پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

سرویس دهی قالیشویی

محدوده ی سرویس دهی قالیشویان ، عامل گسترش بازار این صنف یکی از عواملی که در صنف. قالیشویی حائز اهمیت است و می تواند باعث نظم و انظباط و گسترش در این صنف شود ، تعیین محدوده ی سرویس دهی است ، به این صورت که برای جذب مشتری محدوده ی سرویس دهی خود را مشخص کنید . یک قالیشویی خوب همیشه مشتریان خود را ثابت نگه داشته و با ارائه ی بهترین خدمات ، سعی بر نگه داشتن مشتریان خود دارد .

سرویس دهی قالیشویی
البته نمی شود گفت که یک قالیشویی معتبر فقط باید در محدوده ی مکان خود سرویس دهی را انجام دهد، چه بسا یک مشتری فرش های خود را برای شستشو از جنوب شهر به شمال شهر بفرستد و این بدلیل اعتبار یک قالیشویی است.
گسترش بازار یک قالیشویی با توجه به موفقیت در زمینه ی شستشوی فرش های مشتریان، می تواند گامی مهم برای رسیدن به بازاری منسجم و یکپارچه باشد، بدین گونه که یک قالیشویی با تاسیس نمایندگی های خود در سطح شهر می تواند به معتبر بودن خود کمک شایان توجهی کند .

قالیشویی مادر 

قالیشویی مادر تهران با نمایندگی های گوناگون در سطح شهرتهران ، تلاش کرده تا نام خود را جزو معتبرترین و برندترین قالیشویی های کشور قرار دهد ؛ با این امید که این قالیشویی در بلند مدت بعنوان بهترین قالیشویی خود را معرفی کند .
 
تماس با ما