پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در منصور آباد

قالیشویی منصور آباد یک قالیشویی خوب و حرفه ای می باشد که شستشو را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می دهد. این قالیشویی خدماتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است به عنوان نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- شستشو فرش های وینتج

فرش های وینتج جزء فرش های جدید و به روز هستند که به تازگی در صنعت فرش بافی و فرش فروشی وارد شده است. این فرش ها نسبت به فرش های دیگر متفاوت است و نمای خاصی دارد. نمای اصلی فرش های وینتج کهنه نما می باشد. در واقع نام دیگر فرش های وینتج فرش های کهنه نما نیز می باشد و برای شسشتو این گونه فرش ها حتما باید از افراد متخصص و حرفه ای کمک بگیرید تا دچار پشیمانی نشوید‌. در قالیشویی منصور آباد شستشو این گونه فرش ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در مجموعه انجام می شود و قبل از شستشو فرش شما را کاملا ضمانت می کنند تا خیالتان بابت همه چیز راحت باشد.

۲- شستشوی گلیم ها و قالیچه ها

گلیم و قالیچه ها یکی از انواع فرش های تزئینی یا فرش های کوچک می باشد که اکثر اوقات در راهرو ها یا مکان هایی که فضای کوچکی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. گلیم ها و قالیچه به دلیل ابعاد کوچک و ضخامتی که دارند باید به گونه ای شسته شوند که آسیبی به تار و پود های آن وارد نشود. در قالیشویی مادر برای شستشو گلیم و قالیچه از دستگاه های دستی استفاده می کنند تا پس از شستشو کاملا تمیز و سالم باقی بمانند.

قالیشویی در منصور آباد

۳- ترمیم و رفوی فرش

گاهی اوقات به صورت کاملا ناگهانی ممکن است اتفاقات ناگواری برای فرشتان رخ دهد و فرش زیبایی و کیفیت اولیه خود را از دست دهد‌ در این هنگام باید اقدام به رفوی فرش خود کنید. رفوی فرش ها یک کار بسیار اصولی و حرفه ای می باشد و مراحل آن باید توسط متخصص و به صورت اصولی انجام شود. رفوگری انواع فرش های دستبافت، ماشینی، نخ پنبه، ابریشمی و… در قالیشویی اولیه با استفاده از ابزار آلات مخصوص و به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

۴- رفع سوختگی فرش

گاهی اوقات ممکن است سطح فرش دچار سوختگی شود و زیبایی فرش از دست رود. در قالیشویی منصور آباد از بین برود محل سوختگی فرش به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از مواد های مخصوص انجام می شود و فرش پس از اتمام کار مانند روز اول خود می شود و هیچ اثری از سوختگی و زردی باقی نمی ماند.

۵- شستشو انواع تشک ها

شستشو انواع تشک های طبی، راحتی، فنری و… با استفاده از دستگاه های مخصوص و بدون نیاز به آبکشی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود و تشک پس از شستشو کاملا تمیز، براق و خوشبو باقی می ماند. استفاده از دستگاه های مکانیزه برای شستشو تشک ها از آسیب دیدن سطح تشک و فنر های تشک جلوگیری می کند و تشک پس از شستشو استحکام اولیه خود را دارد.

۶- شستشوی انواع پرده ها

قالیشویی منصور آباد شستشو انواع پرده های مدارس، تالار ها، منازل، بیمارستان ها، دانشگاه ها و…. را برعهده می گیرد. شستشو پرده ها توسط دستگاه ها انجام می شود و تمامی لکه هایی که در سطح پرده ایجاد شده اند از بین می روند. در قالیشویی پس از شستشو پرده ها با شوینده های پاک کننده، پرده را با شوینده های نرم کننده مورد شستشو قرار می دهند تا حالت لختی یا ایستادگی خود را به دست آورد و پس از نصب نمای زیبایی داشته باشد.

شستشو انواع فرش ها

فرش ها انواع مختلفی دارند و شستشو هر کدام از آن ها باید به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود. شستشوی انواع فرش ها به صورت زیر می باشد.

۱- شستشو به صورت اتومات

یکی از روش های شستشو فرش ها، شستشو به صورت اتومات می باشد. شستشوی اتومات فرش ها به صورت کاملا اتومات با استفاده از دستگاه ها انجام می شود. در این روش نیروی انسانی هیچ گونه دخالتی را انجام نمی دهد و تمامی مراحل را بر عهده دستگاه ها قرار می دهد. دستگاه هایی که برای شستشو اتومات استفاده می شود کاملا پیشرفته و مکانیزه هستند.

۲- شستشو به صورت سنتی

یکی از روش هایی که برای شستشو انواع فرش ها انتخاب می شود شستشو به صورت سنتی می باشد. شستشو به صورت سنتی توسط کارکنان حرفه ای و کار بلد انجام می شود و فرش ها با استفاده از شوینده های مناسب و ابزار های مناسب به طور کامل شسته می شود. شستشوی فرش ها به صورت مناسب باید به صورتی انجام شود که فشار بالایی به فرش وارد نشود به دلیل این که فشار زیاد به باعث ایجاد فرورفتگی در سطح فرش می شود.

شستشو انواع فرش ها

۳- شستشو به صورت نیمه اتومات

یکی از روش های شستشو انواع فرش ها شستشو به صورت نیمه اتومات می باشد. در این روش از دستگاه هایی استفاده می کنند که کنترل دستگاه توسط افراد می باشد و دستگاه به صورت خودکار عمل نمی کند. همچنین از شوینده هایی استفاده می شود که کاملا با تار و پود فرش تناسب دارند و سبب واکنش نشان دادن الیاف فرش نمی شود. متناسب نبودن شوینده ها با تار و پود آسیب بسیار بزرگی به فرش وارد می کند و ممکن است فرش در حین شستشو دچار پوسیدگی یا ساییدگی شود.

۴- شستشو به صورت اعلاء شویی

اعلاء شویی یکی از روش های شستشو انواع فرش ها می باشد. برای شستن فرش ها به صورت اعلاء شویی از شوینده های براق کننده و لکه بر استفاده می کند. در این روش اگر فرش نفیس و حساس باشد شستشو به صورت سنتی انجام می شود تا فرش آسیبی نبیند ولی اگر فرش مقاومت بالایی داشته باشد می توان فرش را با شوینده های لکه بر و با استفاده از دستگاه مورد شستشو قرار داد.

قیمت قالیشویی در منصور آباد تهران

قیمت قالیشویی منصور آباد تهران نسبت به عوامل مختلفی تعیین می شود و قیمت نهایی تغییر می کند. عوامل موثر در قیمت قالیشویی به عوامل زیر مربوط است.

۱- یکی از عوامل موثر در قیمت قالیشویی، جنس و نوع فرش می باشد. فرش های قیمتی و ارزشمند در قالیشویی ها به صورت کاملا حرفه ای و اصولی مورد شستشو قرار می گیرد به همین دلیل شستشو این گونه فرش ها نسبت به فرش های دیگر گران تر است.

۲- ابعاد و متراژ فرش ها نیز در قیمت قالیشویی موثر است‌. هر چقدر متراژ فرش بیشتر باشد مدت زمان بیشتری در دستگاه برای شستشو قرار می گیرد همچنین مواد شوینده بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل قیمت شستشو بالا می رود.

۳- نوع شستشو نیز بر قیمت قالیشویی موثر است. به طور مثال شستشو به صورت اعلاء شویی به دلیل این که فرش با فرمولاسیون خاصی و روش های جدید مورد شستشو قرار می گیرد گران تر است.

قیمت قالیشویی در منصور آباد تهران

۴- اگر فرش بیشتر از حد آلوده، لک دار و…. باشد برای شستشو آن باید از شوینده های مخصوص استفاده شود تا فرش مانند روز اول تمیز و براق شود.

۵- برخی از فرش ها پارگی و آسیب دیدگی بسیار زیادی دارد و برای شستشو ابتدا باید اقدام به ترمیم آن ها کرد به همین دلیل هزینه ی ترمیم فرش جداگانه حساب می شود و قیمت شستشو بالا تر می رود‌.

۶- شستشوی فرش های دستبافت و ابریشمی نسبت به فرش های دیگر گران تر است.

عوامل زیادی بر نرخ قیمت شستشو فرش ها، موکت ها، مبل و‌.‌.. موثر است. اگر فرش های شما کاملا نو و تمیز باشد ممکن است هزینه ی کمتری بابت شستشو پرداخت کنید به دلیل این که فرش کاملا تمیز و بدون هیچ گونه لکه و… می باشد ولی فرش هایی که آلودگی بسیار زیادی دارد یا به مدت طولانی مورد شستشو قرار نگرفته اند هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنید‌. برای حفظ کیفیت و زیبایی فرش های خود بهتر است که هر چند وقت یک بار اقدام به شستشو اصولی فرش های خود کنید. شستشو اصولی فرش ها بر عمر و دوام فرش ها می افزاید و می توانید سال های زیادی از فرش های خود استفاده کنید به همین دلیل مجموعه ای را انتخاب کنید که خوش قول و معتبر باشد و فرش هایتان را با مناسب ترین قیمت مورد شستشو قرار دهند. برخی از کارخانه های قالیشویی برای شستشو از شوینده های اورجینال یا خارجی استفاده می کنند. شستشو با این گونه شوینده ها گران تر است ولی کیفیت فرش هایتان پس از شستشو حفظ و بالا تر می رود.

تماس با ما