پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی شریعتی

قالیشویی شریعتی در خیابان شریعتی قرار دارد که بهترین خدمات را به شما ارائه می کند. قالیشویی مادر یا شریعتی، فرش ها را درب منزل شما تحویل گرفته و بعد از شستشو به صورت لول شده و کاور کشیده و اتو شده در کامیونت های ایمن تحویل شما نیز می دهند.

شستشوی تخصصی انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه های قالیشویی موجود در کشور و مواد شوینده درجه یک برای جلوگیری از ایرادات احتمالی ناشی از استفاده از مواد شوینده نا مرغوب و ارائه بهترین و بالاترین کیفیت شستشو.

قالیشویی-در-شریعتی

این قالیشویی دارای خدمات ربوگری ، شیرازه دوزی ، رنگبرداری ، لکه برداری و … می باشد. قالیشویی مادر، با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و مدرن به تمیز تر شدن فرش های شما کمک می کنند و از شوینده های مناسب هر فرش استفاده می کنند و قبل از شستشو، به جنس و نوع فرش دقت می کنند، تا هیچ مشکلی و لکی باقی نماند.

خیابان شریعتی

یکی از خیابان های مهم و طولانی تهران که جهتش جنوبی-شمالی می باشد خیابان شریعتی نام دارد. و نام این خیابان قبل از انقلاب خیابان کوروش کبیر بود. این خیابان دارای ایستگاه مترو قهلک، قیطریه، شریعتی و تجریش می باشد.

اعلاشویی در قالیشویی گرمدره
یکی از خیابان های اصلی و طولانی تهران خیابان شریعتی می باشد که در آن امکانات فراوانی وجود دارن و قالیشویی هایی نیز در آنجا واقع شده اند. این خیابان از قدیمی ترین راه های ارتباطی است‌. این خیابان از دروازه شمیران یعنی مرکز شهر شروع و به میدان قدس در شمال می رسد.

بهترین قالیشویی در شریعتی

یکی از بهترین قالیشویی ها که در خیابان شریعتی واقع شده است،قالیشویی در شریعتی و قالی شویی دولت می باشد که دارای تمامی امکانات و خدمات است. این قالیشویی با بکار گیری نیرو های جوان و مجرب،  باعث رضایت شما می شود. این قالیشویی با استفاده از شوینده های عالی و معتبر سعی خود را میکنند تا به الیاف فرش شما اسیبی وارد نکنند و تمامی نکات اسلامی را نیز رعایت کنند و در تمام منطقه های تهران فعال می باشد و بخصوص خیابان شریعتی ، عباس اباد ، میرداماد ، سهروردی که سرویس های منظمی برای حمل و نقل فرش های شما در نظر گرفته اند و به سریعتر شسته شدن فرش های شما کمک می کند.
این قالیشویی تمامی خدمات قالیشویی ، خشک شویی انواع فرش ها ، مبلمان ، تشک ، خوش خواب ، موکت ، پتو ، فرش های دستبافت و ماشینی را به عهده می گیرد. و بهترین امکانات را برای فرش های شما ارائه می کند‌. این قالیشویی در هر روز هفته حتی روز های تعطیل در ۲۴ ساعته شبانه روز صبح و شب تمامی خدمات را به عهده میگیرند. در واقع
قالیشویی شبانه روزی است.

مواد شوینده قالیشویی.jpg

امروزه به دلیل دغدغه های فراوان و نداشتن حیاط های بزرگ و دلباز، نمیتوانیم فرش های خود را بشوریم و باید به بهترین قالیشویی در منطقه خود اعتماد کنیم و فرش هایمان را به انها بسپاریم.این قالیشویی دارای بهترین پرسنل و بهترین شوینده و امکانات و خدمات میباشد که میتوانیم با کمی تحقیق این قالیشویی را انتخاب کرده و فرش هایمان را با خیال راحت به دستشان بسپاریم .بعضی قالیشویی ها بعد از شستن و خشک کردن فرش ، فرش هارا با داشتن ریشه های زرد فرش تحویل میدهند و باعث نارضایتی میباشند اما قالیشویی پاک مهر با استفاده از امکانات جدید و پیشرفته از زرد شدن ریشه های فرش شما جلوگیری میکنند .

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما