پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در ورداورد

در قالیشویی در ورداورد،  تمامی خدمات ترمیم فرش و هر خدماتی که باعث زیبایی فرش های مشتریان بشود انجام می دهند. چرا که شستن فرش ها برای تمام خانواده ها مسئله مهمی است و باید برای شستن فرش ها تصمیم درستی گرفت. این قالیشویی، دارای کادر مجرب و متخصصان می باشد که با بهترین شوینده ها و دقت به نوع ، جنس و طرح فرش به بهترین نحوه ممکن، فرش های شهروندان و مشتریان را شسته و اتو شده ، خشک شده، داخل کاور درب منزل تحویل داده میشوند و همچنین این قالیشویی  خدمات رفوگری ، مرمت فرش ، ریشه دوزی ، ریشه بافی و … نیز انجام میدهد.

خشکشویی تخصصی انواع مبلمان و خوشخواب با استفاده از شامپو های شوینده درجه یک و مواد شوینده نانو با بهترین کیفیت، شستشوی انواع مبلمان راحتی، چرمی، اداری، صندلی ناهار خوری و … خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره با مواد شوینده نانو.

گل-های-سرخ-وردآورد.jpg

ورداورد دارای شهرک های مدرن می باشد. که در کنار ساختار های قدیمی به چشم می خورند. این منطقه عیان نشین نیست و قشر متوسط نیز می توانند در آنجا زندگی کنند. این محله به دلیل داشتن رودخانه و درختان از اب و هوای خوبی برخوردار است و از الودگی ها دور. در این محله می توانید دسترسی سریعی به گذر گاه ها داشته باشید. این محله دارای قدمت ۳۰۰ ساله است. این منطقه بسیار سرسبز ، زیبا و قدیمی است و نقش مهمی در رخداد های تاریخی دارد. یکی از بهترین خیابان های ورداورد، ولیعصر میباشد که ساختمان های نوساز و مدرن در این خیابان قرار دارند و به فروش می رسند. این منطقه به دلیل امکانات خوب مانند قالیشویی در ورداورد و قالیشویی گرمدره و دسترسی مناسب باعث جذب و مشتاق شدن مردم شده است.

بهترین قالیشویی برای شستن فرش ها

قالیشویی در ورداورد، دارای ۳۰ سال تجربه و سابقه در زمینه قالیشویی و ارائه خدمات فرش می باشد. این قالیشویی دارای بهترین پرسنل و کارگران است که به بهتر شسته شدن و جلوگیری از اسیب دیدن فرش شما کمک می کنند.

قالیشویی-در-وردآورد.jpg

قالیشویی در ورداورد در تلاش است که رضایت مشتریان را بدست بیاورد و حتی بیشتر از وظیفه برای رضایت مردم تهران و ورداورد عمل می کند. این قالیشویی تمامی خدمات فرش شما را از جمله ترمیم ، رفو گری ، شیرازه دوزی ، رنگ برداری ، تمیز کردن تمامی لکه های فرش و … به عهده می گیرد. قالیشویی ورداورد تمامی ساعات شبانه روز و در طول هفته حتی روزهای تعطیل، اماده به خدمت مشتریان می باشد. این قالیشویی با استفاده از امکانات و تجهیزات، بهترین خدمات را به شما ارائه کرده و تمام تلاش خود را برای رضایت شما میکنند.

نکاتی در مورد شستشوی فرش در قالیشویی وردآورد

وردآورد محله ای در نزدیکی بزرگراه تهران کرج می باشد که از سمت شمال به آزادراه تهران کرج، از سمت جنوب شهر قدس، از سمت غرب به شهر گرمدره متصل می شود.
قالیشویی های زیادی در این محله واقع شده است کهص خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. چنانچه ساکن این محله هستید می توانید برای شستشوی فرش، آن را به این قالیشویی ها بسپارید، زیرا شستشوی فرش نیاز به تخصص کافی دارد و چنانچه لکه های مختلفی بر روی فرش شما ایجاد شده باشد، باید از مواد شوینده ای استفاده کنید که علاوه بر پاک کردن لکه، به الیاف فرش آسیب وارد نکند و استفاده از این شوینده ها نیاز به تجربه کافی دارد.

نکاتی که در مورد شستشوی فرش ها در قالیشویی وردآورد رعایت می شود عبارتند از:

۱- بررسی جنس فرش

شستشوی فرش بستگی به جنس الیاف آن دارد، بنابراین قبل از اقدام به شستشوی فرش ابتدا جنس فرش بررسی می شود و سپس از شوینده مناسب با الیاف آن استفاده می شود. قالیشویی وردآورد جلب رضایت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد بنابراین کیفیت شستشوی فرش ها بسیار بالا می باشد و از روش های صحیح برای شستشوی فرش استفاده می کند.

۲- استفاده از تجهیزات پیشرفته

قالیشویی وردآورد برای شستشوی فرش ها از تجهیزات پیشرفته استفاده می کند و این تجهیزات به گونه ای می باشد که باعث آسیب به الیاف فرش نمی شود.

۳- آبکشی فرش

بعد از انجام مراحل شستشو، فرش به صورت کامل آبکشی می شود تا از نظر شرعی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد. همچنین برای آبکشی فرش از آب ولرم استفاده می شود، زیرا آب داغ باعث آسیب الیاف فرش می شود و برای خشک کردن فرش نیز با استفاده از حرارت غیر مستقیم فرش ها به طور کامل خشک می‌شود تا از باقی ماندن رطوبت در فرش ها جلوگیری شود، زیرا رطوبت باعث ایجاد بوی نامطبوع در فرش شده، همچنین به الیاف آن آسیب وارد می کند.

نکاتی در مورد شستشوی فرش در قالیشویی وردآورد

۴- بررسی فرش از نظر میزان آسیب هایی که ممکن است در فرش وجود داشته باشد.

پرسنل قالیشویی قبل از شستشوی فرش چنانچه آسیب هایی در فرش وجود داشته باشد این موضوع را با مشتری در میان گذاشته و در صورت رضایت مشتری، قبل از شستشوی فرش به ترمیم آسیب ها پرداخته تا در فرآیند شستشو پارگی فرش بیشتر نشود.

۵- ثبت سفارش آسان

ثبت سفارش در قالیشویی وردآورد به آسانی قابل انجام می باشد و شما می توانید به راحتی از طریق  تماس با قالیشویی و ثبت سفارش به صورت آنلاین به راحتی از خدمات این قالیشویی ها بهره مند شوید.

شستشوی تخصصی انواع فرش ها

۱- برای شستشوی فرش ابتدا فرش های دستباف از فرش های ماشینی جداسازی می شود زیرا روش شستشوی هر کدام از فرش ها با دیگری متفاوت می باشد. روش شستشوی فرش ها با استفاده از دستگاه هایی که به صورت دستی و ماشینی کار می کند، انجام می شود که عملکرد دستگاه های دستی به صورت ضربه ای می باشد و در روش ماشینی از دستگاه های ریلی استفاده می‌شود و زمانی که شستشوی فرش به صورت ماشینی انجام می گیرد، فرش بر روی دستگاه ریلی قرار داده می‌شود و برس هایی استوانه ای به آرامی بر روی فرش حرکت کرده و باعث کشیده شدن مواد شوینده بر سطح فرش و پاک کردن لکه ها از سطح آن می شود.
لازم به ذکر است، قبل استفاده از مواد شوینده فرش باید هرگونه گرد و غبار از سطح فرش جدا شود تا فرایند شستشوی آن سریع تر انجام گیرد.

شستشوی تخصصی انواع فرش ها

۲- نوع موادشوینده

مواد شوینده ای که برای شستشوی فرش ها استفاده می شود، باید به گونه‌ای باشد که باعث آسیب به الیاف و رنگ فرش نشود. در صورتی که فرش ها به صورت دستباف و گران قیمت باشد احتمال زیاد الیاف و رنگ هایی که برای بافت آن به کار برده شده است، طبیعی بوده و استفاده از مواد شیمیایی باعث تغییر رنگ فرش می شود، بنابراین برای استفاده از مواد شوینده باید گزینه هایی انتخاب شود که ترکیبات آن گیاهی باشد و باعث آسیب به الیاف و رنگ فرش  نشود.
با توجه به موارد ذکر شده برای انتخاب یک قالیشویی معتبر به نکاتی باید توجه کنید، اولین نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید این است که قالیشویی مد نظر شما دارای مجوز باشد زیرا اتحادیه قالیشویان برای اعطای مجوز تمامی موارد را به خوبی بررسی می کند و در صورتی که قالیشویی تمامی موارد را به خوبی رعایت کند، مجوز صادر می شود و چنانچه شما از شستشوی فرش خود راضی نباشید، مرجعی برای رسیدگی وجود دارد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما