پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی تشک پنبه ای

تشک های تخت خواب انواع مختلفی دارند و یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین تشک ها، تشک پنبه ای می باشد. تشک های پنبه ای به دلایل مختلفی طرفداران زیادی دارد به‌ عنوان‌ مثال:

۱- سطح تشک های پنبه ای کاملا نرم و لطیف می باشد و خوابیدن و نشستن بر روی آن، هیچ احساس ناراحتی ایجاد نمی کند.

۲- تشک های پنبه ای سبب ایجاد حساسیت و بیماری های پوستی نمی شود و با بدن انسان کاملا سازگار است.

۳- تشک های پنبه ای به راحتی قابل شستشو می باشد و می توان آن ها را به راحتی شست.

تشک های پنبه ای برای این که ضد حساسیت و تمیز باقی بمانند به شستشو نیاز دارند‌. شستشوی تشک های پنبه را می توان به روش های مختلفی انجام داد و یکی از روش های پرطرفدار شستشوی تشک های پنبه، تحویل آن ها به قالیشویی می باشد به دلیل این که:

۱- در قالیشویی ها تشک ها را با استفاده از شوینده های مخصوص و مناسب استفاده می کنند تا سطح تشک کاملا تمیز و عاری از هر گونه لکه و آلودگی شود.

۲- در قالیشویی ها برای شستشو تشک های پنبه ای از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند تا سطح تشک به آرامی و به صورت حرفه ای مورد شستشو قرار بگیرد تا پس از شستشو کاملا تمیز شود.

شستشوی تشک پنبه ای

۳- در قالیشویی ها برای خشک کردن تشک های پنبه ای از دستگاه های مخصوص و مکانیزه ای استفاده می کنند که می تواند تشک را در کمترین زمان به طور کامل خشک کند تا هیچ اثری از نم و بوی نم در فرش باقی نماند.

دستگاه هایی که برای شستشو، خشک کردن و‌‌‌‌… تشک استفاده می شوند کاملا پیشرفته و حرفه ای هستند و کم ترین آسیب را به تشک وارد می کند. در قالیشویی ها برای شستشو تشک ها به تمامی موارد توجه می کنند تا تشک پس از شستشو هیچ آسیبی نبیند.

نحوه شستشوی تشک پنبه ای به روش خانگی

یکی از روش های شستشو تشک های پنبه ای، شستشوی آن ها به روش های خانگی می باشد. برای شستشو تشک ها به صورت خانگی بهتر است که نکاتی را رعایت کنیم تا تشک پنبه ای هیچ گونه آسیبی نبیند. نحوه شستشوی تشک پنبه ای به روش خانگی به صورت زیر می باشد.

۱- برای شستشو تشک پنبه در منزل ابتدا باید فرش خود را به فضای باز منتقل کنید تا بتوانید به راحتی و بدون درد سر تشک را مورد شستشو قرار دهید.

۲- قبل از منتقل کردن تشک به فضای باز ابتدا، سطح تشک را جارو بزنید تا گرد و خاک ها و زباله های ریز و کوچکی که به سطح تشک چسبیده اند برداشته شوند.

۳- برای شستشو تشک به روش خانگی باید از شوینده های مناسبی استفاده کنیم و پس از انتخاب شوینده، ابتدا شوینده را در گوشه ای از تشک تست کنید تا در صورت عدم واکنش اقدام به شستشو تشک کنیم.

۴- برای شستشو تشک از آب سرد استفاده کنید تا آسیبی به فنر ها و اسفنج های درون تشک وارد نشود. برای شستشو تشک ها به روش خانگی از آبگیری و آبکشی تشک به منظور از بین رفتن شوینده ها به هیچ عنوان استفاده نکنید، آب سرد به راحتی حلال شوینده ها است و تمامی شوینده ها از عمق تشک خارج می شوند.

نحوه شستشوی تشک پنبه ای به روش خانگی

۵- برای شستشو تشک ها در محل، سعی کنید تشک را به صورت شیبدار قرار دهید تا آب ها اضافی به طور کامل از سطح تشک خارج شود.

۶- برای خشک کردن تشک پس از شستشو سعی کنید تشک خود را حداقل به مدت بیست و چهار ساعت الی بیشتر در هوای باز قرار دهید تا به طور کامل خشک شود  و تا زمانی که تشک به طور کامل خشک نشده است از برداشتن آن از هوای باز خودداری کنید به دلیل این که به راحتی درون تشک پوسیده می شود و احتمال کپک زدن آن بالا تر می رود.

۷- برای شستشو سطح تشک های پنبه ای بهتر است که از تور ها یا فرچه های کاملا نرم استفاده کنید تا فشار زیادی را به سطح تشک وارد نکند. وارد شدن فشار زیاد به تشک سبب ایجاد فرورفتگی می شود و ممکن است فنر های تشک کارآیی خود را از دست بدهند.

روش نگهداری از تشک پنبه ای

برای نگهداری تشک های پنبه ای بهتر است که نکاتی را رعایت کنیم تا تشک علاوه بر تمیز باقی ماندن، عمر بالایی داشته باشد و سبب ایجاد کمر درد یا گردن درد و مشکلات دیگر نشود. برای نگهداری بهتر تشک های پنبه ای بهتر است موارد زیر را نیز رعایت کنید.

۱- اگر گاهی اوقات بر روی تشک پنبه ایتان مواد غذایی، نوشیدنی ها و… ریخته شد سریعا اقدام به تمیز کردن تشک کنید تا آلودگی ها و لکه ها به عمق تشک نفوذ پیدا نکنند.

۲- هر چند وقت یک بار تشک خودرو را برعکس کنید تا از فرو رفته شدن تشک جلوگیری شود. برعکس کردن تشک پنبه ای را می توانید هر سه ماه یک بار اقدام کنید‌.

۳- سعی کنید هر چند وقت یک بار، تشک خودرو را برای ضد عفونی و… در برابر نور آفتاب و فضای باز قرار دهید تا عمر طبیعی تشک حفظ شود.

روش نگهداری از تشک پنبه ای

۴- برای حفظ کیفیت و تمیز باقی ماندن تشک پنبه ای خود می توانید هر چند وقت یک بار اقدام به شستشوی آن کنید. برای شستشو تشک های خوشخواب سعی کنید روش خوب و مناسبی انتخاب کنید تا تشک هیچ آسیبی نبیند و مانند روز اول مقاوم و تمیز باقی بماند. تشک های پنبه ای نسبت به تشک های دیگر حساس تر و ظریف تر هستند و برای این که نرمی و لطافتشان باقی بماند باید آن ها را با شوینده های مخصوصی مورد شستشو قرار داد و از قرار دادن تشک در محیط های گرم باید خودداری شود به دلیل این که ممکن است تشک حالت اولیه خود را از دست دهد و مانند روز اول کارآیی نداشته باشد. حفظ کیفیت و کار آیی تشک های پنبه ای بسیار مهم است و برای حفظ کیفیتشان باید تلاش کنیم تا از ارزش تشک کاسته نشود. تشک های پنبه ای کاملا نرم هستند و مناسب افرادی که دچار دیسک کمر، گردن درد و…. هستند بسیار مناسب است و می توان از آن ها برای تسکین درد ها استفاده کرد.

خدمات قالیشویی برای شستشو تشک پنبه ای

قالیشویی برای شستشو تشک های پنبه ای خدماتی را ارائه داده است تا سبب ایجاد راحتی مشتریان خود شود.

۱- یکی از خدماتی که قالیشویی برای شستشو تشک های پنبه ای ارائه داده است از بین بردن لکه های سخت و قدیمی آن می باشد. لکه های قدیمی را نمی توان به راحتی و آسانی از بین برد به همین دلیل در قالیشویی ها لکه های قدیمی و سخت را با استفاده از مواد های خاص از بین می بردند تا تشک مانند روز اول خود سفید و براق شود تا هیچ اثری از لکه ها باقی نماند.

۲- یکی دیگر از خدمات قالیشویی ها برای شستشو تشک های نخ پنبه ای، رفوی قسمت های آسیب دیده می باشد. گاهی اوقات ممکن است سطح تشک آسیب ببیند و مانند روز اول سطح یک دست و صافی نداشته باشد و برای این که تشک مانند روز اول تبدیل شود رفو می شود تا قسمت های آسیب دیده و پاره مانند روز اول خود تبدیل شود.

۳- قالیشویی ها برای شستشو تشک های پنبه ای از شوینده های مخصوصی استفاده می کنند تا سطح تشک مانند روز اول نرم و لطیف باقی بماند و ذره ای دچار زبر شدگی نشود‌.

خدمات قالیشویی برای شستشو تشک پنبه ای

حفظ کیفیت و ارزش تشک های نخ پنبه ای در قالیشویی ها بسیار مهم است و قالیشویی ها سعی می کنند در هنگام شستشو تشک ها تمامی نکات اصولی و حرفه ای را رعایت کنند تا تشک عمر طبیعی خود را از دست ندهد و کارآیی خود را حفظ کند. همانطور که گفته شد استفاده از تشک های نخ پنبه ای سبب کاش درد های عضلانی مانند کمر درد، پا درد، دیسک کمر و‌‌‌‌‌… می شود و برای حفظ این ویژگی تشک ها، تشک باید به گونه ای شسته شود که این ویژگی ذره ای کاهش پیدا نکند و مانند روز اول خود عمل کند به همین دلیل در قالیشویی های مجاز و حرفه ای برای شستشو تشک های پنبه ای تمامی موارد را رعایت می کنند تا مشتری رضایت کامل بابت شستشو تشک پنبه ای خود را داشته باشد و مشتری های خود را به مشتری های دائم تبدیل کند و مجموعه خود را از همه لحاظ ارتقاء دهد.

تماس با ما