پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی مبل در غرب تهران

 آیا شما نیز به دنبال یکی از بهترین شرکت‌های خدماتی شستشوی مبل تهران هستید؟ آیا می‌دانید که با مراجعه به یکی از معتبرترین شرکت‌های خدماتی در زمینه شستشوی مبل غرب تهران، می‌توانید از بهترین و بی نظیرترین خدمات ممکن بهره مند شوید؟ از شما دعوت می‌کنیم، که ما را تا پایان مطالب پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار ارزنده‌ای را در این زمینه به دست بیاورید. مبل یکی از اشیا مهم در منزل است که در چهره و ظاهر خانه بسیار مؤثر است و هنگامی که مبل خانه‌ای آلوده شود، چهره منزل را هم وادار به تغییر و رو به کدر شدن می برد.

شستشوی مبل در غرب تهران
حال اگر شما هم ساکن غرب تهران هستید و مبلتان رنگش تیره شده و یا لکه‌هایی روی آن ایجاد شده است، که به راحتی پاک نمی‌شود، مبل شما نیازمند مبلشویی می‌باشد، زیرا دنیا روبه تکنولوژی سفر کرده است و با ساخت دستگاه های مدرن و پیشرفته دیگر نیازی به شستشوی مبل با دست نیست. شما با یک تماس با مبل شویی ساکن در محله تان میتوانید مبلی نو و تمیز را تجربه کنید. همچنین شستشو مبل در منزل، معایبی را به دنبال دارد. ازجمله این معایب ممکن است شما از مواد شوینده ای استفاده کنید.
امروزه شستشوی مبل با دستگاه های پیشرفته انجام میشود و شرکت های مبل شویی برای انجام این عمل مراحل زیر را سپری می کنند. ابتدا شما باید با مبلشویی مورد نظرتان تماس بگیرید. آنها کارشناسی را می فرستند که جنس مبلمان شما را برسی کرده و متوجه شوند چه مواد شوینده و دستگاهی مناسب جنس مبلتان می باشد. بعد متخصصی آموزش دیده برای شستشو مبل شما می فرستند و با دستگاه های مخصوص و مواد شوینده مبل شما را شستشو می دهند.
و سپس با دستگاه مکش آن را خشک نموده و در آخر مبلی تمیز و بدون آسیب درست، مانند روز اول به شما باز می گردانند.
افرادی که با دستگاه شستشو مبل کار می کنند، قوانین استفاده از آن را می دانند. چرا که هر دستگاهی برای خود خط قرمز ها و روش درست استفاده دارد.

اما این دستگاه درون خود چه میکند و چگونه آلودگی ها را برطرف می نماید؟ ابتدا در دستگاه از مواد شوینده مخصوص به مقدار لازم استفاده می شود، این مواد شوینده مقدار زیادی کف تولید می کند. ماده شوینده به کمک آب که در مخزن وجود دارد فومی را تولید می کند . سپس کف پخش کن دستگاه، فوم تولید شده را به شکلی صاف روی سطح پارچه مبل  میریزند. همان گونه که گفته شد این فوم آب بسیاری کمی دارد پس  کف‌ها به سطوح زیرین مبل کمتر نفوذ می کند.

مبل شویی در غرب تهران
اما این فوم‌ها قدرت شوینده بسیاری بالایی داشته و با طی کردن چند دقیقه میتواند آلودگی ها را در خود حل کند.
در پایان، بخش مکنده دستگاه پا در میان می گذارد و حجم اصلی کف و رطوبت که در مراحل بالا ایجاد شده بود را با کمک مکش به مخزن آب کثیف انتقال می دهد. اگر دستگاه ها گرمکن هم داشته باشند که چه بهتراین سیستم، فوم گرم شده را روی پارچه مبل پخش می‌کند و باعث می شود شستشوی بهتر و قوی‌ تر در مبلمان صورت بگیرد.

مزایای استفاده از دستگاه شستشو مبل

شستشو مبل ها هر چند وقت یک بار لازم است انجام شود تا مبل تمیز و براق شود. روش های گوناگونی برای شستشو مبل ها وجود دارد ولی شایع ترین و آسان ترین روش برای شستشو مبل ها مراجعه به قالیشویی می باشد. در قالیشویی برای شستشو مبل ها از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند و استفاده از این گونه دستگاه ها مزایای مختلفی دارد.

به طور مثال:

۱- یکی از مزایای شستشو مبل با دستگاه این است که سطح مبل به طور کامل تمیز و شسته می شود و هیچ آسیبی به سطح مبل وارد نمی شود. دستگاه سطح مبل را به آرامی مورد شستشو قرار می دهد و مبل پس از شستشو دچار نخ کش یا رنگ پریدگی نمی شود.

۲- دستگاه، مبل را با فشار مناسب مورد شستشو قرار می دهد و آسیبی به فوم و لایه های زیرین مبل وارد نمی شود و سبب ایجاد فرورفتگی هایی در سطح مبل نمی شود. دستگاه به دلیل این که سطح مبل را با فشار مناسب مورد شستشو قرار می دهد فشاری به مبل وارد نمی شود و مبل پس از خشک شدن یک دست دیده می شود.

مزایای استفاده از دستگاه شستشو مبل

۳- دستگاه مبل را به گونه ای مورد شستشو قرار می دهد که آسیبی به چوب مبل وارد نمی شود و چوب مبل پس از شستشو کدر نمی شود و هیچ خط و خشی در سطح آن دیده نمی شود. شستشوی مبل ها با دستگاه در قالیشویی به بهترین شکل ممکن انجام و عملیات شستشو مبل ها به افراد آموزش دیده و ماهر سپرده می شود.
شستشو انواع مبل های خاص و ارزشمند در قالیشویی به بهترین شکل ممکن انجام می شود و مبل ها پس از شستشو هیچ آسیبی نمی بینند و مانند روز اول زیبا، براق و با کیفیت دیده می شوند.
اگر سطح مبل ها دچار لکه هایی شده باشد و لکه های بزرگ و قدیمی بر روی سطح آن وجود داشته باشد ابتدا اقدام به لکه برداری مبل می شود. برای لکه برداری مبل، از مواد شوینده ی دست ساز یا مخصوص مبل استفاده می شود تا لکه به طور کامل از سطح مبل از بین بروند تا مبل برای شستشو آماده شود.

بهترین مبل شویی غرب تهران

همه افراد معمولا به دنبال بهترین‌ها هستند. بهترین اجناس، بهترین خانه، بهترین‌ها در…. و حتی بهترین خدمات در مبلشویی، هیچ فردی وجود ندارد که دلش بخواهد هزینه‌ای را پرداخت کند و در آخر از کیفیت کار راضی نباشد و به همین علت است که همه افراد در پی یافتن یک مبل شویی خوب هستند. یک مبل شویی که بخواهد در غرب تهران بهترین باشد باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد. بهترین مبل شویی باید :

۱- پیشگیری از ریزش آب

از ریزش آب و مواد شوینده در کف منزل مراقبت کند و نگذارد آب به جز مبل بر جای دیگری نفوذ کند. همچنین نکات نظافتی را کاملا رعایت نماید. مبلشویی که بهترین است در کار خود وارد است و می داند برای اینکه آب در کف منزل راه نیوفتد باید از پارچه آبگیر و ضد آب استفاده نماید آن ها را در زیر مبلمان قرار دهد تا آب در خانه روانه نشود.

۲-هماهنگی با مشتری

مبلشویی باید برای هر کاری از مشتری اجازه بگیرد. حتی وقتی میخواهد از مواد شوینده ای استفاده کند ابتدا باید آن را یه مشتری معرفی نماید و اگر تایید کرد استفاده نماید. و اگر مشتری با مواد شوینده پیشنهادی موافقت نکرد، باید مواد شوینده را تغییر دهند و از مواد مورد نظر فرد البته با رضایت خود فرد استفاده نمایند.

۳- جابجایی مبل توسط سرویسکار

اگر  مبلمان نیاز به جابه جایی داشت، این کار باید پرسنل مبل شویی بر عهده بگیرد، و خودشان با رضایت مشتری جابه جا کنند.

۴- سرعت عمل

پرسنل هایی که برای شستشو مبل به منزل می آیند. باید سریع و تمیز کار خود را انجام دهند و نباید وقت زیادی را صرف شستن کنند.

بهترین شستشو مبل در غرب تهران

شستشوی هر سرویس ۷ نفره مبلمان، به حداکثر ۲ ساعت زمان نیاز دارد و صرف زمان بیشتر خصوصیت یک مبل شویی خوب نیست چرا که هم زمان زیادی از مشتری گرفته میشود و هم باعث ناراحتی و نگرانی فرد می شود.

۵- تشخیص درست مواد شوینده

پرسنلین شستشو مبل باید ابتدا مواد شوینده را در قسمتی از پارچه مبل امتحان نمایند و اگر تاثیر منفی نداشت، کل مبل را به آن آغشته کنند، چرا که آغشته کردن مبل به کل مواد شوینده و واکنش منفی مواد شوینده با پارچه مبل اثری غیر قابل جبران میباشد و این پارچه باید کاملا عوض شود.

۶- داشتن کارت شناسایی

پرسنل مبلشویی برای وارد شدن به  خانه شما باید دارای کارت شناسایی باشند و با هماهنگی کامل از طرف مرکز مبل شویی وارد خانه شما شوند.

خدمات شستشوی انواع مبل۷- محاسبه طبق نرخ اتحادیه

پرسنل موظفند طبق نرخ اتحادیه با شما حساب کنند و از گرفتن مبلغ اضافی به عنوان انعام یا هر عنوان دیگری خود داری کنند.

مبلشویی در منزل یا مراکز مبل شویی

اینکه خانه شما در کجای تهران قرار دارد، مهم نیست در غرب تهران باشد یا … آلوده شدن مبل اتفاقیست که پس از مدتی برای هر خانه ای رخ میدهد. و از آنجایی که یکی از زیبایی های منزل، مبلمان منزل است و زیبایی خاصی را به منزل می بخشد، حال وقتی مبلمان کثیف شود، از این زیبایی کاسته می شود ونگرانی هایی را ایجاد می کند. ولی نباید نگران بود. زیرا این مشکل قابل حل می باشد.

مبلشویی در منزل غرب تهران
شاید تصمیم بگیرید که خودتان مبل را بشویید؛ ولی شستن مبل درمنزل با امکانات خانگی خیلی سخت وشاید غیر ممکن باشد، اگر فقط در حد لکه باشد می شود با روشهای مختلف بسته به نوع لکه مبل را لکه گیری کرد وآن را تمیز نمود ولی اگر کثیفی زیاد باشد، دیگر خودمان نمی توانیم آن رابشوییم. پس بهترین گزینه مبل شویی می باشد.

شستشوی مبل در منزل غرب تهران


احتیاجی نیست که مبل رابه مبل شویی ببریم. کافی است که با مبل شویی تماس بگیرید واز آنها کمک بخواهید. در اولین فرصت تکنسین های خود را به منزل شما می فرستند تا مبلمان شما را درمنزل بشویند. اگر منزل شما در غرب تهران قرار دارد میتوانید با یک مبلشویی در محدوده خود تماس بگیرید .

مراحل شستشوی مبل در منزل

توجه کنید برای شستن هر جنس مبلی خدمات لازمه ی آن باید انجام شود تا به مبل آسیب نرسد. زیرا هر جنسی ظرفیتی دارد و باید با دستگاه مخصوصی انجام شود .

  • گرد و غبارگیری مبل
  • بخارشویی
  • شامپو زدن
  • شستشو خشک با آب
  • فرچه کشیدن
  • از بین بردن لکه
  • و در آخر خشک کردن مبل

تمامی شرکت های خدماتی شستشوی مبل در غرب تهران پس از آمدن به منزل شما و انجام موارد بالا باید مبلی تمیز و به ظاهر نو را به شما تحویل دهند.

دسترسی به بهترین شستشوی مبل تهران

اگر شما نیز به دنبال دسترسی به یکی از بهترین شستشوی مبل  تهران هستید. می توان گفت که آدرس را درست آمده اید و می توانید از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود یکی از بهترین و بی نظیرترین خدمات را در زمینه مبل شویی دریافت کنید.

خدمات مبل شویی در غرب تهران
لازم به ذکر است که شستشوی مبل تهران می تواند خدمات خود را تا دیگر مناطق شهر تهران گسترش داده و از این طریق رضایت و توجه بسیاری از مشتریان را به سوی خود جذب کند. برای دریافت خدمات فوق العاده می توانید با همکاران ما در تماس بوده و درخواست خود را به ثبت برسانید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن به تمیزترین و زیباترین مبل ها دست پیدا کنید و نهایت پاکیزگی را با ما تجربه و دریافت کنید.

مبل شویی شبانه روزی در غرب تهران

از جمله کاربردی ترین موارد در زمینه ی شست و شوی مبل ها، شبانه روزی بودن مراکز شست و شو می باشد. که مبل ها را هر تایمی که نیاز به شست و شو باشد به این مراکز سپرده و پس از شست و شو، خشک کردن تحویل می گیرند. که از جمله این مراکز شست و شوی شبانه روزی مبل ها در غرب تهران می باشد. این مراکز قالیشویی شبانه روزی و مبل شویی شبانه روزی تمام خدماتی که در همه ی مبل شویی ها انجام می شود را با دقت و حوصله ی بالا و البته به کار گیری تجهیزات مدرن و مواد شوینده ی مخصوص انجام می دهند.

مبل شویی شبانه روزی در غرب تهران
این مراکز تنها تفاوتی که نسبت به سایر مراکز دارند این است که به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند و هر تایمی از روز و شب اماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان خود می باشند و البته که میزان هزینه ای که این مراکز می گیرند هم کمی بالا تر می باشد. که این مورد به علت شبانه روزی بودن این مراکز می باشد. هم چنین در سریع ترین و کوتاه ترین زمان هم مبل ها را شسته و تحویل می دهند.
این مراکز مبل شویی غرب تهران با به کار گیری جدیدترین و مدرن ترین متد های روز مبل ها را شسته و به مشتریان خود عرضه می دهند و هم چنین بدون ایجاد ذره ای اسیب مبل ها شسته و تحویل می دهند. سعی کنید در انتخاب مبل شویی دقت کنید مبل شویی خوب است که ارزان باشد همچنین کیفیت بالایی داشته باشد. چرا که اگر کیفیت پایین باشد باعث رنگ‌پریدگی رنگ مبل تان یا پوسته پوسته شدن مبل چرم همچنین از بین رفتن رنگ پارچه مبل می‌شود .

مبل شویی  ارزان و با کیفیت در منزل 

یکی از روش های شستشو مبل ها، شستشوی آن ها در منزل است. شستشو مبل ها با قیمت مناسب توسط نیرو های قالیشویی به بهترین شکل ممکن با استفاده از دستگاه های مخصوص و حرفه ای در منزل انجام می شود.
همچنین یکی دیگر از روش های شستشو مبل ها با قیمت مناسب خشکشویی آن ها می باشد.
خشکشویی مبل ها توسط قالیشویی در منزل با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می شود.
خشکشویی مبل ها هیچ آسیبی به مبل ها وارد نمی کند و تمامی مراحل خشکشویی توسط افراد ماهر و با سابقه انجام می شود. در حین شستشو مبل ها در قالیشویی متخصصین بر نحوه کار نظارت می کنند تا هیچ آسیبی در حین شستشو برای مبل ها رخ ندهد.

مبل شویی  ارزان و با کیفیت در منزل 
یکی از روش های مبل شویی در منزل شستشوی مبل ها با شامپو فرش می باشد. شامپو فرش یکی از مواد شوینده هایی است که ملایم است و می توان با انواع مبل ها را با شامپو فرش تمیز کرد.
برای تمیز کردن مبل با شامپو فرش، ابتدا باید سطح مبل را به طور کامل جارو کنید تا همه آلودگی ها و گرد و خاک ها از سطح مبل برداشته شود سپس مقداری شامپو فرش را با آب مخلوط کنید و بر روی سطح مبل، اسپری کنید.
پس از این که محلول را بر روی سطح مبل اسپری کردید، چند دقیقه صبر کنید تا تمامی لکه هایی که در سطح مبل وجود دارد با شامپو فرش حل شود.
پس از چند دقیقه با یک دستمال تمیز سطح مبل را تمیز کنید تا سطح مبل کاملا تمیز شود. پس از تمیز کردن سطح مبل با یک دستمال خشک و تمیز، سطح مبل را کاملا خشک کنید یا اگر شرایط محیا بود مبلتان را چند ساعت در فضای باز قرار دهید تا به طور کامل خشک شود و تا زمانی که سطح مبلتان به طور کامل خشک نشده از آن استفاده نکنید به دلیل این که لکه های کوچک و بزرگی در سطح آن ایجاد می شود که از نمای مبل می کاهد.

شماره مبل شویی غرب تهران

کافیست با همان شماره ۱۴۰۴ یا ۶۲۹۹۰۱۰ تماس بگیرید ، اپراتورهای ما با توجه به ادرس شما ،   شستشوی مبل شما را سرویس کارهای غرب تهران ارجاع می دهند، همچنین از طریق ثبت  سفارش انلاین که لینک پان در سربرگ موجود است ، میتوانید در سریع ترین زمان ممکن این خدمات را دریافت کنید و چنانچه خطهای ما مشغول بود در زمان خود صرفه جوی کنید.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما