پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی شهرک راه آهن

فرش، یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی منزل، به خصوص در خانه های ایرانی می باشد. بنابراین تمیزی و پاکیزگی آن بسیار مورد اهمیت است. در جامعه امروزی به دلیل گسترش زندگی در آپارتمان های کوچک و همچنین مشغله زیاد افراد در زندگی روزمره، شست و شوی فرش و مبلمان در منزل، دشوار و گاهی غیر ممکن می باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه فضای کافی و امکانات مناسب شستشوی هر نوع فرش در منزل وجود ندارد، گاه به دلیل عدم شناخت نوع ماده شوینده مناسب و برخورد با هر جنس فرش، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به فرش های گرانبهای خود وارد کنند و این مسئله هزینه بیشتری نسبت به سپردن فرش به قالیشویی های معتبر دارد.

قالیشویی شهرک راه آهن

قالیشویی شهرک راه آهن، یکی از قالیشویی هایی است که در محله شهرک راه آهن قرار دارد. در قالیشویی راه آهن که یکی از به روز ترین قالیشویی های سطح تهران است، دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی در شهر تهران است. قالیشویی شهرک راه آهن، در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد. که شستشوی تمام انواع فرش مثل دستبافت،  ماشینی، ابریشم و… با در نظر گرفتن تثبیت رنگ بصورت تضمینی انجام می دهد. شستشو در قالیشویی شهرک راه آهن، توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. زیرا رضایت و اعتماد شما برای ما بسیار مهم است و حتی از شوینده و حلال مخصوص هر نوع فرش استفاده می شود.

خلاصه خدمات قالیشویی شهرک راه آهن

۱- شستشوی معمولی و اعلا شویی برای فرش دستباف، تابلو فرش، قالیچه و موکت و… با بالا ترین کیفیت

۲- لکه برداری از انواع فرش با توجه به انواع لکه 

۳- رفوی فرش های دستباف مثل ریشه زنی، چرم دوزی، شیرازه دوزی و رفع عیوبی مانند سوختگی و پارگی فرش

۴- شستشوی مبلمان اداری و منزل، تشک خوشخواب در منزل 

۵- استفاده از مواد شوینده مرغوب و متناسب با نوع جنس فرش و مبلمان

خدمات قالیشویی شهرک راه آهن

۶- ارائه ضمانت نامه کتبی برای تضمین سلامت فرش پس از شستشو  

۷- تحویل فرش در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه آسیب و کاملا تمیز و پاکیزه 

۸- تحویل فرش به صورت کاور شده و لوله شده و کاملا منظم درب منزل مشتری

کلیه این خدمات شستشوی فرش و مبلمان، به صورت کاملا پیشرفته و تخصصی با استفاده از ماشین آلات به روز و همچنین زیر نظر تیم کارشناسان متخصص قالیشویی شهرک راه آهن، انجام می‌شود؛ بنابراین افراد می‌توانند با خیال راحت، شستشوی فرش های خود را به این مجموعه قالیشویی معتبر بسپارند و این مجموعه این تضمین را می‌دهد که فرش های افراد، علاوه بر پاکیزگی، دچار هیچ گونه صدمه ای نشود. قالیشویی شهرک راه آهن به عنوان بهترین قالیشویی در این محدوده، خیال ساکنان شهرک راه آهن را از بابت شستشوی فرش های خود راحت کرده است و افراد می توانند به این مجموعه اعتماد کنند و دلیل آن رضایت بالای مشتریان از این مجموعه قالیشویی می باشد.

این قالیشویی شستشو انواع فرش های دستباف، ماشینی، موکت، فانتزی، سنتی و … را با هر جنس و نوعی که باشد بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و تحت نظر کارشناسان متخصص به انجام می رساند. جهت اطمینان خاطر مشتریان از تمیزی حتمی و تثبیت رنگ‌ فرش، تمامی خدمات این قالیشویی با ضمانت و گارانتی صورت می‌ پذیرد.

تفاوت بین قالیشویی معمولی و اعلا شویی

شست و شوی هر نوع فرش و همچنین مواد شوینده ای که برای شستشوی آن استفاده می شود، با توجه به نوع و جنس فرش، متفاوت می باشد. این مسئله به خصوص در مورد فرش های دستباف و نفیس که الیاف طبیعی و حساس دارند، بسیار اهمیت پیدا می‌کند. بنابراین روش شست و شوی فرش های ماشینی و دستباف با یکدیگر متفاوت می باشد. در روش اعلا شویی که بیشتر برای فرش های نفیس، مانند فرش ابریشم استفاده می شود، فرش به طور ویژه شسته می شود؛ تا هم کاملاً تمیز و بدون لکه بشود و هم هیچ گونه آسیبی به بافت حساس فرش وارد نشود.

تفاوت بین قالیشویی معمولی و اعلاشویی
تفاوت بارز شستشو به روش معمولی و اعلا شویی، تنها در نوع استفاده از شوینده آن است. در شستشوی معمولی، از تاید استفاده می شود. در حالی که در شستشو به روش اعلاشویی از مایع جهت شستشو استفاده می شود. همانطور که مردم در شستن لباس ها از مایع برای کیفیت بهتر و نماندن لکه های تاید روی لباس استفاده می کنند، تفاوت شستشو در روش معمولی و اعلا شویی هم در همین است. در قالیشویی شهرک راه آهن، شستشوی معمولی یک بار با آب و تاید صورت می گیرد. اما در روش اعلاشویی، فرش پس از سفید شویی و لکه بری، دوبار شسته می شود، حتی در مواقع لازم از شامپوی تکزافون آلمان برای بهتر شدن لکه بری استفاده می شود.

رفوگری فرش های دستباف و ماشینی

در قالیشویی شهرک راه آهن، عملیات تکمیل و رفع نواقص فرش، جز دسته رفوگری قرار می گیرد. رفوگری کاری هست که باید با تخصص و مهارت صورت گیرد. که در قالیشویی شهرک راه آهن، این امر توسط کادر مجرب و ماهر انجام می شود. این پرسنل با مهارتی که در این زمینه دارند و با بکار گیری دستگاه های مخصوص، عمل رفوگری را انجام می دهند. رفوگری در قالیشویی شهرک راه آهن، از سال های دور انجام می شده و این جز یکی از کارهای مخصوص این قالیشویی می باشد. زیرا این کار نیاز به شناخت رنگ و تار و پود فرش، رنگرزی و شناخت اولیه موادی که در فرش دستباف به کار می رود، دارد.

رفوگری فرش های دستباف و ماشینی

رفوگری، در همه موارد پارگی، سوختگی، دررفتگی، لکه و غیره برای انواع فرش، موکت، پادری توسط نیروهای متخصص قالیشویی شهرک راه آهن انجام می گیرد. این موارد توسط استادکاران ماهر به انجام می‌رسد؛ بنابراین به فرش و سایر اقلام، آسیبی وارد نشده و تمامی عیوب آن به طور کامل برطرف می شود. بدین ترتیب که پیش از آغاز شست و شوی فرش، کارشناسان اقدام به شناسایی ایرادات فرش کرده و آن را رفع می‌کنند. سپس اقدام به شستشو می‌کند تا در حین فرآیند شستشو، میزان آسیب بیشتر نشود.  

مراحل لکه زدایی فرش

فرش ها به دلیل این که به صورت گسترده در منازل پهن هستند می توانند انواع الودگی های مختلف را به خود بگیرند که یکی از  معمول ترین الودگی ها لکه ها هستند که ممکن است در هر زمان بر روی فرش ایجاد شوند و لکه می توانند از هر ماده و محلولی باشند به هر حال قابل تمیز شدن هستند. برای پاک کردن لکه ها دو نکته بسیار مهم است تا به سرعت پاک شود که این دو نکته شامل موارد زیر می باشد:

۱- نکته ی اول در خصوص تشخیص نوع لکه می باشد که لازم است شناسایی شود تا با محلولی مناسب به پاک کردن آن پرداخته شود.

۲- نکته ی دوم داشتن سرعت عمل بالا برای پاک کردن لکه است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اگر لکه در همان لحظه پاک شود کاملا تمیز می شود اما اگر وقفه ای ایجاد شود ممکن است لکه جز دسته ی لکه های سرسخت قرار بگیرد و به راحتی پاک نشود که در این شرایط روش های خانگی نمی تواند پاسخگوی مناسبی باشد و تنها قالیشویی های معتبر قادر به پاک کردن آن هستند.

مراحل لکه زدایی فرش

پس برای راحت تر پاک شدن لکه بهتر است سریعا اقدام کنید و بدانید کدام لکه با چه محلول خانگی قابل پاک شدن است.
تقریبا مراحل پاک کردن لکه ها همانند هم هستند. بهتر است ابتدا هر ماده ای اعم از خوراکی، رنگ، لاک، روغن و … ریخته بر روی فرش را جمع کرد. سپس پاک کننده مناسب لکه را هنراه با اب ترکیب کرده و با دستما و یا ابر بر روی محل لکه بگذارید.
توجه کنید از کشیون و پخش کردن لکه بپرهیزید چرا که موجب گستردگی بیشتر می شود. در نهایت بعد از پاک شد با دستمالی خشک محل مورد نظر را پاک کنید تا آب موجود گرفته شود.

به طور کلی چند محلول هستند که می توانند انواع لکه ها را از بین ببرند که شامل موارد زیر می باشند:

۱- جوش شیرین

این ماده جز پاک کننده های خانگی محسوب می شود که با مقداری آب ترکیب شده و با ریختن بر روی لکه در عرض چند دقیقه می تواند لکه را از بین ببرد البته تنها لکه ای که سرسخت نباشد. این ماده در اکثر منازل موجود است که می توانید در هر زمانی به راحتی به کار ببرید.

۲- محلول بعدی سرکه و آب است که سرکه هم نقش ضد عفونی کننده دارد و هم نقش پاک کننده که می توان به عنوان لکه بردار مورد استفاده قرار داد که البته میزان گذاشتن این محلول بر روی لکه باید محدود باشد چرا که ممکن است اسیدی که داخل سرکه است فرش را با کمی آسیب رو به رو کند.

۳- مورد بعدی استفاده از شوینده ها و لکه بردار های قوی و معتبر است که دستور العمل هم بر روی جلد آن نوشته شده است تا مطابق دستور عمل کنید.

این سه مورد جز محلول های عمومی هستند که در هر زمان می توانید مورد استفاده قرار دهید و اما اگر لکه سر سخت بود تنها گزینه قالیشویی های معتبر هستند که یکی از این قالیشویی ها، قالیشویی در شهرک راه آهن می باشد که علاوه بر سایر خدماتی که ارائه می دهد هر گونه لکه ای را به کمک تجهیزاتی که دارد به راحتی تمیز می کند.

قالیشویی شهرک راه آهن با رعایت نکات بهداشتی

قالیشویی شهرک راه آهن از جمله قالیشویی های معتبر و مطرح است که تمام اصول و نکات بهداشتی و شست و شویی را در خصوص تمام فرش ها رعایت می کند که این نکات شامل موارد زیر می باشد:

۱- اولین نکته ای که در این خصوص می توان گفت مواد شوینده ها و شست و شوی شرعی است که مواد شوینده هایی که این مجموعه مورد استفاده قرار می دهد همگی جز برند های معتبر و معروف است که برای هر جنسی از فرش متفاوت و مخصوص هستند.

۲- شست و شو تماما توسط دستگاه های مخصوص شست و شویی انجام می شود و چون نیروی انسانی دخالت ندارد شست و شو کاملا بهداشتی و بدون ذره ای آسیب انجام می شود.

قالیشویی شهرک راه آهن با رعایت نکات بهداشتی

۳- جهت خشک کردن فرش ها پس از شست و شو مکان های مخصوص که گرمخانه هستند برای فرش ها موجود است که این مکان عاری از هر گونه آلودکی می باشد و فرش ها در بالاترین کیفیت خشک می شوند.
این موارد اصول کار قالیشویی در شهرک راه آهن است که بالاترین کیفیت و کاملا بهداشتی انجام می شود. در هر زمان می توانید از خدمات این قالیشویی استفاده کنید چرا که در تمام ایام هفته اماده ی خدمات رسانی هستند و برای تمام نقاط تهران سرویس های حمل نقل جهت حمل فرش ها دارند. در صورت نیاز می تواند با این مجموعه ی معتبر در تماس باشید.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما