پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شست و شوی فرش

فرش ها پر مصرف ترین هستند و روزانه رفت و آمد های زیادی بر روی آن ها انجام می شود. فرش ها کثیف می شوند و وقتی فرش ها تمیزی نباشند جلوه و زیبایی آن ها گرفته می شود و این حس تمیز و مرتب نبودن را در کل منزل ایجاد می کنند به همین دلیل است که بهتر است هرزگاهی فرش ها در مکان های معتبر و قالی شویی ها شسته شوند تا جلوه و زیبایی اولیه ی خود را بدست آورند.  امروزه فرش ها در جنس های مختلفی تولید می شوند و تنوع بسیار بالا است به همین دلیل این کار بیش تر در قالی شویی ها انجام می شود.

شست و شوی فرش در منازل
شست و شوی فرش ها باید اصولی باشد و برای بهتر انجام شدن آن در قالی شویی ها انجام می شود چرا که قالی شویی ها از همه ی جهات تکمیل هستند و ماشین الات و دستگاه های مجهزی دارند و می توانند فرش ها را در بالاترین کیفیت شست و شو دهند. با توجه به این موضوع که امروزه هزینه ی خرید فرش بسیار بالا می باشد لازم است که نکات شست و شو رعایت شود و در منازل هم نگه داری از فرش ها مهم می باشد و حتما در صورت کثیف شدن فرش ها اقدام به شست و شو شود تا فرش طول عمر بیش تر داشته باشد و از کهنگی سریع آن جلوگیری شود.

· قالیشویی اتوماتیک

در قالیشویی تمام اتوماتیک تمام مراحل شستشوی فرش ماشینی و دستبافت توسط تجهیزات مکانیزه انجام می شود و تنها افرادی بر این پروسه نظارت دارند. قالیشویی اتوماتیک و تمام مکانیزه را با قیمت قالیشویی مناسب در هوم سرویز تجربه کنید.

شست و شوی فرش ها به روش مدرن

 قالی شویی ها امروزه با پیشرفت های صورت گرفته مانند قدیم ابزار و وسیله های پیش پا افتاده جهت شست و شو ندارند و دارای دستگاه های کاملا مجهز و کاربردی برای انواع فرش ها و قالی هامی باشند و هم چنین از نظر مواد شوینده هم کاملا تکمیل هستند و با داشتن کادر و پرسنل مجرب کار شست و شک را در بالا ترین کیفیت و جدید ترین روش ها انجام می دهند. فرش ها با توجه به جنسشان مواد شوینده های متفاوتی را جهت شست و شو نیاز دارند به همین دلیل تشخیص این مورد توسط افراد با تجربه صورت می گیرد و افرادی که در قالی شویی ها مشغول به کار هستند بهترین گزینه برای این موضوع می باشند به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود فرش ها هر نوعی که دارند بهتر است در مراکز قالی شویی به نحوه احسن شسته و خشک شوند.

شست و شوی فرش ها به روش مدرنهم چنین امروزه فرش های عتیقه و کهنه هم برای این که طول عمر بیش تری داشته باشند شسته می شوند که این کار در قالی شویی ها انجام شده و در آن جا برای بالا بردن طول عمر قالی و بهتر کردن کیفیت آن ها نوعی مواد شیمیایی استفاده می کنند که برای فرش ها بسیار گفید و کاربردی می باشد.پس برای این که بخواهیم فرش ها توسط جدید ترین و مدرن ترین روش ها شسته شوند بهتر است که به قالی شویی ها سپرده شود تا در بالاترین کیفیت ممکن و همین طور تمیز ترین حالت،  فرش ها قرار بگیرند.

شست و شوی فرش در منازل

در گذشته شست و شوی فرش ها در منازل انجام می شد چرا که فرش ها در جنس های معمول و کمی بودند و کار شست و شو بسیار راحت بود که برای این کار ابتدا فرش ها را می تکاندند تا هر گونه زباله و اجسام خارجی از فرش خارج شود و سپس با مواد شوینده و آب و پارو به شست و شوی آن ها می پرداختند.

شستشوی فرش در خانهپس از اتمام شست و شو فرش ها را رو به افتاب جهت خشک شدن پهن می کردند و به این صورت بود که فرش ها را در منازل شست و شو می دادند و هم چنین به علت این که  در گذشته ها توان مالی کم بود و تعداد فرش ها معمولا بالا بود و یا حتی به  رسم هر ساله فرش ها در منازل و توسط افراد منزل شسته می شد و مواد شوینده ی مصرفی همگی از یک نوع بودند که بعد ها باعث کهنگی زود هنگام و اسیب های فرش می شد اما امروزه با توجه به این موضوع که فرش ها بسیار متنوع شدند که این تنوع از نظر جنس و طرح است و از همه مهم تر که  دستگاه های مجهزی جهت شست و شوی فرش ها و مواد شوینده های مخصوصی روی کار امد دیگر فرش ها در منازل شسته نشده و یا خیلی به ندرت این اتفاق می افتد و فرش ها را در مراکز و قالی شویی ها می برند تا توسط این دستگاه های مدرن و روش های جدید در بالا ترین کیفیت شسته شود که از خیلی جهات هم این کار بهتر است چرا که در مصرف آب و انرژی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی می شود و مهم تر آن که این کار توسط افراد مجرب انجام می شود و فرش ها کاملا سالم و بدون آسیب تا سال ها قابل استفاده باقی می مانند.

شست و شوی انواع تابلو فرش

در شست و شوی تابلو فرش ها با توجه به جنسی که  دارد مواد شوینده ی مخصوص استفاده می شود هم چنین این کار را هم می توان در منازل انجام داد و هم می توان به قالی شویی ها سپرد.اگر شست و شوی تابلو فرش ها در منازل انجام می شود، نوعی دستگاه مخصوص وجود دارد که به راحتی و در کوتاه ترین زمان می تواند تابلو فرش ها را شست و شو دهد که این دستگاه بخارشورها هستند.این دستگاه با استفاده از بخار آب و درجه حرارت کاملا مناسب تابلو فرش ها تنظیم می شوند و بدون هیچ گونه آسیبی تابلو ها را شست و شو می دهد.

شست و شوی انواع فرش های ماشینی

در صورت شست و شوی انواع فرش های ماشینی لازم است که تشخیص دهیم از چه جنس نخی تهیه شده اند چرا که امروزه فرش های ماشینی در انواع جنس های آکریلیک، پرو پیلنی، پلی استری و نایلنی می باشند که هر کدام کاملا با هم متفاوت بوده و نحوه ی شست و شوی آن ها نیز متفاوت و در شرایط مخصوص به خودش انجام می شود البته تشخیص این که ایا فرش خاصیت پس دادن رنگ و یا تداخل رنگ را دارد یا خیر هم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که  این امکان دارد که در حین شست و شو و حتی پس از شست و شو فرش در رابطه با این موضوع دچار اسیب شود که دیگر کار از کار می گذرد و شخص باید فرش را تعویض کند.

شست و شوی انواع فرش های ماشینی
پس بهتر است که فرش های ماشینی از هر نوعی که هستند توسط افراد متخصص و البته در قالی شویی ها شسته شوند.

تماس با ما