پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در میدان امام حسین

فرش ها امروزه نسبت به گذشته از طرح ها و جنس های متنوع تری برخوردار هستند و به همین منظور از جمله لوازم زینتی در منازل محسوب می شوند و همین موضوع هم باعث شده نسبت به گذشته بیش تر مورد توجه قرار بگیرد و بیش تر به آن توجه شود.
فرش ها علاوه بر زینتی بودنشان کاربردهای بسیار مهمی نیز دارند و به طور روزانه استفاده های زیادی از آن ها می شود که البته این استفاده ها به صورت ناخودآگاه می باشد چرا که فرش ها به طور طبیعی بر روی زمین پهن هستند و در ابعاد و اندازه های مختلفی هم وجود دارند.
روزانه بر روی فرش ها رفت و آمد زیاد صورت می گیرد و حتی می توان گفت تمام کارهای روزمره به طور طبیعی بر روی فرش ها می باشد که همین امر می تواند باعث آلودگی و کثیف شدن فرش ها در طول زمان شود و علاوه بر آن با ورود و خروج هوا، روزانه مقداری گرد و خاک هم بر روی فرش ها می نشیند که این گرد و خاک در برخی مواقع به وسیله ی جارو زدن، گردگیری کردن از بین می رود به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود روزانه به گردگیری لوازم، از جمله فرش ها پرداخته شود.
گرد و خاک و آلودگی که بر روی فرش ها می ماند می تواند آن را با آسیب رو به رو کند که این آسیب این گونه ایجاد می شود که گرد و خاک و آلودگی در طول زمان به داخل فرش وارد شده و تا عمق فرش می تواند نفوذ کند.

قالیشویی در میدان امام حسین
اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، هر وسیله ای که به طور مکرر از آن استفاده شود پس از گذر زمان دچار آلودگی می شوند که البته در برخی لوازم این مدت کوتاه است و در برخی دیگر طولانی. لازم است هرزگاهی به تمیز کردن و شست و شوی این لوازم و البته فرش ها پرداخته شود به خصوص این که در دسته ی زینتی ها قرار داشته باشند که تمیز و سالم و صد البته مرتب بودنشان بسیار مهم است.
در این مقاله قصد داریم به فرش ها بپردازیم که همیشه اولین چیزی که نظر ها را به خود جلب می کند فرش ها هستند به همین خاطر اگر تمیز و مرتب نباشند جلوه ی ناخوشایندی ایجاد می شود.
برای این که این موضوع پیشگیری کنیم لازم است شست و شوی فرش ها انجام شود که برای این کار از قالیشویی های معتبر کمک گرفته می شود.
شست و شوی فرش ها با توجه به این که جنس های مختلفی دارند لازم است توسط افراد متخصص در این زمینه و همین طور دستگاه های مجهز صورت بگیرد تا در کیفیتی عالی و بدون ایجاد ذره ای آسیب انجام شود.
یکی از این قالیشویی های معتبر، قالیشویی در میدان امام حسین می باشد که با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها و روش ها هر جنسی از فرش را در بالاترین کیفیت شسته و تحویل دهد و هم چنین این قالیشویی تمام اتوماتیک می باشد و دستگاه های مجهزی در انجام کلیه مراحل موجود می باشد.
کادری حرفه ای در این قالیشویی مشغول فعالیت هستند و در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. در ادامه ی مقاله به مطالب بیشتری در این خصوص می پردازیم.

شست و شوی انواع قالی ابریشم

قالی ابریشم یکی از دیگر از فرش هایی است که در جنس بسیار حساسی می باشند یعنی در واقع دارای تار و پود حساسی هستند به همین دلیل شست و شوی آن ها باید دقیقا بر طبق اصول شست و شو باشد.
شست و شوی انواع قالی ابریشم در منازل قابل انجام نیست اما می توان از برخی روش های خانگی برای بهتر و سالم ماندن فرش ها و البته دیرتر کثیف شدن آن ها استفاده کرد. برخی از این روش ها شامل استفاده از:

۱- استفاده ی روزانه از جاروبرقی جهت جمع آوری گرد و خاک از روی فرش

۲- استفاده از محلول های خانگی در برخی مواقع به منظور تمیز کردن آلودگی های سطحی

۳- استفاده از دستگاه بخارشور می باشد که این روش ها می تواند به طول عمر فرش ابریشم بیفزاید،اما برای انجام شست و شوی کامل لازم است از خدمات قالیشویی ها انجام شود.

شست و شوی انواع قالی ابریشم

به طور کلی روشی که برای شست و شوی فرش ها در قالیشویی انجام می شود:

  •  ابتدا جارو زدن فرش است که به منظور جمع کردن هر گونه زباله ی خورد و کوچک و البته موها است تا کار شست و شو بهتر صورت بگیرد.
  •  سپس تنظیم دستگاه و درجه ی آب برای شروع شست و شو می باشد که متناسب با فرش ابریشم دستگاه های شست و شویی را آماده می کنند.
  • پس از اتمام شست و شو، آبکشی کامل فرش ها صورت می گیرد تا کف و آلودگی بر روی آن نماند.
  • در آخر هم در مکان های مخصوص فرش ها را باید خشک کرد و لول شده داخل کاورهای مخصوص به مشتریان تحویل می دهند.

اشخاصی که در این روند کار مشغول هستند از تخصص و مهارت کافی برخوردار می باشند و با تمام دستگاه ها آشنایی کامل را دارند.
شست و شوی فرش ابریشم نیز در قالیشویی میدان امام حسین بر طبق تکنیک های مدرن انجام می شود تا این فرش های حساس در بالاترین کیفیت شسته و خشک شوند و آسیبی نیز به آن ها وارد نشود.
در صورت نیاز به انجام این خدمات می توانید با تماس به قالیشویی میدان امام حسین ازخدمات آن جا استفاده کنید.

شست و شوی انواع فرش های آنتیک ماشینی

فرش های آنتیک در واقعه فرش های قدیمی و عتیقه ای و در عین حال زیبا هستند که در طرح های بدون پرز و با پرز که قدمتی تا چند صد سال دارند هستند. و شست و شوی آن ها نسبت به سایر فرش های جدید مشکل تر است و دلیل این موضوع این است که فرش های آنتیک دارای تار و پودی سست تر و نازک تر می باشند چرا که با گذر سال های طولانی رفته رفته از تار و پود فرش های آنتیک تحلیل رفته است به همین دلیل لازم است در قالیشویی های معتبر شسته شوند.
فرش های آنتیک همان طور که گفتیم بسیار حساس هستند به خصوص اگر از جنس دستبافت باشند اما به هر حال از هر جنسی که باشند لازم است توسط مراکز شست و شوی فرش انجام شود.
یکی از قالیشویی های معتبر که شست و شوی فرش های آنتیک و عتیقه ای را انجام می دهد، قالیشویی در میدان امام حسین است که جهت شست و شو در ابتدا به رفوگری فرش می پردازند و البته این مرحله در صورتی انجام می شود که فرش آسیب دیده باشد و غالبا فرش های عتیقه ای ممکن است دچار بید زدگی باشند که قبل از شست و شو حتما باید فرش رفو شود و در حالت کاملا سالم شسته شوند.

شست و شوی انواع فرش های آنتیک ماشینی
قالیشویی در میدان امام حسین همانند قالیشویی در نیروی هوایی انجام خدمات رفوگری و شست و شوی فرش های عتیقه ای و آنتیک ماشینی را در کیفیتی عالی انجام می دهند و دلیل این موضوع وجود کادری حرفه ای و دستگاه ها و ابزار آلات مجهز است که می توانند فرش های آنتیک را تعمیر و تمیز کنند. مواد شوینده هایی که در این مجموعه برای این جنس از فرش ها استفاده می شود کاملا مخصوص است چرا حساسیت این فرش ها بالاست و با مواد شوینده های معمول و متداول ممکن است دچار آسیب شوند و یا حتی از بین بروند به همین دلیل است که گفته می شود برای شست و شوی فرش های آنتیک از خدمات قالیشویی های معتبر از جمله در میدان امام حسین استفاده شود.

میدان امام حسین کجاست؟

میدان امام حسین در دوره ی قبل از انقلاب با نام میدان فوزیه معروف بود و جز قدیمی ترین میدان ها محسوب می شود که البته با تغییراتی همراه شده است.

میدان امام حسین کجاست؟
میدان امام حسین جز میدان های اصلی در شهر محسوب می شود. منطقه ای پر تردد و شلوغ است که دسترسی آسانی دارد که هم در این منطقه مترو امام حسین وجود دارد و هم ایستگاه اتوبوس های بی ار تی . در قسمت غرب این منطقه خیابان انقلاب است و در قسمت شرق این منطقه به خیابان دماوند می رسد و هم چنین در مراسم عزاداری این میدان نمایان بسیار با شکوهی دارد و در مناسبت های مختلف جمعیت زیادی در این میدان حضور دارند.
قالیشویی معتبر و مطرحی هم در این منطقه موجود است که به سایر مناطق هم خدمات رسانی دارند.

تماس با ما