پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در حسین آباد

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر خانواده پیش بیاید کثیف شدن فرش منزل‌شان است.اما در گذشته این یک مشکل بزرگ محسوب می شد. و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن دستگاه های مختلف و پیشرفته و تأسیس شرکت های مختلف در زمینه ی قالیشویی دیگر کثیف شدن فرش یک مشکل و معظل بزرگ نمی باشد و به راحتی قابل حل است شما می توانید با نزدیکترین قالیشویی در محدوده ی خودتان تماس گرفته و درخواست نیرو کنید. منطقه حسین آباد محله شمیران نو در استان تهران و در منطقه ۴ شهر تهران و محدوده شرقی واقع شده است و از شمال با بزرگراه زین الدین، و با تکاوران از شرق از جنوب با خیابان نیروی دریایی، خیابان الزهرا و خیابان بهار و از غرب با بزرگراه امام علی راهیابی می کند و به لویزان و مجیدیه و قاسم آباد نیز نزدیک می باشد. قالی شویی های زیادی در این منطقه وجود دارند و در حال فعالیت می‌باشند که هر یک نزدیک محله ای می‌باشد قالیشویی حسین آباد همانند قالیشویی در سعادت آباد جزو بهترین قالیشویی در تهران می‌باشد که به شما انواع شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی را تضمین می دهد. فرش ها در این قالیشویی با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و نوین و مواد نانو و شوینده های مناسب زیبایی و زنده شدن رنگ و روی فرش را به شما می بخشند.

قالیشویی در حسین آباد قالیشویی که بتواند رضایت مشتریان را جلب کند و چندین سال از تاسیس آن بگذرد به یک قالیشویی معتبر و با سابقه و معروف تبدیل می شود.تمامی خدمات شستشو در همه ی محدوده‌ها و مناطق تهران از شمال، جنوب، شرق، مرکز، غرب و حومه را این قالیشویی در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد استرسی انجام می دهد. علاوه بر سرعت انجام کار کیفیت کار و تضمین و قیمت مناسب هم از اهمیت بالایی برخوردار است در قالیشویی واقع در حسین آباد قیمت ها زیر نظر نرخ اتحادیه می‌باشد و کیفیت کار بسیار بالا و تضمینی است چرا که این قالیشویی از نیروی های آموزش دیده و متخصصین و کارشناسان بالقوه ای در این حرفه کمک می گیرد.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی حسین آباد

پیشرفت تکنولوژی به کمک ما در قالیشویی ها آمده است که دست دخالتی در این حرفه ندارد و تمامی عملیات شستشوی فرش را دستگاه های پیشرفته انجام می دهد. فرش در شستشو ی دستی ممکن است کشیده شود و آسیب جدی ببیند و به علت خسته شدن نیروی انسانی در حین کار فرش به طور یکدست شسته و خشک نمی شود و حتی ممکن است رنگ پس بدهد زردی بگیرد و یا بوی بد فرش را فرا بگیرد. مراحل قالیشویی در حسین آباد به صورت مکانیزه می باشد و به همین دلیل به شما تضمین می دهند که فرشتان با کیفیت بالا و عالی و بدون ایراد شسته شود حال می خواهیم به سراغ مراحل شستشو برویم اما توجه داشته باشید که شستشوی فرش در منزل و قالیشویی با هم قابل مقایسه نمی باشد و هر یک مزایا و معایبی را دارا می باشد.

۱- غبارگیری فرش

در این مرحله ابتدا با تجهیزات مخصوص، عملیات غبارگیری آغاز می شود در منزل که هنوز آگاه به تکنولوژی نشده اند این کار توسط ضربه زدن به فرش صورت می گیرد البته توجه داشته باشید که با این کار الیاف فرش در معرض آسیب قرار می گیرد و افرادی که آلرژی دارند هم به هیچ وجه نباید این کار را انجام دهند حتما توجه داشته باشید غبارگیری باید قبل از شستشو و خیس کردن فرش صورت بگیرد. از آنجایی که جاروهای دستی و برقی مکش بالایی برخوردار نیستند و ضربه زدن به فرش و همچنین تکان دادن شدید فرش در غبارگیری اصلا پیشنهاد نمی شود و این کار برای افراد حرفه ای نمی باشد چرا که موجب سست شدن گره‌های قالی می‌شود. عملیات غبارگیری در قالیشویی حسین آباد با تجهیزات نوین و توسط نیروی آموزش دیده و حرفه ای انجام می شود تا مبادا خطری فرش شما را تهدید نماید قبل از آغاز غبارگیری تمامی ایراد در فرش بررسی می شود و توسط جاروبرقی های به خصوصی صورت می گیرد.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی حسین آباد

۲- شستشوی فرش

شستشوی فرش مهم ترین مراحل قالیشویی می‌باشد چرا که حساسیت زیادی دارد. در تمامی قالیشویی ها همچنین قالیشویی حسین آباد روش شستشوی فرش دستباف و ماشینی متفاوت است  زیرا فرش دستباف و ابریشمی حساسیت بالایی دارد و اگر با مواد شوینده مناسب شسته نشود رنگ‌ها با یکدیگر قاطی می شوند و فرش جلوه ی خاص و اولیه ی خود را از دست می دهد. اگر از مواد شوینده مرغوب استفاده نشود مانند شستشو فرش در منزل ریشه های فرش زرد می شود اما در قالیشویی حسین آباد به علت استفاده از دستگاه های پیشرفته تار و پود فرش هیچ آسیبی نمی بیند و شستشو دقیق و تخصصی انجام می‌شود اگر پرز و موجودات ریزی در فرش نفوذ داشته باشند توسط این دستگاه به راحتی از بین می روند اما در شستشو خانگی هرگز این اتفاق نمی‌ افتد.

۳- آبکشی فرش

یکی مانده به مرحله نهایی آبکشی فرش در قالیشویی است که از اهمیت ویژه‌ای را برخوردار می باشد. آبکشی فرش با فشار آب صورت می گیرد و سپس مرحله آبگیری است. دستگاه های همچون سانتریفیوژ هستند که فرش درون آنها به چرخش در می آید و آب آن کامل گرفته می شود و سپس به گرمکن منتقل می شود.

۴- خشک کردن فرش در قالیشویی حسین آباد

در آخرین مرحله شستشو خشک کردن فرش است  که در خانه اغلب آن را روی زمین پهن می کنند و پس از چند روز به سراغ فرش خشک شده می روند اما آب در فرش مرده می شود و فرش به صورت کامل خشک نمی شود همچنین روشی پر از ایراد و عیب می باشد. در فصول سرد سال این کار بسیار سخت می‌باشد چرا که ممکن است فرش با باران و برف بیشتر هم خیس شود همچنین ممکن از حشرات موذی وارد بافت فرش شوند که به مرور زمان متوجه از بین رفتن بافت ها می شوید و زردی و بوی نامطبوعی که بسیار آزار دهنده می‌باشد هم بخشی از معایب خشک شدن فرش بدون تجهیزات می‌باشد. اما در قالیشویی واقع در حسین آباد خشک شدن فرش توسط گرمخانه صورت می گیرد که تمامی طول فرش به طور یکسان و با استفاده از گرما خشک می شود در کمترین زمان ممکن و با بهترین تکنولوژی موجود خشک شدن فرش انجام می شود. و در آخر فرش شما رول می شود داخل کاور پانچ می شود و درب منزل شما تحویل داده می شود.توجه داشته باشید در ابتدای کار تثبیت رنگ و لکه ها با افراد متخصص صورت می گیرد. نوع لکه و حلال از بین برنده آن را بررسی و تشخیص و سپس به از بین بردن آن اقدام می کنند و فرش را آماده ورود به مراحل بالاتر می کنند.

انتخاب قالیشویی ارزان در حسین آباد

امروزه در تمامی لاین های خدماتی جامعه موضوع قیمت منصفانه و ارزان مطرح است و یکی از معیار های انتخاب قالیشویی در حسین آباد قیمت خدمت قالیشویی می‌باشد. البته با توجه به خدماتی که صورت می گیرد قیمت گذاری تعیین می شود.

۱- نوع دستگاه ها و شوینده ها

۲- حقوق کارگرها

۳- جنس فرش

۴- مبل و موکت

انتخاب قالیشویی ارزان در حسین آباد

همچنین شستشوی فرش در حسین آباد، در این قیمت گذاری اثر گذار است. شستشوی فرش های دستبافت و فرش های ابریشمی با حساسیت خاصی که دارند بسیار پیچیده تر از فرش های ماشینی می‌باشند و دقت زیادی را در شستشو می طلبند. بنابراین اگر فرش ابریشمی برای شستشو دارید باید بدانید نرخ آن کمی بالا تر است. اما اگر قالیشویی بسیار ارزان قیمت است بهترین قالیشویی به حساب نمی آید. چرا که کیفیت در اصل موضوع قرار دارد چرا که ممکن است قیمت کم باشد اما شستشو با دقت کمتری و توسط شوینده های مرغوب صورت بگیرد. برای سپردن فرش دستباف و ابریشمی به قالیشویی در حسین آباد بسیار دقت و تحقیق انجام دهید تا مبادا فرش گران قیمت خود را در معرض آسیب قرار بدهید و کیفیت شستشو رو قربانی قیمت آن کنید. حتما ابتدا فرش های خود را به خوبی برسی کنید که اگر مشکلی در فرشتگان داشتید به قالیشویی اطلاع دهید تا در حین کار افزایش قیمت ثبت نشود بیشتر قالیشویی ها پس از تحویل فرش تسویه حساب را انجام می دهند اما برخی از آنها نیز بیعانه دریافت می کنند. برخی از قالیشویی ها هم در همان ابتدا در منزلتان فرش را بررسی کرده و همان جا قیمت‌ دقیق یا مشابه را بیان می کنند با توجه به جنس فرش و متراژ فرش که چه مایع شوینده ای مناسب آن می‌باشد. حتما توجه داشته باشید انتخاب یک قالیشویی خوب از خود شستشو مهم تر است همچنین بهترین کار سپردن فرش به قالیشویی می‌باشد چرا که شستشو در منزل علاوه بر استرس و نگرانی های که وجود دارد موجب آسیب دیدن فرش هم می شود و با بالا رفتن قیمت آب و مواد شوینده اصلا مقرون به صرفه نمی باشد. قالیشویی ها با مواد شوینده مناسب و مقدار کم و آب رسانی یکدست و صرفه جویی در مصرف آب فرش شما را شستشو می دهند.

تماس با ما