پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱
قالیشویی در جنوب تهران

قالیشویی جنوب تهران-ریدایرکت روی نوشته

فرش ها ضروری ترین و پر کاربرد ترین وسیله برای پوشش دادن مکان هایی مانند منزل، مسجد ها، نماز خانه و… است و ترجیح بر این است برای پوشش مکان ها، از فرش ها یا موکت ها استفاده شود؛ زیرا استفاده از آن ها راحت و بی درد سر است و نگهداری آن ها نیز راحت است ولی برای حفظ بهتر کیفیت فرش نکاتی را لازم است رعایت کنیم، به طور مثال:

۱- در صورت ریخته شدن مایعاتی مانند چای، قهوه، آب میوه حتما همان لحظه شروع به تمیز کردن فرش کنیم.

۲- حتما فرش ها و موکت ها را هر چند روز یک بار با مکش مناسب جارو بکشید، تا گرد و غباری که بر روی فرش ها و موکت می نشینند، از روی الیاف فرش برداشته شود.

قالیشویی در جنوب تهران

۳- نشستن گرد و خاک بر روی فرش ها در طولانی مدت، باعث از بین رفتن براقیت فرش می شود.

۴- حتما فرش ها را پس از مدت زمان طولانی به صورت اصولی شستشو دهید. شسته نشدن فرش ها در طولانی مدت باعث خوردگی الیاف فرش می شود و در گذشت زمان فرش ساییده می شود. شسته شدن فرش ها و موکت ها به صورت اصولی در کل به افزایش مقاومت فرش ها و موکت ها کمک بسیار زیادی می کنند. قالیشویی های معتبر با متخصصین و ارزیاب هایی که در مجموعه خود دارند، قبل از اقدام به شستشو فرش ها را ارزیابی و بررسی می کنند و سپس نسبت به شرایط کلی فرش اقدام به شستن فرش ها با دمای مخصوص آب و شوینده ی مخصوص الیاف آن می کنند.

بهترین قالیشویی جنوب تهران

بهترین قالیشویی جنوب تهران ویژگی های زیادی دارد و خدمات گوناگونی را به مشتریان خود عرضه می کنند. بهترین قالیشویی برای رضایت مشتری های خود و به دست آوردن اعتماد آن ها بهترین خدمات خود را در بالا ترین کیفیت، به مشتری های خود ارائه می دهند، تا رضایت مشتری های خود را برای همیشه داشته باشند. قالیشویی خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. از جمله رفو گری، ترمیم فرش، رفع سوختگی فرش با لوازمی مانند اتو و ذغال و خاکستر سیگار، ریشه زنی، شیرازه زنی، شستشوی انواع تابلو فرش های نفیس و گران قیمت، چرم دوزی، شستشوی انواع فرش های خاص و ویژه و… . بهترین قالیشویی جنوب تهران به نظر مشتری های خود احترام گذاشته و از اعتماد آن ها سو استفاده نمی کنند و پاسخگوی ۲۴ ساعته به سوالات و رفع مشکلات فرش ها هستند و به تمام نقاط تهران سرویس دهی می کنند.

قالیشویی جنوب تهران
شستشوی درست و اصولی فرش، در قالیشویی فواید بسیار زیادی دارد. زیرا با شسته شدن هر چند وقت یک بار فرش ها تمامی گرد و غبار هایی که در داخل الیاف فرش نشسته اند، از بین می روند و از به وجود آمدن حساسیت و آلرژی ها جلوگیری می شود. همچنین فرش ها با شوینده های مخصوص ضد عفونی می شوند و تمامی آلودگی ها و میکروب ها از بین می روند و از رشد باکتری ها جلوگیری می شود. در فصل گرما به دلیل باز بودن مداوم در و پنجره ها برای عوض شدن هوا، حشره هایی مانند ساس و کنه به راحتی به داخل خانه می آید و در درون الیاف فرش فرد می روند و تنها راه از بین رفتن آن ها شسته شدن فرش ها با شوینده های مخصوص است. اکثرا افراد منزل بیشتر اوقات برای دور هم بودن خانه را انتخاب می کنند و تمیز بودن لوازم منزل مانند مبل، فرش و پرده ها خیلی مهم است؛ زیرا انرژی مثبتی به افراد منزل وارد می کند. همچنین تمیز بودن لوازم خانگی، حس خوبی را به افراد منتقل می کند. به همین خاطر تمیز بودن و سالم بودن فرش و مبل و پرده ها بسیار مهم است و شستشوی آن ها در قالیشویی به روز، به بهترین روش و زیر نظر متخصصانی با تجربه انجام می شود.

سرعت عمل در شستشو فرش

در قالیشویی جنوب تهران با پیشرفته کردن و مکانیزه شدن دستگاه ها، سرعت عمل شستشو و تحویل کار به مشتری بسیار بالا رفته است. خشک شویی مبل ها با دستگاه های پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و نیازی به آب کشی کامل و قرار گرفتن در فضای باز و زیر نور خورشید برای خشک شدن ندارند. زیرا پس از خشک شویی مبل ها با دستگاه های مکانیزه با استفاده از دستگاه های مکش، تمامی آب های اضافه ی درون مبل را مکش می کنند و مبل پس از چند ساعت بدون نیاز با نور خورشید کاملا خشک می شود. شستشوی فرش های ارزشمند و خاص مانند فرش های ابریشمی در قالیشویی زیر نظر متخصصین مجرب و با تجربه انجام می شود و قبل از شستشو، فرش را بررسی و ارزیابی می کنند، تا فرش با یک مواد شوینده ی مخصوص به الیاف و درجه ی سلامتی خود شسته شود تا آسیبی به آن وارد نشود. شستشوی فرش های ماشینی و دستبافت با دستگاه های خاصی در کمترین زمان ممکن انجام می شود و برای خشک شدن، آن ها را در دستگاه های مخصوص قرار می دهند تا به سرعت با دمای مناسبی خشک شود. خشک شدن فرش ها در دستگاه باعث می شود فرش به صورت کاملا یک نواخت و بدون ایجاد کیسی پس از خشک شدن، زرد نشدن ریشه ها، بدون ایجاد بوی نا مطبوع مانند بوی نم و رطوبت که باعث آزردگی افراد می شود، خشک شود.

سرعت عمل در شستشو فرش


شیرازه زنی، چرم زنی، پرداخت کاری فرش های دستبافت در قالیشویی جنوب تهران در سریع ترین زمان با استفاده از دستگاه های خاصی انجام می شود. شیرازه زنی فرش ها پس از اتمام مراحل بافت فرش توسط متخصصین انجام می شود، تا زیبایی ظاهر فرش چند برابر شود.

انجام چرم زنی فرش های دستبافت با کمک دستگاه ها در قالیشویی جنوب تهران توسط افراد ماهر انجام می شود، چرم زنی فرش ها به دلیل این است که پس از پهن کردن فرش، فرش سر نخورد و ثابت بماند. چرم ها بر قسمت طولی فرش ها دوخته می شود و می توان از چرم های طبیعی و مصنوعی برای چرم زنی استفاده کرد.

 پرداخت کاری فرش ها و تابلو های دستبافت در دو زمان قابل انجام است. یکی هنگام بافت و دیگری پس از اتمام بافت. پرداخت کاری به دقت زیادی احتیاج دارد و با هر گونه خطا باعث می شود که از ارزش و ظاهر فرش کم شود. پرداخت کاری فرش ها با دستگاه ها در سریع ترین زمان بدون آسیب دیدگی فرش ها انجام می شود.

قدیمی ترین قالیشویی در جنوب تهران

قدیمی ترین قالیشویی ها، مشتری های زیادی را برای کارخانه خود جذب کرده اند. زیرا تمامی خدماتی که به مشتریان خود ارائه داده اند به بهترین نحو و بالا ترین کیفیت بوده و رضایت مشتریان را به دست آورده اند. به همین خاطر مشتری های خود را برای مجموعه ی خود دائمی کرده اند. قالیشویی های قدیمی که چند سال سابقه کار دارند، جدا از این که خدمات زیادی به مشتریان خود ارائه می دهند، بسیار خوش قول هستند و از اعتماد آن ها سو استفاده نمی کنند. همچنین همیشه قبل از تحویل فرش ها از مشتری به آن ها نامه ی ضمانت را تحویل می دهند، تا با خیالی آسوده بابت شستشوی فرش ها و سالم ماندن فرش و موکت اقدام کنند. قالیشویی های با سابقه و قدیمی تمامی خدماتی که ممکن است مشتری به آن ها نیاز پیدا کند، را به مشتری های خود ارائه کرده؛ به طور مثال خشکشویی سرویس مبلمان، خشکشویی پرده های منازل و مکان های خاص، شستشوی موکت ها در منزل، رفو گری، ترمیم فرش، از بین بردن لکه های سخت، از بین بردن جای سوختگی هایی که به وسیله ی اتو، کبریت، فشفشه و… به وجود آمده، شستشوی انواع تابلو فرش های نفیس، خشکشویی انواع تشک های خوشخواب، سرویس حمل و نقل فرش ها و… . تمامی خدمات گفته شده در سریع ترین زمان و با کیفیت ترین حالت ممکن انجام می شود.

 

سرویس حمل و نقل فرش ها فقط برای راحتی مشتریان ارائه شده، تا مشتری هایی که از قالیشویی دور هستند، هم بتوانند از خدمات ویژه قالیشویی بهره ببرند. وجود سرویس حمل و نقل باعث می شود که قالیشویی به تمام نقاط تهران خدمات خود را عرضه کنند. شستشوی فرش های دستبافت، ماشینی و ابریشمی و… نسبت به نوع الیاف و سطح آلودگی فرش انجام می شود و برای شستشوی هر کدام از شوینده های مخصوصی استفاده می شود، تا کمترین آسیب به فرش وارد شود. همچنین خشکشویی مبل، پرده، تشک های خوشخواب با شوینده های مرغوب و درجه یکی انجام می شود تا سطح آن ها کاملا تمیز، ضد عفونی و براق شوند.

تماس با ما