پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی شبانه روزی

منظور از قالیشویی، فرایند شستشوی تخصصی فرش ها و قالی هامی باشد که به وسیله شرکت های قالیشویی صورت می گیرد. نظافت و شستشوی فرش همیشه جزء جدایی ناپذیر یک زندگی خوب بوده. قالیشویی در گذشته به شکل سنتی انجام می گرفته است اما امروزه زمان کافی و مکان مناسب برای شستن قالی برای همه وجود ندارد و این کار با گذشت زمان و پیشرفت فناوری تبدیل به یک تخصص و صنعت ویژه شده است که اغلب به صورت مکانیزه صورت می گیرد.

قالیشویی شبانه روزی قالیشویی شبانه روزی سابقه ای چندین ساله درشستشوی انواع فرش دارد و عضو اتحادیه قالیشویان فرش می باشد و داشتن مشتریان بسیارزیاد از سراسر تهران، نشانگر درستی وراستی این موضوع می باشد. یکی ازعوامل موفقیت قالیشویی شبانه روزی، استفاده از مواد شوینده درجه یک و دستگاه های جدید وبه روز می باشد. هرچند که مواد مرغوب  قیمتی بالایی دارند ولی برای قالیشویی رضایتمندی مشتریان از کیفیت کار قالیشویی مهمتر ازسود می باشد. قالیشویی شبانه روزی متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش دستبافت وفانتزی(فرهی-بلژیکی-آلمانی-ترک-چرم) و… بوده و سرویس دهی سریع درکل ساعات شبانه روز می باشد. تمام مواردی که گفته شد در قالیشویی های شبانه روزی در تمامی ساعت های روز قابل دسترس است.

مزایای قالیشویی شبانه روزی

درقالیشویی شبانه روزی از ماشین آلات مدرن وپیشرفته برای شستشوی انواع فرش ماشینی ودست بافت استفاده می شود.

مزایای قالیشویی

کارکنان قالیشویی شبانه روزی  بسیار باتجربه وکار بلد هستند. سرویس دهی قالیشویی شبانه روزی درتمام ساعات شبانه روز می باشد وهمچنین تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل ومحدودیت زمانی ندارید. فرش های شما پس از شستشو لول می شود و کاور شده ودرب منزل به شما تحویل داده می شود. درقالیشویی شبانه روزی، شستشوی انواع فرش های دستباف و تابلوفرش وفرش ابریشم و گل ابریشم به طور کاملا تضمینی انجام می شود.

خدمات قالیشویی شبانه روزی

۱- شستشوی انواع فرش ماشینی ودستباف: با روشهای به روز و با دستگا ههای مدرن و پیشرفته و با رعایت اصول مذهبی انجام می شود واز مواد نانو و بهترین وبرترین شوینده‌ها درقالیشویی شبانه روزی انجام می شود.

۲- رفوگری فرش: هرگونه پارگی انواع فرش و تابلو فرش درقالیشویی شبانه روزی رفو وترمیم میشود.

۳- رنگبرداری و لکه برداری: برطرف کردن هرگونه لکه و رنگ بدون آسیب زدن به فرش

۴- ریشه زنی: درقالیشویی شبانه روزی تعمیر وترمیم ریشه و ریشه نو زدن انواع فرش و تابلو فرش

۵- خشکشویی: درقالیشویی شبانه روزی شستشوی انواع مبل و موکت با دستگاه های تمام اتوماتیک در محل انجام می شود.

خدمات قالیشویی شبانه روزی شستن فرش دستباف ، ماشینی ، تابلو فرش و ترمه ، پتو ، موکت ، مبلمان و تشک خوشخواب قالیشویی در فرمانیه با دستگاه مدرن وبه روز و گرمخانه گازی جهت آپارتمان نشینان ترمیم لک ، سوختگی ، پارگی تار و پود ، رفع زردی فرش ، ریشه زنی ، رنگبرداری ، رفوی بید زدگی ، تعویض ریشه،وترمیم هرنوع فرش. همچنین علاوه بر طی کردن مراحل بالا قالیشویی ها وظیفه دارند که فرش شما را سالم سریع و با کیفیت و تمیز بدون لکه ، همچنین زمانی که تعیین می کنند تحویل دهند و هزینه ای منصفانه بگیرند که زیر نرخ اتحادیه قالیشویی باشد.

شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی

۱.درمرحله اول غبارگیری است که در این مرحله خاک فرش ها گرفته می شود .

۲. شست‌ وشوی فرش با مواد شوینده مرحله دوم را به خود اختصاص داده است که در این مرحله فرش‌ها به‌ صورت هم‌ اندازه و یکسان  کنار یکدیگر روی سطحی صاف و هموار پهن می‌شوند و آب با فشار و سرعت فراوانی روی آن‌ها پاشیده می‌شود. بعد از اینکه فرش‌ها کاملاً خیس و یکدست شدن مواد شوینده‌ بر روی آن‌ها ریخته می‌شود و پس از آن با دستگاه شستشو شسته می شود .

۳. آبکشی فرش سومین مرحله است در این مرحله بعد از شستشوی فرش با مواد شوینده با شلنگ هایی که دوش هایی پخش کننده برای آب هستند آبکشی می‌شود .

۴. آبگیری فرش چهارمین مرحله و یکی مونده به آخر است که فرش ها را لول میکنند و در آبگیر قرار می دهند. 

۵. خشک‌ کردن فرش مرحله نهایی است که قالیشویی های پیشرفته از گرمخانه استفاده می کنند و فرش را سریع تر تحویل میدهند؛ چرا که زود خشک می شود.

قالیشویی ۲۴ ساعته

یک شبانه روز ۲۴ ساعت میباشد. و همانطور که گفته شد قالیشویی بهترین است که فرشی با کیفیت و تمیز و در کمترین زمان ممکن تحویل شما دهد و قالیشویی که فرش را سریع تحویل دهد. اغلب ۲۴ ساعته در حال فعالیت است و از این رو اعتبار کسب می کند. چرا که مشکل خبر نمی کند و تنها قالیشویی میتواند مشکل شما را در هر زمانی رفع کند که ۲۴ ساعته در حال فعالیت باشد.

قالیشویی 24 ساعته

این قالیشویی ها معمولا از کارکنان مجرب و آموزش دیده در دو شیفت کمک میگیرند. چون که  یک انسان به طور معمول نمیتواند ۲۴ ساعته روز خود را به کار اختصاص بدهد و توقع داشته باشد، خسته نشود و فرشی تمیز تحویل مردم دهد از این رو از دو شیفت استفاده می گردد. شما می توانید از طریق سایت های معتبر قالیشویی مورد نظر و محله خود را پیدا کنید و سپس تماس گرفته و درخواست نیروی باربری برای بردن فرش ها کنید. توجه داشته باشید در بعضی از قالیشویی ها، روزهای تعطیل را تعطیل میکنند و بسیاری از خانواده ها از این بابت نگران میشوند؛ چرا که فرش خود در قالیشویی می باشد و معلوم نیست شسته شده و یا…..اما قالیشویی های شبانه روزی و ۲۴ ساعته معمولا روزهای تعطیل را هم به خدمت رسانی به شما عزیزان میگذراند و جایی برای نگرانی نمی گذارد.

اعلاشویی در قالیشویی شبانه روزی

 آلودگی فرش در برخی مواقع دارای درصد بالایی می باشد به همین علت شستن آن در یک مرحله کافی نیست  و باید یه چند مرحله و با مواد شوینده مرغوب شسته شود. در این قالیشویی اعلاشویی انواع فرش با دستگاههای مجهز انجام می شود برای اعلاشویی، ابتدا فرش ماشینی به وسیله دستگاه و یا نیروی انسانی به طور کامل گردگیری می شود که این روش با توجه به نوع فرش انجام میشود پس از آن که فرش چندین مرحله با دستگاه تمام اتوماتیک و مجهز شسته میشود.

قالیشویی ۲۴ ساعته

برای اینکه آلودگی های سطح فرش کاملا از بین برود، آن را با مواد شوینده قوی تری میشویند اما اعلاشویی فرش ماسینی با فرش دستباف کاملا متفاوت است. برای گردگیری از روش سنتی استفاده می شود و بعد از آن فرش با روش سنتی شسته میشود و سپس فرش برای خشک شدن وارد گرما خانه میشود.

تماس با ما