پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالی شویی منطقه ۱۴

در گذشته فرش تنها به صورت دستی و توسط نیروی انسانی بافته می شده استاما امروزه با گسترش دانش و فناوری فرش ها با استفاده از دستگاه ها در طرح ها و مدل های مختلف بافته می شود.

فرش در خانه

امروزه از فرش ها به عنوان تابلو نیز استفاده می شود؛ اما از آنجا که طرح‌های ایجاد شده در آن ها دقیق تر و با ظرافت تر می باشد، هزینه های آن نیز بالا خواهد بود.در قالی شویی منطقه ۱۴ یا قالیشویی پیروزی  شستشوی انواع فرش نیز انجام می شود.

چرا قالی شویی منطقه ۱۴ را انتخاب کنیم؟

هریک از ما با در نظر گرفتن سلیقه و نظر شخصی که از آن برخوردار می باشیم، اقدام به انتخاب فرش متناسب برای منزل خود می‌نماییم، که البته ناگفته نماند در این میان به رنگ بندی سایر اجسام خانه نیز توجه زیادی می کنیم و همواره سعی می‌نماییم تا فرشی را انتخاب کنیم که با سایر دکوراسیون داخلی منزل همخوانی و تناسب داشته باشد. وجود فرش ها را بی شک در هر خانه ای می‌توان مشاهده کرد از این رو می‌توان از فرش ها به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای منزل یاد کرد.
حتما پس از اینکه از مرحله انتخاب و تهیه فرش ها عبور می‌کنیم، پس از چندی با مسئله چگونگی شستشوی فرش ها مواجه می‌شویم که از اهمیت بسیار بالایی برخودار است، امروزه بهترین و جدید ترین روشی که برای شستشوی فرش ها موجود می باشد، این است که آنها را به یک مجموعه قالیشویی بسپاریم، البته ناگفته نماند که نه هر مجموعه قالیشویی از این رو می بایست در انتخاب یک مجموعه قالیشویی برای سپردن فرش های خود به آنها دقت زیادی کنید، اهمیت سپردن فرش ها به یک مجموعه قالیشویی معتبر، این است که:

۱- شما نمی‌توانید به هر مجموعه قالیشویی جهت سپردن فرش های خود اعتماد کنید چرا که هستند مجموعه قالیشویی هایی که به صورت غیر مجاز فعالیت های خود را انجام می‌دهند پس در این صورت تضمینی برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

چرا قالی شویی منطقه ۱۴ را انتخاب کنیم؟

۲- در مجموعه قالیشویی های غیر مجاز، شستشوی فرش ها به صورت اصولی انجام نخواهد شد، پس ممکن است آنها از مواد شوینده ای استفاده نمایند که مرغوب نباشد و باعث آسیب رساندن به فرش شود.

۳- از آنجایی که ناظر و نظارتی بر فعالیت های آنها وجود ندارد ممکن است افرادی که در حال فعالیت در این مجموعه می باشند دارای آگاهی و تخصص کافی در خصوص شستشوی فرش ها نباشند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی یک مجموعه قالیشویی معتبر در منطقه ۱۴ بپردازیم، که افرادی که در این محله در حال سکونت می باشند می‌توانند این مجموعه را مورد انتخاب خود قرار دهند چرا که این مجموعه دارای ویژگی هایی همچون:

۱- معتبر بودن این مجموعه

مجموعه قالیشویی منطقه ۱۴ معتبر می باشد، تمامی فعالیت هایی که این مجموعه انجام می‌دهند طبق نظرات اتحادیه قالیشوییان می باشد، پس تمامی فرایند هایی که در این مجموعه انجام می شود، اصولی و قانونی می باشد.

۲- کامل بودن کادر این مجموعه از افراد آموزش دیده و متخصص

این مجموعه کادری متشکل از افرادی است که در زمینه شستشو، ترمیم و بازسازی انواع فرش ها مرحله های آموزشی لازم را دیده اند و آنها را پشت سر گذاشته اند از این رو به صورت اصولی فرایند شستشو‌ی فرش ها را انجام می‌دهند.

۳- مجهز بودن به سیستم تمام مکانیزه

این مجموعه مجهز به دستگاه های تمام مکانیزه مخصوص شستشو‌ی، آبکشی، خشکشویی، و… می‌باشد، از این رو فرایند شستشوی فرش ها به روش مکانیزه و بدون دخالت دست انسان صورت می‌گیرد. همچنین این مجموعه دارای گرمخانه گازی جهت خشک شدن نهایی فرش ها می‌باشد.

۴- استفاده از بهترین مواد شوینده

استفاده از مواد شوینده ارگانیک و مرغوب در فرآیند شستشوی فرش ها امری مهم به شمار می‌رود، چرا که نوع مواد شوینده که ای برای شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد، در عمر و دوام فرش تاثیر گذار می باشد، از این رو قالیشویی منطقه ۱۴ با عقد قرارداد با شرکت های تولید کننده مواد شوینده مرغوب و با کیفیت، در این مورد نیز عملکرد شایسته ای از خود به جای گذاشته است.

شست شوی فرش ابریشمی در قالی شویی منطقه ۱۴

این فرش ها با استفاده از مرغوب ترین نوع ابریشم و توسط نیروی انسانی بافته می‌شود.همین امر سبب افزایش قیمت در آن شده است. در قالی شویی منطقه ۱۴ شست شوی فرش های ابریشم با بالاترین کیفیت کار انجام می شود. برای حفظ ساختار فرش ابریشم باید در هنگام شست شوی آن دقت فراوانی انجام شود. در قالی شویی منطقه ۱۴ برای این کار مهارت ها و تخصص های ویژه ای به کار گرفته می شود.

قیمت در قالیشویی کوی بیمه

برای شست شوی فرش های ابریشم در این مجموعه، از مواد شوینده طبیعی و نیز نرم‌کننده‌ها استفاده می‌شود.استفاده از انواع نرم کننده در هنگام شست شو باعث می شود تا فرش حالت اولیه و نرمی و لطافت خود را حفظ کرده و به همان صورت باقی بماند.

مزیت های استفاده از فرش ابریشم

استفاده از این فرش می تواند زیبایی و جلوه منزل شما راتا حدود چشمگیری افزایش دهد؛ زیرا درخشندگی و لطافت این فرش در میان سایر فرش های جهان، بی نظیر و منحصر به فرد می باشد. زیرادرخشندگی و لطافت این فرش در میان سایر فرش های جهان بی نظیر و منحصر به فرد می باشد. همچنین از فرش ابریشم هیچ گونه پرزی خارج نمی شود. برخی از افراد نسبت به پرز فرش ها حساس دارند و این پرز ها را برای آنها ایجاد بیماری می‌کند.

فرش ابریشمی

همچنین فرش ابریشم با گذشت زمان خاصیت اولیه و درخشندگی خود را حفظ می کند. مزیت دیگر فرش ابریشم این است که هیچ گونه الکتریسیته ای از آن خارج نمی شود. بزرگ ترین و مهم ترین عیب فرش ابریشم،  شست شوی آن می باشد.که باید به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شود. در غیر این صورت فرش شما به صورت جدی آسیب خواهد گرفت.

 

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما