پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در سرخه حصار

شست و شوی فرش ها به طور کلی دو روش است که یا به صورت دستی و خانگی می باشد و یا در قالیشویی های معتبر انجام می شود.
شست و شو در قالیشویی ها از همه جهات بهتر از شست و شوی خانگی خواهد بود که دلیل این موضوع به وضوح مشخص است چرا که در منازل امکان شست و شوی کامل مجهز به دلیل نبود امکانات کافی وجود ندارد اما در قالیشویی ها از امکانات مجهزی از جمله وجود دستگاه های مدرن و مواد شوینده های مخصوص و از همه مهم تر وجود کادری حرفه ای برخوردار می باشد.
دستگاه هایی که در قالیشویی ها وجود دارند فرش ها را به طور کاملا یکدست و تمیز، بدون ایجاد ذره ای آسیب شسته و خشک می کنند. در قالیشویی ها مراحل شست و شو بر طبق اصول و نکات شست و شو انجام می شود. به طور کلی صنعت قالیشویی امروزه توانسته جایگزین مناسبی برای شست و شو های خانگی فرش شده  چرا که همان طور که مشخص است شست و شوهای خانگی جز روش های قدیمی و منسوخ می باشد که بیش تر در گذشته به دلیل نبود امکانات کافی انجام می شد و در گذشته اکثر منازل حیاط دار بودند و به راحتی در حیاط منزل به شست و شوی فرش ها می پرداختند.

قالیشویی در سرخه حصار
انجام کار شست و شو در حیاط منزل به وسیله ی فرچه های زبر و پارو و مواد شوینده هایی با برند های متفرقه انجام می شد که این موارد به فرش ها آسیب های جدی وارد می کرد به خصوص در خصوص فرش هایی که از جنس های حساسی برخوردار هستند از جمله فرش های ابریشمی، دستبافت و… شست و شوی فرش های حساس، دقت و امکانات کافی را نیازمند است که امروزه در قالیشویی ها در بالاترین کیفیت انجام می شود و هم چنین افرادی که در قالیشویی ها مشغول فعالیت هستند از مهارتی کافی برخوردارند که این مورد بسیار ضروری است چرا که کار با دستگاه های شست و شو کار هر کسی نبوده و نیازمند آشنایی کامل می باشد.
در قالیشویی ها خدمات مختلف دیگری علاوه بر شست و شوی فرش ها انجام می شود که می تواند به تعدادی از آن اشاره کرد و شامل موارد زیر می باشد:

۱- شست و شوی انواع فرش ها با هر ابعاد و اندازه و جنس و از بین بردن لکه های سرسخت

۲- شست و شوی انواع تابلو فرش

۳- انجام انواع خدمات تعمیری که با عنوان رفوگری مطرح است و هم در خصوص فرش ها انجام می شود و هم در خصوص مبلمان

۴- انجام اعلا شویی در خصوص تمام فرش ها

۵- شست و شوی فرش های عتیقه و کهنه

یکی از این قالیشویی های معتبر که تمام موارد ذکر شده را دارا می باشد و کلیه ی خدمات را در بالاترین کیفیت انجام می دهد قالیشویی در تهرانپارس و سرخه حصار می باشد که در قسمت های بعدی توضیحاتی بیش تر را در خصوص این قالیشویی خواهیم داد.

روش های به روز شست و شوی فرش و قالی

در خصوص شست و شوی فرش ها و قالی لازم به ذکر است که به دلیل مدرن شدن آن ها و وجود تغییرات در جنس و طرح و انواع آن ها لازم است که به روش های مدرن شسته شوند و منظور از این روش های مدرن همان شست و شو توسط دستگاه های مخصوص است که تنها در قالیشویی ها موجود می باشد. مراحلی وجود دارد که جهت شست و شو توسط دستگاه ها انجام می شود که این مراحل شامل موارد زیر می باشد:

۱- ابتدا تمام گرد و خاک فرش و هر آن چه که زباله ی کوچک و خورده وجود دارد را از فرش پاک می کنند که این کار توسط دستگاه های بزرگ مکش دار انجام می شود تا در هنگام شست و شو مشکلی در کار ایجاد نشود به خصوص فرش هایی که گرد و خاک بیش تری دارند و دلیل این موضوع این است که در حین شست و شو ممکن است به حالت گل و کثیفی بیش تر ایجاد شود.

۲- در مرحله دوم فرش آماده ی شست و شو است که ابتدا فرش را کاملا آبگیری می کنند تا خیس شود و سپس از مواد شوینده به حالت کفی استفاده می شود. مواد شوینده های مصرفی کاملا متناسب با جنس فرش است و به میزان کافی از مواد شوینده استفاده می شود چرا که شست و شو ماشینی است و دستگاه میزان مصرف مواد شوینده و آب را تنظیم می کند. این مورد نکته ی مثبتی دارد که همان صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده است.

روش های به روز شست و شوی فرش و قالی

۳- شست و شو که به صورت کامل انجام شد سپس نوبت به خشک کردن فرش ها می رسد که این خشک کردن هم توسط دستگاه ها و یاگرمخانه های مخصوص انجام می شود که این گرمخانه ها بسیار کاربردی هستند چرا که از شکستگی و چروک شدن فرش ها کاملا جلوگیری می کند.

۴- در نهایت فرش ها به صورت لول شده داخل کاور های مخصوص به مشتریان تحویل داده می شود.
این روش بسیار کاربردی است و از بروز کوچک ترین خطا و حتی خطاهای انسانی هم جلوگیری می کند و البته تنها در قالیشویی های معتبر انجام می شود که قالیشویی در سرخه حصار نیز یکی از همین قالیشویی های معتبر است که کامل اتوماتیک می باشد و تمام مراحل توسط دستگاه های مجهز انجام می شود و البته کادر متخصص هم در این روند نظارت کامل را دارند تا در نهایت کار با کیفیتی عالی به اتمام رسد.

شست و شوی موکت در سرخه حصار

یکی دیگر از کفپوش های محبوب و پرکاربرد که در بین مردم طرفداران زیادی دارد، موکت ها هستند که امروزه در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تهیه و تولید می شود و به دلیل این که موکت ها در جنس های مختلفی هستند جهت شست و شوی آن ها باید مواد شوینده های مخصوصی استفاده شود تا موکت ها بدون ذره ای آسیب شسته شود و هم چنین از این کفپوش در اکثر منازل استفاده می شود.
این کفپوش هم به صورت گسترده پهن هستند و رفت و آمد بر روی آن ها زیاد است به همین دلیل شست و شوی آن ها در زمان های مناسب مهم است.
شست و شوی موکت هم می تواند در منزل تمیز شوند که البته این روش ها کاملا خانگی هستند و درصد تمیز شدنشان صد در صدی نمی باشد. استفاده از شامپو فرش یکی از این روش ها است که به راحتی داخل منزل به کمک دستمال های مخصوص می توانید انجام دهید.

شست و شوی موکت در سرخه حصار
این را در نظر داشته باشید که شست و شوی خانگی نمی تواند به تمیزی شست و شوهای دستگاهی که در قالیشویی ها است، باشد به همین دلیل برای این که شست و شوی کامل انجام شود می توانید از خدمات موکت شویی قالیشویی ها استفاده کنید.
قالیشویی در سرخه حصار این خدمات موکت شویی را در بالاترین کیفیت انجام می دهد و هم چنین از مواد شوینده های مخصوصی جهت انجام این کار استفاده می  شود. موکت ها هم همانند فرش ها حساس هستند و لازم است نکات شست و شویی در خصوص آن ها نیز رعایت شود تا آسیبی به آن ها وارد نشود. این قالیشویی آماده ی خدمات رسانی به تمام نقاط تهران است و در تمام ایام هفته مشغول فعالیت هستند و سرویس های حمل و نقلی این قالیشویی در کوتاه ترین زمان به تحویل گرفتن فرش ها ارسال می شوند و امکان تحویل فوری هم وجود دارد.

سرخه حصار تهران کجاست؟

سرخه حصار از جمله قدیمی ترین منطقه در تهران است که از دوره قاجار تا به امروز پای برجاست و وسعت قابل توجهی هم دارد.
این منطقه تمام امکانات تفریحی را دارد و پارک جنگلی هم محسوب می شود. این منطقه در شرق تهران می باشد که از نظر دسترسی اگر با خودروی شخصی می روید باید به انتهای اتوبان رسالت بروید تا به این منطقه ی محافظت شده برسید.

سرخه حصار تهران کجاست؟
در مسیر اتوبان یاسینی این منطقه ی جنگلی کاملا مشخص است و از نظر دسترسی حمل و نقلی مترو ایستگاه فرهنگسرا است که پس از آن لازم است توسط تاکسی به منطقه ی مورد نظر برسید و نزدیک ترین اتوبوس هم اتوبوس های بی ار تی می باشد که در ایستگاه تهران پارس منطقه ی سرخه حصار می باشد.
این منطقه آب و هوایی نسبتا خشک دارد و امکانات کاملی هم موجود می باشد. هم چنین قالیشویی این منطقه هم جز قالیشویی های مطرح است که با خیالی آسوده می توانید از خدمات آن ها در هر زمان استفاده کنید.

تماس با ما