پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

فوم شستشوی فرش

شست و شوی فرش ها اقدامی است که هرزگاهی باید انجام شود که در برخی شرایط به راحتی می توان در منزل به انجام این کار پرداخت. در ابتدا به این موضوع می پردازیم که که چه عواملی می تواند از ایجاد آلودگی بیش تر جلوگیری کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

۱- اولین مورد استفاده از رویه ها است که در مقابل لکه ها و گرد و خاک از فرش محافظت می کنند و هم چنین این رویه ها در هر ابعادی موجود هستند و با وجود آن ها فرش ها تا سال ها طول عمر مفیدی خواهند داشت.

۲- گردگیری روزانه ی فرش ها که به طور طبیعی گرد و خاک در هوا و محیط موجود است و به راحتی بر روی مبل ها می نشیند که در این شرایط با گردگیری می توان از تجمع بیش از حد گرد و خاک جلوگیری کرد چرا که این مورد به خودیه خود می تواند جز عوامل آسیب رسان برای فرش ها باشد و در صورت تجمع و نفوذ به عمق فرش ها، آن را با پوسیدگی و فرسودگی مواجه می کند. با انجام این کار روند آلودگی و پوسیدگی را به عقب بیندازید.

۳- استفاده از دستگاه بخار شور مورد بعدی است که استفاده از این دستگاه می تواند بسیار کاربردی در زمینه ی رفع آلودگی و سالم ماندن فرش ها باشد و توسط بخار هر گونه الودگی را می تواند از بین ببرد و هم چنین داخل این دستگاه می توان از مواد شوینده های برند استفاده کرد تا بدون آسیب فرش ها را تمیز کند. بخارشور را می توانید هرزگاهی به کار ببرید تا گرد و خاکی که بر روی فرش ها ایجاد می شود را تمیز و کاملا برطرف کند.

فوم شستشوی فرش و اما از این موارد کاربردی که بگذریم به این موضوع می رسیم که فرش ها ممکن است در برخی شرایط دچار آلودگی شوند و روشی که می توانید به کار ببرید و بسیار هم کاربردی است فوم شست و شو هستند که این فوم ها به طور طبیعی کفی هستند و استفاده از این فوم در منزل است و نوعی روش خانگی محسوب می شود و هر زمان که احتیاج داشته باشید می توانید مورد استفاده قرار دهید. به کمک این فوم های شست و شو که مخصوص فرش است به راحتی می توانید هم آلودگی فرش را برطرف کنید و هم هر گونه آلودگی را از بین ببرید به خصوص برای زمانی که لکه ای ناشناخته ایجاد شده است و لازم است به سرعت برطرف شود تا جز لکه های سرسخت قرار نگیرد. این فوم ها در این شرایط می توانند کاملا مناسب و کاربردی باشند و با صرف هزینه ی کم فرش را کامل تمیز کنید. در ادامه در خصوص این فوم های کاربردی توضیحاتی را ارائه می دهیم تا آشنایی بیش تری در این خصوص پیدا کنید و در مواقع ضروری مورد استفاده قرار دهید.

بهترین فوم شست و شوی فرش برای منزل

همان طور که ذکر کردیم برای شست و شوی خانگی فرش ها، فوم ها می توانند گزینه ی مناسبی باشند چرا که فوم های مخصوص فرش آنزیم هایی دارند که برای شست و شوی فرش کاملا مناسب هستند و هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نمی شوند و هم چنین این فوم ها کفی هستند و وقتی به فرش اسپری می شود به خودیه خود کفی می باشند و همین باعث ایجاد سرعت در تمیز کردن و از بین بردن لکه ها می شود.

فوم شستن فرش دارای مزایایی هستند که شامل موارد زیر می باشد:

۱- جهت از بین بردن و تمیز کردن لکه ها استفاده می شود و بیش تر برای زمانی است که لکه کمی سرسخت شده و مدتی هم هست که باقی مانده در این شرایط با اسپری کردن فوم شست و شو به راحتی می توانید توسط یک دستمال تمیز به برطرف کردن لکه بپردازید.

۲- این فوم ها بیش تر برای سطوح نرم از جمله فرش ها، مبل ها و … استفاده می شوند چرا که با توجه به ترکیباتی که دارند هیچ آسیبی به الیاف فرش ها وارد نمی کنند بلکه به تمیز و سالم ماندن فرش ها هم کمک می کند. این کمک کردن از این جهت است که با از بین بردن گرد و خاک فرش، مانع از نفوذ عمقی آن ها می شود و ریشه ی فرش همیشه در حالت سالم و تمیز خود باقی می ماند.

۳- بوی نامطبوع توسط این فوم های کاربردی قابل برطرفرشدن است و تنها با یکبار استفاده تمام بوی نامطبوع فرش ها برطرف می شود و حتی علاوه بر فرش ها این مورد را در مبل ها هم می تواند برطرف کند و این موضوع باعث شده تا کاربردی تر هم باشند.

بهترین فوم شست و شوی فرش برای منزل

۴- و اما مزیت آخر در خصوص تاثیر سریع این فوم ها است که با استفاده و دستمال کشی در همان لحظه تمام آلودگی ها برطرف خواهد شد و حتی علاوه بر آلودگی، لکه ها را هم به سرعت و در لحظه تمیز می کند و البته این موارد ذکر شده تماما بستگی به برندی دارد که مورد استفاده قرار می گیرد و لازم است جز برندهای مطرح باشد تا علاوه بر تمیز شدن کافی، آسیبی هم برای فرش ها ایجاد نکند.آیا از فوم شست و شو برای فرش استفاده کنیم؟ فوم شست و شو جز مواد شوینده محسوب می شود و مخصوص فرش ها است پس می تواند گزینه ی مناسبی جهت شست و شو های سطحی باشد. انواع فرش ها با فوم سازگاری کامل را ندارند و لازم است مواردی را در خصوص آن ها رعایت کرد که بیش تر در خصوص فرش های دستباف و فرش هایی که بافتی حساس دارند است. اگر فرش دستبافت در منزل دارید بهتر است از این مواد شوینده ها کم تر استفاده کنید چرا که این جنس از فرش ها بافتی حساس دارند و ممکن است در صورت استفاده ی بیش از اندازه دچار آسیب شوند اما فرش های ماشینی تولید شده از الیاف مصنوعی هستند و انواع مختلفی هم دارند و جدا از این موارد تولید شده توسط دستگاه می باشند به همین دلیل دیرتر دچار آسیب می شوند اما باز هم رعایت نکات در خصوص آن ها هم بهتر است انجام شود. فوم های شست و شویی و سایر مواد شوینده های دیگر دارای آنزیم هایی هستند که درصد این آنزیم ها نیز در هر کدام متفاوت است اما با این حال فوم ها که درصد آنزیم کمی دارند هم بهتر است در مواقع مناسب استفاده شوند تا در صورت استفاده ی مکرر فرش ها دچار پوسیدگی و آسیب های جبران‌ناپذیر نشوند. با تمیز کردن فرش ها به روش های طبیعی و معمول از این که بخواهید دائم از فوم شست و شو  مواد شوینده استفاده کنید آسوده می شوید و این قضیه باعث می شود که فرش ها دیرتر نیاز به تعویض و ترمیم در صورت پوسیدگی داشته باشند.

فوم شست و شو بهتر است یا شامپو فرش

هر کدام از این شوینده ها به نوبه ی خود خوب و کابردی هستند اما باید بدانید که برای چه زمان و چه موقعیتی می خواهید از این شوینده ها استفاده کنید. شامپو فرش مزایای مخصوص به خود را دارد و فوم هم به همین صورت اما می توانیم به چند نکته در خصوص هر دوی آن ها اشاره کنیم که شامل موارد زیر می شود:

۱- شامپو فرش را بیش تر در شست و شو های گسترده تر استفاده می کنند و زمانی که فرش کاملا آلوده است برای بهتر تمیز شدن مورد استفاده قرار می دهند اما فوم برای تمیز کردن جزئی است به خصوص در زمان هایی که لکه بر روی فرش ایجاد شده است به سرعت با استفاده از فوم می توان به رفع لکه پرداخت.

۲- میزان آنزیم شامپو فرش به نسبت فوم بیش تر است به همین دلیل قدر پاک کنندگی بالا تری دارد اما لازم است به اندازه و در شرایط ضروری استفاده شود تا در صورت استفاده ی مکرر فرش دچار آسیب نشود.

۳- فوم حالتی کفی دارد اما شامپو فرش را باید با آب مخلوط کرد و سپس مورد استفاده قرار داد.

فوم شست و شو بهتر است یا شامپو فرش

به طور کلی هر کدام از این دو مورد چه شامپو فرش و چه فوم شست و شو در زمان مناسب و شرایط خوب می توانند بسیار کاربردی برای فرش باشند و به تمیز شدن آن هم کمک کنند. این را هم در نظر بگیرید که فرش ممکن است در برخی شرایط با هیچ کدام از شوینده ها در منزل تمیز نشود به همین دلیل در این شرایط تنها قالیشویی های معتبر می تواند گزینه ی مناسب باشد چرا که با در اختیار داشتن ابزار آلات مخصوص و دستگاه های مجهز و از همه مهم تر مواد شوینده های با کیفیت و برند به شست و شوی کامل و عمقی فرش ها بپردازند تا در بالا ترین کیفیت و بدون ذره ای آسیب فرش ها شسته و به مشتریان تحویل داده شود. این قالیشویی های معتبر در تمام نقاط تهران موجود است و در هر زمان که احتیاج داشتید می توانید از خدماتشان استفاده کنید.

تماس با ما