پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در امیر آباد

فرش ها جزء لوازمی هستند که بیشتر افراد از آن ها استفاده می کنند.
از فرش ها علاوه بر پوشش کف منزل برای پوشش حیاط، ایوان، بالکن و‌… نیز استفاده می کنند. فرش هایی که در حیاط و ایوان و… مورد استفاده قرار می گیرند زود تر و سریع تر نسبت به مابقی فرش ها آلودگی رو به خود جذب می کنند و به شستشو نیاز پیدا می کنند به دلیل این که گرد و خاک ها به راحتی در عمق آن نفوذ پیدا می کند و بر ظاهر و نمای آن تاثیر منفی می گذارد.
برخی از افراد برای پوشش محیط های کوچک مانند انباری، راهرو، آشپز خانه، راه پله ها و… از موکت ها یا قالیچه ها استفاده می کنند.
فرش هایی که در راهرو ها یا پله ها قرار می گیرند به خاطر محیط قرار گیری رفت و آمد بر روی آن ها زود به زود کثیف می شود.

برای شستشوی فرش ها بهتر است که از یک قالیشویی خوب و معتبر کمک بگیرید به دلیل این که:

۱- قالیشویی شستشو انواع فرش ها را بر عهده می گیرد و فرش هایتان را به صورت حرفه ای و اصولی مورد شستشو قرار می دهند. زمانی که فرش ها به صورت اصولی شسته شوند و بر طول عمر طبیعی آن ها می افزاید.

۲- در قالیشویی فرش ها با شوینده های متناسب با تار و پود خود شسته می شوند و پس از شستشو تار و پود فرش حالت ایستادگی خود را حفظ می کنند و هیچ آسیبی نمی بیند.

قالیشویی در امیر آباد

۳- در قالیشویی برای شستشو فرش ها از دستگاه های مخصوص و مکانیزه استفاده می کنند. هر چقدر نوع دستگاه ها پیشرفته تر باشد، به نفع فرش است و فرش بهتر شسته می شود.

۴- در قالیشویی برای آبگیری فرش ها از دستگاه های خاصی استفاده می کنند تا هنگام شستشو تمامی مواد شوینده را از سطح و عمق فرش خارج کند. باقی ماندن مواد شوینده سبب می شود که فرش پس از خشک شدن دچار ایجاد بوی بد و نا مطبوع شد و حس نا خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد.

۵- در اکثر قالیشویی ها از افرادی که در این زمینه تخصص و مدرک لازم را دارند استفاده می کنند تا قبل از شستشو فرش های شما مورد بررسی قرار بگیرد و در حین شستشو فرش هایتان ارزیابی شود تا دچار مشکلاتی مانند رنگ پریدگی و رنگ دادگی و… نشوند.

بهترین قالیشویی

بهترین قالیشویی علاوه بر این که خوش قول هستند ویژگی های گوناگونی نیز دارند.

ویژگی بهترین قالیشویی شامل موارد زیر می شود.

۱- یک قالیشویی خوب برای مشتریان خود سرویس حمل و نقل را ارائه داده است تا وقت و زمان مشتری ها در ترافیک های شهر گرفته نشود. این سرویس در روز مقرر شده فرش هایتان را تحویل می گیرند و در روز مشخص شده فرش های شما را درب منزل به شما تحویل می دهند.

۲- قالیشویی معتبر همانند قالیشویی در تجریش ، قبل از تحویل فرش برای شستشو به شما برگه ضمانت نامه را تحویل می دهند تا خیال شما را برای نحوه شستشو و آسیب ندیدن فرشتان راحت کنند.

بهترین قالیشویی

۳- بهترین قالیشویی برای شستشو فرش ها از دستگاه های اتومات و پیشرفته استفاده می کنند تا فرش ها حین شستشو دچار پارگی و سوراخ شدن نشود.

۴- یکی دیگر ویژگی های قالیشویی خوب این است که برای شستن فرش ها علاوه بر استفاده از شوینده های تمیز کننده از شوینده های نرم کننده و خوشبو کننده نیز استفاده کنند. استفاده از شوینده های نرم کننده و خوشبو کننده سبب می شود که فرش پس از شستشو کاملا نرم و لطیف باقی بماند و پس از خشک شدن از خود بوی خوبی ایجاد کند.

۵- بهترین قالیشویی ها توانایی از بین بردن لکه های سخت و قدیمی را دارند و می توانند به راحتی تمامی لکه ها را از سطح فرش از بین ببرند.

قالیشویی های خوب و معتبر خدماتی را که به مشتریان خود ارائه می دهند را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و از جدید ترین روش ها و متد ها برای شستشو فرش هایتان استفاده می کنند.

خدماتی که بهترین قالیشویی ها ارائه می دهند شامل موارد زیر می شود.

۱- شستشوی انواع قالیچه های بزرگ و کوچک

۲- شستشو انواع تابلو فرش های ابریشمی و عتیقه

۳- شستشو فرش های ماشینی و دستبافت

۴- شستشو مبل ها و موکت ها

۵- شستشو پادری ها

۶- شستشو پرده ها

۷- دیوار شویی

۸- شستشو تشک های خوش خواب

برای شستشوی هر کدام یک از موارد زیر از دستگاه های مخصوص و حرفه ای استفاده می کنند تا مانند روز اول سالم و با کیفیت باقی بمانند.

شستشوی پادری

شستشوی پادری ها یکی دیگر از خدمات قالیشویی می باشد. شستشوی پادری ها راحت و بی درد سر است و زمان بسیار کمی نسبت به شستشو فرش های بزرگ و… می گیرد. پادری ها به دلیل این که متراژ کمی دارند به راحتی شسته می شوند و زمانی که در دستگاه خشک کن قرار می گیرند در کمتر از یک ساعت به راحتی خشک می شوند.

پادری ها در ابعاد  و طرح های مختلفی وجود دارند به طور مثال:

۱- پادری های چرمی

۲- پادری ها کنفی

۳- پادری های موکتی

۴- پادری های طرح برجسته

۵- پادری های ترکیبی

شستشوی پادری

تمامی پادری ها نسبت به جنس و نوع خود به صورت مخصوصی شسته می شوند. به طور مثال پادری های چرمی به دلیل جنس و نوع خاصی که دارند برای شستشو آن ها باید از شوینده های مخصوصی استفاده کرد تا پس از شستشو مانند روز اول براق و مقاوم دیده شوند.
همچنین پادری های موکتی باید به گونه ای مورد شستشو قرار بگیرند که حین شستشو بافت و گره های پشت آن هیچ آسیبی نبینند. پادری ها به دلیل این که متراژ کمی دارند اگر گوشه ها و کناره های آن آسیب ببیند باعث می شود که تمام سطح پادری آسیب ببیند و در آخر تمام بافت پادری از بین برود.
بنابراین اگر تصمیم به شستشو پادری های خود گرفته اید، قالیشویی ای را انتخاب کنید که برای شستشو پادری ها مانند شستشو فرش ها توجه، صبر و حوصله ی زیادی به خرج دهد تا کیفیت و زیبایی پادری شما کاسته نشود.
پادری ها با این که کوچک هستند ولی نمای زیبایی دارند و اکثر افراد در منزل خود از پادری ها استفاده می کنند. پادری ها در طرح و نما های مختلفی در بازار موجود است و شستشو آن ها باید به گونه انجام شود که طرح و نمای آن دچار آسیب نشود.

قیمت قالیشویی

قیمت قالیشویی ها نسبت به برخی موارد متغیر است و گاهی اوقات دچار تغییراتی می شود. که شامل موارد زیر می شود:

۱- در قالیشویی برای شستشو فرش ها از شوینده های خاصی استفاده می کنند اگر برای شستشو فرش شما از شوینده ی گران تر و مرغوب تری استفاده شود قیمت شستشو فرش شما بالا تر می رود.

۲- یکی دیگر از مواردی که بر مقدار حق الزحمه قالیشویی موثر است، جنس و نوع فرش شما می باشد. اگر فرش شما جزء فرش های خاص و نفیس مانند ابریشمی و دستبافت باشد شستشوی آن به صورت تخصصی تر انجام می شود تا از کیفیت فرش شما کم نشود بنابراین شستشوی این گونه فرش ها نسبت به دیگر فرش ها گران تر می باشد.

۳- اگر از سرویس حمل و نقل قالیشویی استفاده کنید، هزینه شستشو و حق الزحمه قالیشویی بالا تر می شود.

قیمت قالیشویی

۴- در اکثر قالیشویی ها قیمت آن ها با قیمت تعیین شده برای بازار کار، مساوی است و نمی توانند قیمت را بیش از اندازه بالا ببرند.

۵- شستشو فرش ها در قالیشویی به صورت های مختلفی انجام می شود. به طور مثال شستشوی فرش ها به صورت معمولی و شستشوی فرش ها به صورت اعلاء شویی. شستشوی فرش ها به صورت اعلاء شویی نسبت به معمولی گران تر است به دلیل این که فرش با شوینده های مخصوص و به صورت حرفه ای تر شسته می شود تا فرش پس از شستشو کاملا تمیز و براق شود.

۶- اگر فرش شما بیش از اندازه آلوده باشد و لکه های زیادی بر روی سطح آن وجود داشته باشد هزینه شستشو فرش بیشتر است‌ به دلیل این که برای شستشو آن از مواد شوینده ی بیشتری استفاده می کنند تا فرشتان به طور کامل تمیز شود و پس از شستشو هیچ اثری از مواد شوینده بر روی آن باقی نماند. قالیشویی برای شستشو فرش هایی که لکه های فراوانی دارد از شوینده های خاصی استفاده می کنند تا به سطح فرش هیچ آسیبی وارد نشود و پس از خشک شدن سطح آن زبر نشود.

تماس با ما