پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالی شویی در فردیس

یکی از قالی شویی های محدوده ی کرج که از کیفیتی عالی و درجه یک در شست و شو و سایر خدمات دیگر برخوردار است، قالی شویی در فردیس می باشد.

قالیشویی در فردیس

این قالی شویی دارای دستگاه های کاملا مدرن و امروزی در جهت شست و شوی انواع فرش ها با جنس و کیفیت های متفاوت برخوردار بوده و دارای سابقه ی درخشان در این زمینه می باشد.

شوینده مورد استفاده و تاثیر آن بر قیمت قالیشویی

کیفیت شوینده ها و موادی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد روی قیمت قالیشویی تاثیر مستقیم دارد. قالی شویی خوب همیشه از مواد شوینده با کیفیت تری استفاده می کنند. دور از ذهن نیست که شوینده های با کیفیت تر قیمت قالیشویی بیشتری داشته باشند و بدون تردید این موضوع قیمت قالیشویی را افزایش می دهد. همچنین در صورت وجود لکه های خاص رفع لکه به علت استفاده از لکه برهای خاص جداگانه اعلام می شود.

شست و شوی تخصصی تابلو فرش ها

 شست و شوی تابلو فرش ها نیز همانند شست و شوی فرش دارای نکاتی است که رعایت این نکات بسیار مهم و ضروری می باشد. در شست و شوی تابلو فرش ها با توجه به جنسی که تابلو فرش دارد، مواد شوینده ی مخصوص استفاده می شود؛ هم چنین در برخی موارد دستگاه های مخصوص که بخارشور نام دارد برای شست و شوی تابلو فرش ها استفاده می کنند. این دستگاه با استفاده از بخار آب و درجه حرارت متعادل و مناسب تابلو فرش ها از هر گونه آلودگی تمیز کرده و بدون هیچ گونه آسیبی تابلو ها را شست و شو می دهد.

شستن تابلو فرش
علاوه بر این، دستگاه به صورت عادی و همانند شست و شوی سایر فرش ها نیز این کار صورت گرفته و در کیفیتی بالا و مناسب شست و خشک می شود. تابلو شویی نیز از جمله خدماتی نسبتاً ضروری می باشد که در برخی از قالی شویی ها از جمله قالی شویی در فردیس به صورت تخصصی انجام می شود و حتی در برخی موارد اگر تابلو فرش ها دچار آسیب باشند،  در ابتدا به تعمیر آن پرداخته و سپس کار شست و شو را انجام می دهند.

قالی شویی ارزنده و معتبر

قالی شویی معتبر و با کیفیت قالی شویی است، که از همه نظر عالی و تمام خصوصیات و ویژگی های یک قالی شویی کامل و حرفه ای را دارا باشد و هم چنین از دستگاه های مجهز و جدید و از همه مهم تر مواد شوینده های بسیار با کیفیت بر خوردار باشد.

معرفی یک قالی شویی معتبر
برای این که بخواهیم قالی شویی معتبر را بر گزینیم، لازم است که از همه ی جهات مختلف آن را بسنجیم تا با خیالی آسوده بتوانیم فرش ها را به این مکان ها بسپاریم. که یکی از ساده ترین روش ها جهت فهمیدن این موضوع، مشاهده ی قالی شویی و بررسی تعداد مشتریان آن می باشد و  امروزه اکثر قالی شویی های معتبر در اینترنت، سایت های مخصوص به خود را دارند که انواع خدمات خود را در آن سایت ها قرار می دهند و در بخش نظر سنجی ها نیز نظرات مشتریان ثبت می شود.

مواد شوینده مصرفی قالی شویی فردیس

در قالی شویی فردیس، همان طور که ذکر کردیم مواد شوینده های مصرفی همگی  با جنس فرش ها مطابقت داشته و علاوه بر این مواد های شوینده لکه بردار های قوی و شیمیایی مناسب با فرش ها را نیز مورد استفاده قرار می دهند؛ چرا که در هنگام شست و شوی فرش ها اولین کاری که انجام می شود لکه برداری است. در ابتدا باید به طور دقیق تشخیص داده شود و متناسب با نوع لکه، لکه بردار های قوی را مورد استفاده قرار دهند و سپس به شست و شوی فرش ها بپردازند.

مواد شتشوی فرش.jpg
همه ی این موارد در قالی شویی فردیس به طور دقیق و تخصصی صورت می گیرد.  چرا که دارای پرسنل مجرب و با تجربه می باشد و البته نکته ی مهمی که وجود دارد این است که همه ی این موارد نیز در این قالی شویی در ارتباط با شست و شوی انواع مبل ها نیز صدق می کند. که به اصطلاح همان مبل شویی گفته می شود. با توجه به همه ی این موارد که ذکر کردیم قالی شویی فردیس جز قالی شویی های کاملا معتبری مانند قالیشویی در گرمدره در این محدوده بوده و سابقه ی درخشانی در کارنامه ی چند ساله ی خود ثبت کرده است.

ویژگی های قالی شویی در فردیس

از جمله ویژگی های مطلوبی که در ارتباط با قالی شویی در فردیس، می توان گفت همان خدماتی است که مشتریان خود را از آن ها بهره مند می سازد که از جمله این خدمات در زمینه ی شست و شوی انواع فرش ها، شست و شوی انواع مبلمان که همان مبل شویی است، شست و شوی انواع تابلو فرش ها در هر ابعاد و سایز، انجام انواع تعمیرات فرشی و… می باشد.ویژگی های قالی شویی

ویژگی دیگری که می توان از این قالی شویی گفت، اتوماتیک بودن دستگاه ها است که خود از اتلاف بیش از حد آب و برق و انرژی جلوگیری می کند و از آب تصفیه شده ی غیر شرب در جهت شست و شو استفاده می شود که این مورد از جمله موارد بسیار مفید و کاربردی است که در این قالی شویی صورت می گیرد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما