پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی شهر ری

یکی از مشکلات و نگرانی هایی که برای هر خانه و خانواده ای پیش می آید آلوده شدن فرش است در این شرایط است که افراد به این فکر می افتند که حال با کدام قالیشویی تماس بگیرند که منصف باشد و در کمترین زمان ممکن فرششان را تمیز و سالم به آنها تحویل دهد.
شهر ری یکی از مناطق تهران می باشد که جزو منطقه ۲۰ تهران محسوب می شود. در این محله ی قدیمی قالیشویی های زیادی مستقر و در حال فعالیت می باشد این منطقه به دلیل شاه عبدالعظیم حسنی دارای مقام خاصی می باشد و ساکنان زیادی را به‌ خود اختصاص داده است.
قالیشویی در شهر ری هم مانند مکان های دیگر می باشد شما تنها با یک تماس می توانید درخواست نیرو کنید سپس نیرو ها به محل شما آمده و پس از متراژ فرش ها و رول کردن آنها به شما برآورد قیمت را می گویند و در صورت صلاحدید و ضمانت  فرشتان را صحیح و سالم و راس زمان مقرر تحویل نمایند سپس با ماشین های مخصوص فرشتان را به کارخانه قالیشویی می فرستند.

قالیشویی در شهر ری
کارخانه در همان محل یا بیرون از شهر قرار دارد سپس پس از بررسی آسیب های فرش توسط کارشناسان آن را غبارگیری و سپس لکه گیری و شروع به شستشو می کنند آن ها پس از تشخیص جنس فرش و مقدار کثیفی شوینده را انتخاب کرده و با دستگاه های مخصوص شستشو را انجام می دهند.
سپس فرش را در آبگیر و در آخر در اتاق های گرمکن قرار می دهند و پس از خشک شدن نهایی فرش را رول کرده و توسط کاور می پوشانند و به منزل شما می آورند و در آخر مبلغی منصفانه و زیر نرخ اتحادیه دریافت می کنند امروز با قیمت آب و شوینده ها و نگرانی که از بابت فرش گران خود خواهید داشت با صرفه تر است که فرش را به دست قالیشویی معتبر و با سابقه بسپارید.

خدمات شستشوی مبلمان

تمیز بودن مبلمان منزل بسیار حائز اهمیت است چرا که در چهره ی منزل بسیار تاثیر گذار است
خدمات مبلشویی در تمامی مبلشویی ها یکسان می باشد. متخصص شستشوی مبل با دستگاه و شوینده ی مناسب مبل شما به منزلتان آمده و شروع به شستشو می کنند.
دستگاه شستشوی مبل انواع مختلفی دارد و هر نوع با ظرفیت‌های متفاوتی که دارد مناسب نوعی از مبل می‌باشد گاهی یک دستگاه می‌تواند مبل را تمیز کند اما گاهی اوقات نیز باید از چند دستگاه کمک گرفت دستگاه‌ها ساختاری نسبتاً تکراری را دارا می‌باشند و از چند جزء تشکیل‌ شده‌اند کمپرسور کف‌ساز و کف پخش کن این دستگاه سه مخزن را دارا می‌باشد که یک مخزن مخصوص آب تمیز و یک مخزن مخصوص آب کثیف و دیگری مخصوص مواد شوینده می‌باشد.
شستشوی مبل توسط متخصصین این کار انجام می‌شود و در چند مرحله صورت می‌گیرد برای شستشوی مبل در منزل نیازمند دستگاه و مواد شوینده خواهید بود که متخصص مبل شویی آن‌ها را به‌همراه خود می‌آورد در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه کارکردن با دستگاه که جزو مهم‌ترین نکات می‌باشد را بدانید همچنین از بابت آسیب دیدن مبل دیگر نگرانی نخواهید داشت.

خدمات شستشوی مبلمان

مرحله اول:

ابتدا مشتری برای درخواست شستشوی مبل خود با شرکت مبل شویی که مدنظر دارد تماس می‌گیرد سپس متخصص‌ها به محل اعزام می‌شود و مبل را بررسی می‌کنند و تعداد مبل را می‌شمارد و جنس مبل را تشخیص می‌دهند که مواد شوینده مناسب و دستگاه مناسب را انتخاب نماید سپس مواد شوینده‌ی انتخابی را با آب مخلوط می‌کنند و روی گوشه‌ای از مبل امتحان می‌کنند تا مبادا مبل آسیب ببیند سپس دستگاه خود را آورده و به مشتری تضمین می‌دهند که با مواد نانویی که دارند کیفیت و براقی مبل تغییری پیدا نکند.

مرحله دوم:

در مرحله بعد متخصصین با جاروبرقی مخصوص مبل را جارو کرده و از هر آلودگی و گرد و غبار که دارد پاک‌سازی می‌کند هیچ‌گونه آشغال و یا آلودگی روی مبل نباید قرار داشته باشد چراکه در هنگام شستشو مبل کدر می‌شود .

مرحله سوم :

سپس متخصصین شستشوی مبل با دستگاه را آغاز می‌کند دستگاه به‌صورت دریل می‌باشد و تمام درزها و شیارهای مبل را تحت تاثیر قرار می‌دهد حتی قسمت‌های سیاه و کثیف یا لکه‌ها را هم از بین می‌برد و پاک می‌کند .

 در آخرین مرحله

متخصصین مبل شویی مبل را با دستگاه مخصوص پرقدرت وکیوم یا در واقع کاور می‌کنند و تمام آب و مواد شوینده بر روی مبل را جمع می‌کند و به وسیله مکنده در داخل مخزن آب می‌ریزد و کمتر از سه ساعت خشک می‌شود و شما می‌توانید بعد از سه الی چهار ساعت دوباره از مبل خود استفاده نمایید و دیگر نگران آلوده شدن آن نباشید.
مبل شویی در منزل بسیار کار دشواری می‌باشد و زمان زیادی می‌برد ممکن است یک روز کامل وقت شما را بگیرد ولی اگر شما با شرکت خدماتی نظافتی مبل شویی تماس که گیرید و کار خود را به آن‌ها بسپارید مبل تان بیشتر از یک الی دو ساعت زمان نخواهد برد که درست مانند روز اولش می‌شود و به‌سرعت خشک می‌شود و در آخر قیمتی منصفانه از شما می‌گیرند که بستگی به تعداد و جنس مبل دارد چراکه به طور مثال مبل چرم حساسیت بیشتری دارد و زمان بیشتری را صرف خود می‌کند.

شستشوی فرش ماشینی در شهر ری

اولین کاری که در هر قالی‌شویی انجام می‌گیرد تشخیص جنس فرش شستشوی تخصصی فرش ماشینی در شهرری صورت می‌گیرد و شستشوی انواع فرش‌های ماشینی، ابریشم مصنوعی، پلاستیکی با بروزترین ماشین‌آلات شست‌وشو و دستگاه‌های متعدد شسته می‌شود و تمامی خدمات ترمیمی بازسازی و شیرازه دوزی چرم دوزی توسط بهترین متخصصان و کارشناسان صورت می‌گیرد.
از وقتی قالی‌شویی‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند و تعداد آن‌ها زیاد شده‌ است دیگر شستشوی فرش در منزل بسیار کار دشوار و خسته‌کننده‌ای است چرا که در قالی‌شویی‌ها تنها با دو روز زمان فرش‌ها به‌صورت یکدست تمیز جمع و شسته می‌شوند و کاملاً خشک و سالم و با بویی خوب به شما تحویل داده می‌شود و قالی‌شویی در شهرری با استفاده از ماشین‌آلات و افراد متخصص و با تشخیص مواد شوینده مخصوص و بررسی جنس و الیاف فرش که بسیار در شستشوی آن مهم است فرش را شستشو می‌دهد فرش‌های ماشینی از الیافی مانند آکریلیک کرک و پشم بافته می‌شود که هر یک برای شستشو شرایط خاصی را به دنبال دارد.شستشوی فرش ماشینی در شهر ری

در اولین مرحله آسیب های فرش مورد بررسی قرار می گیرد که هنگام شستشو آسیب بیشتری به فرش وارد نشود. سوختگی، پارگی، پوسیدگی و لکه می تواند از مشکلاتی باشد که می تواند گسترده تر شود. کارشناسان با تجربه قالیشویی در شهر ری با دقت به شناسایی و رفع این مشکلات می پردازند تا شستشوی فرش ماشینی با کیفیت بهتر و بدون هیچگونه ایرادی صورت بگیرد.
در قالی‌شویی‌ها دو روش برای شستشوی فرش‌های ماشینی و غیره ماشینی صورت می‌گیرد که در هر دو روش مراحل کار یکی می‌باشد و تفاوت در مواد شوینده و دستگاه می‌باشد.

مراحل شستشوی فرش ماشینی

 ابتدا فرش را بررسی می‌کنند سپس غبارگیری صورت می‌گیرد رنگ آن تثبیت می‌شود که مبادا رنگ ترکیب شود. لکه برداری صورت می‌گیرد و در آخر شستشو آبکشی و خشک کردن در گرمکن‌های مخصوص صورت می‌گیرد .
قالیشویی با استفاده از پودرهای جذب شونده و بخار که نیز از دیگر روش های شستشوی فرش می باشد استفاده می کنند.
فرش ها ی ماشینی در ایران در چند نوع می باشند بی سی اف، اکریلیک، پلی استر و ویسکوز.
فرش هایی که از الیاف BCF
هستند احتمال ایجاد حساسیت کمتری را دارند. فرش های اکریلیک دارای کیفیت و قیمت بالایی می باشند.
فرش های پلی استر که با نام ابریشم مصنوعی داخل بازار به فروش می رسند و اینگونه فرش ها دارای ثبات رنگ و درخشندگی بالایی هستند.

مراحل شستشوی فرش ماشینی
فرش های بلژیکی هم وجود دارند که بسیار نازک بوده و نقش و نگار خشتی دارند .
جنس فرش های بلژیکی از ویکسوز است که اینگونه فرش ها را به زمین میچسباند و استفاده از شوینده های نانو را بر آنها واجب و انکار نشدنی است. 
شستشوی این فرش ها نیارمند دقت و تجربه می باشد. اینگونه فرش ها هرگز نباید در منزل شسته شوند چرا که صد در صد از عمر آنها کم می شود.

سخن پایانی

از آنجایی که شستشو ی فرش باعث حفظ، زیبایی و جلوه فرش می شود، نکته ای که قابل توجه و مهم می باشد به موقع شستن فرش ها و تمیز بودن و همچنین در  عمر فرش و ریشه های آن تاثیر بسزایی دارا می باشد.
فرش آلوده باعث می شود فرش به مرور زمان کدر شود و تار و پودش از بین برود. شستن فرش به دو صورت دستی  و مکانیکی صورت می گیرد.
اگر فرشتان را به قالیشویی ها بسپارید دیگر نگرانی از بابت زمان و مکان شستشو نخواهید داشت همچنین فرشی که در منزل شسته شود بوی بدی می گیرد و ممکن است زرد شود.
اگر شما هم در منطقه ۲۰ تهران و محله شهر ری زندگی می کنید در این منطقه قالیشویی های گسترده ای وجود دارد که می توانید با کمی پرس و جو و تحقیق بهترین ان را انتخاب نمایید.

تماس با ما