پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در جماران

جماران منطقه ای با قالیشویی های متعدد است که برای گرفتن خدمات از آن ها نیاز به یک تحقیق و بررسی وجود دارد.
همه مراکزی که با ارائه خدمات شروع به کار می کنند صرفا کیفیت عالی ندارند بنابراین‌ توصیه بر این است که قالی خود را به قالی شویی‌ در جماران سپرده.
قالی‌ شویی برای شستن فرش مناسب هستند که دارای استانداردها و قوانین باشند به‌ طور مثال قوانینی که یک قالی‌شویی برای شستشوی با کیفیت باید داشته باشد به شرح زیر است:

۱- مطابق با دستورالعمل‌های صنف عمل کند قیمت‌هایی که برای هر نوع خدمات ارائه می‌دهد باید بر اساس قیمت تعیین‌ شده از طرف صنف قالی‌ شویان باشد.

۲- مورد بعدی که حتما باید به آن توجه شود به‌کارگیری مواد شوینده در حین شست‌ و شو است فرش‌ها با توجه به این‌ که از نخ‌های حساس به‌ وجود آمده اند و نخ‌ ها تحت تأثیر شرایط محیطی و تحت تاثیر مواد مختلف دچار آسیب می‌شوند به مواد شوینده نیز حساسیت پیدا خواهند کرد و زمانی‌ که نسبت به مواد شوینده حساسیت داشته باشند ممکن است نخ‌ های فرش کلا از هم‌ دیگر باز شود به‌ همین دلیل ضرورت دارد که هنگام بردن فرش حتما به شستشو از طریق مواد شوینده توجه لازم شود.

قالیشویی در جماران

۳- مورد بعدی استفاده از کارکنان با مهارت است، کارکنانی باید کار فرش را انجام دهند که مهارت لازم در زمینه شستشوی فرش داشته باشند یک پرسنل ناکارآمد و یا نا آشنا به قوانین و اصول فرش ممکن است از موادی استفاده کند که به‌ جای تمیزی فرش، یک فرش آسیب‌ دیده تحویل شما دهد.
بنابراین ضرورت دارد که در مناطق موجود بررسی کرده و قالی‌ شویی معتبر مانند قالیشویی جماران را پیدا کنید.

رفوکاری و ریشه زنی فرش

از کارهای مهم قالی شویی رفو کاری و ریشه زنی فرش های دست بافت و ماشینی است.
شما حتما تاکنون با فرش فرسوده و پا خورده مواجه شده اید پوسیدگی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد در برخی شرایط در اثر رطوبت بالا و گرمای زیاد فرش شما دچار پوسیدگی و به زدگی می شود که هر فرد کم تجربه ای نمی تواند از پس مشکل به وجود آمده برآید، اما کارکنان با تجربه ی قالی شویی با دقت بالا تمام ریشه های خراب فرش را مانند روز اول ترمیم می‌کنند و با دستگاهای پیشرفته که شباهت زیادی به چرخ های خیاطی دارد با ظرافت بالا کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
بنابراین می توان با قطعیت گفت که رفوگری فرش های  ماشینی کار آسانی نیست و هر فردی که در منزل خود یک تخته فرش ماشینی دارد نمی تواند مدعی تعمیر و ترمیم آن در صورت بروز سوختگی و یا هر مشکل دیگر شود.

رفوکاری و ریشه زنی فرش
این‌ احتمال وجود دارد که حتی سازندگان فرش ماشینی نیز نتواند از پس مسائل به وجود آمده برآیند گاهی پیش می آید که یک فرش دستبافت در صورت پوسیدگی، توسط بافنده ترمیم می شود، اما فرش ماشینی راهی جز ارسال به قالیشویی وجود ندارد. شما باید رفوگری فرش خود را به کارکنان قالیشویی بسپارید. آن ها با دقت بسیار بالا انجام می دهند از آن جایی که فرش  یکی از مهمترین وسایل  منزل به شمار می آید ضرورت دارد که به  تمیز، سالمی و جلوه ی آن اهمیت زیاد داد.
حتی اگر فکر کنید که در منزل می توانید این‌کار را انجام دهید باید به شما یادآوری کرد که خروجی نهایی فرش  به ظرافت کار در قالی شویی و سپردن به کارکنان با تجربه نمی‌شود.
وقتی سال ها فرش در منزل پهن باشد  و یا مدام در اسباب کشی های مکرر جابه جابه شود حتما  شیرازه  یا همان ریشه‌ی فرش آسیب می بیند و اینجا نیاز به جایی مثل قالی شویی وجود دارد تا  شیرازه ریخته و پاره ی شده فرش را درست کند  و مانند روز اول تحویل مشتری دهد.
در قالی شویی اساتید با تجربه وجود دارد  که می دانند برای رفو گری و ریشه زنی فرش از چه نخ  مرغوب استفاده کنند.

ترمیم فرش در قالیشویی جماران

ترمیم فرش های دستبافت و ماشینی باید با حوصله و دقت بالا انجام شود فرش های دستبافت با حساسیت و قیمت بالایی که دارند نباید از شخص تازه کار برای ترمیم آن‌ها کمک گرفت بهترین گزینه برای تعمیر این قبیل فرش ها قالیشویی های معتبر که به دستگاه های پیشرفته مجهز بوده می باشد از همین رو می توان فرش خود را چه دستبافت و یا ماشینی به قالیشویی تحویل  داد و اجازه دهید تا کارکنان خبره در این مرکز با وسایل مخصوصی که دارند مانند قیچی مخصوص رفو گری و نخ هایی با استحکام  بالا و غیره کار را انجام دهند. 
ترمیم فرش اگر بر اساس اصول و قاعده صورت گیرد نتیجه به شکلی خواهد بود که حتی دارنده فرش نیز شگفت زده خواهد شد به صورتی که اگر دقیق مکان آسیب دیده فرش را نداند بعد از ملاحظه فرش نمی تواند قسمت پوسیده شده را پیدا کند زیرا کارکنان در قالیشویی چنان با ظرافت تار های از هم جدا شده را به هم پیوند زده اند که‌گویی فرش هیچ عیبی از قبل نداشته است.
دستان توانای پرسنل متخصص بخش ترمیم همیشه با تعهد نسبت به وظیفه ای که دارند به وظایف خود جامعه عمل می پوشانند.

ترمیم فرش در قالیشویی جماران
ترمیم فرش در قالیشویی جماران نیز در عالی ترین درجه انجام خواهد گرفت کیفیت مواد به کار رفته در جریان ترمیم در بیشتر موارد از کیفیت مواد اولیه اصلی بالاتر است همچنین نو بودن نخ های جدید که در طی کار استفاده شده باعث می شود که تا سال های بیشتری این بخش دوام داشته باشد و اگر قسمت های دیگر دچار صدمه ای ناشی از طول عمر شوند بخش ترمیم شده در قالیشویی جماران بدون نیاز به تعمیر همچنان همانند روز اول خود باقی بماند.
قابل ذکر است که برای ترمیم فرش حتما قبل انجام کار فرش کاملا تمیز شده باشد این نکته برای هر نوع قالی باید در نظر گرفته شود در برخی اوقات با کشیدن یک‌جارو فرش تمیز خواهد شد ولی زمانی کثیفی فرش به حدی است که فقط باید با شستن لکه ها را از بین برد.  
تمیزی فرش از آن جهت اهمیت دارد که برخی لکه ها جامد هستند و در حین کار و در زمان دوختن  منطقه آسیب،  در میان سوزن ها و یا قیچی رفته و روند کار را با مشکل روبرو می کند.
گاهی کثیفی های که بر روی فرش وجود دارند ممکن است مایع بوده و در حین کار به نخ های جدید نیز سرایت کند و آن را نیز لکه دار نماید.
لازم است یاداور شد که در هر قالیشویی قیمت فرش های کثیف برای تعمیر به نسبت فرش های تمیز بیشتر است زیرا هنگانی که فرش کثیف است ابتدا قالیشویی آن را به بخش شستشو ارسال می کند و بعد از پایان شستشو و خشک کردن به بخش  رفوگری منتقل می شود.
همین مورد به هزینه ها افزوده می شود زیرا هم هزینه شستشوی فرش باید پرداخت شود و هم هزینه بابت دستمزد جهت ترمیم فرش پرداخت می گردد مورد دیگر این است که مدت زمان تحویل فرش در شرایط کثیف بودن به نسبت شرایط کثیف بودن متفاوت است در شرایطی که باید کارهای مربوط به شستشو انجام گیرد قطعا زمان بیشتری نیاز است اما اگر فرش تمیز باشد بدون نیاز به شستشو و خشک کردن فوری به بخش مربوطه به ترمیم ارسال و تمام خدمات مورد نیاز صورت خواهد گرفت.

تماس با ما