پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در میدان شاملو

فرش ها در هر خانه جز لوازم بسیار کاربردی و پر مصرف هستند و تنوع بالایی از آن ها امروزه تولید و در بازار عرضه می شود به همین دلیل لوازم زینتی هم محسوب می شوند.
فرش ها در جنس های مختلفی هستند که شامل ماشینی، دستبافت، ابریشمی و… که اگر جز فرش های ارزشی و قیمتی باشند، نگهداری از آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که یکی از مهم ترین کار ها برای نگهداری بهتر از فرش، شست و شوی به موقع آن ها است.
به طور کلی رفت و آمد های زیادی و همین طور کارهای روزمره بر روی فرش ها انجام می شود که همین موارد در طول زمان می تواند آلودگی هایی بر روی فرش ها ایجاد کند و مشخص است که  آلودگی برای فرش ها بسیار آسیب رسان است و دلیل این موضوع این است که اگر آلودگی بر روی فرش ها به مدت طولانی باقی بماند و تجمع یابد به عمق فرش نفوذ کرده و حتی می تواند به تار و پود فرش هم راه یابد که اصل فرش همان تار و پود آن است و اگر با آسیب رو به رو شود، می تواند فرش را تماما از بین ببرد و بپوساند به همین دلیل کار شست و شو بهتر است به عقب انداخته نشود و در مواقع مناسب این کار را انجام شود.

قالیشویی در میدان شاملو
برای راحتی انجام این کار توصیه همیشه بر این است که از خدمات قالیشویی ها استفاده شود که البته یکی از معتبرترین قالیشویی ها، قالیشویی در میدان شاملو است که از تکنیک های جدید و نوین به منظور جلوگیری از ایجاد کوچک ترین خطا و آسیب به کار می برد و این موضوع باعث افزایش اعتماد و اعتبار این قالیشویی هم شده است.
تمام نیروی انسانی که مشغول فعالیت در این مجموعه هستند با تمام دستگاه ها و جنس های فرش آشنایی لازم را دارند و تمامیه فرش ها را در بالاترین کیفیت به وسیله ی ابزار آلات مخصوص شسته و خشک می کنند.
قالیشویی در میدان شاملو مانند قالی شویی در نیروی هوایی به تمام نقاط اطراف خدمات خود را ارائه می دهد و در کوتاه ترین زمان فرش را تحویل گرفته و سپس تحویل می دهد.
اگر قصد شست و شوی فرش را دارید بهتر است از خدمات این مجموعه استفاده کنید و در تمام زمینه های مرتبط با فرش از جمله اعلا شویی، رفوگری و… آماده ی خدمات رسانی می باشند. دستگاه هایی که در این مجموعه مورد استفاده است کاملا جدید و امروزی هستند و درصد ایجاد آسیب به فرش توسط این دستگاه ها معمولا صفر است و مقدار مصرفی مواد شوینده و آب کاملا اندازه است و همین موضوع سبب جلوگیری از هدر رفتن آب و مواد شوینده می شود که جز مزیت این قالیشویی محسوب می شود.

شست و شوی فرش ماشینی

همان طور که ذکر کردیم فرش ها در جنس های مختلفی و در طرح ها و رنگ های متنوعی هستند که هر کدام با توجه به جنسی که دارند شست و شوی متنوع و ویژگی های کاملا مختلفی دارند و در حین انجام شست و شو لازم است نکات رعایت شود تا فرش با آسیب رو به رو نشود.
شست و شو به طور کلی یا در منزل انجام می شود و یا در قالیشویی که امروزه شست و شوی خانگی به دلیل مشکلاتی که دارد کاملا سطحی انجام می شود چرا که به روش های خانگی و مواد شوینده های مخصوص نیست و اغلب شامپو فرش ها مورد استفاده هستند و شامپو فرش ها هم نمی توانند تمام الودگی و گرد و خاک فرش را بگیرد و تا حدی این الودگی داخل فرش باقی می ماند و حتی به ظاهر فرش تمیز و سالم است اما در داخل خیر و این موضوع می تواند در طول زمان مشکلاتی هم از جمله:

۱- تثبیت آلودگی

۲- ایجاد ظاهر فرسوده

۳- پوسیدگی فرش

شست و شوی فرش ماشینی

را به همراه داشته باشد. توصیه برای شست و شوی فرش ها از جمله فرش های ماشینی، استفاده از خدمات قالیشویی است که می توان به قالیشویی در میدان شاملو اشاره کرد. این قالیشویی علاوه بر شست و شوی فرش های ماشینی در زمینه ی شست و شوی فرش های دیگر هم فعالیت دارد و از مواد شوینده های کاملا مخصوصی استفاده می کند. مواد شوینده ی مناسب برای انجام کار شست و شو از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هر آن چه که الودگی در فرش باشد را با خود برده و از بین می برد.

قالیشویی خوب در شاملو

قالیشویی خوب قالیشویی است که در خصوص تمام خدمات مرتبط با فرش به صورت کاملا حرفه ای فعالیت کند و تمام خدمات خود را به صورت تخصصی انجام دهد. قالیشویی شاملو خدماتی که ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد:

۱- شست و شوی انواع فرش ها با هر جنس و طرح که جنس های فرش شامل: ماشینی، دستباف، ابریشمی و… هستند.

۲- یکی دیگر از خدمات  قالیشویی در میدان شاملو لکه برداری از فرش ها و قالیچه ها است که فرش ها و قالیچه ها به طور طبیعی در معرض آلودگی و لکه هستند و ممکن است در هر زمان توسط محلول های مختلف دچار لکه هایی بشوند حتی این موضوع در هر زمان امکان دارد اتفاق بیفتد و حتی لکه ممکن است جز سرسخت ها باشد و این لکه های سرسخت به آسانی قابل پاک شدن نیستند به خصوص به روش های خانگی که معمولا این روش ها شامل استفاده از محلول ها و پودر های خانگی از جمله جوش شیرین، سرکه و… است، می باشد که این روش برای لکه های جزئی کاملا مناسب هستند اما برای لکه های سخت تنها گزینه ی مناسب قالیشویی ها هستند که البته قالیشویی های معتبر.
در قالیشویی میدان شاملو هم این کار توسط مواد شوینده های مخصوصی انجام می دهند.

قالیشویی خوب در شاملو
از بین بردن انواع لکه در فرش ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که لکه های مختلفی ممکن است بر روی فرش ایجاد شود و در صورت باقی ماندن این لکه ها در طول سال، فرش را با آسیب رو به رو کند به همین دلیل بهتر است به این مورد توجه ویژه ای شود.

۳- اعلا شویی که در صورت بیش از حد کثیف بودن فرش ها انجام می شود اما بنا به درخواست مشتری است و فرش های بسیار آلوده به تمیز ترین شکل شسته و خشک می شوند که در این روش دو بار از مواد شوینده ی مخصوص استفاده می شود و به طور کلی فرش دو بار شسته می شود.

۴- امکان تحویل فوری که فرش ها در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان می رسد.

۵- انجام انواع خدمات تعمیری و رفوگری فرش ها که در خصوص فرش های پوسیده و پاره، سوخته و.. انجام می شود.
این موارد تعدادی از خدمات قالیشویی است که علاوه بر خدمات مرتبط با فرش، در خصوص مبلمان هم فعالیت می کنند و خدمات رفوگری مبلمان را هم انجام می دهند.
قالیشویی خوب در شاملو تمام این موارد را دارا می باشد و به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه های آن تا حد زیادی از هدر رفتن وقت و انرژی و از همه مهم تر آب و مواد شوینده جلوگیری می شود. این موارد تنها در قالیشویی های معتبر انجام می شود که یکی از آن ها قالیشویی در شاملو می باشد.

میدان شاملو کجاست؟

میدان شاملو در منطقه ی ۲۰ تهران قرار دارد که در محله ی حمزه آباد واقع است. تمام امکانات تفریحی، رفاهی، اموزشی و… را دارا می باشد و بدلیل نبود این منطقه در طرح ترافیک در هر ساعتی از روز می توان تردد کرد.
در رابطه با دسترسی محلی این منطقه این گونه است که از شمال به خیابان کمیل و امام حسین می رسد و از جنوب با بلوار شهرداری و از جهت شرق و غربی هم از سمت شرق خیابان قم و از سمت غرب به میدان نماز منتهی می شود.

میدان شاملو کجاست؟
و اما در  رابطه با سرویس های حمل و نقل که نزدیک ترین ایستگاه مترو به این منطقه، ایستگاه شهرری می باشد و در میدان شاملو مترو موجود نیست و ایستگاه اتوبوس هم دارد که ایستگاه های رفاه و ارشاد می باشد. تمام امکانات در این منطقه موجود می باشد و البته قالیشویی معتبر و مطرح نیز در این منطقه است که در صورت نیاز می توانید مورد استفاده قرار دهید.

تماس با ما