پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

ویژگی های بهترین قالیشویی چیست؟

تقریبا در تمامی منازل برای پوشش کف منزل خود از فرش، موکت، قالیچه و… استفاده می کنند و برای کامل کردن دکوراسیون منزل خود از مبل، تابلو ها، پرده ها و.‌.. استفاده می کنند.
تمامی لوازمی که در منزل استفاده می شود هر چند وقت یک بار نیاز به شستشوی اساسی دارد و چه بهتر که آن ها را برای شستشو به قالیشویی های خوب و معتبر بسپاریم. بهترین قالیشویی ها ویژگی های خاصی دارند به عنوان نمونه موارد زیر را عنوان می کنیم‌.

۱- یکی از ویژگی های بهترین قالیشویی ها این است که برای شستشو از دستگاه های حرفه ای، پیشرفته و کاملا سالم استفاده می کنند‌. نوع دستگاه ها در روند و نحوه ی شستشو بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل بهترین قالیشویی ها هر چند وقت یک بار دستگاه هایی که برای شستشو استفاده می کنند را چکاب می کنند تا ذره ای از کیفیت کار کاسته نشود. استفاده از دستگاه های خراب و آسیب دیده به صورت ناگهانی در حین شستشو مشکلاتی را ایجاد می کند به همین دلیل قالیشویی های خوب برای چکاب دستگاه ها متخصصینی را می آورند که در این زمینه کاملا تخصص دارند.

۲- یکی از ویژگی های بهترین قالیشویی ها این است که برای شستشو از شوینده های مخصوص استفاده می کنند‌. علاوه بر دستگاه هایی که برای شستشو استفاده می شود نوع شوینده ها نیز بسیار مهم است به دلیل این که شوینده باید کاملا با جنس و نوع فرش سازگار باشد تا به طور کامل تمیز شود. اگر شوینده ای که برای شستشو مناسب نباشد ممکن است باعث زبر شدن، ایجاد رنگ پریدگی یا دادگی شود به همین دلیل در قالیشویی ها برای استفاده از شوینده ها ابتدا اقدام به تست می کنند و اگر با شوینده دچار واکنشی نشد اقدام به شستشو می کنند.

ویژگی های بهترین قالیشویی چیست

۳- در بهترین قالیشویی ها سعی می کنند تمامی مراحل را به صورت اتوماتیک یا خودکار انجام دهند به طور مثال برای از بین بردن گرد و خاک های فرش قبل از شستشو از دستگاه خاک گیر استفاده می کنند یا برای آبگیری فرش از دستگاه آبگیر استفاده می کنند تا فرش برای خشک شدن کاملا آماده باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی های خوب این است که برای خشک کردن فرش ها نیز از دستگاه های اتومات استفاده می کنند تا فرش ها به راحتی و در سریع ترین زمان خشک شوند.

۴- بهترین قالیشویی ها سعی می کنند کارکنانی را در مجموعه ی خود استخدام کنند که کاملا کار بلد و حرفه ای هستند و تجربه ی بسیار بالایی داشته باشند. شستشوی فرش، مبل، موکت، تابلو و… به افرادی که در این زمینه مهارت و تجربه ی کافی نداشته باشد سپرده نمی شود و کار را به متخصص این کار می سپارند تا آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

۵- یکی از ویژگی های یک قالیشویی خوب این است که سعی می کنند افراد متخصص را در مجموعه خود استخدام کنند تا قبل از شروع عملیات شستشو اقدام به بررسی کنند و اگر مشکلات ریز و درشتی را پیدا کردند آن را به قسمت ترمیم و رفو منتقل دهند تا کاملا ترمیم شود. قالیشویی های خوب از شستن فرش، موکت، مبل، پرده و…. آسیب دیده خودداری می کند به دلیل این که ممکن است آسیب های بیشتری در حین شستشو به آن ها وارد شود.

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی تهران خدمات متفاوتی را برای افرادی که در منزل خود از فرش های دستبافت نگهداری می کنند ارائه داده است به عنوان مثال می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

۱- پرداخت کاری فرش های دستبافت

یکی از خدماتی که برای فرش های دستبافت در بهترین قالیشویی تهران ارائه شده است پرداخت کاری فرش ها می باشد. فرش های دستباف پس از بافت یا استفاده ی مکرر دچار کوتاه و بلندی می شوند و سطح آن یک دست دیده نمی شود به همین دلیل به پرداخت کاری احتیاج دارند. در بهترین قالیشویی پرداخت کاری فرش های دستبافت به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود و فرش پس از پرداخت کاملا تمیز و هموار دیده می شود.

۲- ترمیم و رفوی فرش های دستبافت

ترمیم و رفوی فرش های دستبافت یکی دیگر از خدمات بهترین قالیشویی تهران می باشد. ترمیم و رفوی فرش های دستبافت در قالیشویی طبق روش و اصول های جدید و پیشرفته انجام می شود تا مشکلات فرش پس از رفو از بین بروند.

۳- رنگ برداری

رنگ دادگی فرش های دستبافت یکی از مشکلاتی است که اکثر اوقات برای فرش ها رخ می دهد و سبب از بین رفتن نمای اولیه فرش می شود و رنگ برداری فرش های دستبافت در بهترین قالیشویی تهران به صورت اصولی و حرفه ای توسط افراد آموزش دیده انجام می شود.

بهترین قالیشویی در تهران

۴- ریشه زنی

ریشه زنی یکی از خدمات بهترین قالیشویی در تهران برای فرش های دستبافت می باشد. ریشه زنی فرش های دستباف با استفاده از الیاف و نخ های با کیفیت به روش های مختلفی انجام می شود و قالیشویی طرح مورد نظر مشتری را برای فرش دستباف انجام می دهد تا مشتری رضایت کامل را داشته باشد.

۵- شستشوی فرش های دستبافت

یکی از خدماتی که بهترین قالیشویی تهران برای فرش های دستبافت در نظر گرفته است شستشو فرش های دستباف به صورت کاملا اصولی می باشد. در قالیشویی شستشوی فرش های دستبافت با استفاده از شوینده های ارگانیک و دستگاه های مخصوص انجام می شود تا مشکلاتی مانند رنگ پریدگی یا رنگ دادگی برای فرش های ایجاد نشود.
فرش های دستبافت از ارزش و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برخی از افراد به فرش های دستبافت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و نحوه ی شستشو آن برای آن ها بسیار مهم هست به همین دلیل در قالیشویی فرش های دستبافت را به صورت کاملا تخصصی مورد شستشو قرار می دهند.

ویژگی های یک قالیشویی مجاز

قالیشویی های مجاز یکی از مجموعه هایی هستند که در سطح استان مشغول به کار هستند و ویژگی های خاصی دارند همچنین خدمات مختلفی را برای مجموعه ی خود در نظر گرفته اند.

از ویژگی های قالیشویی های مجاز می توان به موارد زیر اشاره کنیم.

۱- قالیشویی های مجاز نحوه ی شستشو را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می دهند و تمامی خدماتی را که به شما ارائه می دهند را تضمین می کنند.

۲- قالیشویی های مجاز کاملا خوش قول هستند و تلاش خود را می کنند تحویل فرش، موکت و‌‌‌… را در تاریخ مقرر شده تحویل دهند.

۳- قالیشویی های مجاز سعی می کنند به صورت بیست و چهار ساعته در برخی از بازه های زمانی فعال باشند‌‌. به صورت مثال نزدیک ایام نوروز اکثر افراد به دنبال خانه تکانی و… هستند به همین دلیل قالیشویی بسیار شلوغ می باشد به همین دلیل سعی می کنند بیست و چهار ساعته مشغول به کار باشند.

خدماتی که قالیشویی های مجاز برای مشتری های خود در نظر گرفته اند شامل موارد زیر می باشد.

ویژگی های یک قالیشویی مجاز

۱- مبل شویی

شستشو انواع مبل های چرمی، پارچه ای، کنفی و… در قالیشویی های مجاز به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می دهند تا مبل ها کاملا تمیز و براق شوند.

۲- موکت شویی

شستشو انواع موکت های چمنی، کبریتی، تایل، نخ پنبه و..‌ به صورت اتومات و به بهترین روش در قالیشویی انجام می شود و موکت ها پس از شستشو عاری از هر گونه لکه و گرد و غبار می شوند.

۳- بخارشویی

یکی از خدمات قالیشویی های مجاز بخارشویی دیوار ها، تشک، مبل و… می باشد که با استفاده از دستگاه های بخارشویی حرفه ای انجام می شود و هیچ آسیبی وارد نمی‌ کند.

۴- لکه بری

لکه بری یکی از خدمات قالیشویی می باشد که برای انواع فرش های ابریشمی، وینتج، دستباف، نخ پنبه، ماشینی و… به صورت کاملا حرفه ای و اصولی انجام می شود و تمامی مراحل لکه بری به گونه ای انجام می شود که فرش کمترین آسیب را هم نمی بیند.

تماس با ما