پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

بهترین قالیشویی

۱۰ درصد تخفیف سفارش آنلاین

اصلی ترین و مهم ترین خدمات ارائه شده در قالیشویی ها، شستشوی انواع فرش است، همانطور که از نام این مجموعه‌ها پیداست؛ خدمات آن‌ها در زمینه شستشوی فرش و قالی و سایر زیر مجموعه‌های آن ارائه خواهد شد.
در گذشته معمولا شستشوی فرش‌ها توسط نیروی انسانی و با استفاده از تجهیزات ساده همانند فرچه و تی انجام می‌شد؛

معرفی خدمات قالیشویی

اما امروزه اکثر قالیشویی‌ها از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن برای شستشوی فرش ها استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی شستشوی انواع فرش در مدت زمان کمتر و با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

مزایای قالیشویی مدرن:

  • شستشوی فرش‌ها به بهترین و تمیز ترین نحو ممکن انجام می‌شود.

  • زمان تحویل سریع و به موقع بدون توجه به وضعیت آب و هوا است.

  • عدم آسیب رسیدن به فرش شما با توجه به بررسی واحد کنترل کیفیت.

  • فرش در محیط بسته گرمخانه خشک می‌شود هیچ گونه هوای کثیف با آن برخورد ندارد و به تمیز ترین شکل ممکن تحویل داده خواهد شد.

  • یکدست تمیز بودن شستشوی فرش به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته

مبل شویی :

شستشوی مبل توسط قالیشویی ها به صورت دستی نیست و با ماشین های مخصوص و مکانیزه صورت میگیرد. همچنین برا ی استفاده از این خدمات نیازی به  حمل  و نقل مبل نیست و مبل شویی در محل انجام میگیرد.

توجه به نکات ایمینی تا به مبل آسیب وارد نشود و انتخاب شوینده مناسب متناسب با جنس پارچه مبل از اهمیت به سزایی برخوردار است که در تخصص ماست.

ترمیم فرش و مبل:

قبل از شستشو آسیب ها بررسی می شود و به شما اطلاع داده می شود، چنانچه مایل باشید ، ترمیم صورت می گیرد. بعضی از این خدمات در زمینه ترمیم عبارتند از:

رفوگری فرش:

امروز قالیشویی‌های زیادی علاوه بر شستشو خدمات رفوگری و ترمیم فرش شما را انجام می‌دهند؛ همانطور که می‌دانید در حال حاضر رفوگری یکی از پرکاربرد ترین و پراستفاده ترین خدمات در شهر شناخته می شود. با توجه به افزایش قیمت فرش، امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا به جای تعویض فرش خود آن را ترمیم کنند؛ در چنین شرایطی نیاز به خدمات رفوگری خواهند داشت.
رفوگری یعنی ترمیم، تعمیر و احیای فرش آسیب دیده؛ می تواند در زمینه های بیدزدگی، پاره شدگی، سوختگی، پوسیدگی و… ایجاد شده باشد. که کلیه این موارد دستور کار ویژه خود را دارند. ترمیم فرش از جمله اموری است که باید توسط  افراد ماهر و با تجربه به انجام برسد تا فرش آسیبی چه جدی و چه سطحی نبیند.

خدمات ریشه بافی فرش:

همانطور که می‌دانید ریشه‌ها نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و زیبایی فرش دارند؛ با توجه به این موضوع اگر آن‌ها دچار آسیب‌ دیدگی شده باشند، بهتر است در کمترین زمان ممکن نسبت به احیای آن ها و ریشه دوزی فرش اقدام کنید.
در حال حاضر قالیشویی های زیادی خدمات بافت ریشه برای فرش های ماشینی، ابریشمی، دستباف و غیره را انجام خواهند داد این خدمات معمولاً هزینه های زیادی نداشته و با توجه به نوع فرش شما این هزینه ها متغیر خواهد بود.

چرم دوزی فرش:

اگر چرم دور فرش شما تحت شرایط مختلف از بین رفته، می‌توانید با استفاده از خدمات قالیشویی ها آن را ترمیم کنید هزینه‌های مربوط به چرم دوزی با توجه به نوع چرم استفاده شده و نوع فرش شما متفاوت خواهد بود.

قیمت قالیشویی:

قیمت شستشوی فرش در قالیشویی‌ها با توجه به نوع فرش شما و نیز قالیشویی مورد نظر متفاوت است. برای مثال معمولاً هزینه‌های مربوط به شستشوی فرش‌های دستباف از فرش‌های ماشینی بیشتر است، زیرا برای شستشوی این فرش‌ها معمولاً تجهیزات و ساز و کارهای ویژه ای استفاده خواهد شد.


شما باید در هنگام انتخاب قالیشویی مورد نظر خود دقت زیادی به خرج دهید تا از بروز هرگونه هزینه اضافه در این زمینه جلوگیری کنید.

قالیشویی متخصص

همانطور که می دانید فرش ها یکی از مهم ترین وسایل در منزل به شمار می‌ روند. با توجه به این موضوع حفظ سلامت آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد؛ برای حفظ سلامتی شما باید به فکر شستشوی فرش های خود نیز باشید در چنین شرایطی استفاده از خدمات قالیشویی ها گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
اما آیا اطمینان به هر قالیشویی فعال در سطح شهر تصمیم عاقلانه می باشد؟
برای حفظ سلامت و زیبایی فرش خود شما باید به دنبال قالیشویی متخصص در جهت شستشوی فرش های خود باشید امروزه قالیشویی های زیادی برای جذب مشتری بیشتر سعی می‌کنند تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن برای شما ارائه کنند.
در قالیشویی ها تجهیزات ویژه ای وجود دارد که به کارگیری این تجهیزات کیفیت شستشو را تا حدود زیادی افزایش خواهد داد و متخصصان و کارشناسان فعال در این مجموعه ها کلیه مراحل کار را کنترل کرده و دقت زیادی به خرج می دهند. در قالیشویی های متخصص، معمولا آزمایشگاه های ویژه ای وجود دارد که در این آزمایشگاه ها کیفیت مواد به کار گرفته شده به صورت منظم کنترل می شود با توجه به این موضوع بهترین خدمات نصیب شما خواهد شد.

قالیشویی متخصص
امروزه قالیشویی های زیادی برای جذب مشتری بیشتر خدمات خود را صفحات مجازی نشان داده و آن ها را به شما معرفی کرده اند با توجه به فایل های منتشر شده در این صفحات می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید همچنین در حال حاضر مجموعه های فعال در این زمینه نظرات سایر مشتریان خود را صورت واضح قرار می دهند که شما می توانید با استفاده از این نظرات انتخاب بهتری داشته باشید.

انتخاب قالیشویی معتبر

اگر قصد استفاده از خدمات قالیشویی معتبر را دارید، ابتدا باید آن را پیدا کنید. در چنین شرایطی اطمینان به تبلیغات انجام شده در این زمینه کار درستی نخواهد بود. بهترین کار در این زمینه این است که با استفاده از علم و آگاهی خود اقدام کنید شما می توانید ویژگی های یک قالیشویی معتبر در اینترنت را مطالعه کرده و با توجه به این اطلاعات انتخابی عاقلانه تر داشته باشید.

انتخاب قالیشویی معتبر
اگر نسبت به حمل و نقل فرش های خود کمی نگران هستید، می توانید از خدمات شستشو در محل استفاده کنید در چنین شرایطی نیروهای قالیشویی به منزل و یا محل مورد نظر شما آمده و شستشوی فرش شما را در حضور خودتان انجام خواهند داد.

قالیشویی ارزان

افراد معمولاً جذب مکان‌ هایی می‌شوند که برای خدمات خود از تخفیفات ویژه و استثنایی استفاده کرده است. قالیشویی ها نیز می توانند با استفاده از این موضوع مشتری بیشتری جذب کنند. توجه داشته باشید اگرچه برای شستشوی فرش های خود با استفاده از خدمات یک قالیشویی ارزان می توانید هزینه های کمتری پرداخت کنید اما در این میان بحث سلامت فرش شما از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

قالیشویی ارزان
برخی از قالشویی ها اگرچه هزینه های کمی در قبال شستشوی فرش ها دریافت می‌کنند اما برای شستن آن ها از مواد شوینده مرغوب استفاده نمی کنند و آسیب های زیادی به بافت فرش شما وارد خواهد شد. البته قیمت بالای خدمات یک مجموعه به معنای بالا بودن کیفیت کار آن ها نمی باشد پس در این زمینه شما باید اولویت اصلی خود را کیفیت خدمات قالیشویی مورد نظر را قرار دهید.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی

  • در این قالیشویی ها از مصرف بی رویه آب شهری و مواد شوینده بسیار صرفه جویی می شود‌.
  • فرش ها کاملا شرعی شسته می شوند.

  • از جدیدترین ابزار ها استفاده می شود چرا که ابزار الات قدیمی علاوه بر اینکه تمیز شست و شو نمی دهد، باعث هدر رفتن اب و مواد شوینده هم می شود و انرژی زیادی هم می خواهد تا فرش ها کامل شسته شود.
  • این مجموعه، فرش ها را خواب کشی و اتو کشی می کند.
  • پاک کردن جوهر از روی فرش و از بین بردن انوع لکه فرش، موکت و مبل
تماس با ما