پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

لیست بهترین مبل شویی تهران

باید بدانیم که شست و شوی مبل در محل کار بسیار سخت و وقت گیری می باشد. البته این کار برای آن دسته از افرادی که در خانه با دست و بخار شوی، کار مبل شویی را انجام می دهند سخت است. اما نوع خدمات مبل شویی در محل نیاز به آگاهی و تخصص دارد. چرا که در غیر اینصورت وقت خود را هدر می‌دهد و  نتیجه نمی گیرد.


افراد برای اقدام به شستشوی مبلمان خود، باید قبل از انتخاب مبل شویی، در مورد این شرکت ها تحقیق کنند تا دچار مشکل نشوند. شرکت های معتبر مبل شویی در اتحادیه ها ثبت شده اند و بعضی از آنها با توجه به خدمات به روزی که به مشتریان می‌دهند، جزء بهترین مبل شویی ها می باشند. چرا که این مبل شویی ها از بهترین نیرو ها و تجهیزات را برای شستن مبل در نظر دارند و هدف اصلی آنها جلب نظر مشتریان می باشد.

مبل شویی متخصص 

شستن مبل توسط دستگاه مکانیزه انجام می‌شود. این دستگاه دارای مخزن آب مکنده، برای مکش آلودگی و یک کمپرسور جهت تولید کف می باشد. که کف تولید شده غلظت بالایی داشته و از نفوذ آب به داخل صندلی و مبل  جلوگیری می‌کند. برخی از این دستگاه ها به سیستم گرمایشی مجهز بوده و کیفیت شستشوی مبلمان را بالا می‌برد.

مبل شویی متخصص
شاید افراد نگران آسیب دیدن مبل ها باشند؛ ولی بهتر است که بدانند دستگاه های مبل شویی زبر نیست و از موهای نرم ساخته شده و شرکت های خدماتی افراد حرفه‌ای و با مهارتی را برای انجام کار مبل شویی  استخدام می کنند. دستگاه مبل شویی به راحتی قابل حمل بوده و نیازی به جابجایی مبل نیست.
شستشوی مبل با دستگاه بهتر از شستشوی مبل با شامپو فرش و برس است.

بهترین مبل شویی ایران

بهترین مبل شویی در ایران از به روزترین روش ها برای شستن مبل ها استفاده می کنند؛ تا به بهترین شکل مبل ها تمیز شوند. این روش ها عبارتند از:

دستگاه تمام اتوماتیک به صورت بخارشویی

بهترین روش در مبل شویی، استفاده از دستگاه بخارشوی تمام اتوماتیک برای مبلمانی که دارای پارچه‌های عتیقه و گران قیمتی هستند می باشد، این دستگاه با ترکیب کلیه ابزار در مبل شویی  با بهترین کیفیت، مبلمان را شستشو می دهد ودارای سه موتور قوی جهت مکش و بخارشوی می باشد.

بهترین شستشوی مبل در شرق تهران
می‌دانیم که مراحل شستشوی مبل شویی راحت نیست و دارای یک مکانیزم علمی برای زدودن لکه جرم و کثیفی از پارچه مبل می باشد. این دستگاه تمام اتوماتیک لکه ها را به خوبی از بین می‌برد و دارای موتور قوی بوده و به  سرعت مبلمان را خشک می کند.

روش مبل شویی با دستگاه دریل به صورت دستی

یکی از ساده ترین دستگاه ها در مبل شویی، دستگاه دریل به صورت دستی می باشد. این دستگاه اولین ابزاری است که درکار مبل شویی از آن استفاده می شود. تمام شرکت‌هایی که دارای سابقه کاری بالایی در این زمینه می باشند به این ابزار مجهز هستند.

مبل شویی با مواد نانو
می توان گفت از مزایای این دستگاه این است که هر کثیفی و لکه های به واسطه ی آن از بین رفته و علت آن این است که فرچه که بر سر دریل وصل شده است، لکه ها را تمیز میکند؛ مراحلی که این دستگاه انجام می دهد با مراحل در دستگاه تمام اتوماتیک متفاوت است.

مبل شویی با مواد نانو

این روش به تازگی روی کار آمده و توجه بسیاری از مردم و شرکت ها را به خود جلب کرده است. مواد نانو برای ایزوله کردن پارچه مبلمان در برابر کثیفی ها و لکه ها استفاده شده و بیشتر شرکت های خدماتی از مواد نانو استفاده می کنند.


علت استفاده از این مواد ماندگاری طولانی و تمیز ماند پارچه  مبلمان می باشد. دستگاهی که برای شستشوی مواد نانو استفاده می شود، دستگاه بخارشوی تمام اتوماتیک است.

مواد شوینده در مبل شویی

یکی دیگر از عوامل مهم در زمینه شستشوی مبلمان، انتخاب یک شوینده با کیفیت و مناسب می باشد. یک مبل شویی خوب باید بتواند از شوینده‌های مرغوبی در این زمینه استفاده کند. برخی از شوینده‌ها با داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد و مواد شیمیایی می‌تواند آسیب‌های زیادی به مبل وارد کنند که برخی از آن ها جبران ناپذیر خواهد بود.
این مجموعه‌ها می توانند از مواد شوینده گیاهی و طبیعی برای شستشوی مبلمان استفاده کنند. این شوینده‌ها معمولاً دارای درصد کمتری از مواد شیمیایی هستند. طرز استفاده از این شوینده ها نیز کار بسیار مهمی در این زمینه خواهد بود. یک مبل شویی خوب باید بداند در چه شرایطی و به چه روشی از شوینده برای شستشوی مبلمان استفاده کند.

مراحل شستشوی مبل

شرکت های مبل شویی  تهران جهت شستشوی مبل، نیروی کار با مهارت استخدام کرده اند. این نیرو ها با تسلطی که بر کار خود دارند، مبل ها را در چند مرحله شستشو می دهند این مراحل عبارتند از:

تبادل نظر با مشتری

ابتدا متخصصین شست و شوی مبل، مبلمان را به دقت بررسی می کنند و ساختار و الیاف استفاده شده در بدنه مبل را شناسایی کرده و سپس بهترین روش را به مشتریان ارائه می دهند و از نظرات مشتریان در کار خود استفاده می کنند.

از بین بردن گرد و خاک اولیه

 ابتدا متخصصین با استفاده از جاروبرقی مخصوص، گرد و خاک اولیه مبل را پاکسازی می کنند و در صورت وجود ذرات ریز مانند تکه های غذا موهای زائد آنها را از روی سطح مبلمان جمع می‌کنند.

توجه ویژه به لکه‌های خاص

ممکن است در روی مبل ها لکه های خاصی باشد که برای از بین بردن این لکه ها باید از مواد مخصوصی استفاده شود.

مراحل مبل شویی
استفاده از فوم و کف مخصوص:
بعد از طی کردن این مراحل، متخصصین  مواد شوینده غلیظی  را روی سطح مبل اسپری می کنند.

 استخراج 

متخصصین مبل شویی با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای مکنده قوی می باشد، مایعات و آلودگی‌های مبلمان و مواد شوینده  را از روی سطح مبل جمع آوری می کنند.

شستشوی مبل خوب در تهران

مبل شویی خوب تمام نکاتی که مربوط به شستن مبل می باشد، را به درستی رعایت می‌کند تا شستشوی مبل ها به بهترین شکل انجام شود.

مبل شویی خوب در تهران

مبل شویی خوب برای خدمت رسانی، بعد از ثبت کار، نیروی کار خود را فورا به محل اعزام می‌کند و هزینه رفت آمد را برای مشتریان به صورت رایگان در نظر می‌گیرد. و شستشوی مبلمان را با بهترین مواد شوینده انجام می دهد، هنگام انجام کار خسارتی را وارد نکرده و وظیفه جابه جایی مبلمان به عهده نیروی کار می باشد.

بهترین شستشوی مبل در تهران

یکی  از مهمترین نکات در انجام کار بهترین  مبل شویی،  صداقت می باشد که هنگام انجام کار از  بهترین مواد و روش استفاده کنند.

بهترین مبل شویی
مبل ها توسط مبل شویی با بهترین کیفیت شسته می شود؛
افراد تا حد امکان نباید  خود اقدام به شستن مبل ها کنند. چرا که این کار باید توسط افرادی با تجربه و دستگاه های مخصوص انجام شود. چرا که در غیر این صورت، ممکن است مبلمان دارای چرک مردگی شود  و حتی دیگر مبلشویی هم نمی تواند آن را تمیز کند. اگر افراد دوست دارند که کار شستشوی مبل ها کار راحتی باشد؛ باید بسته به میزان استفاده هر ۶ ماه یکبار آنهارا توسط مبل شویی تمیز کنند.

تضمین شستن مبل 

تمام مراکز و شرکت ها که خدماتی را به مردم ارائه می دهند همگی به نحوی تضمین کار دارند که به شکل های مختلف به مردم نشان و یا تحویل می دهند. خدمات مبل شویی هم یکی از اقدامات خدماتی محسوب می شود که در مراکز مخصوص و قالیشویی های معتبر انجام می شود. مبل شویی کاریست حساس و لازم است در نهایت دقت و حوصله و به وسیله ی ابزار کار مخصوص و تکنیک های مدرن و امروزی انجام شود تا کار در بالاترین کیفیت و بدون ذره ای آسیب انجام شود‌.
همان طور که مشخص است مبل جز لوازم مهم و کاربردی و البته زینتی محسوب می شود و هزینه ی خریداری و تعویض مبل ها بسیار بالاست به همین دلیل لازم است نکات مراقبتی در خصوص نگهداری از آن ها انجام شود و هم چنین در خصوص شست و شوی آن ها هم دقت و بررسی های لازم انجام شود.
امروزه مبل ها جز عناصر مهم و تاثیر گذار در منازل محسوب می شوند و این مورد به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و سبک مبل ها است که سالم بودن و تمیز بودن مبل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تضمین شستن مبل 

برای شستن مبل ها که در اصطلاح همان مبلشویی است بهتر است توسط افراد متبحر که در مراکز مخصوص فعالیت می کنند انجام شود، هرچند که داخل منزل هم می توان به انجام این کار پرداخت اما درصد و احتمال آسیب رسیدن به مبل ها وجود دارد و هیچ تضمینی از لحاظ شست و شوی با کیفیت و بدون آسیب هم وجود ندارد اما در مراکز مخصوص این تضمین موجود است و حتی به عنوان ضمانت نامه ای کتبی به مشتریان داده می شود تا مشتریان با خیالی آسوده این کار را به قالیشویی و مبلشویی های مخصوص و معتبر بسپارند. از جمله مواردی که می تواند تضمین کند که شست و شو با کیفیت و بدون آسیب است شامل موارد زیر می باشد:

۱- مورد اول مواد شوینده ها هستند چرا که تنها دستگاه های مخصوص شست و شو که جدید و مدرن هستند نمی توانند تضمین قطعی بدهند و مواد شوینده های مخصوص بسیار پر اهمیت تر می باشند و در این مراکز مواد شوینده های مختلفی هم وجود دارد چرا که مدل های مختلفی از مبل ها موجود است که هر کدام پارچه های مختلف و مخصوص به خود را دارند به همین دلیل لازم است از بهترین نوع خود باشند تا کار در نهایت کیفیت به اتمام رسد.

۲- مورد بعدی لکه بری است که برخی از مواد شوینده هایی که در حالت عادی مورد استفاده هستند نمی توانند لکه هایی که بر روی مبل ها ایجاد شده است را از بین ببرند به همین دلیل وجود لکه بر های قوی و معتبر جز مواردی از تضمین تمیزی و کیفیت تمیزی می باشد و لازم است مطابق جنس پارچه ی مبل ها باشد تا قوی بودن آن ها پارچه را با آسیب رو به رو نکند و در عین حال هم لکه های مبل کامل از بین بروند به خصوص اگر لکه ها سرسخت باشند.

۳- و اما مورد سوم که بسیار پر اهمیت است در خصوص خشک کردن است که این مورد در تضمین کیفیت و آسیب نرسیدن به مبل است و لازم است افرادی که مهارت کافی در این زمینه دارند به انجامش بپردازند چرا که خیلی خشک شدن مبل ها و کم خشک شدن مبل ها می تواند ایجاد آسیب کند به همین دلیل اگر قصد به انجام این کار توسط دستگاه های مخصوص است لازم است درجه بندی به اندازه ی کافی باشد تا در نهایت مبل ها بدون آسیب خشک شوند.

این سه مورد ذکر شده در تضمین شست و شو و خشک کردن مبل ها مهم است که در مبلشویی های معتبر توجه ویژه به آن می شود.

خدمات اضافی و بهترین مبل شویی

برخی از مبل شویی ها برای جذب مشتری، بیشتر خدمات حمل و نقل را به صورت رایگان انجام می‌دهند، که این امر می‌تواند در جذب مشتری نیز تأثیرگذار باشد.
برخی دیگر از قالیشویی ها نیز خدمات ترمیم مبل را به صورت رایگان در حین شست و شوی مبل نیز برای شما انجام خواهند داد، به همین دلیل داشتن یک خدمات اضافی با کیفیت در یک مبل شویی می‌تواند در جذب مشتری و ارائه خدمات با کیفیت در آن مجموعه موثر باشد. یک مبل شویی خوب باید بتواند تا با کمترین هزینه ها، بالاترین کیفیت کار را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

تماس با ما