پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالی شویی در فلاح

فرش یکی از وسایلی است که برای افراد خانه بسیار با اهمیت می‌باشند و به تمیزی آن بسیار اهمیت می‌دهند و باید به گونه‌ای از فرش مراقبت شود تا  آسیب به بافت و الیاف آن وارد نشود و تا زمانی‌که از آن استفاده می‌شود از زیبایی بهره‌مند باشد. درمسئله تمیز بودن فرش، علاوه‌بر این‌ که در منزل باید از آن مراقبت کنیم باید در هنگام شستشو مراقب باشیم که آن را به قالی‌شویی‌هایی واگذار کنیم که کیفیت شستشوی آن‌ها بالا باشد.

قالیشویی فلاح
اما اگر ساکن شهر تهران هستید و به‌دنبال یک قالی‌شویی معتبر می‌باشید که فرش شما را بدون کوچک‌ترین آسیبی به دستتان  برساند؛ باید متذکر شویم که چندین قالی‌شویی معتبر در محله فلاح تهران وجود دارد که دارای سابقه کاری و کیفیت کار می‌باشند، یکی از این قالی‌شویی‌ها قالی‌ شویی فلاح و قالیشویی آذری فلاح می‌باشد.

خدمات و امکانات قالی‌ شویی فلاح

یکی از مسائلی که برای بسیاری از قالی‌ شویی‌ها اهمیت دارد، این است که خدمات آن‌ ها بسیار پیشرفته باشد و بتوانند تقریباً تمامی زمینه‌های شستشو را تحت پوشش قرار دهند و باعث جلب مشتریان بیشتری شوند. قالی‌شویی فلاح،نیز از آن دست قالی‌شویی‌هایی می‌باشد که خدمات متنوعی را در زمینه شستشو دارد. از جمله خدمات این قالیشویی،شستشوی فرش ماشینی، شستشوی فرش‌های دستباف، انواع تابلو فرش ،مبل شویی و موکت شویی می باشد.

خدمات قالی شویی

این قالی‌شویی سعی بر آن دارد که از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرد؛ که هر گونه خدمات آن،بدون کوچک‌ ترین کاستی انجام بگیرد و هم چنین این قالی‌شویی خدمات مربوط به رفوگری فرش و مبل را نیز انجام می‌دهد و هزینه آن را اضافه بر هزینه شستشو دریافت می‌کند. باید خاطر نشان شد که هزینه تمامی این خدمات، طبق نرخ اعلام‌ شده توسط اتحادیه صورت می‌گیرد و هیچ‌ گونه هزینه اضافه را بر مشتری تحمیل نمی‌کنند. علاوه‌براین، قالی‌شویی در زمان تحویل فرش، رسیدی را به شما تحویل می‌دهد که در آن تضمین می‌دهد که هیچ‌گونه آسیبی به فرش وارد نشود و چنانچه فرش دچار آسیب شود  خسارت آن را پرداخت کند.

رفوگری مبل در بهترین قالی‌ شویی 

با توجه به شرایط اقتصادی امروز، تهیه مبل جدید هزینه زیادی را به‌ همراه دارد و اکثر افراد ترجیح می‌دهند همان مبل‌های قدیمی را با مقداری هزینه مانند روز اول نو و تمیز کنند. اما تعمیرات مبل به صورتی می‌باشد که یا می‌توانیم تمام پارچه روی مبل را تعویض کنیم و یا همان قسمتی از مبل که دچار آسیب شده‌ است را با رفو کردن ترمیم کنیم. برای ترمیم این مبل ها به شیوه زیر رفوی آن انجام می‌گیرد. در مورد مبل‌ های چرم اگر آسیب‌ دیدگی آن کوچک می‌باشد، باید سریعاً برای ترمیم آن اقدام کنیم چون در صورتی که این آسیب‌ دیدگی بیشتر شود و سوراخ آن بزرگ‌تر شود، ممکن است دیگر نتوان آن را رفو کرد.

باید پارچه چرمی که مانند پارچه مبل می‌باشد را بزرگ‌ تر از  قسمت آسیب‌ دیده مبل برش زده و این پارچه را بر زیر مبل قرار می‌دهیم و سپس بر روی آن نیز تکه چرم دیگری قرار می‌دهیم و با استفاده از چسب‌ های مخصوص، چرم  را بر روی مبل ثابت می‌کنیم.  به‌ طوری‌ که هیچ‌ گونه اثری از رفو بر روی سطح مبل مشخص نباشد. 

رفوگری مبل در قالی‌ شویی فلاح

در مورد مبل‌ های راحتی و پارچه ای نیز تقریباً رفو به‌ همین صورت انجام می‌گیرد و باید پارچه‌های قابل‌استفاده برای رفوی مبل، همرنگ پارچه اصلی مبل باشد. پس به این نتیجه می‌رسیم که می‌توانیم با رفو کردن مبل بدون این‌ که کوچک‌ترین اثری از تکه‌ های پارچه بر روی آن مشخص باشد با کمترین هزینه به نتیجه مطلوبی برسیدو بتوانید از همان مبل در مدت‌ زمان بیشتری استفاده کنید.

شستشوی انواع تابلو فرش

همان‌ طور که می‌دانید تابلو فرش جزو دسته فرش‌هایی می‌باشد که جنبه تزئینی دارد و مانند بقیه فرش‌ها، در معرض رفت‌ و آمد نمی باشد؛ اما در مدت‌زمان طولانی بر روی آن گرد و غبار می‌نشیند و یا لکه‌ های چربی ممکن است بر روی آن جمع شود. که باید اقدام به شستشوی آن کنیم چون درصورتی‌ که این گرد و غبار بر روی فرش ماندگار شود، به بافت‌ های آن آسیب می‌رساند. برای شستشوی تابلو فرش ها می‌توانیم به روش‌ های سنتی در منزل آن‌ ها را شستشو دهیم؛ که در این روش با توجه به این‌ که از بافت تابلو فرش آگاهی نداریم، ممکن است  تابلو فرش دچار رنگ دهی شود و یک آسیب جدی به آن وارد شود و دیگر قابل ترمیم نباشد. بهتر است که شست‌ و شوی تابلو فرش را به یک قالی‌ شویی معتبر بسپارید که بدون کوچک‌ ترین آسیبی آن را شستشو دهد و هیچ مشکلی برای آن به وجود نیاید.

شستشوی انواع تابلو فرش
اگر تابلوفرش شما  جز آن دسته از  تابلو فرش هایی می‌باشد که  دستباف و اصیل می‌باشند، به‌ احتمال زیاد در پشت آن درمورد مشخصات فرش توضیح داده شده‌است که قالی‌شویی ها با توجه به مشخصات اقدام به شستشوی فرش می‌کند. از خوبی‌های این  برچسب‌های تابلو فرش این است که می‌توان با توجه به نوع بافت تابلوفرش، ماده‌ی شوینده‌ی مخصوص آن را استفاده کرده بدون این‌که رنگ پس دهد و از نظر زیبایی با مشکل مواجه شود.

 مراحل شستشوی مکانیزه فرش در قالی‌ شویی فلاح

این قالی‌ شویی سعی بر آن دارد که از دستگاه‌های مکانیزه که با توجه به تکنولوژی، به‌ روز می‌شوند، استفاده کند تا با سریع‌ ترین روش و کوچک‌ ترین آسیب به فرش‌ ها، شست‌ و شوی آن‌ ها را انجام دهد. برای این کار به‌صورت زیر عمل می‌نماید.

۱.زدودن گرد و غبار از روی فرش

برای‌ اینکه شستشوی فرش به‌ خوبی انجام بگیرد، ابتدا باید گرد و غبار را از فرش جدا کنیم. که این اینکار توسط دستگاه‌ های لرزه‌ای صورت می‌گیرد و با لرزش‌هایی که به فرش وارد می‌شود باعث می‌شود که گرد و غبار از فرش جدا شود.

۲.آب‌گیری کامل فرش

در این مرحله تمامی سطح فرش را آب‌ گیری می‌کنند تا مواد شوینده به‌ خوبی بر روی فرش کشیده شود .

۳.شستشوی فرش

در این مرحله از مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنند که مخصوص فرش می‌باشد و کوچک‌ترین آسیبی را به فرش وارد نکند و سپس این مواد شوینده توسط دستگاه‌هایی که دارای برس‌های نرم می‌باشند بر روی فرش کشیده می‌شود و این عملیات تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که تمامی لکه‌ها  از سطح فرش پاک شود .

۴.لکه بری فرش

زمانی‌که  فرش با مواد شوینده شستشو داشته داده شد. امکان دارد که بعضی از لکه‌ها بر روی فرش تمیز نشده باشند که با استفاده از مواد مخصوص این لکه‌ها ،آن‌ها را از سطح فرش پاک می‌کنند.

۵.خشک کردن فرش

یکی از مهم‌ترین مراحل شستشوی فرش، شیوه خشک کردن آن می‌باشد، که این خشک کردن باید به‌صورت اصولی انجام بگیرد که به بافت‌های فرش آسیبی وارد نشود. قالی‌شویی فلاح توسط گرم‌خانه‌های مجهز این کار را انجام می‌دهد و این خشک کردن به‌صورت سریع انجام می‌شود و هیچ‌گونه رطوبتی در فرش باقی نمی‌ماند که باعث رشد باکتری‌ها در فرش نشود.

۶.رفوگری فرش

اگر قسمتی از فرش آسیب‌دیده باشد و یا این‌که ریشه‌های آن پاره‌شده باشند. این قالی‌شویی با رفوگری این آسیب‌دیدگی‌ها را ترمیم می‌کند به‌ طوری‌ که هیچ‌ گونه اثری از پارگی بر روی فرش مشخص نباشد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما