پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در سنایی

همه افراد گاهی اوقات تصمیم به شستشوی فرش های خود می گیرند. معمولا نزدیک به سال نو یا در فصل تابستان افراد به قالیشویی مراجعه می کنند و در این ایام کارخانه شلوغ است به دلیل این که به دلیل شرایط اب و هوایی جهت پاکیزگی منزل مناسب است. از دلایل اعتبار و مشتری مداری قالیشویی در سنایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- این مجموعه برای شستشوی فرش ها از بهترین متد روز استفاده می کنند و فرش ها را به طور کاملا حرفه ای و اصولی مورد شستشو قرار می دهند.

۲- برای شستشو فرش ها از شوینده های با کیفیت و مرغوبی استفاده می کنند تا تار و پود فرش دچار آسیبی نشوند. نوع مواد شوینده بر شستشوی فرش ها تاثیر گذار است. اگر فرش با شوینده ی نامناسبی مورد شستشو قرار بگیرد باعث آسیب دیدن عمق فرش می شود.

۳- قبل از شستشو فرش، فرش ها توسط متخصصین بررسی و ارزیابی می شود تا اگر سطح فرش ها دچار آسیب های جزئی مانند پارگی یا نخ کش، سوختگی و… شده باشد ابتدا رفو شود‌. برای رفو فرش ها از متخصصین این کار استفاده می کنند تا رفو فرش ها به صورت کاملا حرفه ای انجام شود و پس از رفو هیچ نشانه ای از رفوی فرش باقی نماند.

قالیشویی در سنایی

رفوی فرش یک کار بسیار حرفه ای و تخصصی است و نمی توان رفوی فرش را به هر کسی سپرد. برای رفو فرش هایتان از افراد ماهر و با سابقه کمک بگیرید تا هنگام رفو مشکلی برای فرش هایتان پیش نیاید.

قالیشویی سنایی خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می دهد و تمامی خدمات خود را به بهترین نحوه ممکن به پایان می رساند. خدمات قالیشویی سنایی شامل موارد زیر می شود.

۱- شستشوی پادری ها

پادری ها انواع مختلفی دارند. به طور مثال نحوه شستشو پادری های چرمی نسبت به پادری های دیگر به طور کامل فرق می کند و نمی توان پادری های چرمی را مانند پادری های دیگر شست به‌ دلیل‌ این که اگر برای شستشو آن از مواد شوینده ی نادرست استفاده شود، سطح پادری دچار ترک می شود و ترک هایی بر روی آن ایجاد می شود همچنین ممکن است سطح پادری نیز پوست پوست شود و براقیت و زیبایی خود را از دست دهد.

۲- شستشوی تشک های خوشخواب

قالیشویی سنایی شستشوی انواع تشک های طبی، فنری، راحتی و… را بر عهده می گیرد. قالیشویی برای شستشو تشک ها یا آن ها را خشکشویی می کنند یا اقدام به شستشو کامل تشک ها می کنند. خشکشویی یا شستشو تشک های خوشخواب به گونه ای انجام می شود که عمق تشک کاملا تمیز شود ولی فنر ها و سطح رویه تشک هیچ آسیبی نبیند‌. سالم باقی نگهداشتن فنر های تشک های خوشخواب بسیار مهم است.

۳- شستشوی موکت ها

همانطور که می دانید موکت ها انواع مختلفی دارند و برخی از آن ها مانند موکت های پشمی یا موکت های چمن مصنوعی برای شسته شدن به دستگاه های مخصوصی نیاز دارند تا حین شستشو آسیبی به آن ها وارد نشود. شستشوی موکت ها باید به گونه ای انجام شود که بافت و گره ی موکت ها هیچ آسیبی نبیند. اگر گره های پشت موکت آسیب ببیند سبب باز شدن بافت موکت می شود و در آخر موکت به طور کامل از بین می رود.

۴- شستشوی تابلو فرش های عتیقه

برای حفظ زیبایی تابلو فرش های عتیقه لازم است که هر چند وقت یک بار اقدام به شستشو آن ها کنید. شستشو تابلو فرش های عتیقه در کارخانه قالیشویی توسط افراد ماهر و با سابقه انجام می شود و تابلو پس از شستشو کاملا تمیز و براق می شود و هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی

مراحل شستشو فرش ها در قالیشویی نسبت به جنس و نوع فرش متفاوت است. به طور مثال نحوه شستشو فرش های ماشینی به صورت زیر می باشد.

۱- ابتدا گرد و غبار هایی که در عمق فرش قرار دارند را با دستگاه مخصوص از فرش خارج می کنند تا فرش به طور کامل شسته شود. دستگاه هایی که برای خارج کردن گرد و خاک استفاده می شود دستگاه های پیشرفته و مکانیزه می باشد که هیچ آسیبی به الیاف فرش وارد نمی کند.

۲- پس از زدودن گرد و خاک ها، فرش بررسی می شود و اگر نقاطی از فرش دچار پارگی، سوختگی و… شده باشد اقدام به مرمت فرش می شود. مرمت فرش در قالیشویی زیر نظر متخصصین انجام می شود‌‌.

۳- پس از زدودن گرد و خاک ها و بررسی فرش، شوینده ی مناسب فرش انتخاب می شود. فرش های ماشینی به دلیل این که برای بافت آن ها از تار و پود های شیمیایی استفاده شده است نمی توان برای شستشو آن ها از هر شوینده ای استفاده کرد به دلیل این که اگر مواده شوینده با تار و پود فرش ماشینی سازگار نباشد باعث آسیب دیدن فرش می شود و فرش دچار ساییدگی می شود.

۴- پس از انتخاب مواد شوینده فرش را با دستگاه مخصوص مورد شستشو قرار می دهند و با دستگاه مخصوصی فرش را به طور کامل خشک می کنند تا نم و رطوبت فرش به طور کامل در فرش خشک شود.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی

قالیشویی سنایی علاوه بر این که شستشو فرش های ماشینی را بر عهده می گیرد، شستشوی فرش های دستبافت و ارزشمند را نیز قبول می کند. مراحل شستشوی فرش های دستبافت نیز به صورت زیر می باشد.

۱- فرش های دستبافت به دلیل این که توسط دست بافته شده است پشت فرش گره هایی وجود دارد که اگر شل شود یا باز شوند باعث می شود فرش از بین رود به همین دلیل قبل از شستشوی فرش بررسی های اولیه انجام می شود.

۲- پس از بررسی فرش، اقدام به تست رنگ فرش می شود. تست رنگ فرش به این صورت می باشد که گوشه ای از فرش را نم دار می کنند و یک پارچه سفید بر رو آن پهن می کنند و سپس روی پارچه یک جسم سنگین‌ قرار می دهند. اگر پارچه سفید رنگی شود به این معنی است که فرش رنگ پس می دهد و نمی توان اقدام به شستشو فرش کرد به همین دلیل اقدام به تثبیت رنگ فرش می شود.

۳- پس از تثبیت رنگ فرش، فرش را در محل مناسب قرار می دهند و فرش را با شوینده ی مناسب شستشو می دهند.

۴- برای خشک کردن فرش دستباف، فرش را در دستگاه خشک کن با درجه ی مناسب قرار می دهند تا فرش دچار سوختگی نشود.

انتخاب قالیشویی ارزان در سنایی

برای انتخاب یک قالیشویی ارزان به موارد زیر می توانید توجه کنید.

۱- یک قالیشویی ارزان، نسبت به دستمزدی که از شما می گیرد خدمات خود را به بهترین نحوه ممکن انجام می‌ دهد و برای وقت و هزینه شما ارزش قائل است.

۲- قالیشویی حرفه ای و مناسب از اعتماد مشتری های خود سو استفاده نمی کند و تمامی خدماتی که ارائه می دهند را با استفاده از بهترین مواد شوینده و پیشرفته ترین دستگاه های مکانیزه انجام می دهد.

۳- یک قالیشویی معتبر و با سابقه هر چند سال یک بار اقدام به، به روز رسانی دستگاه های مجموعه خود می کند به دلیل این که با گذشت زمان علم پیشرفت می کند و صنعت فرش بافی نیز دچار تغییرات و تحولاتی می شود و فرش ها با تار و پود های جدید تری بافته می شوند و نمی توان فرش های جدید را با دستگاه های قدیمی و معیوب مورد شستشو قرار داد.

۴- اگر دستگاهی در قالیشویی خراب باشد هر چه سریع تر باید اقدام به تعمیر آن شود. قالیشویی برای تعمیر دستگاه های خود از شرکت های تعمیر و خدماتی استفاده می کنند تا دستگاه ها به طور کامل تعمیر شوند و در حین شستشو مشکلی برای فرش ایجاد نکنند.

انتخاب قالیشویی ارزان در سنایی

۵- قالیشویی ارزان با آن که دستمزد به صرفه ای از مشتریان خود بابت ارائه خدمات می گیرد ولی برای شستشو فرش ها از شوینده های با کیفیت و مرغوبی استفاده می کنند تا آسیبی به فرش وارد نشود. مواد شوینده بر شستشوی فرش ها بسیار مهم است و نمی توان فرش ها را با هر شوینده ای شست. به همین دلیل در اکثر قالیشویی ها ابتدا فرش ارزیابی می شود و نسبت به وضعیت تار و پود و جنس فرش از شوینده ی مناسب آن استفاده می کنند.

۶- قالیشویی برای خشک کردن فرش ها از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند. رایج ترین دستگاه برای خشک کردن فرش ها دستگاه بخار یا دستگاه خشک کن می باشد. این دستگاه فرش را به طور کامل خشک می کند. تا فرش پس از خشک شدن هیچ بوی بدی از خود ایجاد نکند. بنابراین یک قالیشویی ارزان و معتبر صفر تا صد خدمات خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

تماس با ما