهم مدنظر داشته باشد و پارچه خشک کن درزیر مبل ها گذاشته تا از ریختن آب روی زمین وزیر مبل ها جلوگیری شود.


همچنین باید از مواد شوینده مرغوب ومورد تایید مشتری استفاده کند.
تکنسین هایی که به منزل اعزام می شوند باید حرفه ای باشند وبه سرعت کار را انجام بدهند؛ زیرا اگر زمان زیادی را صرف کنند باعث ناراحتی مشتری می شود.
درواقع مبل شویی خوب، آن است که بهترین کیفیت را باهزینه مناسب ارائه دهد. برای این کار لازم است که جنس انواع پارچه های مبل را بشناسند؛ تا بتوانند شوینده مناسب وسازگار با آن پارچه را انتخاب کرده که به مبل آسیبی وارد نکند. همچنین هزینه ها هم مناسب ومنصفانه باشد که به مشتری فشار وارد نکند.

روش های شستن مبل 

شستشوی مبلمان به سه طریق انجام می شود:

۱-بخارشوی

اول اینکه می توانیم از دستگاه بخارشوی استفاده کنیم. به طریقی که داخل مخزن بخارشوی، مواد شوینده وآب گرم می ریزیم وکثیفی مبلمان رابا دستگاه بخارشو برطرف می کنیم.

۲-شامپو فرش و اسفنج

روش دوم استفاده از شامپو فرش وآب گرم وتکه ای اسفنج می باشد. که اسفنج را آغشته با مخلوط شامپو وآب گرم می کنیم وروی مبل می کشیم تا کاملا تمیز شود. سپس آن را با دستمال خشک، کاملا خشک می کنیم.

۳-مبل شویی با دستگاه مخصوص

روش سوم این است که شستشوی مبل را به مبل شویی بسپاریم واز آنها برای شستن مبل و برطرف کردن کثیفی آن کمک بگیریم. که بهترین روش شستشوی مبل می باشد؛ زیرا دو روش اول را چون خودمان انجام می دهیم، تخصصی  نیست وممکن است شوینده انتخابی ما با جنس پارچه سازگار نباشد.و به مبل آسیب وارد کند ولی شستشوی مبل در مبل شویی کرج کاملا تخصصی انجام می شود وکوچکترین آسیبی به مبل وارد نمی کند.

بهترین مبل شویی در کرج

بهترین مبل شویی و قالیشویی درکرج، مبل شویی است که کادر مجرب وحرفه ای داشته باشد وکاملا تخصصی کار خود را انجام دهد. پرسنل آن جنس پارچه های مبل را کاملا بشناسند وانواع شوینده ها راهم بشناسند که بتوانند برای هر نوع پارچه مبلی شوینده مناسب انتخاب کنند.
بهترین مبل شویی، مبل شویی است که وقتی با آنها تماس گرفته می شود وسفارش ثبت می گردد، به سرعت پرسنل خود را اعزام می کنند و کارشان رابه صورت حرفه ای و سریع و درکمترین زمان ممکن انجام می دهند. و هم چنین ارزان ترین قالیشویی و مبل شویی در کرج می باشد.
شما می توانید برای انتخاب بهترین مبلشویی به سایت های مختلف رجوع کنید و نظر کاربران را در ارتباط با آن مبلشویی مطالعه کنید و در آخر مبلشویی را برگزینید که بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما