پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی شادمان

 یکی از این قالی‌شویی‌های معتبر، قالی‌شویی شادمان می‌باشد که در منطقه غرب تهران، نزدیک به خیابان ستارخان واقع شده‌است. از ویژگی‌های این قالی‌شویی، استفاده از دستگاه‌های به‌روز و مدرن می‌باشد. که این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هیچ‌گونه فشاری به فرش وارد نمی‌شود و فرش از هر نظر محافظت می‌شود. تمامی خدماتی که این قالی‌شویی انجام می‌دهد زیر نظر اتحادیه می‌باشد و از طرف اتحادیه دارای مجوز می‌باشد.

قالیشویی شادمان
بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت فرش خود را به این قالی‌شویی بسپارید و از نحوه‌ی کار آن‌ها و مطمئن باشید. قالی‌شویی شادمان یک مجموعه‌ی وسیعی می‌باشد که کارکنان زیادی در آن استخدام شده‌اند و این کارکنان بیشتر،بر روی کار دستگاه‌ها نظارت می‌کنند و اگر مشکلی برای دستگاه‌ها به ‌وجود آمد، آن‌ها را تعمیر می‌کنند و تمامی خدمات شستشوی فرش و مبلمان در مجموعه  قالی‌شویی های اتواتیک مانند قالیشویی پرند، بدون دخالت نیروهای انسانی انجام می‌شود.

جنس فرش دستباف، کاملا متفاوت از فرش ماشینی است، پس شست و شو آنها هم متفاوت از یکدیگر است. قالیشویی متخصص فرش ها را دسته بندی می کند و بهترین مواد شوینده و اصولی ترین روش را برای هر کدام به کار می گیرد.

خدمات قالی‌شویی شادمان

۱- شستشوی انواع فرش

قالی‌شویی شادمان در شستشوی انواع فرش مهارت دارد، به صورتی که برای هر کدام از فرش‌های دستباف، ابریشمی و همچنین فرش‌های ماشینی از روش‌های مخصوص استفاده می‌کند و هم چنین مواد شوینده‌ای که برای این فرش‌ها به کار برده می‌شود متفاوت می‌باشد. برای این کار فرش‌های دستباف را از فرش‌های ماشینی جدا کرده و با توجه به حساسیت فرش‌های دست‌باف، از مواد شوینده‌ای استفاده می‌کند  که میزان ترکیبات شیمیایی در آن‌ها کمتر باشد و دارای آنزیم‌هایی باشد که میزان پاک‌ کنندگی آن بالا باشد وباعث تداخل رنگ‌ها نشود.

۲- خدمات مربوط به شستشوی مبل

قالی‌شویی شادمان خدمات مربوط به شستشوی مبل را نیز انجام می‌دهد. با توجه به نوع مبلمان ازدستگاه‌های مخصوص و همچنین روش‌های متفاوتی برای شست‌وشوی مبلمان استفاده می‌کند و اکثراً این کار را در منزل انجام می‌دهند. مگر این‌که خود مشتری اجازه این کار را به آن‌ها ندهد و مجبور باشند که مبلمان را به محل دیگری انتقال داده و کار شستشو را انجام دهند.

خدمات قالی‌شویی شادمان

 ۳- رفوگری فرش

درصورتی‌که فرش شما قبل ‌از این‌ که مورد شستشو قرار بگیرد، دارای پارگی باشد ابتدا در قالی‌شویی شادمان آسیب‌هایی که به فرش وارد شده ‌است ترمیم می‌شود و سپس در دستگاه‌ها برای شستشو قرار می‌گیرد. ترمیم قبل‌ از شستشوی فرش باعث می‌شود که میزان پارگی در فرش بر اثر شستشو بیشتر نشود و بافت آن بیشتر از هم باز نشود. ترمیم فرش، توسط کارشناسان این مجموعه صورت می‌گیرد تا کوچک‌ترین مشکلی برای فرش به وجود نیاید و ظاهر آن به‌خوبی حفظ شود و اثری از ترمیم بر روی آن مشاهده نشود.

خشک کردن فرش‌ها در قالی‌شویی شادمان

حتما هریک از ما زمانی که صحبت از شستشوی فرش ها پیش می آید، به یاد روش های قدیمی و سنتی که برای شستشوی فرش ها به کار می‌گرفتیم، خواهیم افتاد، چراکه در کمی پیش تر تنها یک روش برای انجام شستشوی فرش ها وجود داشت، و آن هم این بود که فرش ها را به کمک اعضای خانواده در حیاط یا پارکینگ خانه ها انتقال داده، و با به کار گیری مواد شوینده شستشوی آنها را انجام داده، و بعد از اینکه فرایند شستشوی آنها به پایان می‌رسید، آنها را بر روی یک دیوار بلند پهن می کردند، تا در مقابل نور خورشید قرار بگیرند و خشک شوند.
که معمولا پس از اتمام این فرایند و خشک شدن فرش ها، افراد با نتیجه مطلوبی مواجه نمی‌شدند، چرا که احتمال زیادی وجود داشت که فرش ها دچار مشکلات و یا صدماتی همچون، زرد شدن، تغییر رنگ در قسمت های مختلف فرش، پاره شدن و… شوند که سبب شود تا همه زحمات افراد از بین برود. از این رو پس از به روی کار آمدن مجموعه قالیشویی های پیشرفته و معتبر در همه شهرها و نواحی مختلف احتمال وقوع چنین صدمات و اتفاقاتی به حداقل رسید‌.

خشک کردن فرش‌ها در قالی‌شویی شادمان
تفاوت هایی که در خصوص خشک کردن فرش ها پس از اتمام فرایند شستشو در میان گذشته به دست خود افراد، و در حال حاضر در مجموعه های قالیشویی وجود دارد.
همانطور که در پیش تر به آن پرداختیم در گذشته افراد پس از اتمام فرایند شستشوی فرش ها انها را بر روی یک دیوار پهن می‌کردند، تا کامل خشک شوند، اما امروزه در مجموعه قالیشویی های پیشرفته و مکانیزه خشک کردن فرش ها به روش دیگری انجام می‌شود، و آن هم این است که پس از اتمام مراحل شستشو‌ی فرش ها، آنها را درون دستگاه های مخصوص خشکشویی فرش ها قرار می‌دهند، این دستگاه ها با چرخش و حرکات سریع و قدرتمند خود تا حد بسیار زیادی آب موجود درون الیاف فرش را از آن خارج می‌سازند، سپس فرش ها به گرمخانه های گازی انتقال داده می‌شود، تا در این فضای داخلی سرپوشیده، به خوبی خشک شوند.
در مجموعه قالیشویی معتبر شادمان نیز خشک کردن فرش ها به همین منوال صورت می‌گیرد. از آنجایی که خشک کردن فرش ها در کارخانه قالیشویی شادمان به روش مکانیزه و اصولی صورت می گیرد با مزیت های همراه است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

۱- جلوگیری از زرد شدن فرش ها

یکی از اصلی ترین دلایلی که در خصوص زرد شدن فرش ها پس از خشک شدن آنها در گذشته پیش می آمد، این بود که افراد برای خشک کردن فرش ها مجبور بودند آنها را در مقابل نور خورشید قرار دهند، که همین امر سبب می شد تا فرش ها زرد شوند، اما در مجموعه قالیشویی معتبر شادمان فرش ها برای خشک شدن در یک فضای سرپوشیده قرار می گیرند، به این ترتیب در هر زمان حتی در مواقعی که هوا بارانی نیز باشد، نیز دیگر لازم نیست نگرانی در جهت خشک شدن فرش های خود داشته باشد.

۲- جلوگیری از تغییر رنگ و پوسیدگی فرش ها

یکی از دلایلی که می‌تواند در چند رنگ شدن و یا تغییر رنگ قسمت های مختلف فرش نقش داشته باشد، این است که فرش ها در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند، از این رو معمولا توصیه می‌شود که در خانه هایی که پنجره های قدی نور خورشید را از خود عبور و به داخل خانه انتقال می‌دهند، برای اینکه فرش ها در معرض این نور قرار نگیرند، از پرده های ضخیم استفاده نمایند، چرا که ممکن است در این صورت قسمت های مختلف فرش دچار تغییر رنگ و یا حتی پوسیدگی شوند، پس با توجه به این موضوع می توان به این مسئله پی برد که هرگز نباید این روش را برای خشک شدن فرش ها به کار گیریم.

قالی شویی تمام اتوماتیک شادمان

۱- نحوه برخورد مناسب

یک قالیشویی برای اینکه بتواند نظر مشتری را به سمت خود جلب کند، باید به تمامی سوال سوالات مشتری به‌خوبی پاسخ دهد و این حق را به مشتری بدهد که که باید از لحاظ قالی‌شویی مطمئن شود تا بتواند فرش خود را با اطمینان به آن‌ها بسپارد .

۲- وقت‌شناس بودن

یکی از مسائلی که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد، این است که فرش به‌موقع از آن‌ها تحویل گرفته شود و سر موعد به آن‌ها تحویل داده شود و یک قالی‌شویی معتبر ،قالی‌شویی می‌باشد که برای وقت مشتری ارزش قائل باشد و فرش را سر موعد مقرر به آن‌ها تحویل دهد تا مشتری بتواند به تمام برنامه‌ ریزیهای خود، عمل کند.

۳- داشتن مجوز از اتحادیه

اولین گزینه‌ای که اعتبار یک قالی‌شویی را تعیین می‌کند داشتن مجوز از طرف اتحادیه می‌باشد. شما می‌توانید با یک تماس با اتحادیه از اعتبار آن قالی‌شویی، مطمئن شوید و با خیال آسوده فرش را به قالی‌شویی بسپارید و همچنین  قالی‌شویی‌ها اگر دارای مجوز باشند در زمان تحویل فرش به شما فاکتوری ارائه می‌دهند که در این فاکتور یک‌ بند وجود دارد که مربوط به بیمه فرش می‌باشد و چنانچه فرش در زمانی‌که به آن‌ها سپرده می‌شود دچار صدمه شود آن قالی‌شویی موظف است خسارت مربوط به فرش را پرداخت کند.

معرفی یک قالی‌شویی معتبر

۴- لباس مخصوص برای کارکنان

تمامی کارکنان یک قالی‌شویی باید دارای یک لباس مخصوص باشند. که به‌صورت رسمی از این لباس‌ها در موقع کار استفاده کنند و همچنین ماشین‌هایی که برای حمل‌ونقل فرش استفاده می‌شوند باید دارای آرم شرکت و همچنین شماره‌تلفن شرکت باشند تا مشتری بتواند به‌راحتی به آن‌ها اطمینان کرده و فرش را به آن‌ها بسپارد.

۵- داشتن کانال ارتباطی با مشتری

یک قالی‌شویی برای‌اینکه بتواند اعتماد مشتری را جلب کند، باید دارای پیچ‌های باشد تا افراد بتوانند به‌راحتی نظر خود را در مورد نحوه شست‌وشوی آن قالی‌شویی بیان کنند و همچنین مشتریان جدید با خواندن نظرات سایر مشتریان بتوانند یک انتخاب خوب داشته باشند.

قالی‌شویی شادمان یک قالی‌شویی معتبر است که تمامی  این ویژگی‌ها را دارا می‌باشد و حتی به‌ صورت بیست و چهار ساعته به سوالات شما پاسخ‌گو می‌باشد و امکان تحویل فرش را در این زمان، برای مشتریان فراهم کرده‌است.

قالی‌شویی شادمان و شستشوی مبل

 این قالی‌شویی ابتدا نوع مبل را مشخص کرده و سپس از دستگاه‌های مخصوص و همچنین مواد شوینده‌ای که باعث آسیب به بافت مبلمان شما نشود، خدمات شستشو را به‌خوبی در منزل شما انجام می‌دهد؛ به گونه‌ای که کوچک‌ ترین به‌ هم‌ ریختگی متوجه منزل شما نشود و این کار توسط افراد حرفه‌ای به‌ صورت سریع انجام میگیرد و نهایت حدود دو ساعت وقت برای شستشوی مبلمان در نظر می‌گیرند.

مبل شویی در قالی‌شویی شادمان
افراد این مجموعه از تجربه کافی برخوردار هستند و برای هر گونه لکه که بر روی مبل شما وجود دارد از یک راهکار ویژه استفاده می‌کنند تا آسیبی به رنگ مبل و ظاهر آن وارد نشود. همچنین این قالی‌شویی، خدمات مربوط به رفو کردن مبل را نیز انجام می‌دهد و درصورتی‌که مبل شما دچار خراشیدگی و یا پارگی باشد در کوتاه‌ ترین زمان به تعمیر مبل می‌پردازند به گونه‌ای که کوچک‌ ترین اثری از ترمیم بر روی مبل نمایان نباشدواین نشان‌دهنده مهارت کارکنان این قالی‌ شویی می‌باشد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما