پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

بهترین مبل شویی

شستشوی مبلمان، یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیاز مندی‌های افراد در اکثر منازل به شمار می‌رود. اکثر افراد برای داشتن منزلی زیباتر و مجلل تر ترجیح می‌دهند تا از انواع مبلمان با جنس‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنند. از آن‌جا که این وسایل به صورت مکرر و پی در پی مورد استفاده قرار می‌گیرند امکان اینکه درصد بالایی از آلودگی‌ها به آن‌ها جذب شود وجود خواهد داشت.
از طرف دیگر با قرار گرفتن همیشگی این ابزار در منازل گرد و غبارهای زیادی روی آن نشسته و مبل شما کثیف خواهند شد به همین دلیل نیاز به شستشو پیدا می کنند. شاید شما بتوانید با استفاده از برخی شوینده‌ها و روش‌ها آلودگی‌های سطحی موجود در مقابل خود را پاک کنید، اما برای شستشوهای عمیق تر و تخصصی تر نیاز به خدمات پیشرفته تری در این زمینه خواهید داشت.


در حال حاضر بسیاری از مجموعه‌ها با ارائه خدمات در این زمینه، می‌توانند شستشوی مبلمان تان را با کیفیت بالایی انجام دهند، اما قبل از استفاده از این خدمات بهتر است درباره یک مبل شویی خوب تحقیق کرده و بعد دست به انتخاب بزنید. در صورتی که مبل‌‌های سنگینی دارید و نمی‌خواهید آن‌ها را به محیط بیرون منتقل کنید می‌توانید از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید.

شستشوی مبل در منزل

اگر  پس از مدتی استفاده از مبل خود حس کردید که کثیف شده و نیاز به شستشو دارد، به کمک روش‌های مختلفی در منزل می‌توانید اینکار را انجام دهید.

شستشوی مبل با بخار شو

برای شستشوی مبل در منزل ابتدا باید مبل را با جاروبرقی تمیز کنید و اگر آشغال یا هرچیزی دیگری روی آن است را تمیز کنید. در مرحله بعد باید به کمک یک فرچه نرم و نمدار روی مبل‌ها بکشید و گرد و غبارهای روی آن را تمیز کنید.

در این مرحله نیاز است به کمک مقداری محلول سرکه و آب لکه‌های روی مبل را بگیرید، برای انجام اینکار باید یک پارچه سفید و تمیز را آغشته به این محلول کنید و روی لکه بیاورید تا لکه از بین برود.در ادامه برای خارج کردن مواد شویند و آب از مبل ‌می‌توانید از حالت مکش یک بخارشو استفاده کنید و آب را از آن خارج کنید.

شستشوی عمیق مبل

برای شستشوی مبل به این روش، باید مانند روش قبل ابتدا به کمک جارو برقی و فرچه، آشغال و گرد و غبارهای روی فرش را تمیز کنیم و سپس اقدام به شستشوی مبل کنیم. سپس به کمک محلول آب و سرکه، مبل را لکه گیری کنید و در مرحله بعد مقدار خیلی کمی از محلول آب و شامپو فرش یا شامپو فاقد اسید را روی یک تیکه اسفنج بریزید تا کف کند و روی مبل خود بکشید تا تمیز شود و سپس با یک دستمال خشک و تمیز آب وارد شده به مبل را بگیرید و به مدت ۲۴ ساعت از مبل استفاده نکنید تا کامل خشک شود.

در صورتی که توانایی شستشوی مبل خود را ندارید، اصلا نگران نباشید، شما با ثبت سفارش خود به دو روش مختلف آنلاین و تلفنی در این سایت می‌توانید در کمترین زمان ممکن از خدمات شستشوی مبل قالیشویی مادر بهره مند شوید.

ویژگی های بهترین مبل شویی

یک مبل شویی خوب باید بتواند خدمات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد، زیرا کیفیت اولین و مهم ترین عامل در این زمینه می باشد. قالیشویی و مبل شویی مادر بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.
در حال حاضر بسیاری از مبل شویی ها برای گسترش کار خود و نیز افزایش خدمات رسانی در این زمینه از ابزار آلات و تجهیزات پیشرفته ای استفاده می کنند. این دستگاه ها می توانند شست شوی مبلمان را با کیفیت بالایی انجام دهند، همچنین استفاده از روش سنتی در برخی از این مجموعه ها باعث شده تا مبل شویی با دقت و مهارت بیشتری انجام شود.


یک مبل شویی خوب باید بتواند برای شستشوی هر مبلمان از روش‌های ویژه استفاده کند. برای مثال در ساختار برخی از مبلمان سلطنتی از پارچه‌های ابریشمی و حساسی استفاده شده است که شستشوی آن‌ها با استفاده روش مناسبی نخواهد بود؛ به همین دلیل مبل شویی باید از روش و سازوکار دیگری برای این فرآیند استفاده کند.
به همین دلیل داشتن یک نیروی انسانی متخصص و با مهارت در این زمینه یکی از مهم ترین نیازمندی‌ها در یک مبل شویی می باشد. پس یک مبل شویی زمانی می‌تواند بهترین باشد که بتواند در زمینه های مختلف سازوکار ویژه و مناسبی را از خود نشان دهد.

 

 

تماس با ما