پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در خواجه عبدالله

قالی شویی در خواجه عبدالله، یکی دیگر از قالی شویی های معتبر و با سابقه است؛ که به درست ترین شکل ممکن و در بالا ترین کیفیت کار شست و شوی فرش ها و سایر خدمات مرتبط با فرش ها انجام می شود. چرا که این قالی شویی از کادری مجرب و با تجربه برخوردار بوده و در زمینه ی شست و شوی انواع مبلمان و تابلو فرش ها و… نیز صدق می کند.

قالیشویی در خواجه عبدالله
قالی شویی در خواجه عبدالله با دارا بودن ماشین الات مدرن و  دستگاه های امروزی و البته هر آن چه که برای شست و شوی با کیفیت فرش ها و قالی ها لازم است؛ در این قالی شویی موجود می باشد و با شستن انواع قالی ها با بالا ترین کیفیت توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این قالی شویی با ارائه خدمات مختلف در هر زمینه ای که مرتبط با فرش است به مشتریان خود ارائه داده و البته مشتریان زیادی را هم به خود جذب کرده است و در تمام ایام آماده ی ارائه ی خدمات می باشد.

قالیشویی خواجه عبدالله تهران عضو رسمی اتحادیه معتبرترین و بهترین قالیشویی تهران

ما ارائه ‌دهنده کلیه خدمات حرفه ‌ای و تخصصی قالیشویی در تهران هستیم.

شست و شوی خاص فرش های دستبافت

قالی شویی در خواجه عبدالله، از جمله قالی شویی هایی است که در زمینه ی شست و شوی فرش های دستبافت، دارای مهارت کافی و دستگاه های مخصوص می باشد و این جنس فرش ها را در کیفیتی بالا شست و شو می دهد و هم چنین تمام نکاتی که مرتبط با شست و شوی اصولی است را رعایت می کند. که جز مهم ترین مسائل برای قالی شویی ها می باشد. در ارتباط با شست و شوی فرش های دستبافت لازم به ذکر است که اگر به طور دائم شست و شو شوند و حساسیتی هایی در این زمینه وجود داشته باشد، می تواند تار و پود فرش های دستبافت را دچار آسیب کند. به همین دلیل بهتر است که به طور میانگین دو بار در  سال شسته شوند.

شست و شوی انواع فرش های دستبافت
مهم ترین ابزار کار جهت شست و شوی فرش ها، مواد شوینده می باشد که در قالی شویی ها با توجه به متنوع بودن جنس و طرح های فرش و قالی ها این مواد شوینده ها نیز متفاوت است و بهترین گزینه برای شست و شوی فرش مورد نظر را انتخاب می کنند و فرش های دستبافت نیز از جمله فرش های دستبافت هستند. که لازم است هنگام شست و شو نکات اصولی در این باره رعایت شود.

خدمات قالیشویی خواجه عبدالله

یکی از قالی شویی های معتبر که در این زمینه فعالیت می کند و در بهترین کیفیت به شست و شوی فرش ها و قالی ها می پردازد، قالی شویی در خواجه عبدالله و قالیشویی در بهار شیراز می باشد. در ارتباط با خدماتی که این قالی شویی ارائه می دهد، باید گفت که در تمام زمینه های شست و شوی انواع فرش ها با جنس های مختلف،  انجام انواع تعمیراتی که در زمینه ی مربوط به فرش که شامل رفو گری و مرمت و شیرازی دوزی و چیله دوزی، انواع چرم دوزی فرش و شست و شوی انواع پرده ها و تابلو فرش ها می باشد.

خدمات قالیشویی خواجه عبدالله
شست و شوی قالی و فرش ها امروزه با پیشرفت هایی حال حاضر که البته باید در قالی شویی معتبر و کاملا شناس انجام شود تا فرش ها در کیفیتی مرغوب شست و شو شوند؛ بسیار بهتر و با کیفیت تر از گذشته می باشد. قالی شویی در خواجه عبدالله با به کار گیری دستگاه ها و تجهیزات مدرن در تمام زمینه های گفته شده و در کیفیتی عالی کار انجام و در کوتاه ترین زمان به مشتریان ارائه می دهد.

خدمات مربوط به انواع مبل و صندلی

 هم چنین مبل ها از جمله لوازم مهم و کاربردی هستند،  که زیبایی چشمگیری را به این منازل می بخشند و سالم و تمیزی آن ها نیز بسیار مهم و ضروری می باشد. در برخی مواقع پیش می آید که مبل ها از داخل و یا حتی خارج دچار آسیب و مشکل می شوند. و از زیبایی شان کاسته می شود و شکل و فرم اولیه ی خود را از دست می دهند. به همین دلیل نحوه ی عمل و برخورد با مبل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و نوع نگه داری هم مهم است که هر چه از مبل ها بیش تر نگه داری شود و درست استفاده شود مدت زمانی که مبل می توانند سالم و به حالت اولیه ی خود باشند، بیش تر بوده و دیر تر دچار آسیب می شوند. اما به هر حال با گذشتن سال ها مبل ها نیاز به رفوگری و بازسازی مجدد دارند تا به شکل اولیه ی خود بازگردند.

خدمات مربوط به انواع مبل و صندلی
قالی شویی خواجه عبدالله، از جمله قالی شویی هایی است که در زمینه ی انجام انواع رفو و تعمیرات فرش مهارت داشته و در این زمینه هم فعالیت می کند. انواع تعمیرات مربوط به انواع مبل ها و صندلی ها چه عمقی و چه سطحی در این مرکز به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود و هم چنین پس از تعمیر اگر نیاز به شست و شو داشته باشند، در بالا ترین کیفیت مبل ها شست و شو می دهند. این موارد از جمله امتیازات این مجموعه هم محسوب می شود و تمام خدمات مبلی و فرشی را در کیفیتی عالی انجام می دهند.

ویژگی قالی شویی در خواجه عبدالله

قالی شویی خواجه عبدالله ویژگی های متنوع و گوناگونی دارد به عنوان نمونه می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد.

۱- یکی از ویژگی های قالی شویی خواجه عبدالله این است که شستشو انواع فرش ها را به صورت تخصصی و اصولی و به بهترین شکل ممکن انجام می دهد تا پس از شستشو فرش هیچ آسیبی نبیند و مانند روز اول تمیز و با کیفیت دیده شود. در این قالیشویی برای شستشو تخصصی فرش ها از متخصصین کمک می گیرند.

۲- استفاده از دستگاه های مکانیزه و اتومات یکی از ویژگی های قالیشویی خواجه عبدالله می باشد. در این قالیشویی از دستگاه های اتومات استفاده می کنند تا روند شستشو فرش ها سریع انجام شود. دستگاه هایی که در قالیشویی خواجه عبدالله استفاده می شوند توانایی شسشتوی چند فرش را دارند‌ و می تواند همزمان تعداد بالایی از فرش ها را مورد شستشو قرار دهد.
در این قالیشویی از دستگاه های مختلفی استفاده می شود به طور مثال دستگاه خشک کن، خاک گیر، آب گیر و… از دستگاه هایی است که در این قالیشویی مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی این دستگاه ها پیشرفته و اتومات هستند.

ویژگی قالی شویی در خواجه عبدالله

۳- یکی از ویژگی های قالی شویی خواجه عبدالله که آن را با قالی شویی های دیگر متمایز کرده است استفاده از مواد شوینده های خاص و مرغوب می باشد و برای شسشتو هر فرش از شوینده ی مناسب تار و پود آن استفاده می کنند. هر فرش باید با شوینده ی مخصوص به خود شسته شود تا فرش در حین شستشو و پس از شستشو اسیبی نبیند.

۴- قالی شویی خواجه عبدالله برای رفاه و راحتی مشتریان خود خدمات متفاوت و کد اشتراک را در اختیار آن ها قرار داده است. خدماتی که قالی شویی خواجه عبدالله برای مجموعه خود در نظر گرفته است شامل، رفو و ترمیم فرش ها، شستشوی انواع مبل، پرده و فرش و تابلو فرش ها، بخار شویی و خشکشویی و… می باشد و تمامی خدماتی که در این قالیشویی ارائه داده شده است به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود تا هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما