پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالی شویی منطقه ۱۷

اگر شما ساکن شهر تهران هستید و منزل شما در منطقه ۱۷ تهران واقع‌ شده است، باید بگوییم که قالی‌شویی‌ های با سابقه زیادی در این منطقه واقع شده‌اند؛ که هر کدام ازخدمات متنوعی استفاده می‌کنند تا رضایت مشتری را جلب کنند.

قالی شویی منطقه ۱۷
منطقه ۱۷ تهران در قسمت جنوب غربی این شهر واقع شده‌است و جمعیت آن بسیار بالا می‌باشد و بیشتر خانه‌ها در این منطقه به صورت آپارتمانی بوده، بنابراین شستشوی فرش به روش سنتی امکان‌پذیر نمی‌باشد و حتما باید برای شستشوی فرش به سراغ قالی‌شویی‌های معتبر بروید.

مناطق تحت پوشش قالی‌شویی منطقه ۱۷

 بهترین گزینه برای انتخاب شما، یک قالی‌شویی با اعتبار می‌باشد که در نزدیکی محل زندگی شما واقع شده‌است و اگر قالی‌شویی در نزدیکی شما باشد هزینه حمل‌ و نقل فرش کمتر می‌شود و همچنین در مدت‌ زمان کمتری فرش به دست شما می‌رسد. منطقه ۱۷ شهر تهران در قسمت جنوب غربی این شهر واقع شده‌است و از یک سمت به مناطق ۹،۱۰شهر تهران می‌رسد و از سمت دیگر به مناطق ۱۶ و ۱۸ و همچنین  در نزدیکی‌های خیابان قزوین و خیابان یافت آباد می‌باشد.

مناطق تحت پوشش قالی‌شویی منطقه ۱۷
اگر محل زندگی شما در نزدیکی این مناطق می‌باشد، به‌ راحتی می‌توانید به قالی‌شویی هایی که در این منطقه واقع‌ شده است دسترسی پیدا کنید.

تعریف قالی شویی معتبر

۱.داشتن مجوز از اتحادیه

 مشتریان می‌توانند با خیال راحت فرش خود را به قالی‌شویی‌هایی بسپارند؛ که از طرف اتحادیه تایید شده باشد. یک اتحادیه برای صدور مجوزبرای قالیشویی‌ تهران تمامی جهات را به‌خوبی بررسی میکندواگر قالیشویی از هر نظر دارای ویژگی های لازم باشد مجوز را صادر میکند. 

۲.هزینه شستشو

تمامی نرخ ها توسط اتحادیه قالیشویی تعیین میشود و اگرعلاوه‌ برشستشوی فرش از خدمات دیگری برای فرش استفاده شود، تمامی این نرخ‌ها به‌ صورت جداگانه برای مشتری عنوان می شود تا مشتری از نرخ‌های مربوطه آگاه گردد.

۳.ارائه فاکتور

یک قالیشویی معتبر باید برای کارکنان خود از لباس رسمی استفاده کند و ماشین‌هایی که برای حمل‌ و نقل استفاده می‌شود باید شماره‌تلفن قالی‌شویی، برروی ماشین نوشته‌شده باشد و دارای آرم شرکت باشد. همچنین در زمانی‌که فرش را تحویل می‌گیرند، باید فاکتوری را به مشتری تحویل دهند که در آن تحویل گرفتن فرش تایید شده باشد و همچنین باید قالی‌شویی تضمین دهد، درصورتی‌که در زمان شستشوی فرش آسیب به آن وارد شود، خسارت فرش به مشتری پرداخت شود.

معرفی یک قالی‌شویی معتبر

۴.تحویل به‌ موقع فرش

 قالی‌شویی معتبر باید به وقت مشتری خود اهمیت بدهد و بتواند فرش را سر موعد مقرر به مشتری تحویل بدهد تا مشتری هم بتواند طبق برنامه‌ریزی که برای خود دارد، به کارهای روزمره خود بپردازد.

۵.استفاده از مواد شوینده مخصوص هر فرش

یک قالی‌شویی باید از نحوه شستشوی فرش آگاهی داشته باشد و از مواد شوینده مخصوص هر فرش برای شستشوی آن استفاده کند. بعضی از فرش ها نسبت‌ به مواد شوینده حساس می‌باشند و باید در شستشوی آن‌ها حساسیت زیادی به خرج داد.

شستشوی فرش ابریشمی در قالی‌شویی 

فرش ابریشم یکی از فرش‌هایی می‌باشد که نسبت‌ به مواد شوینده بسیار حساس بوده و کوچک‌ ترین بی‌ دقتی در انتخاب مواد شوینده‌ی مخصوص این فرش، باعث می‌شود رنگ فرش از بین برود.

مراحل شستشوی فرش ابریشم

۱.گردگیری فرش

الیاف فرش‌های ابریشمی بسیار حساس بوده و سریعاً گردوغبار را به سمت خود جلب می‌کند. برای شست‌وشوی این‌گونه فرش‌ها ابتدا باید فرش‌، به‌صورت کامل گردگیری شود؛ تا در مرحله شستشو گرد و خاک به بافت‌های فرش نفوذ نکند.

۲.لکه بری فرش

علاوه‌ بر لکه‌هایی که در اثر گرد و خاک و آلودگی  باعث کثیفی فرش شده‌است ، گاهی لکه‌هایی بر روی این فرش‌ها وجود دارد که با استفاده از مواد شوینده‌ این لکه‌ها از بین نمی‌رود و باید به‌صورت جداگانه این لکه‌ها پاک شوند؛ که درقالی‌شویی منطقه ۱۷ این لکه‌ها توسط مواد پاک‌کننده به گونه ای که  به بافت فرش آسیب نزنند پاک می‌شود.

۳‌.آب‌ گیری فرش

گاهی الیاف بکار برده در فرش‌های ابریشمی نسبت‌به آب زیاد حساس می‌باشند؛ بنابراین باید در مرحله آب‌گیری دقت کرد که آب زیادی بر روی فرش ابریشم ریخته نشود و همچنین  آبی که استفاده می‌شود، باید آب سرد یا ولرم باشد زیرا آب داغ باعث آسیب به الیاف فرش ابریشم می‌شود و امکان آب‌رفتگی فرش وجود دارد.

۳.شستشوی فرش

در این مرحله از مواد شوینده‌ای که به‌صورت مایع هستند و اکثر این مواد شوینده، شامپو می‌باشند؛ برای شستشوی فرش استفاده می‌شود زیرا ترکیبات شامپو به گونه‌ای ملایم بوده و باعث آسیب به این‌گونه فرش‌ها نمی‌شود.

شستشوی فرش‌ ابریشمی در قالی‌شویی منطقه ۱۷ تهران

۵.خشک کردن فرش

فرش ابریشم باید بادقت خشک شود و درجه حرارتی که برای خشک کردن آن استفاده می‌شود، زیاد بالا نباشد که باعث آسیب به الیاف فرش شود و به گونه‌ای باشد که رطوبتی در فرش باقی نماند.

۶‌.اتوکشی

بعد از این‌که تمامی مراحل مربوط به شستشوی فرش ابریشم انجام شد، برای این‌که درخشندگی فرش حفظ شود، این فرش‌ها اتو میشوند و در کاورهای مخصوص قرار گرفته و به دست مشتری می‌رسد.

مواد شوینده در قالی‌شویی منطقه ۱۷

یکی از موارد مهم برای قالی‌شویی‌ها استفاده از مواد شوینده با کیفیت برای شستشوی فرش می‌باشد؛ که این‌گونه مواد شوینده آسیب به بافت فرش وارد نکنند و هم چنین از درجه پاک‌کنندگی بالایی برخوردار باشند. در قالی‌شویی منطقه ۱۷ از مواد شوینده ای استفاده می‌شود که کیفیت آن‌ها بسیار بالا می‌باشد و باعث تمیزی فوق‌ العاده در فرش‌ها می‌شود و کیفیت این مواد به گونه‌ای می‌باشد که هیچ‌گونه آسیبی به بافت فرش وارد نمی‌کند. برای ثبت سفارش شستشوی فرش و مبلمان خود، می توانید با قالیشویی منطقه ۱۷ و یا  شماره قالیشویی آذری فلاح تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

مواد شوینده در قالی‌شویی منطقه ۱۷
همچنین دراین قالی‌شویی از روش اعلاء شویی برای شستشوی فرش‌ها استفاده می‌شود؛ که این روش هم برای فرش‌هایی به کار برده می‌شود که از حساسیت بالایی نسبت‌ به مواد شوینده برخوردار هستند و موادی که برای این روش شستشو استفاده می‌شود، به‌صورت مایع بوده و فرش در دو مرحله آب‌گیری می‌شود تا هیچ‌گونه ماده شوینده‌ای در آن باقی نماند.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما