پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی فرش در منزل با دستگاه

فرش ها یکی از لوازمی می باشند که در اکثر منازل ایرانی به چشم می خورد. فرش های ایرانی جزو بهترین فرش هایی هستند که طرح های بسیار زیبایی دارند و رنگ آمیزی الیاف و نخ ها با رنگ های بسیار زیبا و درخشانی انجام شده است. همانطور که می دانید فرش ها جزو مهم ترین لوازم در دکوراسیون و چیدمان منزل می باشد و حفظ و نگهداری آن ها برای تمامی افراد بسیار مهم است. شستشوی انواع فرش ها را باید به صورت کاملا تخصصی و اصولی انجام دهیم تا بتوانیم از فرش خود به مدت طولانی استفاده کنیم. فرش ها را می توان به روش های متفاوتی مورد شستشو قرار دهیم و یکی از بهترین روش های شستشو انواع فرش ها، سپردن فرش به قالیشویی های مجاز می باشد به دلیل این که در قالیشویی ها فرش با دستگاه های مکانیزه مورد شستشو قرار می گیرند و یکی از خدمات قالیشویی شستشو فرش ها در منزل می باشد. قالیشویی ها برای شستشو فرش ها در منزل به صورت زیر عمل می کنند‌:

۱- برای شستشو فرش ها در منزل قبل از هر چیزی باید با مجموعه هماهنگ کنید تا در یک روز معین و در ساعت خاصی به منزل شما برای شستشو مراجعه کنند.

۲- کارکنان قالیشویی پس از این که به منزل شما آمدند ابتدا اقدام به غبارگیری فرشتان می کنند. قالیشویی برای غبارگیری فرش ها در منزل از جاروبرقی های خاصی استفاده می کنند تا در کمترین زمان به طور کامل گرد و غبار ها را از فرش خارج کند.

۲- پس از خارج شدن گرد و خاک ها، اگر منزل شما فضای باز مانند حیاط، بالا پشت بام و‌‌‌‌… داشته باشد فرش را به محیط مورد نظر انتقال می دهند در غیر این صورت فرشتان را در منزل با استفاده از دستگاه ها مورد شستشو قرار می دهند.

۳- پس از این که فرشتان را به فضای باز منتقل کردند، فرش را با استفاده از دستگاه کاملا خیس می کنند و سپس با شوینده های مخصوص مورد شستشو قرار می دهند‌. در این روش برای شستشو فرش ها از دستگاه های دستی استفاده می کنند تا سطح فرش ها به طور کامل شسته شوند. در صورت نداشتن فضای باز فرش توسط دستگاه هایی با مکنده قوی و بدون خیس شدن کامل مورد شستشو قرار می گیرد‌.

شستشوی فرش در منزل با دستگاه

۴- پس از شستشو فرش با شوینده ها، سطح فرش را به صورت حرفه ای آبکشی می کنند تا هیچ اثری از شوینده ها بر روی فرش باقی نماند. به دلیل این که باقی ماندن شوینده ها سبب ایجاد ساییدگی یا پوسیدگی فرش می شود به همین دلیل سعی می کنند تا جایی که می توانند فرش را به طور کامل آبکشی کنند‌

۵- اگر فرشتان را به فضای باز منتقل نکنند، فرش را در منزل با استفاده از دستگاه هایی که نیاز به آبکشی ندارند مورد شستشو قرار می دهند.

قالیشویی در محل

قالیشویی در محل دارای ویژگی های خاص و متفاوتی می باشد که سبب افزایش احساس رضایت مشتریان می شود. ویژگی های قالیشویی در محل شامل موارد زیر می باشد.

۱- یکی از ویژگی های قالیشویی در محل این است که تمامی کارکنان کاملا آموزش دیده و متخصص هستند و در زمینه شستشو سابقه ی بالایی دارند مسولیت شستشو را بر عهده می گیرند تا هیچ آسیبی به عمق فرش شما وارد نشود.

۲- قالیشویی در محل برای شستشو فرش ها، موکت ها و… از شوینده های مناسب و مخصوص استفاده می کنند. نوع شوینده برای شستشو بسیار مهم است و نمی توان فرش ها را با هر شوینده ای مورد شستشو قرار داد به همین دلیل در قالیشویی در محل قبل از شستشو فرش را با شوینده تست می کنند و اگر فرش دچار واکنشی نشد مراحل شستشو را آغاز می کنند‌

۳- قالیشویی در محل، شستشو سطح فرش را با دستگاه هایی انجام می دهند که به سطح فرش هیچ آسیبی وارد نمی‌ کند و فرچه های دستگاه کاملا نرم و لطیف است و سطح فرش را به آرامی مورد شستشو قرار می دهد.

۴- قالیشویی در محل با تضمین مجموعه انجام می شود و قالیشویی ضمانت می دهد که فرش پس از شستشو هیچ آسیبی نمی بیند و مانند روز اول براق و با کیفیت دیده می شود. حفظ کیفیت فرش ها بسیار مهم است به همین دلیل قالیشویی سعی میکنم فرش ها را به گونه ای مورد شستشو قرار دهد که کیفیت فرش ها به هیچ عنوان کم نشود.

قالیشویی در محل

۵- یکی از ویژگی های بسیار خوب قالیشویی در محل این است که برای شستشو فرش ها ابتدا فرش را بررسی می کنند. بررسی فرش به این منظور انجام می شود که اگر مشکلاتی مانند پوسیدگی، ساییدگی، کپک زدگی، پارگی، سوختگی و…. دیده شد ابتدا اقدام به ترمیم آن شود. شستشوی فرش های پوسیده، کپک زده و… نه تنها فرش تمیز نمی شود بلکه فرش به هیچ عنوان تمیز نمی شود و لکه های جدیدی بر روی فرش ایجاد می شود.

۶- قالیشویی در محل با استفاده از شوینده هایی انجام می شود که تمامی لکه هایی که در سطح فرش وجود دارند از بین برده شوند و هیچ اثری از لکه ها باقی نماند.

۷- مورد دیگر در حضور مشتری تنام خدمات صورت می گیرد.

قالیشویی در محل خدمات گوناگونی را نیز بر عهده می گیرد به عنوان مثال:

۱- مبل شویی

یکی از خدماتی که قالیشویی در محل بر عهده می گیرد مبل شویی می باشد. شستشوی انواع مبل ها با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود و بدنه و سطح مبل ها هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

۲- موکت شویی

موکت شویی یکی دیگر از خدماتی می باشد که قالیشویی در محل بر عهده می گیرد و شستشوی انواع موکت ها را به صورت کاملا حرفه ای و اصولی انجام می دهد. یکی از روش های شستشو موکت ها، خشکشویی آن ها می باشد که در این روش شستشوی موکت ها بدون نیاز با آبکشی صورت می گیرد و تمامی آلودگی‌ ها و لکه هایی که بر سطح موکت ها ایجاد شده اند به طور کامل از بین می روند.

۳- بخارشویی

یکی از بهترین خدمات قالیشویی در محل، بخار شویی می باشد. بخارشویی در محل به صورت کاملا حرفه ای و اصولی و توسط افراد مجرب و با سابقه انجام می شود. بخارشویی دیوار، فرش ها، پرده، موکت، تابلو، تشک های خوش خواب و… در کمترین زمان انجام می شود.

۴- شستشوی انواع تابلو ها

تابلو ها انواع مختلفی دارند و با نخ های متفاوتی بافته می شود‌. یکی از ارزشمند ترین تابلو ها، تابلو فرش های دستبافت می باشند که در کشور ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. شستشو یا خشکشویی انواع تابلو فرش های ماشینی، دستباف، ابریشمی و… در محل به صورت کاملا اصولی و توسط کارکنان حرفه ای قالیشویی انجام می شود و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود. قالیشویی در محل با دستگاه های مکانیزه و پیشرفته انجام می شود تا علاوه بر بالا بردن کیفیت کار، سرعت العمل نیز بالا تر برود تا مشتری رضایت کامل را داشته باشد.

 قالیشویی در منزل با دستگاه

گاهی اوقات ممکن است تصمیم به شستشو فرش، موکت، مبل و… خود کنید ولی ترجیح دهید در محل خود یا در منزل خود مورد شستشو قرار بگیرد. یکی از خدمات قالیشویی ها شستشوی در منزل با دستگاه های حرفه ای و مکانیزه می باشد. این گونه دستگاه هایی که برای شستشو در منزل استفاده می شود ویژگی های خاصی دارند به عنوان مثال.

۱- یکی از ویژگی های دستگاه هایی که برای شستشو در منزل انتخاب می شود این است که سرعت عمل بسیار بالایی دارند و شستشو را در کمترین زمان و به صورت حرفه ای انجام می دهد تا مراحل شستشو زمان زیادی را نگیرد.

۲- این دستگاه ها دیر به دیر خراب می شوند و زمانی که برای شستشو انتخاب می شوند کاملا سالم هستند به همین دلیل احتمال خراب شدن فرش ها با دستگاه های خراب وجود ندارد.

۳- اگر دستگاه هایی که برای شستشو انتخاب می شوند خراب شوند می توان به راحتی و در سریع ترین زمان آن را تعمیر کرد تا برای شستشو استفاده شود.

 قالیشویی در منزل با دستگاه

۴- دستگاه های شستشو هیچ آسیبی به عمق فرش وارد نمی کند بلکه به گونه ای فرش را مورد شستشو قرار می دهد که فرش کاملا تمیز و براق شود.

دستگاه هایی که برای شستشو مورد استفاده قرار می گیرند کاملا سالم هستند و قالیشویی های حرفه ای از شستشو فرش و موکت ها با دستگاه های خراب خودداری می کنند به دلیل این که ممکن است دستگاه های خراب در حین شستشو به فرش آسیب جدی وارد کند و سبب آسیب دیدن و کاهش کیفیت و زیبایی فرش شما شوند به همین دلیل شستشو در منزل با دقت کامل انجام می شود.

تماس با ما