پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهید غیوری

فرش ها در عصر امروز از جمله لوازم زینتی در منازل محسوب می شوند که در گذشته در این خصوص اهمیت خاصی به آن ها نمی شد و تنها کاربردی بودن فرش ها را در نظر می گرفتند اما امروزه علاوه بر کاربردی بودن فرش ها، زیبایی بسیار خاصی هم ایجاد می کنند که دلیل این موضوع وجود جنس ها و طرح ها و مدل های مختلف از آن ها است. فرش ها به صورت گسترده در هر ابعادی بر روی زمین پهن هستند که به طور روزانه و ناخودآگاه استفاده ی زیادی از آن ها می شود به همین دلیل است که گفته می شود بسیار پر کاربرد و مصرفی هستند. رفت و آمد های روزانه بر روی فرش و تمام کار های روزمره که بر روی آن ها انجام می شود باعث می شوند که فرش ها دچار آلودگی شوند. هر وسیله ای که به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد پس از گذر مدت زمانی دچار آلودگی می شوند و لازم است به شست و شوی آن ها پرداخته شود به خصوص لوازمی که در دسته ی زینتی ها قرار می گیرند و نمای خاصی را در منزل ایجاد می کنند که تمیز و سالم و صد البته مرتب بودنشان همیشه مهم و اهمیت دار است.

قالیشویی در شهید غیوری یکی از این لوازم هایی که گفته شد فرش ها هستند که در منزل نقش مهمی دارند به طوری که وقتی وارد منزل می شویم اولین چیزی که نظر را به خود جلب می کند فرش ها می باشند به همین دلیل لازم است همیشه سالم و تمیز باشند تا زیبایی منزل را دو چندان کنند.

برای آلودگی فرش ها دلایل مختلفی وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مورد اول از رایج ترین دلایل است که همیشه اتفاق می افتد و این است که با ورود و خروج و از درب و پنجره های گرد و غبار به طور طبیعی به داخل منزل وارد می شود که همین ورود باعث می شود بر روی فرش ها و حتی مبلمان بنشینند که برای جلوگیری از بروز این اتفاق می توانید به طور روزانه به گردگیری بپردازید و جارو برقی کشیدن هم تاثیر بسیار زیادی بر روی این موضوع دارد و می تواند بسیار کاربردی باشد و همین طور استفاده از کاور های مخصوص فرش که امروزه طرح و رنگ های متنوع و زیبایی از آن ها در بازار عرضه می شود و علاوه بر این که نمای فرش را از بین نمی برند بلکه می توانند زیبا تر هم باشند. بسته به سلیقه ی شخص است که استفاده شود یا خیر.

۲- قرار دادن لوازم کثیف بر روی فرش ها که می تواند با ایجاد سیاهی بر روی فرش همراه باشد.

۳- افتادن لکه از محلول های مختلف بر روی فرش ها که بهتر است سریعا به رفع لکه پرداخته شود تا به آسانی پاک شود و اگر مدت زمانی از لکه بگذرد لکه سرسخت شده و تنها توسط قالیشویی قابل رفع شدن است.

این سه مورد جز معمول ترین موارد و دلایل است که می تواند فرش ها را آلوده کند. برای این که فرش ها کاملا تمیز باشند شست و شوی اصولی و کامل لازم است که این کار تنها در قالیشویی های معتبر قابل انجام است که یکی از این قالیشویی ها، قالیشویی در شهید غیوری می باشد. این قالیشویی تمام اتوماتیک و مکانیزه می باشد و صفر تا صد شست و شو توسط دستگاه های مخصوص است. این روش بسیار کاربردی می باشد و دلیل این موضوع این است که کار بدون ذره ای آسیب و در بالاترین کیفیت انجام می شود و علاوه بر این موارد سرعت شست و شو بسیار بالا می رود و امکان ارسال سریع تر را ایجاد می کند. این قالیشویی همانند قالیشویی در پرند علاوه بر تمام این موارد از کادری حرفه ای هم برخوردار است که آشنایی کامل را با دستگاه های شست و شو داشته و نظارت کامل را بر روی کار دارند.

شست و شوی موکت

شست و شوی موکت هم همانند فرش پر اهمیت است چرا که این نوع از کفپوش نیز علاوه بر فرش ها بسیار کاربردی هستند و به دلیل وجود تنوع فراوان در طرح، رنگ و جنس طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. شست و شوی موکت ها هم لازم است هر ازگاهی انجام شود چرا که همانند فرش ها رفت و آمد و انجام کارهای روزمره بر روی موکت ها انجام می شود و دچار آلودگی و لکه می شوند. موکت ها اگر به تنهایی استفاده شوند می توانند جلوه ی خاصی را ایجاد کنند و استفاده ی تنها از موکت اکثرا در اتاق ها می باشد و مطابق با هر سبکی می توان به کار برد. تمیز بودن موکت ها مهم است و در صورت وجود آلودگی بر روی آن ها می تواند محیط را به حالت نامرتب ایجاد کند. برای شست و شوی موکت هم می توان از شست و شوی خانگی استفاده کرد و هم از خدمات قالیشویی مادر شست و شوی خانگی به وسیله ی محلول های خانگی و شامپو فرش انجام می شود که از جمله محلول های خانگی می تواند شامل موارد زیر باشد:

۱- استفاده از جوش شیرین که علاوه بر تمیز کردن موکت و ضد عفونی کردن، در صورت وجود بوی نامطبوع کامل بو را از بین می برد و موکت را به صورت سطحی تمیز می کند.

شست و شوی موکت

۲- مورد دوم استفاده از سرکه و آب است که این محلول هم به تمیز و ضد عفونی کردن موکت کمک خوبی می کند که پس از تهیه ی محلول، آن را به کمک اسفنج و یا برس مخصوص بر روی موکت بکشید تا کامل تمیز شود و هم چنین اگر موکت لکه ای داشت با کمک این محلول آب و سرکه می توانید از بین ببرید.

۳- و اما مورد بعدی استفاده از دستگاه بخارشور است که این دستگاه بسیار کاربردی در این زمینه است و توسط بخار هر گونه الودگی را می تواند از بین ببرد و هم چنین داخل این دستگاه می توان از مواد شوینده های برند استفاده کرد تا بدون آسیب موکت ها شسته شوند‌.

این موارد تعدادی از روش های آسان هستند که می توان استفاده کرد اما جز تمیز کردن های سطحی محسوب می شود و برای شست و شوی عمقی لازم است از خدمات قالیشویی ها استفاده کرد که یکی از این قالیشویی های معتبر، قالیشویی در شهید غیوری می باشد که خدمات موکت شویی را توسط دستگاه ها و مواد شوینده های مخصوص انجام می دهند.

نحوه شامپوی کشیدن فرش

شامپوی فرش از جمله مواد شوینده هایی است که می توانید در منزل مورد استفاده قرار دهید و لازم است بر طبق مراحل زیر انجام دهید :

۱- ابتدا مقدار معینی از شامپو فرش و آب را باید یکدیگر مخلوط کرده که اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم این میزان در حدود یک لیتر آب و یک فنجان از شامپو فرش می باشد و سپس به هم بزنید تا به حالت کف ایجاد شود. اگر به اندازه ی کافی محلول را  مخلوط نکنید ممکن است تا عمق فرش نفوذ کند و اگر این موضوع اتفاق بیفتد فرش به حالت چسبنده در می آیند و تار و پود فرش را با آسیب رو به رو خواهد کرد.

۲- در مرحله ی بعدی کف حاصله را بر روی فرش قرار دهید تا کمی خیس بخورد و پس از گذشت مدت زمان معین باید محل را تمیز کنید که توسط اسفنج و دستمال باید انجام شود.

نحوه شامپوی کشیدن فرش

۳– مرحله ی سوم تمیز کردن کف های حاصل از مواد شوینده است که با دستمال خشک این کار انجام می شود تا آثاری از کف در داخل فرش باقی نماند.

۴- این مرحله خشک کردن است که نباید بر روی آن چیزی قرار بگیرد تا الودگی دیگری بر روی آن ننشیند و کامل خشک شوند.

با انجام این روش ها به راحتی می توانید فرش ها را توسط شامپو فرش تمیز کنید و لکه هایی که بر روی آن ممکن است ایجاد شده باشد هم از بین ببرید.

محله ی شهید غیوری کجاست؟

این محله در منطقه ی ۲۰ تهران و در منطقه ی شهر ری واقع است که همانند سایر محل های دیگر از امکانات لازمه برخوردار می باشد و اهالی آن منطقه به راحتی به این امکانات دسترسی دارند. دسترسی به این محله توسط مترو هم می باشد که متروی شهر ری در این محله موجود می باشد.

محله ی شهید غیوری کجاست؟ فروشگاه های متعدد، پارک و بوستان و… نیز در این منطقه است که به اهالی آن جا خدمات رسانی دارند. هم چنین قالیشویی معتبری هم در این منطقه حضور دارند که در تمام ایام هفته اماده ی خدمات رسانی می باشند.

تماس با ما