پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شمس آباد

قالیشویی شمس آباد جزء قالیشویی های خوب و معتبری می باشد که سابقه ی کاری بالایی دارد و تمامی کارکنانی که در این مجموعه به کار مشغول هستند کار بلد و سابقه ی کافی را دارند. قالیشویی شمس آباد خدمات گوناگونی را برای مشتریان محدوده ی خود در نظر گرفته است به عنوان نمونه:

۱- شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستبافت

یکی از خدمات قالیشویی شمس آباد شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستبافت می باشند. تابلو فرش ها جنس مختلفی دارند و هر کدام از آن ها به روش مخصوص به خود مورد شستشو قرار گرفته می شوند تا پس از شستشو کاملا تمیز و براق دیده شوند.

۲- شستشو انواع تشک و موکت

شستشوی انواع تشک های راحتی، طبی، فنری و… در قالیشویی با استفاده از دستگاه های حرفه ای و مخصوص انجام می شود و پس از شستشو هیچ گونه آسیبی به فنر و سطح رویه تشک وارد نمی شود همچنین شستشو انواع موکت های پشمی، فانتزی، تایل، چمنی و… در قالیشویی به صورت کاملا حرفه ای و اصولی انجام می شود تا گره های پشت موکت هیچ آسیبی نبیند و بافت اولیه خود را حفظ کند. در قالیشویی برای شستشو موکت ها از دستگاه هایی استفاده می کنند که به سطح رویه و بافت موکت وارد نشود.

۳- شستشو انواع فرش ها

همانطور که می دانید فرش ها با انواع الیاف و نخ ها بافته می شوند و انواع مختلفی دارند. شستشو انواع فرش های ماشینی و دستبافت در قالیشویی به صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام می شود. شستشوی فرش های ماشینی توسط دستگاه های اتومات و پیشرفته انجام می شود و در حین شستشو نیروی انسانی هیچ گونه دخالتی را انجام نمی دهد ولی برای شستشو فرش های دستبافت از افراد متخصص کمک می گیرند تا شستشوی فرش های دستبافت به صورت کاملا حرفه ای انجام شود تا دچار رنگ دادگی، رنگ پریدگی و … نشود.

قالیشویی در شمس آباد

۴- دو گره بافی

یکی از خدمات قالیشویی شمس آباد دو گره بافی فرش های دستبافت، ماشینی، ابریشمی، کنفی و‌..‌. می باشد. دوگره بافی در قالیشویی توسط متخصص انجام می شود تا ریشه های فرش آسیبی نبیند و زیبایی خود را حفظ کند.

۵- از بین بردن زردی ریشه ها

فرش ها پس از شستشو ممکن است دچار زردی شوند و ریشه های آن تغییر رنگ دهد. تغییر رنگ دادن ریشه های فرش نمای زیبایی را ایجاد نمی کند به همین دلیل افراد به دنبال سفید کردن ریشه های فرش خود هستند. سفید کردن ریشه های انواع فرش ها در قالیشویی با استفاده از شوینده های مخصوص یا دست ساز انجام می شود و پس از پایان عملیات ریشه ی فرش به طور کامل سفید و براق می شود.

۶- لکه برداری

ایجاد لکه ها بر روی فرش ها به راحتی امکان پذیر است و انواع لکه ها در سطح فرش ایجاد می شود و اگر رنگ فرش روشن باشد لکه ها به راحتی نمایان می شوند و نمای بدی را ایجاد می کند. برخی از لکه ها را می توان در منزل و با استفاده از محلول های خانگی از بین برد ولی برخی از لکه ها به دلیل این که دیر اقدام به پاک کردن آن ها شده است به عمق فرش نفوذ کرده و نمی توان آن را از بین برد به همین دلیل برای پاک کردن آن باید به قالیشویی ها مراجعه کرد. از بین بردن انواع لکه های آب میوه، مواد غذایی، نوشیدنی ها و‌‌‌… در قالیشویی با استفاده از محلول های خاصی انجام می شود و الیاف فرش هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

مرغوب ترین مواد شوینده در قالیشویی مادر

در قالیشویی مادر برای شستشو از مواد شوینده ی مناسب استفاده می کنند تا کمترین آسیب به جسم مورد نظر وارد شود. نوع مواد شوینده اهمیت بسیار زیادی دارد به‌ همین دلیل برای انتخاب مواد شوینده دقت بالایی را به خرج می دهند. مواد شوینده اهمیت زیادی دارد به‌ دلیل‌ این که

۱- به عنوان مثال شوینده اگر مناسب تار و پود فرش باشد، فرش پس از شستشو کاملا تمیز و براق می شود و هیچ اثری از لکه، آلودگی و تیرگی ها باقی نمی ماند ولی اگر مواد شوینده قوی و مناسب فرش نباشد فرش به خوبی تمیز نمی شود و ممکن است پس از شستشو سطح فرش زبر شود به همین دلیل در قالیشویی مادر برای انتخاب مواد شوینده ی فرش توجه ی زیادی به تار و پود فرش می کنند.

۲- در قالیشویی مادر برای شستشو پرده ها، تشک ها و..‌. از شوینده های نرم کننده و خوشبو کننده استفاده می کنند تا پس از خشک شدن از خود بوی خوبی ایجاد کند. استفاده از نرم کننده ها سبب می شود پرده ها پس از خشک شدن حالت ایستادگی خود را حفظ کند.

مرغوب ترین مواد شوینده در قالیشویی مادر

۳- در قالیشویی مادر برای از بین بردن لکه هایی که به مدت طولانی در سطح فرش قرار گرفته اند از شوینده های قوی و لکه بر استفاده می کنند. شوینده های لکه بر را فقط بر روی لکه ی فرش قرار می دهند و از شستشوی کامل فرش با لکه بر خودداری می کنند به دلیل این که احتمال رنگ پریدگی فرش زیاد می شود.

در قالیشویی مادر از شوینده های مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند تا کیفیت کار پس از شستشو کاملا بالا رود. شوینده های مرغوب با یک بار شستشو فرش یا‌… را کاملا تمیز و براق می کند و تمامی لکه هایی که بر روی فرش و… وجود داشته باشد را از بین می برد. به همین دلیل قالیشویی مادر سعی می کند از شوینده های مرغوب استفاده کند.

ویژگی قالیشویی خوب در منطقه شمس آباد

قالیشویی خوب در منطقه شمس آباد ویژگی های خاص و ویژه ای دارد که آن را با مجموعه های دیگر متمایز کرده است به عنوان مثال می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد‌.

۱- یکی از ویژگی های خوب قالیشویی می توان به وجود متخصصین در قالیشویی اشاره کرد‌. وجود متخصصین سبب می شود که از آسیب دیدن فرش جلوگیری شود و فرش شما با شوینده ی مناسب و با روش مناسب مورد شستشو قرار گرفته شود. نوع شستشو و مواد شوینده توسط متخصصین انتخاب می شود و انتخاب شوینده نسبت به شرایط تار و پود فرش و مقدار آلودگی فرش تعیین می شود.

۲- یکی دیگر از ویژگی های خوب قالیشویی استفاده از دستگاه های مکانیزه و اتومات می باشد. استفاده از دستگاه های اتومات ویژگی های بسیار زیادی دارد و می توان به صرفه جویی در آب و زمان اشاره کرد. با وجود کم آبی در کشور بهترین روش شستشوی فرش ها شستشوی فرش با دستگاه ها می باشد و دستگاه ها توانایی شسشتو چند فرش را به صورت همزمان نیز دارد.

۳- در قالیشویی ها فرش ها پس از شستشو دچار زردی یا تغییر رنگ ریشه ها نمی شوند و پس از شستشو مانند روز اول کاملا سفید و براق دیده می شوند به دلیل این که ریشه ها با شوینده های خاصی شسته می شوند و برای خشک شدن در دستگاه خشک کن قرار می گیرند. خشک شدن فرش در دستگاه از تغییر رنگ دادن ریشه ها جلوگیری می کند.

ویژگی قالیشویی خوب در منطقه شمس آباد

۴- خوش قولی یکی از ویژگی های خوب قالیشویی می باشد‌. قالیشویی های خوب سعی می کنند فرش های شما را طبق روز مشخص شده با سرویس حمل و نقل درب منزل به شما تحویل دهند‌. برای تحویل فرش ها ابتدا فرش ها را کاملا بسته بندی می کنند و سپس با ماشین های مخصوص فرشتان را به شما تحویل می دهند.

۵- یکی از ویژگی های قالیشویی های خوب و معتبر ارائه خدمات خود به بهترین روش می باشد‌. قالیشویی های خوب و حرفه ای تلاش می کنند تا تمامی خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند تا تمامی مشتریان خود از خدمات قالیشویی رضایت کافی را داشته باشند.

۶- تحویل برگه ضمانت نامه به مشتریان قالیشویی یکی از ویژگی های قالیشویی خوب می باشد‌ با وجود برگه ضمانت مشتریان به راحتی به قالیشویی اعتماد می کنند و از خدمات قالیشویی بهره می برند.

قالیشویی های خوب و معتبر ویژگی های مختلف و گوناگونی بسیار زیادی دارد. قالیشویی های خوب از اعتماد مشتری های خود سواستفاده نمی کنند و همیشه تلاش می کنند مشتریان خود را به مشتری های دائمی تبدیل کنند همچنین به مشتریانی که از خدمات قالیشویی بهره مند شده اند کد اشتراک می دهند تا در مراجعه های بعدی تخفیف های جزئی را برخوردار شوند به همین دلیل افراد به راحتی می توانند به قالیشویی ها اعتماد کنند و از خدمات استفاده بهره مند شوند.

تماس با ما