پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در بهبودی

هنگامی که سخن از قالیشویی به میان می آید تصور افراد به سوی انتخاب بهترین قالیشویی میرود چرا که فرش ها جزو لوازم مهم منزل هستند و قرار است برای چند روز به دست آنجا بسپارند حال اگر از این لوازم به درستی مراقبت نشود و به صورت اصولی شستشو داده نشود، باعث آسیب دیدن فرش می شود.
پس بهتر است قالیشویی معتبر و با سابقه ای را برگزید که نگران اما و اگر ها نبود.
خیابان بهبودی در منطقه دو تهران قرار دارد و  محله‌ های شهرآرا، پاتریس، سلسبیل شمالی، توحید و کارون شمالی را عابر خود قرار می دهد.خیابان بهبودی به معابرمهمی مانند ستارخان، آزادی، آذربایجان، شهرآرا، نصرت غربی، نیایش غربی، زینلیان، خوشرو، صالحیان و شکاری هم راه دارد.
ابتدا بهتر است بدانید که فرش‌های جدید در انواع گوناگون و با الیاف مختلف بافته می شوند‌. هر فرش ویژگی‌هایی منحصر به فرد دارد که در شستشوی آن نیازمند مواد شوینده و روش مناسبی برای شستشو می باشد.
شناخت فرش‌ها کاری تخصصی می باشد و تنها افراد با تجربه از پس آن بر می آیند. و تخصص نداشتن در این کار سبب از بین رفتن کیفیت فرش و کم شدن ارزش آن می شود.

قالیشویی در بهبودی
همچنین محاسبه هزینه‌های آب و مواد شوینده مصرفی و همچنین زمان مصرفی نشان می‌دهد که شستشوی فرش در خانه به صرفه نمی باشد.
پس بهترین راه برگزیدن قالیشویی می باشد که با خیالی آسوده و بدون دغدغه فرش منزلتان را به آن بسپارید . مراحلی که برای تمیز شدن فرش منزلتان باید طی کنید‌.
ابتدا باید به قالیشویی معتبر در بهبودی تماس بگیرید و درخواست نیرو کنید پس از گذشت زمان نه چندان طولانی افراد آموزش دیده به همراه ماشین مناسب قالیشویی به منزل شما می آیند فرش ها را لوله کرده و همراه با اندازه گیری متراژ و برسی آسیب دیدگی ها قیمت تعیین می کنند.
پس از آن فرش ها به کارخانه برده می شوند. کارخانه این شرکت ها ممکن است در همان بهبودی یا مکان های مختلف تهران قرار داشته باشد سپس با شستشوی مکانیزه توسط دستگاه های به روز و مدرن و یا به کمک متخصصان شستشو می شود.
مواد شوینده با توجه به نوع فرش و جنس آن انتخاب می شود. پس از شستشو فرش ها، به قسمت آبگیری وارد می شوند.
آبگیری فرش ها در این مرکز با دستگاه های مخصوص و بدون آسیب به بافت فرش ها انجام می گیرد آبگیری فرش ها مرحله ای مهم و حساس است چرا که اگر با دقت انجام نشود باعث زردی ریشه های فرش می شود و عمر فرش را کمتر از حالت طبیعی می کند.
سپس به داخل گرمکن ها می روند تا مرحله ی آخر خشک شدن را طی کنند و در آخر، کارگران قالیشویی بهبودی همانند قالیشویی در تهرانپارس، فرش های شما را تمیز و دلپذیر لول کرده و روی آن ها را با روکش پلاستیکی می پوشانند و آماده ی حمل می کنند و در آخر فرش شما را سالم و تمیز تحویل می دهند و در عوض مبلغی زیر نظر نرخ اتحادیه دریافت می کنند‌ شک نکنید از قیمت مواد شوینده و آب مصرفی در منزل به صرفه تر است همچنین تضمینی وجود دارد که فرش شما سالم باز می گردد.

قالیشویی در بهبودی
فراموش نکنید قالیشویی معتبر و خوب است که سرویسکاران مجرب و خوش قولی داشته باشد یعنی راس قرار در محل حاضر شوند همچنین به شما ضمانت کتبی بدهند که فرشتان را صحیح و سالم بازگردانند در روزی که تعیین شده فرش را باز گردانند چرا که ممکن است شما مراسمی مد نظر داشته باشید و آنوقت است که خانه بدون فرش می باشد.

قالیشویی بهبودی و رفع لکه فرش

هیچ کس نمیتواند به قطع بگوید هرگز روی فرش ما لکه ای ایجاد نمی شود. لکه ها به راحتی به اعماق فرش ها نفوذ می کنند مهم رفتار ما با اینگونه لکه ها است.
قالیشویی بهبودی به راحتی هر گونه لکه ای را از بین می برد‌ اینکه لکه با شوینده ای مناسب از بین برود بسیار مهم است چرا که شوینده می تواند باعث رنگ قاطی کردن فرش شود و این از یک لکه خیلی دردناک تر است.
از بین بردن لکه در قالیشویی بهبودی با دستگاه های خاص و شوینده ی مناسب همچنین زیر نظر کارشناس صورت می گیرد و لکه تا حدی که بشود از بین برده می شود چرا که نوع لکه ی ایجاد شده و نوع فرش و حساسیت های آن بسیار مهم است‌‌. در قالیشویی بهبودی از دو ماده چوبک و گلسرشوی هم برای پاک کردن لکه ها استفاده می شود.
این مادّه خنثی منشأ گیاهی دارند بعلت خاصیت جذب مواد روغنی و رزینی نقش پاک‌کنندگی قوی را ایجاد می نمایند.

قالیشویی بهبودی و رفع لکه فرش
در قالیشویی ها یکی از مراحل شستشو لکه برداری می باشد و اولین قدم در این مرحله تشخیص نوع لکه می باشد. سپس با تشخیص نوع لکه، کارشناسان با توجه به نوع فرش دستباف یا ماشینی و جنس آن همچنین قدمت فرش نو یا کهنه بودن و چند ساله بودن فرش، حلال مناسبی را بر می گزینند. حلال باید به گونه ای باشد که به بافت فرش آسیبی نرساند.
بهتر است به محض به وجود آمدن لکه آن را از بین ببرید تا پاک کردن آن سخت نشود.
لکه ها انواع مختلفی دارند و هر نوع از آن حلال خاصی دارد. انواع لکه چای و قهوه که حلال آنها اب می باشد. لکه هایی چون رنگ ها و چسب ها که حلال مختص خود را نیز دارند.

شستشوی تخصصی مبلمان در قالیشویی

انواع مبلمان با توجه به جنس و پارچه ای که دارند و با توجه به تنوع بالا مورد بررسی و شستشو قرار می گیرند. شستشوی هرکدام نیاز به توجه و مهارت خاصی دارد. تا هیچ آسیبی به بافت و حالت مبلمان وارد نشود همچنین از آنجایی که هر پارچه ای حساسیت خود را دارد ابتدا نوع پارچه باید شناسایی و بررسی شود.
لکه‌های روی مبل، حتی روی ظاهر خانه هم تاثیر می گذارند و یکی از مواردی می باشد که باید به آن توجه کنید و در جهت لکه بری آن ها اقدام به شستشو کنید. پاک کردن لکه های مبل عملی زمان بر و سخت است بهتر است هنگام تماس با مبل شویی نوع لکه ها را هم بیان کنید تا مدت زمان و قیمت به شما ارائه دهند.

قیمت مبل شویی 

قیمت شستشو مبل در منزل به عوامل مختلفی وابسته است که یکی از این عوامل نوع و رنگ و جنس و اندازه و تعداد مبل است.
چرا که هر چقدر پارچه بیشتری استفاده شده باشد، به زمان بیشتری برای نظافت نیاز دارد. هنگامی که کارشناسان عکس یا خود مبلمان شما را ببینند قیمت نهایی را به شما اعلام خواهند کرد. نوع مبلمان، جنس پارچه، تعداد نشیمن گاه، نوع رویه، تعداد کوسن، مواد شوینده مورد استفاده از جمله عواملی هستند که برای تعیین قیمت از آنها یاد می شود.

شستشوی تخصصی مبلمان در قالیشویی
اگر می خواهید مبل شما سال های زیادی باقی بماند باید از دستگاه شستشوی مبل برای شستن استفاده کنید و از آن‌جا که قیمت دستگاه شستشوی مبل بالاست و هر فرد نمی تواند یکی از آن را در منزل داشته باشد پس بهتر است که  شستشوی مبل با دستگاه را درخواست کنید. یعنی با شرکت های مبلشویی و قالیشویی تماس حاصل نمایید‌.
همچنین برای شستشو مبل ابتدا باید روی مبل جارو کشیده شود تا آلودگی بر سطح آن باقی نماند سپس با دستگاه های مخصوص مواد شوینده به صورت یکسان بر تمامی نواحی مبل ریخته می شود و سپس با مخزنی که دارد کف های کثیف از بین برود و کف تمیز رو مبل ریخته می شود. این عمل به قدری تکرار می شود که تمامی لکه های مبل از بین برود و مبل به صورت یکسان تمیز شود.
دستگاه شستشو انواع مختلفی دارد که در ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌شود که گاهی برای یک مبل از یک دستگاه و گاهی از دستگاه دیگری نیز باید استفاده شود این دستگاه شامل کمپرسور، کف‌سازمخزن، مخزن آب تمیز، مخزن آب کثیف، مخزن مواد شوینده، کف پخش کن و مکنده می باشد.

از مزایای استفاده از این دستگاه و تماس با قالی‌شویی و مبل شویی ها جهت تمیز کردن

۱-  هزینه کمتر

۲- بالا بردن طول عمر مبل

۳- ضدعفونی کردن مبل‌ها

۴- آسانی در کار شستشو

۵-  مواد شوینده مناسب برای تمامی جنس‌های پارچه

۶- ماندگار شدن تمیزی در پارچه

۷- سادگی کار

۸- سرعت‌ عمل

۹- امکان شستشوی تشک خوش‌خواب و فرش‌های کوچک

۱۰- آسیب ندیدن فوم مبل

۱۱- و همچنین روش مناسب برای خشک‌ شویی و بوی معطر و خوب مبل می باشد.

سخن آخر اگر شما هم فرش و مبل خود را به قالیشویی معتبر و با تجربه بسپارید هرگز ترسی نخواهید داشت همچنین در زمان مقرر شده اشیای گران قیمت خود را تمیز و سالم در دست خواهید داشت و نگرانی از بابت آسیب دیدن و رنگ قاطی کردن یا از بین رفتن آن نخواهید داشت فرش و مبل خود را با خیال راحت به قالیشویی بهبودی بسپارید و هرگز به انتخاب خود شک نکنید مطمئن باشید این شرکت هم به شما همین تضمین را می دهد.

تماس با ما