پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالی شویی غرب

شست و شوی فرش ها و قالی ها از قدیم در منازل انجام می شد. اما امروزه با روی کار امدن دستگاه ها و ماشین الات مخصوص شست و شو در قالی شوئی ها این کار با دقت و سرعت بیش تری شسته می شود و نکته ی مهمی که در این زمینه وجود دارد، این است که فرش ها در انواع مختلفی از جنس ها و طرح ها هستند.

قالی شویی غرب
دانستن و تشخیص این که فرش ها از چه جنسی هستند، بسیار پر اهمیت می باشد تا مواد شوینده ی مخصوص هر نوع و جنس از فرش ها مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل همیشه پیشنهاد می شود که فرش ها و قالی ها و حتی مبلمان به مراکز مخصوص و قالی شویی ها برده شود تا به درستی وتمیزی این کار به انجام برسد. همه ی این مواردی که گفته شد در قالیشویی در غرب تهران به درست ترین شکل ممکن و در بالا ترین کیفیت انجام می شود.

در شرایطی که نیاز به خدمات قالیشویی در محل دارید می‌توانید به قالیشویی هایی که شستشوی فرش در محل انجام می‌دهند سفارش قالیشویی دهید. اگر نیاز به شستن موکت (خشکشویی موکت در محل) داشته باشید یا شستن فرش راه پله ها که به زمین چسبیده هستند، بهتر است به‌سراغ خدمات قالیشویی در محل بروید. در این صورت هزینه خشکشویی فرش ماشینی در محل و خشکشویی فرش دستباف در محل کمی بیشتر از هزینه قالیشویی معمولی خواهد بود.

قالیشویی فرش ابریشمی 

این فرش های بسیار حساس و زیبا از همه لحاظ از جمله شست و شو و رفوگری و … با سایر فرش ها کاملا متفاوت بوده و نحوه ی عمل آن ها بسیار مختلف است به همین دلیل شست و شوی فرش های ابریشمی کار راحت و از همه مهم تر کار هر قالی شویی نمی باشد. قالی شویی غرب از جمله قالی شویی های مطرح تهران است که با بهره گیری از جدید ترین روش ها و دستگاه ها فرش های ابریشمی با هر طرحی را در بالاترین کیفیت شست و شو داده و این مورد در زمینه ی تمام جنس فرش ها نیز صدق می کند.
به طور کلی در قالی شویی غرب، یکی از مهم ترین ابزار کار جهت شست و شو مواد شوینده ها هستند که با توجه به متنوع بودن جنس و طرح های فرش و قالی ها این مواد شوینده ها نیز متفاوت بوده و دقیقا مطابق هر جنس از فرش استفاده می شود. در قالی شویی غرب هم جهت شست و شوی فرش های ابریشمی از مواد شوینده های کاملا متناسب و معتبر استفاده می شود و فرش در بالاترین کیفیت و درصد اسیب رسانی بسیار کم شسته می شوند.

شست و شوی فرش ابریشمی در قالی شویی غرب تهران
حتی در صورت وجود لکه بر فرش های ابریشمی در ابتدا به پاک کردن لکه ها پرداخته می شود. چرا که مواد شوینده ی مخصوص شست و شو با مواد شوینده ی مخصوص لکه برداری متفاوت می باشد. قالی شویی غرب در زمینه ی شست و شوی فرش های ابریشمی دارای تخصص بوده و فرش ها را به صورت کاملا مرتب و تمیز و البته لول شده در مدت زمان کوتاه به مشتریان خود تحویل می دهد.

شست و شوی اختصاصی تابلو فرش ها

از جمله خدماتی که در قالی شویی غرب انجام می شود، شست و شوی تابلو فرش ها می باشد که البته جز امتیازات ویژه ی این قالی شویی هم می توان حساب کرد. که البته شست و شوی تابلو فرش ها نیز همانند شست و شوی فرش دارای یک سری نکات کلیدی می باشد که رعایت آن بسیار پر اهمیت می باشد. در شست و شوی تابلو فرش ها با توجه به جنسی که تابلو فرش دارد مواد شوینده ی مخصوص استفاده می شود و تابلو فرش ها نیز دارای ابعاد و سایز های مختلفی هستند که در این قالی شویی شسته می شوند.

شست و شوی تابلو فرش ها
امروزه با پیشرفت های بیشمار در اکثر منازل و دیزاین های منازل از تابلو فرش ها استفاده می شود. به همین دلیل تابلو شویی نیز جز خدماتی نسبتا ضروری محسوب می شود که در برخی از قالی شویی ها از جمله قالی شویی غرب تهران به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود و حتی در برخی موارد این امکان وجود دارد که  تابلو فرش ها دچار آسیب باشند.  که در ابتدا ضروری است که به تعمیر آن پرداخته شود و سپس کار شست و شو انجام شود.

معتبرترین قالی شویی غرب

قالی شویی معتبر می توان این گونه توصیف کرد که تمام خصوصیات و ویژگی های مطلوب و مرغوب یک قالی شویی کامل و مجزا را دارا باشد و هم چنین دارای  دستگاه های مجهز و مدرن و مواد شوینده های با کیفیت باشد تا بتواند در دسته ی قالی شویی های معتبر و شناس قرار بگیرد؛ چرا که امروزه با توجه به وجود فرش ها در جنس و طرح های متنوع، شست و شوی آن ها کمی سخت تر بوده و نیازمند دقت و حوصله ی بیش تری است و البته دستگاه های مجهز تری و روش های امروزی تری را جهت شست و شو می خواهد.

معرفی یک قالی شویی معتبر
پس برای انتخاب قالی شویی معتبر، لازم است که از جهات مختلف آن را بسنجیم و البته کمی هم مورد تحقیق قرار دهیم تا با خیالی اسوده فرش ها را به آن مکان بسپاریم که یکی از قالی شویی های معتبر، قالی شویی غرب است که تمام ویژگی های مطلوب و مرغوب یک قالی شویی را دارد و به راحتی می توان از خدمات آن بهره برد.

خدمات قالیشویی غرب

خدمات قالی شویی غرب معمولا در ارتباط با شست و شوی انواع فرش ها با هر جنس و طرحی، شست و شوی انواع مبلمان که همان مبل شویی است، شست و شوی انواع تابلو فرش ها در هر ابعاد و سایز و البته با هر جنس و طرحی، انجام انواع تعمیرات فرشی و مبلی و تابلو فرشی و… می باشد.

خدمات قالیشویی غرب
هم چنین این قالی شویی به علت اتوماتیک بودن دستگاه هایش تا حد زیادی از اتلاف آب و انرژی و از همه مهم تر وقت جلوگیری کرده است و فرش های مشتریان را در کوتاه ترین زمان به دستشان می رساند که این مورد جز خدمات و امتیازات مفید این قالی شویی محسوب می شود.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما