پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در مسعودیه

از جمله قالیشویی های معتبر در منطقه ی مسعودیه، که از دستگاه های مجهز و اتوماتیک در زمینه ی شست و شوی فرش فعالیت می کند، قالیشویی در مسعودیه می باشد.

قالیشویی در مسعودیه

این قالیشویی عضو اتحادیه ی صنف قالیشویان می باشد و دارای سابقه ی چند ساله ی درخشان است. که در کارنامه ی کاری خود به ثبت رسانده است. این قالیشویی در تمام زمینه های مرتبط با فرش، خدمات رسانی کاملی دارد و تمام خدمات خود را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه می دهد .

خدمات قالیشویی در مسعودیه

قالیشویی در مسعودیه از جمله قالیشویی های بنام در این منطقه می باشد، که خدمات مختلفی را در زمینه ی فرش و شست و شوی آن ارائه می دهد. از آن جایی که شست و شو در منازل، امروزه بسیار سخت و در برخی مواقع امکان پذیر نمی باشد. که این موضوع بیش تر در آپارتمان ها می باشد، قالیشویی ها می توانند بهترین گزینه باشند که در هر منطقه قالیشویی موجود است و از خدمات آن می توان استفاده کرد.
قالیشویی مسعودیه هم از جمله قالیشویی هایی است که در منطقه ی خود و یا سایر مناطق خدمات رسانی دارد و همیشه می تواند بهترین گزینه باشد چرا که :

خدمات قالیشویی در مسعودیه

  • خدمات این قالیشویی در زمینه ی شست و شوی انواع فرش های مختلف از جمله دستبافت و ماشینی که جز فرش هایی هستند که بیش تر در منازل استفاده می شوند.
  • در زمینه ی انواع تعمیراتی که بر روی فرش های اسیب دیده انجام می شود که شامل رفوگری و مرمت و شیرازی دوزی است.
  • هم چنین این قالیشویی در زمینه اعلا شویی و چرم دوزی دارای بورد تخصصی می باشد و به صورت کاملا حرفه ای کار را به پایان می رساند.
  • علاوه بر تمام این موارد قالیشویی مسعودیه در زمینه مبل و شویی و موکت شویی و تمام خدمات مربوط به آن فعالیت می کنند که افراد متخصص در این زمینه انواع خدمات مرتبط با مبل را در بالا ترین کیفیت انجام می دهند.

خدمات تخصصی مبل شویی در قالیشویی مسعودیه

یکی از خدماتی که قالیشویی مسعودیه ارائه می دهد، مبل شویی است. شست و شوی مبل ها هم به همان مقدار که شست و شوی فرش اهمیت دارند، مهم و ضروری می باشد. در برخی و یا حتی اکثر قالیشویی ها از جمله قالیشویی در مسعودیه کار مبل شویی به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و مواد شوینده های مخصوصی هم در این زمینه دارا می باشند؛ تا مبل ها در بالاترین کیفیت و بدون آسیب شسته و خشک شوند. قالیشویی در مسعودیه در زمینه تعمیرات مرتبط با مبل هم فعالیت می کند و در این زمینه هم از کادری مجرب و حرفه ای برخوردار است که مشتریان با خیالی اسوده می توانند از خدمات این قالیشویی در زمینه ی مبل و فرش ها بهره ببرند.

خدمات تخصصی مبل شویی در قالیشویی مسعودیه
این قالیشویی با دارا بودن دستگاه های مخصوص مبل شویی، در این زمینه به طور کاملا حرفه ای فعالیت می کند و همین طور این قالیشویی با داشتن سابقه ی کاری چند ساله در زمینه ی مبل شویی توانسته در سطح شهر به خصوص اهالی ساکن مسعودیه به عنوان قالیشویی معتبر و مطرح برگزیده شود.

خدمات حرفه ای فرش های ماشینی و دستبافت

فرش های ماشینی و دستبافت، نسبت به سایر فرش ها بیشتر خریداری و استفاده می شوند و حتی این میزان در فرش های ماشینی هم بیش تر است و در اکثر منازل این فرش ها دیده می شود. به همین دلیل قالیشویی ها یکی از خدمات حرفه ای که ارائه می دهند، در زمینه ی شست و شوی انواع فرش های ماشینی و فرش دستبافت می باشد. که در قالیشویی مسعودیه هم به صورت تخصصی این کار انجام می شود و دستگاه های مجهز و مخصوصی در این زمینه مورد استفاده قرار می دهند.

شست و شوی انواع فرش ماشینی و دستبافت
یکی از مهم ترین ابزار کار در زمینه ی شست و شو، مواد شوینده ها هستند که در این قالیشویی مواد شوینده های کاملا مخصوصی موجود است و مواد شوینده ی فرش های دستبافت با ماشینی کاملا متفاوت است.  وجود نیروی کاری متخصص در این زمینه بسیار مهم است که در قالیشویی مسعودیه این نیروی کاری جهت تشخیص حرفه ای فعالیت می کنند.

ویژگی هایی مطلوب قالیشویی 

ویژگی ها مطلوب برای قالیشویی بسیار مهم می باشد تا بتوانند رضایت مشتریان زیادی به خود جلب کنند از جمله ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد در قالیشویی در مسعودیه و نیز قالی شویی در تجریش به صورت کاملا تخصصی می باشد که شامل دارا بودن پرسنلی مجرب در تمام زمینه ها از جمله شست و شویی و تعمیراتی چه فرش ها و چه مبلمان، دارا بودن دستگاه هایی کاملا مجهز هستند و به صورت کاملا تخصصی جهت شست و شو فرش ها به کار می روند و هم چنین تمام این دستگاه ها اتوماتیک می باشد که این مورد ویژگی بسیار مفید و کاربردی برای این قالیشویی است که از اتلاف آب و انرژی جلوگیری می کند.

مرمت فرش

مرمت فرش در اصطلاح همان به معنی ترمیم و برطرف کردن عیوب و نقص های فرش است که همان طور که مشخص است فرش ها جز لوازم مهم و کاربردی در منازل محسوب می شوند به همین دلیل سالم بودنشان پر اهمیت است.
فرش ها از قدیم هم از اهمیت ویژه ای برخوردار بودند به طوری که پادشاهان از فرش ها به عنوان هدیه استفاده می کردند چرا که کار و هنر دست بود و ارزش مالی و معنوی بالایی برخوردار بود.
فرش ها اگر هنر دست باشند که همان فرش دستبافت هستند نسبت به سایر فرش ها ویژه تر هستند و نگهداری و رعایت اصول و نکات در خصوص آن ها مهم تر است تا همیشه سالم و نو باقی بمانند. فرش ها ممکن است در برخی شرایط دچار آسیب هایی شوند که این آسیب ها می تواند در خصوص موارد زیر باشد:

۱- سوختگی فرش که این سوختگی می تواند از ذغال، کبریت، کتری، اتو و… باشد و هر وسیله ای که حرارت بیش از اندازه داشته باشد می تواند باعث سوختگی فرش ها بشوند.

۲- مورد بعدی در خصوص پارگی است که ممکن است در اثر برخی عوامل تیز و برنده فرش دچار پارگی شود و حتی در اثر پوسیدگی بیش از حد فرش ها هم ممکن است پارگی ایجاد شود.

۳- مورد سوم در خصوص بیدزدگی است که برخی از فرش هایی که قدمت دار هستند و بیش تر هم در فرش های دستبافت ایجاد می شود دچار بیدزدگی می شوند که بیدزدگی در نهایت پارگی فرش ها را به دنبال دارد.

مرمت فرش

این سه مورد اصلی ترین موارد از آسیب ها برای فرش ها هستند که با مرمت قابل جبران هستند‌. اگر آسیب بیش از حد معمول نباشد با مرمت فرش قابل جبران است اما اگر آسیب عمیق و گسترده باشد با مرمت و رفوگری فرش قابل جبران نخواهد بود.
مرمت فرش ها در منازل قابل انجام نیست و لوازم و تجهیزات مجهزی را لازم دارد که در مراکز مخصوص موجود است که از جمله این مراکز مخصوص و مجهز قالیشویی ها هستند که با دارا بودن کادری حرفه ای و تجهیزات مدرن و کامل به مرمت فرش ها می پردازند و در بالاترین کیفیت این کار را انجام می دهند.
فرش ها از لوازم مهم هستند که اگر آسیبی در آن ها باشد به وضوح به چشم می خورند به همین دلیل لازم است برخی نکات مهم در خصوص نگهداری از آن ها انجام شود.
فرش ها اگر در شرایط مناسبی باشند دیرتر دچار آسیب می شوند و هر چه فرش ها مرمت نشوند طول عمر بیش تری خواهند داشت.
در صورت نیاز به انجام خدمات مرمت و رفوگری در خصوص فرش ها داشتید می توانید از خدماتی که قالیشویی های معتبر ارائه می دهند استفاده کنید اما لازم است قالیشویی معتبر و مطرح باشد چرا که رفوگری فرش کار حساسی است و اگر کوچک ترین خطایی ایجاد شود ممکن است آسیب بیش تر شود و حتی فرش دیگر قابل استفاده نباشد. با رعایت چند نکته ی ساده و ابتدایی می توانید از فرش ها تا چند سال استفاده کنید بدون این که آسیبی به آن ها وارد شود.

قالیشویی نزدیک مسعودیه

یکی دیگر از قالیشویی های معتبر، قالیشویی در مسعودیه می باشد که تمام خدمات خود را در بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد و هم چنین این قالیشویی دارای دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه ای مخصوص شست و شو می باشد تا حتی خطاهای کوچک انسانی هم رخ ندهد. خدماتی که در این قالیشویی ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • مورد اول در خصوص اعلا شویی است که این خدمات در خصوص فرش های خیلی کثیف است که چند سال مورد شست و شو قرار نگرفته اند و در این شرایط تنها اعلا شویی می تواند گزینه ی مناسبی باشد چرا که فرش ها در دو نوبت شسته می شوند و توسط مواد شوینده ی مخصوص انجام می شود و البته در نهایت هم توسط نرم کننده های مخصوص فرش ها را به لطافت حالت اولیه اش باز می گردانند. این خدمات بسیار کاربردی است که در قالیشویی های معتبر از جمله قالیشویی در مسعودیه انجام می شود.

قالیشویی نزدیک مسعودیه

  • مورد دوم در خصوص شست و شوی فرش های عتیقه ای و کهنه است که این فرش ها به دلیل قدمت دار بودن از تار و پود بسیار حساس و نازکی برخوردار هستند و لازم است شست و شوی آن ها در نهایت دقت انجام شود که در این قالیشویی کادری حرفه ای و مجرب مشغول فعالیت است که این فرش های حساس را در بالا ترین کیفیت شسته و خشک می کنند.

این موارد توسط تجهیزات مخصوص در این قالیشویی در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما