پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشوئی مادر و سیکل کاری این شرکت

قالیشوئی مادر و سیکل کاری این شرکت

شما مشتری محترم بعد از تماس و دادن آدرس منزل به این شرکت توسط کارمندان به شما اعلام می شود در چه زمانی حضور داشته باشید تا برای بردن فرش به شما مراجه شود.
سرویس کاران شرکت بعد از حضور در منزل شما و روئیت فرش به شما طریقه شستشو و قیمت آن را تعیین و بعد از توافق به شما قاکتور می دهد.
بعد از حمل فرش یا فرش های شما به کارخانه به نوبت کار ها انجام و فرش شما شسته و خشک می شود و یعد از سه یا چهار روز یک روز قبل به شما اطلاع می دهند که فردا در منزل باشید تا به شما تحویل دهند و در ساعت مقرر توسط سرویس کاران این شرکت فرش شما به منزل آورده و تحویل می دهند.
در صورت هر گونه مشکل در ارابطه با شستشو و حل و نقل فرش شما شرکت پاسخگو است و تمام سعی خود را در حفظ و رضایت شما مشتری عزیز به کار برده و از هم واجبات مدیریت این شرکت است.
الزم به توضیح است فرش ها بعد از شسته شدن کنترل کیفیت می شود و اگر ایرادی باشد یا الزم به شستشوی مجدد باشد اینکار انجام می شود و سعی می شود که عالوه بر رضایت می شود در طول سال فرش خود را شستشوی نمود و فقط یه اسفند ماه و شلوغی کار بسنده نکنید.
متخصصان قالیشویی مادر با مدرن ترین تجخیزات قالیشوئی به مشتریان خدمات رسانی می کنئد.
جهت رزرو وقت قالیشویی در این مجموعه متخصص با تماس با  شماره های شرکت موجود در صفحه تماس با ما قالیشوئی مادر و سیکل کاری این شرکت را بدانید تا سفارشات خود را ثبت کنید.
قالیشویی مادر علاوه بر شستشوی فرش خدمات شستشوی مبل را نیز به مشتریان ارائه می دهد.
قالیشویی مادر در قالیشوئی اعلاء و قالیشوئی سالار (شهرک پرند) پاسخگوی نیاز شما شهروندان حتی روزهای جمعه و روز های تعطیل می باشد.
تماس با ما