پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در ایوانک

قالیشویی ایوانک مشتریان زیادی دارد و انواع خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. شستشوی فرش ها در قالیشویی به نفع فرش می باشد و از آسیب دیدن فرش جلوگیری می شود‌. بهترین کاری که می توانید در حق فرش خود انجام دهید این است که اگر تصمیم به شستشو آن گرفتید فرش را به یک قالیشویی معتبر بسپارید. شستشوی فرش ها در قالیشویی به دلایل مختلفی توصیه می شود از جمله:

۱- شستشوی فرش ها در قالیشویی به بهترین نحو ممکن انجام می‌ شود و فرش پس از شستشو و هنگام شستشو هیچ آسیبی نمی بیند و مانند روز اول خود تمیز و سالم باقی می ماند.

۲- ارزش فرش بالاتر می رود. فرش ها جزو کالاهایی هستند که با گذشت زمان نه تنها ارزششان کم نمی شود بلکه بالاتر هم می رود‌. اگر فرش ها به طور اصولی شسته شوند پس از شستشو کاملا براق می شوند و کیفیت آن ها چند برابر می شود به دلیل این که شستشو اصولی فرش ها باعث افزایش عمر طبیعی فرش ها می شود.

۳- فرش ها در قالیشویی با شوینده های با کیفیت و درجه یک مورد شسشتو قرار می گیرند. شسشتو فرش ها با این نوع شوینده باعث می شود که فرش هنگام شسشتو کاملا تمیز شود و تمامی لکه های فرش از بین بروند همچنین سطح فرش پس از شستشو نرمی و لطافت طبیعی خود را از دست ندهد و مانند روز اول نرم لطیف باشد.
همچنین شسشتو فرش با این شوینده های باعث می شود که پرز های اضافی فرش ها از سطح فرش برداشته شود. وجود پرز ها باعث ایجاد حساسیت، خارش، بیماری های مختلف و‌… می شود به همین دلیل شستشو فرش هایی که از خود پرز ایجاد می کنند توصیه می شود.

قالیشویی در ایوانک

۴- برای شستشو فرش ها از دستگاه های مکانیزه و پیشرفته ای استفاده می کنند تا فرش کاملا تمیز شود. شستشوی فرش ها با دستگاه سبب می شود که تمام تار و پود های فرش تمیز شوند و اگر لکه هایی بر رو سطح فرش وجود داشته باشد در سریع ترین حالت از بین بروند.

۵- قالیشویی ها می توانند انواع لکه های قدیمی و ثابت را از سطح فرش از بین ببرند و دیگر نیازی نیست که خودتان در منزل محلول های خانگی درست کنید و از آن استفاده کنید.
اگر برای درست کردن محلول های خانگی نکاتی را رعایت نکنید به راحتی به فرش خود آسیب وارد می کنید و فرشتان ارزش و کیفیت خود را از دست می دهد ولی در قالیشویی ها برای از بین بردن لکه ها از محلول های لکه بر به صورت استاندارد و اصولی استفاده می شود و فرش هیچ آسیبی نمی بیند.

۶- خشک کردن فرش ها در قالیشویی با کمک دستگاه ها انجام می شود و فرش پس از خشک شدن بوی بدی نمی‌ دهد. خشک شدن فرش ها به صورت اشتباه باعث می شود که فرش پس از خشک شدن بوی بدی از خود ایجاد کند همچنین در گذر زمان دچار ساییدگی و پوسیدگی شود. پوسیدگی و ساییده شدن فرش ها به ضرر فرش است.

۷- شستشو فرش ها در قالیشویی به دلیل این که به صورت اصولی انجام می شود احتمال شکستگی فرش بسیار پایین می آید. اگر شستشو فرش ها را به صورت اشتباه انجام دهید و یا فرش ها را به صورت اشتباه جا به جا کنید باعث شکستن فرش می شوید.‌
فرش ها هنگام شستشو خیس می شوند و وزن آن ها چند برابر می شود و جا به جایی آن ها به راحتی انجام نمی شود و اگر به تنهایی بخواهید فرش را جا به جا کنید فرش دچار شکستگی می شود.

بهترین قالیشویی ایوانک

بهترین قالیشویی ها به مشتریان خود خدمات گوناگونی ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی از خدمات مجموعه استفاده کنند.

به طور مثال:

۱- شستشوی انواع فرش ها

فرش ها انواع مختلفی دارند و برای شستشو هر کدام از آن ها باید قوانینی رعایت شود تا فرش آسیبی نبیند و از کیفیت و کارآیی فرش کم نشود. به همین دلیل در قالیشویی ایوانک متخصصین فرش، برای شستشو انواع فرش ها نظر می دهند و بهترین روش را برای شستشو فرش مورد نظر انتخاب می کنند.

۲- شستشو انواع موکت ها

قالیشویی شستشو انواع موکت ها را بر عهده می گیرد. شستشو موکت ها توسط نیروی های قالیشویی هم در منزل و هم در کارخانه انجام می شود.
نحوه شستشوی قالیشویی چه در منزل و چه در کارخانه مانند یک دیگر است و هیچ فرقی با یک دیگر ندارند. برای خشک کردن موکت ها از دستگاه های مکش استفاده می کنند تا آب اضافی از موکت خارج شود و از خیس باقی ماندن موکت خودداری شود.

۳- شستشوی انواع مبل ها و پرده ها

مبل ها و پرده های انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها جنس و نوعشان با یک دیگر متفاوت است و نمی تواند آن ها را مانند یک دیگر شست. به طور مثال مبل های چرمی حساس هستند و اگر با شوینده های قوی شسته شوند چرم ها ترک می خورند و مانند روز اول براق باقی نمی مانند همچنین پرده های کرکره ای شستشو آن ها به صورت حرفه ای انجام می شود تا پرده حالت ایستادگی خود را از دست ندهد.

بهترین قالیشویی ایوانک

۴- شستشو انواع تابلو فرش ها و پرداخت کاری آن ها

جنس و نوع تابلو فرش ها با یک دیگر متفاوت است و هر چقدر نوع تابلو فرش حساس تر و ارزشمند تر باشد نحوه شستشو آن به صورت حرفه ای تر انجام می شود تا از ارزش تابلو فرش کم نشود. همچنین زمانی که بافت تابلو فرش ها تمام می شود فرش به پرداخت کاری احتیاج دارد تا نخ های فرش یکسان شود تا طرح و نمای فرش به طور کامل دیده شود.

۵- ترمیم و رفو فرش ها

ترمیم و رفو انواع فرش های ماشینی و دستبافت یکی دیگر از خدماتی می باشد که قالیشویی به مشتریان خود ارائه می دهد. ترمیم و رفو فرش ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود و محل آسیب دیده فرش به صورت کامل مرمت می شود. فرش ها زمانی که دچار پارگی، سوراخ شدن، وجود لکه ها، وجود آمدن کیسی ها و… به ترمیم و رفوگری احتیاج پیدا می کنند.

شستشوی فرش دستباف در منزل

شستشوی فرش های دستبافت هر چند وقت یک بار توصیه می شود به دلیل این که نمای فرش سفید و تمیز می شود و احساس پاکیزگی و تمیزی را به شما القا می کند. برای شستشو فرش های دستبافت می توانید از دو روش استفاده کنید.

۱- سپردن فرش به قالیشویی 

۲- شستشو فرش در منزل

برای شستشو فرش دستباف در منزل با توجه به برخی از نکات اقدام به شستشو فرش خود کنید.

۱- ابتدا از ثابت بودن رنگ فرش خود مطمئن شوید و سپس اقدام به شستشوی فرش خود کنید‌. اگر رنگ فرش شما ثابت نباشد بهترین روش شستشوی آن این است که فرش را به قالیشویی بسپارید به دلیل این که رنگ فرش ابتدا باید تثبیت شود و سپس اقدام به شستشو فرش شود.

۲- برای شستشو فرش دستباف حتما از آب سرد استفاده کنید تا فرش هنگام آبگیری و شسشتو آسیبی نبیند. فرش های دستبافت نسبت به اب گرم حساس هستند و رنگ خود را پس می دهند به همین دلیل برای شسشتو فرش های دستبافت به هیچ عنوان از آب داغ و ولرم استفاده نکنید.

۳- هنگام شستشو و آبگیری، فرش را بر روی یک سطح شیب دار پهن کنید و از پهن کردن فرش دستباف بر روی سطح ناهموار خودداری کنید به دلیل این که فرش پس از خشک شدن دچار کیسی می شود.

شستشوی فرش دستباف در منزل

۴- برای شستشو ریشه های فرش دستباف حوصله به خرج دهید و با عجله و سریع اقدام به شستشو ریشه ها نکنید به دلیل این که باعث آسیب دیدن ریشه ها می شود و گره ها محکم بودن و مقاومت خود را از دست می دهند و باعث می شود که بافت فرش شل شود.

۵- برای خشک کردن فرش دستباف از پهن کردن فرش در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید به دلیل این که فرش دستباف نسبت به نور خورشید حساس است و به راحتی دچار مشکلاتی مانند زبری سطح فرش و… می شود. زبر شدن سطح فرش های دستبافت باعث می شود که فرش کیفیت و کارآیی اولیه خود را از دست دهد و ارزش و قیمت فرش کم شود.

۶- سعی کنید برای شستن فرش دستباف از افرادی که در زمینه شستشو فرش های دستبافت آگاهی و تخصص دارند کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تماس با ما