پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در امین آباد

فرش ها مانند هر لوازم دیگری نیاز به شستشو و تمیز شدن دارند و بهترین روش برای پاکیزگی کلی فرش شستشو فرش می باشد.
برای شستن فرش بهتر است که فرش ها را به قالیشویی بسپارید تا فرش به صورت کاملا حرفه ای و ویژه مورد شستشو قرار بگیرد‌.
در قالیشویی امین آباد برای شستشو فرش ها از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته استفاده می کنند تا شستشوی فرش ها بدون عیب و نقص انجام شود.
در قالیشویی امین آباد همانند قالیشویی سعادت آباد سالم ماندن فرش ها بسیار مهم است و همه تلاش خود را می کنند تا فرش ها هیچ آسیبی نبیند.

قالیشویی در امین آباد
در این قالیشویی تمامی مشکلات فرش رفع می شود سپس شستشو فرش آغاز می شود. فرش ها به راحتی دچار پوسیدگی، ساییدگی و… می شوند. پوسیدگی فرش ها به دلیل پهن کردن فرش در زمین های نم دار، بالکن و حیاط و… ایجاد می شود و ساییدگی فرش ها معمولا به دلیل قرار دادن اجسام سنگین‌ بر روی فرش ایجاد می شود. رفع پوسیدگی و ساییدگی فرش ها توسط افراد متخصص انجام می شود و فرش پس از ترمیم کاملا سالم و آماده ی شستشو می باشد.
در قالیشویی امین آباد برای شستشو فرش، موکت، مبل، پرده و… از شوینده های مخصوص استفاده می کنند تا پس از شستشو حالت خود را مانند روز اول حفظ کنند و دچار تغییر حالت نشود. حفظ جهت خواب فرش ها بسیار مهم است به دلیل این که زیبایی فرش ها با یک جهت خواب بودن تار و پود ها نمایان می شود و طرح و نقشه ی فرش زیبایی خود را نشان می دهد‌.
فرش ها با تار و پود های مختلفی بافته می شوند و کیفیتشان متفاوت است به همین دلیل برای شست و شو فرش ها به قالیشویی ها مراجعه کنید تا فرش هایتان پس از شستشو مانند روز اول خود باشد.

خدمات شستشوی انواع فرش ها

شستشوی انواع فرش ها در قالیشویی امین آباد بر عهده گرفته می شود. قالیشویی خدماتی که برای شستشو انواع فرش ها در نظر گرفته است موارد زیر می باشد:

۱- سفید شویی فرش

برخی افراد فرش های خود را در بالکن، حیاط خلوت، فضا های باز و… پهن می کنند به همین دلیل زود تر از فرش های دیگر تیره و آلوده می شوند و با سفید شویی، فرش سفید و براق می شود. سفید شویی با شوینده های مخصوص و دستگاه های خاصی که تمام تار و پود ها و عمق فرش را شستشو می دهد انجام می شود. سفید شویی هیچ آسیبی به رنگ و سطح فرش وارد نمی کند.

۲- لکه برداری

لکه برداری یکی از خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت در قالیشویی می باشد. لکه ها به صورت ناگهانی بر روی سطح فرش ایجاد می شوند و نمای ناخوشایندی را ایجاد می کنند. از بین بردن لکه ها به صورت تخصصی و نسبت به جنس و نوع فرش و مقاومت فرش انجام می شود. به طور مثال اگر فرش دستباف باشد برای از بین بردن لکه های آن باید به صورت کاملا حرفه ای عمل شود تا محل لکه سفید و خاکستری رنگ نشود. به همین دلیل در قالیشویی های معتبر و با سابقه لکه برداری انواع فرش ها زیر نظر متخصصین انجام می شود.

خدمات شستشوی انواع فرش ها

۳- رفوی فرش ها

گاهی اوقات فرش ها به رفو و ترمیم احتیاج پیدا می کنند. سوختگی، پارگی، رنگ دادگی، کپک زدگی و… گاهی اوقات برای فرش ها ایجاد می شود و ظاهر زیبای فرش ها را از بین می برد.  رفو و مرمت فرش های ماشینی و دستبافت به دست خبره ی این کار سپرده می شود و فرش پس از رفو مانند روز اول خود می شود.

۴- اعلاء شویی

اعلاء شویی یکی دیگر از خدمات شستشوی انواع فرش ها می باشد. اعلاء شویی برای فرش های ابریشمی، دستباف، ماشینی، عتیقه، قدیمی و… انجام می شود و با اعلاء شویی سطح و عمق فرش کاملا تمیز و عاری از هر گونه لکه می شود. در اعلاء شویی فرش را با شوینده و دستگاه مخصوص کاملا شستشو می دهند و فرش کاملا نو می شود.
خدماتی که برای انواع فرش ها انجام می شود به صورت کاملا پیشرفته و مکانیزه انجام می شود و توسط افراد ماهر و زیر نظر متخصصین انجام می شود. خدمات طبق نیاز فرش و نظر مشتری انتخاب می شود.

آشنایی با محله امین آباد تهران

محله امین اباد تهران در شهر ری قرار دارد و در این محله بیشتر مساحت آن افراد به کشاورزی می پردازند. این محله در قدیم به جیل آباد معروف بوده و مکان های تاریخی و فرهنگی زیادی در این محله قرار دارد. مکان های تاریخی محله امین آباد مناطق زیر می باشد.

۱- گورستان سلطنتی

این گورستان در دامنه کوه نقاره خانه واقع شده و زمانی که به حفر این گورستان پرداخته اند با گور های سلطنتی و پارچه های گران قیمت یافت شده است به همین دلیل با گورستان سلطنتی معروف شده است. این گورستان و برج که در ان قرار دارد برای یکی از فرماندهان قدیمی شهر ری به نام اینانج می باشد و در این آرامستان خاک شده است.

۲- آرامگاه بی بی شهر بانو

این آرامگاه جزء مکان‌ های زیارتی محله امین آباد می باشد و با مطالعاتی و اطلاعاتی که به دست آمده است مشخص شده که بی بی شهر بانو همسر امام حسین (ع) و مادر امام سجاد (ع) می باشد.

آشنایی با محله امین آباد تهران

۳- برج نقاره خانه

برج نقاره خانه بر بلندی های دامنه منفرد قرار دارد و این برج به صورت هشت ضلعی و متعلق به دوران سلجوقی می باشد.
در محله امین آباد علاوه بر مکان های زیارتی و تفریحی مکان های مختلف دیگر مانند مرکز های خرید، درمانگاه ها، مدرسه، قالیشویی، فروشگاه و… نیز وجود دارد.
این محله جزء محل های قدیمی استان تهران می باشد و افراد قدیمی در این محله زندگی می کنند. این محله آب و هوای خوب و مناسبی دارد و نسبت به تغییر فصل هوای معتدل و تمیزی دارد.
یکی از مرکز های درمانی مهم استان تهران در این محله قرار دارد. بیمارستان روانی امین آباد واقع در این محله است و جمعیت زیادی را نسبت به مساحت خود در خود جای داده است. دسترسی به محله امین آباد با اتوبوس و مترو راحت و بدون درد سر انجام می شود.

لکه برداری و رنگرزی در امین آباد

لکه برداری و رنگرزی الیاف و تار و پود ها در قالیشویی امین آباد به راحتی انجام می شود.
لکه برداری برای انواع فرش های ماشینی و دستبافت بدون درد سر و هیچ گونه آسیب به فرش ها کاملا راحت و  در سریع ترین زمان توسط افراد ماهر و کار بلد با استفاده از شوینده های مناسب فرش انجام می شود.
لکه برداری و رنگرزی فرش ها در قالیشویی امین آباد با استفاده از دستگاه های مکانیزه و اتومات انجام می شود و نوع دستگاه ها در قالیشویی بسیار اهمیت دارد به دلیل این که هر چقدر از دستگاه های بهتر و پیشرفته تری استفاده شود کیفیت کار بالا تر می رود.
برای لکه برداری فرش های ارزشمند تر مانند فرش های ابریشمی و دستبافت نکاتی رعایت می شود.

لکه برداری و رنگرزی در امین آباد
به طور مثال قبل از لکه برداری نقاط مورد نظر باید کاملا عاری از هر گونه گرد و خاک باشد تا شوینده ها تاثیر خود را بگذارند همچنین از شوینده های دست ساز استفاده می کنند.
مقدار اسیدی بودن شوینده های دست ساز نسبت به شوینده های بازاری کمتر است و به گونه ای می باشد که هیچ خطری برای فرش های ابریشمی و ارزشمند ندارد و می توان با خیال راحت اقدام به لکه برداری فرش ها کرد.
رنگرزی الیاف و نخ ها در قالیشویی به صورت تخصصی و حرفه ای می باشد و از دستگاه های به روز و اتومات برای رنگرزی استفاده می شود.
رنگرزی در قالیشویی امین آباد به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود.
در روش سنتی رنگرزی نخ، الیاف توسط افراد و با استفاده از ابزار آلات مورد نیاز انجام می شود و رنگ هایی که برای رنگرزی الیاف استفاده می شود ممکن است طبیعی یا شیمیایی باشد.
رنگرزی شیمیایی رنگرزی الیاف و… با استفاده از دستگاه های مدرن و خودکار انجام می شود. روش های رنگرزی متفاوت است و معروف ترین رنگرزی ها می توان به رنگرزی گره ای، کاتازوم و چاپ ورقه ای اشاره کرد. ماشین های رنگرزی طی گذشت زمان پیشرفته تر شده اند و با دستگاه ها راحت تر و سریع تر می توان عملیات رنگرزی را به پایان رساند. روش رنگرزی در قالیشویی امین آباد نسبت به جنس الیاف انتخاب می شود.

تماس با ما