پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی منیریه

وجود قالیشویی معتبر در هر محله و منطقه ای برای کسانی که در آن محدوده ساکن هستند، یکی از ضروری ترین نکات به شمار میرود و حائز اهمیت زیادی می‌باشد.
چرا که با مرور زمان، به طور معمول همه فعالیت های خود را بر روی فرش ها انجام میدهند و انواع کثیفی های سطحی ، میکروب ها، گردوغبار ،باکتری های موجود در هوا به فرش انتقال پیدا می کند. در این زمان افراد به مراتب نیاز پیدا میکنند تا فرش های خود را به یک مجموعه قالیشویی معتبر بسپارند و از خدماتی که در آن مجموعه جاری می‌باشد برخوردار شوند.

قالیشویی در منیریهتنها دلیلی که افراد نیاز به یک مجموعه قالیشویی معتبر پیدا می کنند، به شستشو‌ی فرش ها ختم نخواهد شد. درست است که فرش ها پس از گذر یک بازه زمانی نیاز به شستشو پیدا میکنند، اما علاوه بر آن مواردی دیگه نیز وجود دارد که با رخ دادن آنها مجبور می‌شوید، تا فرش های خود را به یک مجموعه قالیشویی معتبر بسپارید.

کلیه ساکنین مناطق جنوبی تهران از جمله مهرآباد، نازی آباد، جوادیه، خانی آباد نو، صالح آباد، عبدل آباد، بازار تهران، شهرک ولیعصر، مولوی، شوش، شهر ری، دولت آباد، یاخچی آباد، دروازه غار، فلاح، نعمت آباد، خزانه و … می‌توانند می توانند از خدمات قالیشویی منیریه تهران استفاده کنند.

خدمات قالیشویی در منیریه

در محدوده منیریه نیز قالیشویی های متعددی در حال انجام فعالیت های خود می‌باشند، البته در هر محله و یا منطقه ای ممکن است مجموعه هایی وجود داشته باشند که فعالیت خود را به صورت غیر قانونی انجام می دهند و یا به اصطلاحی دیگر دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان نمی‌باشند، پس در اولین گام برای انتخاب یک مجموعه قالیشویی، باید دقت و توجه فراوانی نمایید تا یک مجموعه قالیشویی معتبر را انتخاب نمایید، تا علاوه بر اینکه خدمات  مربوط به فرش های شما را به بهترین نحو انجام دهند، آسیبی به فرش های شما که یک کالا گران بها به شمار می رود، وارد نشود. و خیالتان از بابت آنها راحت باشد، که در این زمینه نیز قالیشویی های باتجربه و قدیمی که دارای سوابق درخشان کاری در خصوص ارائه خدمات مربوط به فرش ها می‌باشند، به راحتی با کمی تحقیق قابل تشخیص خواهند بود.

خدمات قالیشویی در منیریه
این مجموعه قالیشویی قادر به انجام رفو و ترمیم فرش های شما به بهترین نحو خواهد بود ، زیرا این کار نیازمند متخصصانی می‌باشد که در این زمینه  از مهارت بسیاری برخوردار هستند و قالیشویی منیریه داری متخصصان حرفه ای در این زمینه می باشد .

ویژگی های قالیشویی در منیریه

از مهم ترین ویژگی هایی که قالیشویی منیریه از آن برخودار است این است که، دارای  یک مجموعه کامل و تکمیل می باشد،  و هر یک از افراد موجود در کادر مجموعه قالیشویی مسئولیت کارخود را بر عهده دارد و هریک کار خود را به بهترین نحو انجام خواهند داد، به این ترتیب علاوه بر اینکه در پایان کار رضایت کافی در برابر تمیزی فرش ها خواهید داشت. برخودار بودن از یک کادر کامل، که در گام اول، از یک تیم مخصوص پشتیبانی و ثبت سفارش برخودار باشند،به این صورت افرادی که قصد دارند فرش های خود را  به آن مجموعه بسپارند، می‌توانند از مشاوره رایگان تیم پاسخگویی آنها برخوردار شوند. سپس در صورت رضایت سفارش خود را ثبت نمایند.


در مرحله بعدی یک مجموعه قالیشویی معتبر باید دارای افرادی باشد که در زمان معلوم و مشخص و به طور دقیق به محل شما مراجعه نمایند و فرش ها را از شما تحویل گیرند.  سپس به شما یک ضمانت نامه تحویل دهند که در آن همه موارد مربوط به فرش ها و همچنین روز موعود برای تحویل فرش ها نیز در آن درج شده است، و در ادامه فرش ها را  به قالیشویی انتقال دهند.

حساسیت شستشوی انواع فرش دستبافت

در کارخانه های قالیشویی منیریه ، شستشو‌ی فرش ها متناسب با نوع فرش انجام می شود، به این صورت که قبل از آغاز شستشو وضعیت فرش شما بررسی می شود. سپس با استفاده تجهیزات تمام مکانیزه شستشو را انجام می‌دهند.

شستشوی انواع فرش ماشینی  و دستبافت
اما بسیاری از افراد که دارای فرش های دستباف و نفیس می‌باشند، بیم آن دارند که در خصوص سپردن فرش های ارزنده و گران قیمت خود که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در مجموعه های قالیشویی منیریه ، شستشوی فرش های دستباف و نفیس با حساسیت بسیار‌بالایی انجام می شود و در برخی از موارد فرش های دستباف به صورت دستی شسته می‌شوند و از مواد شوینده ای استفاده می نمایند که هیچ‌گونه آسیبی به تاروپود فرش وارد نسازد.

ارائه خدمات رفوگری مبل

مبل ها امروزه در انواع مختلفی از سبک، طرح، رنگ و جنس پارچه هستند که این تنوع باعث شده تا فرش ها جز لوازم زینتی در منزل باشند و نما و جلوه ی خاصی هم در منزل ایجاد می کنند. مبل ها با وجود تنوع زیادی که دارند با هر سبک و دیزاینی هماهنگی دارند اما این را در نظر بگیرید که سالم بودن و تمیز بودن مبل ها بسیار پر اهمیت تا جلوه ی زیبایی که ایجاد می کند همیشه حفظ شود. مبل ها برای این که سالم بمانند و البته تمیز مرتب لازم است که یکسری اصول و نکات در خصوص آن ها رعایت شود که برخی از این نکات شامل موارد زیر می باشد:

۱- مورد اول در خصوص استفاده از روکش های مبل است که این روکش ها هم در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و در دیزاین ها زیبایی حفظ می شود و هم مبل ها از هر گونه آلودگی و گرد و غبار به دور هستند که این مورد باعث می شود مبل ها دیرتر کثیف شوند و هم باعث می شود از آسیب به دور باشند چرا که گرد و غبار اگر بر روی مبل ها ماندگار باشد به عمق مبل ها نفوذ می کند و مشکلاتی را برای مبل ایجاد می کنند چرا که این گرد و خاک می توانند در طول زمان و در صورت مانگاری و تجمع پارچه ی مبل را دچار پوسیدگی و پارگی کند به همین دلیل استفاده از این رویه ها می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

۲- گرد گیری روزانه ی مبل ها که این کار هم تاثیر بسیار زیادی در سالم و تمیز ماندن مبل ها دارد و این گردگیری می تواند با دستمال های مخصوص که معمولا نرم هستند استفاده می شود که می تواند هم دستمال نمدار باشد و هم خشک در هر صورت می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

۳- مورد سوم هم استفاده از دستگاه بخار شوی در مواقع لازم است که وقتی مبل ها الوده باشند می توان به کمک این دستگاه مبل ها به وسیله ی بخار آب و مواد شوینده تمیز کرد به خصوص اگر لکه ای بر روی مبل ها باشد قابل تمیز شدن باشد اما اگر لکه جز سرسخت ها باشد تنها مراکز مخصوص می تواند این کار را انجام دهند.

ارائه خدمات رفوگری مبل
این سه مورد اسان و قابل اجرا هستند اما در برخی شرایط مبل ها دچار آسیب هایی می شوند که تنها رفوگری می تواند این آسیب ها را جبران کنند. مراکز مخصوصی این کار را در بالاترین کیفیت انجام می دهند که البته برخی از قالیشویی های معتبر نیز به انجام این کار می پردازند. کادری حرفه ای و تجهیزات مجهزی هم در این مراکز موجود است تا مبل ها با توجه به این که هزینه تعویض و خریداریشان بالاست، قابل استفاده باشند.
این نکته را در نظر بگیرید که آسیب در حدی باشد که بتوان جبران کرد و اگر عمقی باشد قابل ترمیم نخواهند بود.
در صورت نیاز لازم است سریعا به انجام بپردازید تا آسیب بیش تر و گسترده تر نشود و هم چنین لازم به ذکر است که اگر مبل نیاز به شست و شو دارد و دچار آسیب هم هست لازم است ابتدا به رفع آسیب و ترمیم آن پرداخته شود و سپس کار شست و شو انجام شود.

چگونه یک قالیشویی خوب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب قالیشویی خوب و معتبر لازم است به یکسری نکات دقت کنید چرا که قالیشویی های خوب و معتبر دارای ویژگی هایی هستند که برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

۱- ویژگی اول در خصوص اتوماتیک بودن دستگاه های شست و شو است که امروزه با پیشرفت های  حال حاضر شست و شوی فرش ها کامل توسط دستگاه ها انجام می شود که در این تکنیک کار به بهترین صورت و بدون ایجاد خطای انسانی به اتمام می رسد. هم چنین علاوه بر تمام این موارد در مصرف آب و مواد شوینده نیز تا حد زیادی صرفه جویی می شود.

۲- ویژگی دوم ارائه تمام خدمات در خصوص تعمیر و رفوگری فرش ها که در صورت نیاز قبل از شست و شو به انجام این کار بپردازند.

چگونه یک قالیشویی خوب را انتخاب کنیم؟

۳- وجود کادری حرفه ای و متخصص در هر قسمت از خدمات تا کار ها در بالاترین کیفیت انجام شود.

این موارد از جمله ویژگی های مهم است که در قالیشویی های معتبر انجام می شود که بر اساس این موارد می توانید در صورت نیاز از قالیشویی های معتبر استفاده کنید.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما