پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شمیران نو

قالیشویی شمیران نو جزء بهترین قالیشویی ها می باشد و برای شسشتو فرش ها از بهترین دستگاه ها استفاده می کند. این قالیشویی به دستگاه ها، کارکنان و‌ تجهیزات خود اهمیت بسیار زیادی می دهد به دلیل این که:

۱- اگر قالیشویی برای شستشو فرش ها از دستگاه های پیشرفته استفاده کند، شستشوی فرش ها به بهترین نحوه ممکن انجام می‌ شود و فرش هیچ آسیبی نمی بیند.

۲- وجود کارکنان حرفه ای و با سابقه سبب می شود که شستشوی فرش ها کاملا اصولی و حرفه ای انجام شود. کارکنانی که سابقه ی بسیار بالایی در شستشوی فرش ها دارند برای شستشو هر فرشی دقیقا می دانند که چگونه باید رفتار کنند.

۳- استفاده از دستگاه های حرفه ای و مکانیزه سبب می شود که فرش به صورت عمقی تمیز شود و هیچ اثری از آلودگی و لکه بر روی سطح آن باقی نماند.

قالیشویی شمیران نو شستشوی فرش های دستبافت و تابلو فرش های دستبافت را بر عهده می گیرد.
تابلو فرش های دستبافت به دلیل این که متراژ کوچکی نسبت به فرش ها دارند باید به صورت اصولی و توسط افراد ماهر شسته شود به دلیل این که با رعایت نکردن نکات و اصول به راحتی باعث آسیب دیدن تابلو می شویم و طرح و نقشه تابلو فرش دچار تداخل می شود و زیبایی خود را از دست می دهد.
همچنین شستشو فرش های دستبافت در قالیشویی شمیران نو با رعایت تمامی نکات انجام می شود.
نکاتی که برای شستن فرش های دستبافت در قالیشویی شمیران نو رعایت می شود شامل موارد زیر می باشد.

قالیشویی در شمیران نو

۱- برای شستشو فرش های دستبافت قبل از هر چیزی اقدام به تست گیری فرش می کنند تا از وضعیت سلامت فرش و تثبیت بودن رنگ فرش مطلع شوند.

۲- اگر فرش نیازی به رفو و ترمیم و… داشته باشد اقدام به رفوی آن می شود تا از به وجود آمدن مشکلات دیگر برای فرش جلوگیری شود. زیبایی فرش های دستبافت با طرح و نقشه و وضعیت ظاهری فرش نمایان می شود به همین دلیل برای شست و شوی فرش های دستبافت فرش توسط ارزیابان بررسی می شود.

۳- در قالیشویی برای شستشو فرش های دستبافت از آب کاملا سرد استفاده می کنند. آب گرم به راحتی زیبایی و براقیت فرش دستباف را از بین می برد و تار و پود فرش تیره و کدر نمایان می شوند.

۴- یکی از نکاتی که قالیشویی شمیران نو برای شستشو فرش های دستبافت رعایت می کند استفاده از شوینده های مخصوص فرش دستباف می باشد. فرش های دستبافت را نمی توان با هر نوع شوینده ای مورد شستشو قرار داد.

۵- آبگیری و آبکشی فرش را به طور کامل انجام می دهند و از خارج شدن مواد شوینده از سطح فرش به طور کامل مطمئن می شوند. به دلیل این که اگر مواد شوینده در عمق فرش باقی بماند باعث پوسیده شدن فرش دستباف می شود. به همین برای آبگیری فرش های دستبافت یا ماشینی از دستگاه مناسبی که آب‌ را با فشار استاندار از لوله خارج می کند استفاده می کنند.

رفوگری شبانه روزی

رفو گری فرش ها یکی از خدمات قالیشویی شمیران نو می باشد. رفوگری در قالیشویی شمیران نو به صورت شبانه روزی انجام می شود. رفو گری برای انواع فرش ها انجام می شود‌.

۱- رفوگری فرش های دستبافت

فرش های دستبافت در گذر زمان سطح آن ها تیره و کدر تر دیده می شود و برای این که سطح و نمای فرش مانند روز اول براق و زیبا دیده شود می توان آن را رفو کرد.
با رفو شدن فرش دستباف نمای فرش به حالت اولیه خود باز می‌ گردد و تیرگی خود را از دست می دهد.
فرش های دستبافت گاهی اوقات در حین شستشو دچار تداخل رنگی می شود و طرح و نقشه فرش با یک دیگر ترکیب می شوند. زمانی که طرح فرش دچار تداخل می شود زیبایی خود را از دست می دهد و با رفوی آن توسط افراد حرفه ای نقشه فرش مانند روز اول می شود.

۲- رفو گری فرش های ماشینی

رفو گری برای فرش های ماشینی نیر انجام می شود. فرش های ماشینی با آن که مقاومت و کیفیت فرش های دستبافت را ندارند ولی اگر دچار آسیب شوند زیبایی و مقاومت خود را از دست می دهند. رفوی فرش های ماشینی سبب می شود که فرش اسیب های سطحی خود را از دست بدهد و مانند روز اول خود شود.
رفوگری فرش ها اگر به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود هیچ آسیبی به فرش وارد نمی کند. در قالیشویی شمیران نو رفو گری فرش ها به صورت تخصصی انجام می شود و در زمان رفو متخصصین بر نحوه کار نظارت کامل دارند تا اگر مشکلاتی برای فرش به وجود آمدن مشکل رفع شود.

رفوگری شبانه روزی
رفوگری فرش ها در قالیشویی های شبانه روزی با استفاده از دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته انجام می شود.
رفوی فرش با ابزار های قدیمی و معیوب سبب می شود که رفوی فرش به بهترین نحوه ممکن انجام نشود و فرش بیشتر آسیب ببیند. رفوی فرش یک  کار تخصصی است و حتما باید توسط افراد با تجربه انجام شود.
در قالیشویی شمیران نو برای رفوی فرش ها توجه و دقت زیادی می شود.
به دلیل این که اگر توجه ی لازم در حین رفو گری نباشد ممکن است باعث آسیب دیدن سطح فرش شویم.
معمولا در قالیشویی ها پس از رفوی فرش ها، اقدام به شستشو فرش می شود تا تمامی الیاف و پرز هایی که در هنگام رفو بر روی سطح فرش به وجود امده اند از بین برود و پس از شستشو و خشک کردن فرش، فرش را در دستگاه بخار قرار می دهند تا فرش به حالت اولیه خود بازگردد و زمانی که فرش پهن می شود کیسی، برآمدگی و فرو رفتگی هایی بر روی سطح فرش وجود نداشته باشد‌
بخار فرش هیچ ضرری برای فرش ندارد و آسیبی به کیفیت و زیبایی تار و پود آن ها ندارد. بخار فرش پس از رفو گری سطح فرش را براق و یک دست می کند.

بهترین قالیشویی در شمیران نو

بهترین قالیشویی شمیران نو ویژگی های مختلف و گوناگونی دارد. به شرح زیر:

۱- بهترین قالیشویی برای شستشوی فرش ها از مصرف بیش از اندازه آب خودداری می کند و فرش ها را با مقدار آب مناسبی مورد شستشو قرار می دهند تا از اصراف و هدر رفتن آب خودداری شود.

۲- بهترین قالیشویی خدمات متفاوت و مختلفی را عرضه می کند. به طور مثال شستشوی انواع موکت ها، پرده ها و… را بر عهده می گیرند و برای شسشتوی آن ها از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند.

۳- قالیشویی فرش ها را به صورت های مختلفی مورد شستشو قرار می دهد. روش های شستشو فرش در قالیشویی به صورت سنتی، نیمه سنتی و اتومات می باشد. در روش سنتی فرش مانند قدیم توسط کارکنان کارخانه و توسط دست مورد شستشو قرار می گیرد و در روش نیمه سنتی فرش توسط افراد کارخانه و با کمک دستگاه ها شسته می شود ولی در روش اتومات فرش به طور کامل توسط دستگاه ها شسته می شود و نیروی انسانی هیچ گونه دخالتی انجام نمی دهد.

بهترین قالیشویی در شمیران نوبهترین قالیشویی ها انتخاب روش شستشو را به مشتری های خود واگذار می کنند و اگر روش شستشوی فرش توسط ارزیابان رد شده باشد به مشتری اطلاع داده می شود.
به طور مثال افراد برای شستشو فرش های قدیمی و آسیب دیده خود روش اتومات را انتخاب می کنند. شستشو فرش های آسیب دیده به روش اتومات سبب آسیب دیدن بیش از حد می شود و ضخامت طبیعی فرش از بین می رود به همین دلیل ارزیابان شستشو فرش به صورت نیمه سنتی را پیشنهاد می دهند و در صورت تایید مشتری اقدام به شستشو فرش به صورت نیمه سنتی می شود.

۴- در بهترین قالیشویی ها برای شستشو فرش ها از موادی استفاده می کنند تا سطح فرش آسیبی نبیند و مانند روز اول باقی بماند. همچنین سطح فرش باید با شوینده هایی شسته شود که زبر و … نباشد تا سطح فرش دچار مشکلاتی مانند در رفتگی تار و پود نشود.

۵- بهترین قالیشویی ها خدمات متفاوت و گوناگونی را برای مجموعه ی خود در نظر می گیرند و تمامی خدمات را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. همچنین کارکنان قالیشویی شمیران نو وظیفه شناس و وقت شناس هستند و تمامی خدمات خود را در ساعات مشخص شده به پایان می رسانند. قالیشویی برای تحویل فرش ها به شما در روز مقرر شما به شما تماس می گیرند و با سرویس حمل و نقل فرش هایتان را درب منزل تحویل می دهند.

تماس با ما