پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در تهران ویلا

اگر تصمیم به شستشو فرش های خود گرفته اید می توانید به دو روش اقدام به شستشو آن ها کنید.

۱- شستشوی فرش ها در منزل

یکی از روش هایی که می توانید فرش هایتان را تمیز کنید شستشو آن ها در منزل است. برای شستن فرش ها در منزل ابتدا باید آگاهی خود را برای شستشو فرش ها بالا ببرید تا فرش هنگام شستشو دچار مشکلی نشود.

۲- شستشوی فرش ها در قالیشویی

بهترین روشی که می توانید فرش هایتان را تمیز کنید، شستن آن ها در قالیشویی می باشد به دلیل این که فرش ها در قالیشویی به صورت اصولی شسته می شوند و هیچ آسیبی نمی بینند. برای شستن فرش ها در قالیشویی از شوینده های مخصوص فرش استفاده می شود تا فرش پس از شستشو ظاهر و نمای آن تیره و کدر نشود. مواد شوینده بر روی ظاهر فرش تاثیر خیلی زیادی می گذارد به طور مثال براقیت و تمیزی فرش ها به مواد شوینده بستگی دارد. در قالیشویی تهران ویلا شستشوی همه فرش ها به صورت اصولی و با دستگاه های مکانیزه و پیشرفته انجام می شود و برای خشک کردن فرش ها از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند.

بهترین روش شستن فرش، شستشوی آن ها در قالیشویی می باشد به دلیل این که فرش حالت و ظاهر خود را حفظ می کند و بر کیفیت و زیبایی فرش افزوده می شود. اگر فرش ها به صورت اصولی و با رعایت کردن برخی از نکات مورد شسته شوند تاثیر زیادی بر روی زیبایی فرش دارد به طور مثال

۱- در قالیشویی برای شستشو فرش ها از آب سرد استفاده می کنند. اب سرد سبب می شود فرش براقیت و رنگ خود را حفظ کند و به راحتی دچار رنگ دادگی و تغییر رنگ نشود‌. بیشترین دلیلی که باعث می شود فرش دچار تغییر رنگ شود شستشو فرش ها با آب گرم می باشد.قالیشویی در تهران ویلا ۲- برای شست‌ و شوی فرش ها معمولا فرش ها را بر روی یک سطح شیب دار قرار می‌ دهند تا آب اضافی و آلوده از سطح فرش به راحتی خارج شود.

۳- استفاده از تجهیزات مکانیزه و در کنار آن نیروی انسانی متخصص که بر تمامیت شستشوی فرش نظارت داشته تا سبب شود فرش به تمیز ترین حالت و بدون کوچکترین اسیبی شسته شود.

روش شستشوی قالیشویی در تهران ویلا

روش شستشو فرش ها در قالیشویی به صورت زیر می باشد:

۱- برای شست‌شو فرش ها قبل از هر چیزی اقدام به از بین بردن گرد و خاک های فرش می کنند. برای از بین بردن گرد و خاک ها معمولا فرش را با جارو برقی جارو می کنند تا گرد و خاک از بین تار و پود فرش خارج شود. وجود گرد و خاک باعث می شود که فرش به خوبی شسته نشود و پس از شستشو باز هم به شما احساس کثیف بودن می دهد.

۲- پس از، از بین بردن گرد و خاک فرش بررسی می شود. گره های پشت فرش، ریشه ها، شیرازه ها، سطح فرش و… به خوبی چک می شوند و اگر هر کدام از آن ها دچار پارگی یا آسیب باشند اقدام به ترمیم و رفوی آن ها می شود.

۳- پس از از بین بردن گرد و خاک و ترمیم فرش روش شستن فرش انتخاب می شود‌. در قالیشویی تهران فرش ها به روش های مختلفی مورد شستشو قرار می گیرند.

– شستشوی فرش ها به روش های قدیم

یکی از روش های شستشو فرش ها، شستن فرش ها مانند قدیم است که فرش ها را بر روی زمین پهن می کنند و با آب و مواد شوینده مناسب شروع به شستن فرش می کنند پس از شستن فرش، فرش را پارو می کشند تا آلودگی ها و چرک ها به طور کامل از عمق فرش خارج شود و سپس فرش را آبکشی می کنند و برای زود تر خشک شدن فرش را درون دستگاه بخار قرار می دهند.

– شستشو فرش ها به صورت اتومات

یکی دیگر از روش های شستشو فرش ها در قالیشویی، شستشو آن ها با دستگاه ها به صورت اتومات می باشد. شستشوی فرش ها با دستگاه های اتوماتیک بهترین روش شستشوی فرش ها می باشد به دلیل این که دستگاه ها فرش را با آب سرد و با شوینده های مخصوص مورد شستشو قرار می دهند و سطح فرش به طور کامل شسته می شود. نحوه شستشو فرش ها بسیار مهم است و اگر فرش به صورت نادرست و یا با فشار شسته شود سطح آن آسیب می بیند.

۴- و در نهایت خشک کردن فرش توسط گرمخانه های مجهز که بدون افتاب و به سرعت و با دمای مناسب فرش ها خشک می شوند.

اگر فرش ها به روش درست و اصولی شسته نشوند آسیب های مختلفی می بینند به شرح زیر:روش شستشوی قالیشویی در تهران ویلا۱- یکی از آسیب های شستشو نادرست، ایجاد بوی بد از فرش می باشد. نحوه شستشو و آبکشی فرش بسیار مهم است به دلیل این که باقی ماندن آب آلوده بر روی فرش باعث می شود فرش از خود بوی بدی ایجاد کند.

۲- یکی دیگر از آسیب های شستشو نادرست فرش، تغییر خواب فرش می باشد. اگر فرش ها دچار تغییر خواب شوند ظاهر و نمای آن ها تغییر زیادی می کند در نتیجه فرش زیبایی و نمای خود را از دست می دهد. فرش ها زمانی طرح و نمای خود را به خوبی نشان می دهند که جهت خواب فرش یکسان باشد.

۳- به وجود آمدن کیسی بر روی فرش به دلیل این است که فرش به روش درستی شسته نشده است. به وجود آمدن کیسی باعث می شود که فرش ظاهر خود را از دست دهد و باید برای رفع کیسی ها اقدام کنید. از بین بردن کیسی فرش کار آسانی نیست و حتما باید روش های خاصی را انجام دهید تا باعث بزرگ تر شدن کیسی فرش نشوید.

۴- از بین رفتن مقاومت فرش به دلیل این است که هنگام شستشو فرش فشار زیادی بر روی سطح آن وارد شده است. به همین دلیل توصیه می شود که برای شستشو فرش هایتان بهترین روش ممکن را انتخاب کنید.

بهترین قالیشویی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین قالیشویی های تهران ویژگی های مختلف و گوناگونی دارند به شرح زیر:

۱- یک قالیشویی خوب برای شستشو فرش ها از هر نوع مواد شوینده ای استفاده نمی کند و برای هر فرش از شوینده های مخصوصی استفاده می کند. به دلیل این که فرش ها حساس هستند و به راحتی زیبایی خود را از دست می دهند. به همین دلیل یک قالیشویی خوب برای شستن انواع فرش ها از شوینده های مرغوبی استفاده می کند.

۲- ارائه انواع خدمات

بهترین قالیشویی ها به مشتریان خود خدمات مختلفی را ارائه می دهند به طور مثال شستشوی انواع فرش ها، شستشوی انواع موکت ها، شستشوی انواع پرده ها و مبل ها، شستشوی انواع تابلو فرش های دستبافت و ماشینی و شستشوی پرده، پتو، ملافه و .‌..

۳- شستشو انواع موکت ها و مبل ها در قالیشویی با دستگاه های مخصوص انجام می شود و پس از شستشو هیچ گونه آسیبی نمی ببینند.

۴- بهترین قالیشویی ها قبل از شستشو به مشتریان خود نامه ضمانت نامه را تحویل می دهند تا خیال مشتری بابت سالم ماندن فرش راحت باشد. ارائه ضمانت نامه سبب می شود که مشتری به شما اعتماد کند و مشتری ثابت شما شود.

۵- یکی از بهترین ویژگی های یک قالیشویی خوب، خوش قول بودن مجموعه می باشد.

۶- وجود ارزیابان برای بررسی فرش قبل از شستشو که وجود ارزیاب برای بررسی فرش بسیار مهم است به دلیل این که نسبت به شرایط فرش اقدام به شستشوی فرش می کنند.

۷- نسبت به آلودگی فرش نوع مواد شوینده انتخاب می شود. به طور مثال اگر فرش شما لکه های بسیار قدیمی داشته باشد یا فرش های خود به مدت طولانی مورد شسشتو قرار نداده اید برای تمیز شدن به یک شوینده قوی احتیاج است به دلیل این که آلودگی ها به عمق فرش وارد شده است و باید فرش را با یک شوینده ای مناسب مورد شستشو قرار داد.بهترین قالیشویی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟۸- بهترین قالیشویی ها فرش ها را با دستگاه های مکانیزه و پیشرفته مورد شستشو قرار می دهند تا فرش ها به طور کامل تمیز و براق شوند. شستشو فرش ها با دستگاه ها فواید زیادی دارد به‌ طور مثال، احتمال پارگی فرش ها هنگام شسشتو با دستگاه بسیار کم است به دلیل این که تمامی مراحل به صورت خودکار انجام می شود و جا به جایی فرش و پشت و رو کردن آن توسط دستگاه های مخصوص می باشد به همین دلیل احتمال پارگی فرش ها بسیار کم می شود همچنین فرش ها زمانی که خیس می شوند وزن آن ها چند برابر می شود و نمی توان به راحتی آن را جا به جا کرد به همین دلیل از دستگاه ها استفاده می شود تا بتوان فرش را به راحتی جا به جا کرد.

تماس با ما