پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی منطقه ۱۷

شستن فرش های ابریشمی و چله ابریشم خود را با قالیشویی منطقه ۱۷ به ما بسپارید. شست و شوی فرش های ماشینی و فانتزی خود را به ما بسپارید. شست و شوی موکت های منزل خود را به ما بسپارید. شست وشوی مبلمان خانه را به ما بسپارید‌. شستن فرش، از اصلی‌ترین خدمات قالی شویی ما است. که با بهترین و برترین کیفیت ممکن به همشهریان گرامی در منطقه هفده ارائه می‌شود. ما فرش شما را با بهترین حمل و نقل ممکن جا به جا کرده، با بالا ترین کیفیت ممکن شستشو داده و در زمان تعیین شده تحویل خواهیم داد. قالیشویی ما تضمین می‌ دهد با ما تجربه به یاد ماندنی خواهید داشت.

شستشوی فرش یک کار تخصصی است. در گذشته‌ این کار توسط اهالی خانواده و در فضای باز خانه های حیاط دار مثل حیاط یا پشت بام  انجام می‌شد. اما امروزه علت های زیادی وجود دارد که انجام این کار در خانه به‌ صرفه نیست و فقط هدر دادن آب و زمان را به همراه دارد.
در ابتدا باید به یاد داشته باشید که فرش‌های جدید  و امروزی در انواع گوناگونی و با الیاف مختلف تولید می‌شوند. بنا براین سپردن فرش ها به قالیشویی معتبر مانند قالیشویی منطقه ۱۷ و قالیشویی البرز دماوند، بهترین گزینه می باشد.

تفاوت در شستشوی فرش ها

هر فرش ویژگی‌ های خاص خود را دارد؛ که همین موضوع سبب می شود تا شستشوی آن نیازمند مواد شوینده و روش مناسب شست و شوی آن فرش باشد. شناخت فرش‌ها کاری تخصصی است؛ و تنها با تجربه سال‌ها فعالیت در این زمینه به دست می‌آید. در این شرایط اگر تشخیص درستی صورت نگیرد؛ ممکن است به قیمت از دست رفتن کیفیت فرش و شستشوی نامناسب آن تمام شود.شستن فرش های اعلا، کاری است که باید به ما بسپارید. تا بدون کوچکترین آسیب فرشی که دارای ارزشی مادی و معنوی برای شما تحویل شما دهیم.

پس از مدتی مبلمان خانه نیز نیاز به شست و شو دارند. که این کار از دست ما به درستی ساخته نیست.باید برای انجام این کار کمک تخصصی بگیریم. رفوی فرش ها مسئله ای است کاملا تخصصی رفوی فرش های شما تخصص ماست. با ما تجربه ای دلنشین کسب کنید. شستن موکت ها کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است که خشک کردنش یک کار سخت است.
ما میتوانیم با اطمینان کامل به بهترین قالیشویی منطقه ۱۷ خیال خود را آسوده کنیم. شستشوی فرش شما یک کار تخصصی برای ما است.
به این منظور که ما برای فرش شما و شخص خود شماارزش قائل هستیم، هر فرشی را بنا بر شرایط و ویژگی‌های خاص خودش آنطور که باید شست و شو خواهیم داد.
استفاده از دستگاه‌ های مکانیکی مخصوص فرش شویی،استفاده از بهترین مواد شوینده و شامپوهای خارجی و بهره بردن از برترین روش‌های شستشوی فرش و خشک کردن،همه آن چیزی است که باعث خواهد شد، شستشوی فرش شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. لکه ای بر روی فرش های شما باقی نخواهد ماند. کارشناسان ما یک فرش کاملا تمیز تحویل شما خواهند داد.

صد در صد برای شما هم به عنوان یک مسلمان مهم است که فرش های شما عاری از هرگونه نجاست باشند. ما با آبکشی اسلامی خیال شما را آسوده خواهیم کرد. اهالی محله های ابوذر و قلعه مرغی و زمزم و امامزاده حسن و بهاران و مقدم و….همگی میتوانند فرش های خود را به برترین منطقه بسپارند و از بابت روش شستن فرش دستباف در قالیشویی با منصفانه ترین قیمت و خدمات سطح بالای قالیشویی که مجهز به دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک است، مطلع شوند. در کوتاه ترین زمان ممکن با یک تماس مشکل  خود را با ما بیان کرده تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.ما اماده ارائه خدماتی تضمینی به شما هستیم.
فرش های شما پس از شست وشوی مناسب و کامل با دستگاه های پیشرفته و مدرن آبگیری خواهند شد. و پس از خشک شدن، رول شده و با کاور سر موقع کف خانه شما خواهند بود. قالیشویی ما متعهد به شماست می توانید با اعتماد به ما مشتری دائمی ما شوید و اعتبار ما باشید. قالیشویی ما بهترین منطقه ۱۷ زیر نظر اتحادیه با نرخ مناسب با مدیریتی مجرب و نیروهای متخصص در خدمت شماست.

دلایل انتخاب قالیشویی در منطقه ۱۷

انتخاب قالیشویی در منطقه ۱۷ به دلایل مختلفی انجام می شود. به طور مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در قالیشویی منطقه ۱۷ شستشو تمامی فرش ها، موکت ها، تابلو فرش ها و… با استفاده از دستگاه های حرفه ای و مخصوص انجام می شود. استفاده از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته سبب افزایش کیفیت کار و زیبایی می شود. دستگاه ها هیچ آسیبی به فرش وارد نمی کنند بلکه باعث می شود فرش تمیز تر و براق تر شود.

۲- در قالیشویی منطقه ۱۷ برای شستشو از شوینده های مناسب استفاده می کنند تا به الیاف آسیبی وارد نشود. انتخاب مواد شوینده توسط متخصصین انجام می شود و متخصصین نسبت به شرایط ظاهری و عمقی فرش شما شوینده ی مناسب را انتخاب می کنند. شوینده ها انواع مختلفی دارند و برخی از آن ها درجه ی اسیدی بودن آن ها بسیار بالا است و اگر برای شستشو فرش های حساس از آن ها استفاده شود باعث آسیب دیدن فرش می شود.

۳- قالیشویی منطقه ۱۷ سرویس حمل و نقل را برای مجموعه ی خود در نظر گرفته است. این سرویس به صورت تحویل فرش ها درب منزل انجام می شود و نیازی به حمل فرش ها به قالیشویی توسط مشتری نیست. با وجود ترافیک ها در سطح شهر حمل فرش ها دقت زیادی را از افراد می گیرد و این سرویس سبب صرفه جویی در وقت می شود.

دلایل انتخاب قالیشویی در منطقه ۱۷

۴- در قالیشویی منطقه ۱۷ در استفاده از آب صرفه جویی می کنند و تا جایی که بتوانند از دستگاه هایی استفاده می کنند که میزان اب و مواد شوینده مشخصی را مصرف کند.

۵- قالیشویی منطقه ۱۷ خدمات مختلف و گوناگونی را برای مجموعه ی خود در نظر گرفته است و تمامی خدمات را به بهترین شیوه انجام می دهد و قبل از تحویل فرش هایتان به شما نامه ضمانت نامه را تحویل می دهند.

۶- قالیشویی منطقه ۱۷ تمامی مجوز های لازم را برای مجموعه خود کسب کرده است و جزء قالیشویی های مجاز در سطح شهر می باشد و شما می توانید برای شستشو فرش های خود به آن اعتماد کنید.

شستشوی مبلمان در قالیشویی

مبل ها انواع مختلفی دارند و برخی از آن ها به دلیل جنس پارچه ای که دارند زود به زود تیره و آلوده می شوند و به شستشو احتیاج پیدا می کنند.
شستشوی انواع مبل ها به صورت اصولی بهتر است که در قالیشویی ها انجام شود تا مشکلی برای مبلتان پیش نیاید. در قالیشویی ها شستشوی مبل ها به بهترین روش و با رعایت تمامی نکات انجام می شود. شستشوی مبل ها در قالیشویی به روش های مختلفی انجام می شود.

۱- یکی از روش های شستشو مبلمان در قالیشویی به صورت شستشوی مبل ها به صورت کامل است. در این روش مبل به طور کامل با دستگاه مورد شستشو قرار گرفته می شود و پس از شستشو در دستگاه برای خشک شدن قرار می گیرد. در این روش تمامی آلودگی‌ ها و لکه ها به طور کامل از مبل پاک می شود و هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.

۲- یکی از روش های شستشو مبل ها، خشکشویی آن می باشد. خشکشویی مبل ها در قالیشویی با استفاده از دستگاه های مخصوص و حرفه ای انجام می شود. دستگاه های خشکشویی هیچ گونه آسیبی به سطح و عمق مبل وارد نمی کند و می توان عملیات خشکشویی را در منزل برای راحتی مشتری انجام داد.

شستشوی مبلمان در قالیشویی

۳- بخارشویی یکی از روش های تمیز کردن مبل ها می باشد. بخار شویی برای انواع سرویس های مبل به بهترین شکل ممکن انجام می شود. بخارشویی آسیبی به مبل وارد نمی کند و سبب سوختگی و زبر شدن سطح مبل نمی شود بلکه پس از بخارشویی سطح مبل شما تمیز و نرم می شود.
در قالیشویی ها برای شستشو مبل ها تلاش می کنند از دستگاه های حرفه ای و شوینده های مخصوص مبل استفاده کنند تا کیفیت کار کاهش پیدا نکند. عملیات شستشو مبل ها توسط افراد کار بلد و با تجربه انجام می شود تا آسیب های احتمالی به مبل وارد نشود. در قالیشویی ها انواع دستگاه ها برای شستشو مبل ها وجود دارد برخی از مبل ها مانند مبل های چرمی باید با دستگاه و شوینده ی مخصوص شسته شود.

پرداخت فرش و تابلو فرش

فرش ها و تابلو فرش ها پس از اتمام مراحل بافت به پرداخت کاری احتیاج پیدا می کنند تا طرح و نمای فرش به طور کامل نمایان شود. پرداخت فرش ها و تابلو فرش ها باید به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود تا سطح فرش و تابلو فرش آسیبی نبیند. اگر پرداخت به صورت اصولی انجام نشود سطح فرش دچار فرو رفتگی هایی می شود و نمایان فرش زیبایی خود را از دست می دهد. پرداخت فرش و تابلو فرش ها به روش های مختلفی انجام می شود.

۱- پرداخت فرش و تابلو فرش در قالیشویی

یکی از خدمات قالیشویی ها پرداخت فرش و تابلو فرش ها می باشد. در قالیشویی ها برای پرداخت فرش ها از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند و سطح فرش به صورت یک دست پرداخت می شود و به وجود آمدن خطا و… بسیار کم است به دلیل این که فرش درون دستگاه قرار می گیرد و نیروی انسانی هیچ دخالتی را انجام نمی دهد.

پرداخت فرش و تابلو فرش

۲- پرداخت فرش و تابلو فرش با ماشین

یکی از روش های پرداخت فرش و تابلو فرش، پرداخت آن ها با ماشین می باشد. این روش توسط افراد انجام می شود و در حین انجام آن باید دقت کافی را داشته باشیم. در این روش بهتر است که عملیات پرداخت توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام شود تا آسیبی به فرش وارد نشود.
فرش های ماشینی پس از اتمام بافت بلافاصله توسط دستگاه پرداخت می شوند ولی برای پرداخت فرش های دستبافت باید فرش به محل مورد نظر حمل شود‌. برای پرداخت فرش های دستبافت بهتر است که مجموعه ای را انتخاب کنید که فرش را به صورت حرفه ای و تخصصی پرداخت کند. فرش و تابلو فرش های دستبافت حساس و ارزشمند هستند و اگر به صورت اصولی پرداخت نشوند یا دقت و زمان کافی در حین پرداخت آن ها قرار داده نشده باشد فرش ارزشمندی خود را از دست می دهند و نمای زیبایی نخواهد داشت.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما