پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در دارآباد

قالیشویی دار آباد یکی از قالیشویی های حرفه ای در سطح شهر می باشد که مشتریان بسیار زیادی دارد به‌ دلیل‌ این که خدمات زیادی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است‌. خدماتی که مورد پسند مشتریان قالیشویی دارآباد می باشد شامل موارد زیر است:

۱- شستشوی گلیم

گلیم ها در ابعاد و جنس های مختلفی وجود دارد ولی معمولا ابعاد گلیم ها کوچک است و در راه رو ها، آشپزخانه و‌‌… قرار می گیرد به همین دلیل زود به زود آلوده می شوند و افراد تصمیم به شستشوی آن ها را می گیرند. شسشتو انواع گلیم ها توسط کارکنان قالیشویی مادر به بهترین شکل ممکن انجام می شود و گلیم پس از شستشو کاملا تمیز و براق تحویل مشتری داده می شود.

۲- پرداخت فرش و تابلو فرش های دستبافت

فرش ها و تابلو فرش های دستبافت پس از اتمام بافت به دلیل یک اندازه نبودن نخ ها به پرداخت نیاز دارند تا طرح و نمای فرش به طور کامل نمایان شود. پرداخت فرش و تابلو فرش های دستبافت در قالیشویی دارآباد به صورت دستی یا ماشینی انجام می شود و این کار به افراد حرفه ای و با تجربه سپرده می شود به دلیل این که با هر گونه بی احتیاطی اسیب بسیار بزرگی به فرش وارد می شود و ارزش خود را از دست می دهد.

قالیشویی در دارآباد

۳- شستشوی فرش دستباف

همانطور که می دانید فرش های دستبافت ارزش بسیار بالایی دارد و برای حفظ ارزش آن باید فرش را به صورت اصولی و حرفه ای مورد شستشو قرار داد. شستشو فرش های دستبافت در قالیشویی دارآباد به صورت کاملا تخصصی و با رعایت تمامی نکات انجام می شود تا از زیبایی و ارزش فرش کم نشود. برای مثال نکاتی که برای شستشو فرش های دستبافت در قالیشویی دارآباد رعایت می شود این است که برای شستن از آب کاملا سرد، مواد شوینده ی مناسب استفاده می شود. فرش را به صورت کاملا اصولی خشک می کنند و…

۴- شستشوی موکت ها در محل

یکی از خدمات قالیشویی دارآباد شستشوی موکت ها در محل می باشد. شستشوی انواع موکت ها به صورت کاملا اصولی و حرفه ای توسط کارکنان با تجربه ی قالیشویی دارآباد در محل مورد نظر شما انجام می شود. شستشوی موکت ها در محل با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود و پس از پایان آبکشی با استفاده از دستگاه مکش تمامی آب های اضافی را از سطح موکت خارج می کنند تا موکت کاملا خشک و قابل استفاده باشد.

خدمات شستشوی مبلمان

شستشوی سرویس مبلمان یکی از خدمات قالیشویی می باشد. شستشوی مبل ها به صورت اصولی و حرفه ای هیچ آسیبی به مبل و بدنه ی مبل وارد نمی کند بلکه مبل به صورت کاملا حرفه ای و اصولی مورد شستشو قرار گرفته می شود. شستشوی مبل ها سبب آسیب دیدن مبل نمی شود به دلیل این که

۱- برای شستشو مبل ها از دستگاه های پیشرفته و مکانیزه استفاده می کنند تا مبل به صورت حرفه ای و با فشار مناسب مورد شستشو قرار بگیرد. شستشوی مبل با دستگاه از وارد شدن فشار زیاد بر مبل جلوگیری می کند. اگر فشار زیاد به سطح مبل وارد شود بر روی سطح مبل فرورفتگی هایی ایجاد می شود و فنر ها و فوم های مبل مقاومت خود را از دست می دهند.

۲- شستشوی اصولی مبل ها به صورتی انجام می شود که از خیس شدن چوب بدنه مبل جلوگیری شود. خیس شدن چوب ها سبب نم زدگی چوب می شود و اگر مبل به صورت اصولی نگهداری نشود به راحتی دچار شکستگی می شود.

۳- برای شستشو مبل ها از شوینده های مناسب الیاف مبل استفاده می کنند تا سطح مبل به طور کامل از بین برود و تمامی لکه هایی که در سطح آن وجود دارد از بین برده شود. لکه هایی که بر روی مبل ایجاد می شود معمولا بر عمق مبل نفوذ کرده اند و باید با شوینده هایی شسته شوند که لکه ها را به طور کامل از بین ببرد و از آسیب دیدن پارچه ی مبل جلوگیری کند.

خدمات شستشوی مبلمان۴- در قالیشویی ها شستشوی مبل ها را به دو صورت شستشو در محل و شستشو در کارخانه را بر عهده می گیرند. اگر شستشوی مبل ها در کارخانه انجام شود پس از شستشو مبل ها را درون دستگاه برای خشک شدن قرار می دهند تا مبل به طور کامل خشک شود ولی اگر مبل ها در محل مورد شستشو قرار گرفته باشند برای آبکشی و خارج کردن آب ها اضافی مبل، از دستگاه آبگیر یا مکش استفاده می کنند. با استفاده از این دستگاه تمامی آب های اضافی از عمق مبل خارج می شوند.

۵- یکی از روش های شستشو مبل ها یا تمیز کردن مبل ها بخار شویی مبل می باشد. بخار شویی مبل ها با استفاده از دستگاه بخار و پیشرفته انجام می شود و مبل پس از اتمام کار کاملا تمیز و براق می شود. بخار شویی مبل ها باید توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام شود تا مشکلاتی برای مبل ایجاد نشود.

شستشوی فوق حرفه ای فرش دستبافت

فرش های دستبافت یکی از فرش های ارزشمند و نفیس می باشد که در کل جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. فرش های دستبافت در ابعاد و طرح های مختلفی بافته می شوند. برای شستشو فرش های دستبافت به صورت حرفه ای باید اقداماتی انجام شود‌.

۱- قبل از شستشو فرش های دستبافت ابتدا باید از فرش تست گرفته شود. تست رنگ فرش های دستبافت در قالیشویی ها توسط افراد متخصص انجام می شود. تست رنگ فرش های دستبافت به این دلیل انجام می شود که اگر فرش در حین شستشو دچار رنگ دادگی می شود اقدام به تثبیت رنگ کنیم. تثبیت رنگ فرش دستباف با استفاده از مواد مخصوص انجام می شود تا فرش در حین شستشو دچار رنگ دادگی نشود. رنگ دادگی فرش های دستبافت سبب ترکیب رنگ های فرش می شود و نقشه ی فرش بهم می ریزد و فرش به ترمیم و مرمت احتیاج پیدا می کند.

۲- فرش دستباف قبل از شستشو باید بررسی شود تا اگر گره های پشت فرش شل، آسیب دیده یا باز شده اند اقدام به ترمیم شود. شستشوی فرش دستباف در صورت آسیب دیده بودن گره ها باعث باز شدن بافت فرش می شود و پس از شستشو فرش بافت اولیه و ارزش خود را از دست می دهد. بنابراین برای بررسی اصولی فرش های دستبافت خود باید از افراد ماهر و با تجربه کمک بگیرید.

۳- برای شستن فرش های دستبافت خود به صورت حرفه ای باید از یک قالیشویی معتبر و با سابقه کمک بگیرید تا فرشتان را به صورت کاملا حرفه ای مورد شستشو قرار دهند.

شستشوی فوق حرفه ای فرش دستبافت

قالیشویی های معتبر برای شستشو فرش های دستبافت به صورت حرفه ای نکات بسیاری را رعایت می کنند تا فرش ها به صورت حرفه ای شسته شوند‌ از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- در قالیشویی ها برای شستشو بهتر و اصولی فرش های دستبافت، فرش را بر روی یک سطح شیب دار قرار می دهند تا آب های اضافی و آلوده به راحتی از فرش خارج شود. قرار دادن فرش بر روی سطح شیبدار از تجمع آب در عمق فرش جلوگیری می کند‌

۲- برای شستشو فرش به صورت حرفه ای از آب کاملا سرد استفاده می کنند. آب سرد از رنگ دادگی الیاف و رنگ فرش جلوگیری می کند.

۳- برای شستشو فرش های دستبافت از شوینده های ملایم یا دست ساز استفاده می کنند‌. شوینده های ملایم به راحتی و در مدت زمان کوتاه آلودگی ها را از عمق فرش خارج می کند و فرش پس از شستشو تمیز و عاری از هر گونه لکه می شود.

۴- برای خشک کردن فرش های دستبافت باید فرش را با دمای مناسب یا در فضای باز خشک کرد. خشک کردن فرش های دستبافت باید به صورتی باشد که فرش آسیبی نبیند. اگر الیاف فرش حساس باشد نمی توان فرش را با دستگاه خشک کرد به دلیل این که امکان سوختگی الیاف بالا می رود و در سریع ترین زمان دچار سوختگی می شود.

۵- شستشوی حرفه ای فرش های دستبافت توسط نیروی انسانی انجام می شود و برای شستشو از دستگاه ها استفاده نمی کنند به دلیل این که دستگاه ها ممکن است فشار زیادی به فرش وارد کند و فرش کیفیت اولیه خود را از دست دهد.

اگر تصمیم گرفته اید فرش های دستبافت خود را به صورت حرفه ای در منزل مورد شستشو قرار دهید بهتر است که از افرادی که تجربه ی بسیار بالایی دارند کمک بگیرید یا به قالیشویی ها مراجعه کنید تا اقدام به شستشو فرش هایتان کنند.

تماس با ما