پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی دولت اباد

یکی از این قالی شویی های معتبر و مطمئن قالی شویی در دولت آباد است. که این قالی شویی با به کارگیری دستگاه ها و ماشین آلات مدرن فرش ها را شست و شو داده و هم چنین خدمات دیگری هم در خصوص فرش ها به مشتریان خود ارائه می دهد. هم چنین قالی شویی در دولت آباد در زمینه ی شست و شو و دیگر خدمات مرتبط با مبل هم فعالیت می کند و بهترین ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدماتی که این قالیشویی در دولت آباد ارائه میدهد، به شرح زیر است:

انواع خدمات شستشوی فرش: دستباف، تابلو فرش، عتیقه، ابریشم و گل ابریشم، ماشینی، خارجی، موکت و پالاز موکت، اعلاشویی انواع فرش

انواع خدمات ترمیم فرش: ترمیم ریشه فرش، ریشه بافی، دوگره ریشه بافی، لکه برداری و رنگرزی، ترمیم تابلو فرش، رفع سوختگی فرش، دارکشی

همانطور که میبینید این قالیشویی تمام خدمات مربوط به فرش را انجام داده و از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد.

قالی شویی در دولت اباد
این قالی شویی جز اتحادیه ی صنف قالی شویان است و پروانه ی کسب و کار نیز دارا می باشد و هم چنین در سطح شهر و محدوده ی دولت آباد اماده ی خدمات رسانی در اتمام ایام هفته می باشند. هم چنین لازم به ذکر است که این قالی شویی با در نظر گرفتن تمام عوامل تاثیر گذار و سنجیدن تمام موارد در هر زمینه ای که مهم ترین آن تشخیص جنس فرش و نحوه ی شست و شوی آن می باشد، فرش ها را شسته و هم چنین با وجود فرش های بسیار متنوع که امروزه با توجه به جنس هایی که دارند حساس بوده و شست و شوی آن ها نیازمند به دقت و حوصله ی کافی دارد.

بهترین قالیشویی در دولت آباد

 خدماتی که این قالی شویی ارائه می دهد، این گونه است که در تمام زمینه های شست و شوی انواع فرش ها با جنس های مختلف،  انجام انواع تعمیراتی که در زمینه ی مربوط به فرش که شامل رفو گری و مرمت و شیرازی دوزی و چله دوزی، انواع چرم دوزی فرش و شست و شوی انواع پرده ها و تابلو فرش ها می باشد و هم چنین این قالی شویی در زمینه ی اعلا شویی و گل ابریشم شویی هم به بهترین نحو فعالیت می کند.

خدمات قالی شویی در دولت آباد
سایر خدمات قالی شویی در دولت آباد را می توان در رابطه با مبل شویی و خدمات مربوط به مبل شویی گفت که در این زمینه هم جز بهترین ها در سطح شهر می باشند. هم چنین شست و شوی قالی و فرش ها امروزه با پیشرفت هایی حال حاضر که البته باید در قالی شویی  معتبر و کاملا شناس انجام شود؛ تا فرش ها در کیفیتی مرغوب شست و شو شوند. بسیار بهتر و با کیفیت تر از گذشته می باشد و قالی شویی در دولت آباد هم با ارائه تمامی خدمات به بهترین حالت ممکن توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

ویژگی های قالی شویی دولت آباد

قالی شویی دولت آباد جز قالی شویی های معتبر و بنام در سطح شهر است و تمام ویژگی های مطلوب یک قالی شویی معتبر را دارا می باشد. داشتن ویژگی ها مطلوب و همه چیز تمام بودن برای قالی شویی بسیار مهم می باشد تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. از جمله ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد که در خصوص قالی شویی دولت آباد است، شامل دارا بودن کادر و پرسنل با تجربه و مجرب، دستگاه هایی کاملا مدرن و مجهز که به صورت تخصصی جهت شست و شو فرش ها به کار می روند و البته دستگاه های دیگری هم جهت شست و شوی مبل ها در این مجموعه وجود دارد و کاملا مدرن و امروزی می باشند، مواد شوینده های مصرفی که به صورت جداگانه و مخصوص می باشد.

ویژگی های قالی شویی دولت آباد
این موارد از جمله ویژگی هایی است که در خصوص قالی شویی دولت اباد می باشد، که تمام این ویژگی ها در کیفیت عالی انجام می شود و پرسنل مربوط به هر بخش کاملا با تجربه و متبحر می باشند.

شستن انواع تابلو فرش 

قالی شویی در دولت آباد نیز از جمله قالی شویی هایی است که شست و شوی تابلو فرش ها از خدمات آن ها محسوب می شود. که در بالاترین کیفیت این کار را نیز انجام می دهند. با توجه به این که شست و شوی تابلو فرش ها دارای نکات اصولی است، کادری مجرب در این زمینه نیاز دارد که در این قالی شویی با داشتن دستگاه هایی کاملا مجهز و کادری مجرب کار شست و شوی تابلو فرش ها را در بالا ترین کیفیت انجام می دهند.

شست و شوی انواع تابلو فرش در قالیشویی دولت آباد
تابلو فرش ها با توجه به جنسی دارد مواد شوینده ی مخصوصی را نیاز دارند. چرا که در انواع جنس های ماشینی و دستبافت و ابریشمی و… وجود دارند، به همین دلیل رعایت نکات در حین شست و شو که در رابطه با مسئله ی مواد شوینده و نحوه عمل است بسیار مهم می باشد تا بدون ذره ای آسیب و در با کیفیت ترین حالت شسته شوند که در قالی شویی دولت آباد و نیز قالیشویی در جلفا به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. این قالی شویی معتبر با ارائه ی خدمات در تمام زمینه های مرتبط اکثر مناطق و محدوده ی خود را تحت پوشش قرار داده است.

قالی شویی ها به چند روش فرش ها را شست و شو می دهند؟

شستشو فرش ها در قالی شویی ها به روش های مختلفی انجام می شود و انتخاب روش شستشو به دلخواه مشتری انتخاب می شود. روش های شست و شوی فرش ها در قالی شویی به شرح زیر می باشد.

۱- سفید شویی

یکی از روش های شست و شوی فرش ها در قالی شویی، سفید می باشد که در این روش فرش پس از شستشو سفید و تمیز می شود و هیچ اثری از آلودگی و تیرگی بر روی سطح آن دیده نمی شود.

۲- لکه بری

لکه بری یکی از روش های شستشو فرش ها در قالیشویی می باشد. برخی از فرش ها بر روی سطحشان لکه های زیاد و قدیمی بسیاری وجود دارد و نمی توان به صورت عادی لکه ها را از سطح آن از بین برد به همین دلیل شستشو فرش به صورت لکه بری انجام می شود تا تمامی لکه هایی که بر روی سطح فرش وجود دارد از بین برود. از بین رفتن لکه ها در این روش با استفاده از شوینده های مخصوص انجام می شود و هیچ آسیبی به سطح و عمق فرش وارد نمی شود.

قالی شویی ها به چند روش فرش ها را شست و شو می دهند؟

۳- اعلا شویی

یکی از بهترین روش های شستشو فرش ها در قالیشویی اعلا شویی می باشد. در این روش فرش با شوینده های مخصوص و مرغوب مورد شستشو قرار گرفته می شود تا پس از شستشو سطح فرش کاملا نرم و لطیف و عاری از هر گونه لکه دیده شود. در این روش برای شستشو فرش ها از دستگاه های حرفه ای و مکانیزه استفاده می کنند و شستشو فرش با دستگاه ها هیچ آسیبی به فرش وارد نمی کند.

۴- شستشو فرش ها به صورت اتومات

یکی از روش های شستشو فرش ها در قالیشویی به صورت اتومات می باشد. در این روش تمامی مراحل شستشوی فرش ها به صورت اتومات و با دستگاه ها انجام می شود و نیروی انسانی هیچ گونه دخالتی را انجام نمی دهد. دستگاه هایی که در این روش مورد استفاده قرار گرفته می شود کاملا سالم و پیشرفته هستند تا کیفیت کار را بالا ببرند.

مزایا شست و شو قالی در قالی شویی پیشرفته

شست و شوی قالی در قالی شویی های پیشرفته مزایای متفاوتی دارد و نمونه هایی از مزایای آن را می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در قالیشویی های پیشرفته شستشو فرش ها به صورت کاملا پیشرفته و به روش های نوین انجام می شود. به همین دلیل عمق فرش هیچ آسیبی نمی بیند و سطح فرش مانند روز اول یک دست و زیبا دیده می شود.

۲- شستشو فرش ها در قالیشویی های پیشرفته سبب می شود فرش پس‌ از خشک شدن دچار تغییر خواب نشود. حفظ جهت خواب فرش بسیار مهم است و اهمیت بسیار زیادی دارد به‌ دلیل‌ این که طرح و نقشه ی فرش در صورتی نمایان می شود که جهت فرش مانند روز اول خود باشد.

۳- شستشو فرش ها در قالیشویی های پیشرفته با دستگاه هایی انجام می شود که فشار زیادی را به فرش وارد نمی کند. وارد شدن فشار زیاد به سطح فرش سبب شکستگی تار و پود فرش می شود و فرش پس از خشک شدن دچار فرو رفتگی می شود. به همین دلیل در قالیشویی های پیشرفته از دستگاه هایی استفاده می کنند که فشار زیادی به فرش وارد نمی کنند.

مزایا شست و شو قالی در قالی شویی پیشرفته

۴- در قالیشویی های پیشرفته قبل از شستشو فرش ها اقدام به از بین برون گرد و خاک های فرش می کنند تا فرش برای شستشو آماده شود. از بین بردن گرد و خاک های فرش در قالیشویی های پیشرفته با استفاده از دستگاه خاک گیر انجام می شود و فرش در حین زدودن گرد و خاک هیچ آسیبی نمی بیند.

۵- در قالیشویی های پیشرفته برای خشک کردن فرش ها از دستگاه هایی استفاده می کنند که سطح و عمق فرش به طور کامل خشک شود و دچار سوختگی نشود. سالم باقی نگه داشتن فرش در قالیشویی های پیشرفته بسیار مهم است به همین دلیل سعی می کنند همیشه امکانات و دستگاه های مجموعه خود را ارتقا دهند.

۶- برای آبکشی یا آبگیری فرش ها پس از شستشو از دستگاه های آبگیر استفاده می کنند تا آب های اضافی به طور کامل از فرش خارج شود و زمانی که فرش برای خشک شدن در دستگاه قرار گرفته می شود در سریع ترین زمان خشک شود.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما