پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهرک غرب

فرش ها پر تردد ترین محل در منزل می باشند و به همین دلیل است که سریعا آلوده و کثیف می‌شود، و به همین دلیل باید چند وقت یک‌بار شسته شود. فرش دارای ظرافت خاصی است پس برای شستشوی آن نیاز به دقت و مهارت بالایی است، چرا که برای شستشوی فرش‌ها باید از مواد شوینده مناسب با توجه به نوع و جنس فرش استفاده شود. و این کار نیازمند یک متخصص ماهر در زمینه قالی شویی است.

قالی شویی
متخصص قالیشویی در کارخانه قالیشویی با استفاده از مهارت و فرآیند که به دست آورده است، فرش ها  را توسط  دستگاه شستشو می دهد.

 مراحل شستشوی فرش در قالیشویی مادر شهرک غرب

۱.غبارگیری

اولین مرحله در قالیشویی جدا کردن گرد و غبار از فرش می باشد. چرا که اگر این کار انجام نشود، باعث می شود مراحل شستشو طولانی  شود.
به علت اینکه گرد و غبار به فرش نفوذ کرده، باید به کمک مکنده قوی گرد و غبار از داخل فرش گرفته شود. قدرت مکنده جارو برقی با توجه به جنس و ضخامت فرش توسط کارکنان قالیشویی تنظیم می‌شود.

۲.تست رنگ

اگر فرش دستباف باشد، مرحله تست رنگ بر روی آن انجام می شود. چون  فرش دستباف از الیاف و رنگ‌ های طبیعی بافته شده است  به خاطر همین شاید رنگ ها باهم ترکیب شود. ابتدا با موادی مخصوص قسمتی از فرش شسته می شود. اگر رنگ ها ترکیب شوند با موادی مخصوص فرش ها شسته می شود.

۳.آبکشی

فرش ها باید به وسیله آب سرد کر برای  رعایت احتیاط شرعی آبکشی شود.

۴.لکه بری

پس از پایان آبکشی،  فرش با استفاده از مواد شوینده مخصوصی با چرتکه زنی  تار و پودش شسته می شود. این کار برای این است که لکه های فرش از بین برود وبعد از این مرحله مجددا فرش ابکشی می شود. اگر باز روی فرش لکه ای باقی مانده باشد با استفاده از موادی مخصوص لکه ها را ازبین می برند .

مراحل شستن قالی

۵.خشک کردن

پس از شستشوی کامل، فرش ها وارد دستگاهی لوله‌ای که  تحت فشار قرار می گیرند می شوند و سپس از روزنه های ریزی آب از فرش خارج می شود. بعد توسط دستگاه‌های خشک کن فرش کاملا خشک می گردد.بعد از اینکه فرش ها خشک شدند، در فضای باز کارخانه پهن می شوند و سپس اتو و ولوله و کاورشده تحویل مشتری داده می‌ شوند.

بهترین قالیشویی در شهرک غرب

ویژگیهای یک قالیشویی خوب:

۱-تخفیف

در بعضی از بهترین قالیشویی ها با سفارش در بخش آنلاین قالیشویی، افراد می‌ توانند از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوند. از دیگر مزایای قالیشویی ها ثبت سفارش به صورت آنلاین می باشد که افراد به راحتی می توانند در سایت‌ های قالیشویی با تخفیف های ویژه درخواست های خود را ثبت کنند و پس از ثبت درخواست، نیروی کار با افراد تماس گرفته و پس از ثبت سفارش، قالیشویی در  سریعترین زمان نیروهای خود را به محل اعزام می کند.

ویژگیهای یک قالیشویی خوب

۲-عضویت در اتحادیه

بسیاری از قالیشویی ها عضو رسمی اتحادیه می باشند که با ثبت سفارش آنان انواع شستشوی فرشهای اعلا، ابریشم، گل ابریشم و ماشینی خشکشویی، مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوش خواب، پتو و ملحفه و پشتی را انجام می‌ دهند.

نحوه سفارش آنلاین قالیشویی

زمانی که  ثبت سفارش برای شستشوی انواع فرش و مبلمان انجام شد، افراد می‌ توانند از قالیشویی ها از ۵ درصد به بالا تخفیف بگیرند؛ فقط کافیست که  در هر ساعت از شبانه روز به سایت کارخانه های قالیشویی مراجعه کنند و سفارش خود را ثبت کنند تا قالیشویی ها پس از ثبت سفارش، نیروهای نزدیکترین‌ شعبه را برای سرویس دهی اعزام کنند.

قالیشویی در محدوده شهرک غرب

قالیشویی ها در تمام محدوده های کل شهر شعبه داشته و بهترین خدمات را به بهترین شکل ارائه خواهند داد. پس از ثبت سفارش، نیروی کار حمل و نقل از نزدیکترین شعبه به محل مورد نظر اعزام شده و پس از بررسی فرش نیروی کار فرش را فورا به قالیشویی می‌ برد و پس از اتمام شستشو، فرش را تحویل می‌ دهد.

قالیشویی شبانه روزی شهرک غرب

قالیشویی شبانه روزی فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان  ارائه می دهد. به این صورت هر موقع از شبانه روز افراد نیاز به قالیشویی داشتند خدمات شستشوی فرش را انجام می دهد. قالیشویی های شبانه روزی از دستگاه های مدرن جهت ابگیری فرش استفاده می کنند و با توجه به نوع فرش از مواد شوینده مخصوص برای شستن فرش ها استفاده می کنند.
قالیشویی کارکنانی متخصص دارد که منظم و نسبت به کاری که انجام می دهند تعهد دارند. پس افراد میتوانند با خیال راحت از خدمات بهترین قالیشویی  که کیفیت بالایی را با کمترین هزینه ارائه می دهد استفاده کنند.

خدمات قالیشویی مادر 

شستن انواع موکت

شستن موکت توسط قالیشویی معتبر به بهترین شکل انجام می شود . حتی ممکن است که این قالیشویی ها شستن موکت را در محل با بهترین امکانات انجام بدهند.

شستن انواع موکت
شستشو موکت
با دستگاه های پیشرفته انجام می شود و به همین علت لکه ها به صورت عمقی تمیز خواهند شد.

شستن خوشخواب ها

می‌ دانیم امروزه دیگر وقت  و مکان کافی برای شستشوی تشک خوشخواب در خانه وجود ندارند. افراد فکر می‌ کنند که نیاز است برای شستن  تشک‌ ها ان را به  قالی‌ شویی ببرند؛ چون حمل‌ و نقل تشک سخت است.  ولی افرادی  که در قالی‌ شویی‌های معتبر و با سابقه کار می‌ کنند.

شستن خوشخواب

برای شستشوی تشک خوشخواب در محل حاضر می‌ شوند و تشک را با استفاده از دستگاه مخصوص لکه برداری و ضدعفونی می‌ کنند و سپس با دستگاه مخصوص تشک را کاملاً خشک می کنند.

ترمیم فرش

در قالیشویی های معتبر پس از شستشو از افراد مرمت کار جهت ترمیم فرش کمک می گیرند؛ چرا که ترمیم فرش برای برطرف کردن هرگونه پارگی، کجی، سوختگی و آسیب دیدگی فرش انجام می‌شود.

ترمیم فرش

مرمت کار فرش در قالیشویی برای تعمیر فرش و رفع عیب های کوچک آن از ریشه بافی، شیرازه دوزی، رفوگری و… استفاده می‌ کنند.

شستشوی مبلمان

قالیشویی ها هنگام شستن مبل به محل مراجعه می‌ کنند و بهترین روش شستشوی مبل با استفاده از دستگاه  و  زیر نظر نیروی کار متخصص می باشد. که باعث می شود که به  مبلمان آسیب نرسد.

شستشوی مبلمان

شستشوی تابلو فرش

شستن فرش های تابلو فرش با توجه به نوع دستباف و ماشینی بودن فرش شستشو می شود.

شستشوی تابلو فرش

اتو کردن فرش

با به وجود آمدن قالیشویی های معتبر در ابتدا دستگاه های اتو کشی جهت اتو کردن فرش ها وجود داشت؛ چرا که فرش ها یا موکت ها پس از شستشو ممکن است دچار چروک بشوند به همین علت قالیشویی ها از این دستگاه کمک گرفته تا فرش ها پس از شستشو به طور کامل صاف شوند.

ازبین بردن لکه فرش

در بعضی از فرش ها ممکن است لکه ها حتی بعد از شستشو از بین نرود به همین خاطر در قالیشویی با استفاده از موادی مخصوص لکه ها را به سرعت از بین می‌ برند.

تمیز کردن فرشلکه برداری فرش یکی از کارهایی است که در قالیشویی های معتبر و قالیشویی در شهرک غرب انجام می شود. انواع لکه مانند لکه خودکار روی فرش، توسط  مجموعه قالیشویی معتبر مادر انجام می شود.

قالیشویی در محدوده شهرک غرب

قالیشویی در محدوده شهرک غرب جزء قالیشویی های معتبر و حرفه ای در سطح شهر می باشد و خدمات مختلف و گوناگونی را عرضه کرده است‌. تمامی خدماتی که در قالیشویی محدوده شهرک غرب عرضه شده اند به بهترین شکل ممکن انجام می شود و ضمانت پس از خدمات را نیز برای مشتریان در نظر گرفته اند. خدمات این قالیشویی شامل موارد زیر می باشد:

۱- شستشوی انواع فرش های کهنه نما

فرش های کهنه نما یکی از فرش هایی می باشد که افراد زیادی به نگهداری آن ها علاقه مند هستند ولی شیوه ی شستشو این گونه فرش ها نسبت به فرش های دیگر متفاوت است و شیوه ی خاص خود را دارد به همین دلیل برای شست و شوی فرش های کهنه نما بهتر است که به قالیشویی ها مراجعه کنید. در قالیشویی ها شستشوی فرش های کهنه نما به صورت اصولی و حرفه ای انجام می شود و فرش پس از شستشو نمای اصلی خود را از دست نمی دهد.

۲- شستشوی انواع فرش های دستبافت

فرش های دستباف یکی از فرش های زیبا و ارزشمند است که نمای بسیار زیبایی دارد. شستشوی فرش های دستبافت باید به صورت حرفه ای انجام شود تا فرش پس از شستشو نما و کیفیت خود را از دست ندهد. در قالیشویی ها برای شستشو فرش های دستبافت از شوینده هایی استفاده می کنند که باعث رنگ دادگی فرش نشود به همین دلیل فرش پس از شستشو کاملا براق و تمیز می شود.

قالیشویی در محدوده شهرک غرب

۳- مبل شویی

مبل شویی یکی از خدمات قالیشویی در محدوده شهرک غرب می باشد. شستشوی انواع مبل ها نسبت به جنس و نوع مبل انجام می شود در واقع در قالیشویی برای شستشو مبل ها بهترین روش را انتخاب می کنند تا هیچ آسیبی به مبل وارد نشود. شستشوی مبل ها با دستگاه های حرفه ای و مکانیزه انجام می شود و ظاهر مبل ها دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند.

۴- موکت شویی

موکت شویی یکی دیگر از خدمات قالیشویی در محدوده شهرک غرب می شود و موکت ها به طور کاملا حرفه ای و با رعایت نکات انجام می شود. شستشوی موکت ها به گونه ای انجام می شود که بافت و سطح موکت آسیبی نبیند و حالت اولیه خود را حفظ کند.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما