پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در کاشانک

قالیشویی در کاشانک یکی از کارخانه های قالیشویی می باشد، که طرفداران زیادی دارد و مراجعه کنندگان زیادی به این قالیشویی مراجعه می کنند. قالیشویی در کاشانک با وجود سابقه کم، طرفداران زیادی پیدا کرده است. قالیشویی در کاشانک با ارائه انواع خدمات به مشتریان به فکر رفاه آن ها می باشد. خدماتی مانند:

۱- مبل شویی

یکی از خدماتی که قالیشویی در کاشانک به مشتریان خود ارائه داده است، مبل شویی می باشد. مبل شویی در قالیشویی در کاشانک به دو صورت انجام می شود‌.

مبل شویی در کارخانه

در قالیشویی در کاشانک، مبل شویی در کارخانه با دستگاه های مخصوص انجام می شود و مبل پس از شستشو هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

مبل شویی در منزل

یکی از خدماتی که قالیشویی در کاشانک به مشتریان خود ارائه داده است، شستشو مبل ها در منزل مشتریان می باشد، که در روز مشخصی به منزل شما مراجعه می کنند و مبل هایتان را با دستگاه مخصوص و شوینده های خاصی شسته می شود، تا مبل پس از شستشو فوم آن هیچ آسیبی نبیند.

در قالیشویی در کاشانک، انواع مبل های کلاسیک، استیل، ال، راحتی، سلطنتی و… مورد شستشو قرار می گیرند و مانند روز اول براق و تمیز می شوند.

قالیشویی در کاشانک

۲- شستشو انواع فرش ها

در قالیشویی در کاشانک، انواع فرش های ماشینی، دستباف، کنفی، قالیچه های بزرگ و کوچک، تابلو فرش ها و… مورد شستشو قرار می گیرد. شستشو فرش های دستبافت در قالیشویی در کاشانک با مواد شوینده مخصوص انجام می شود، تا فرش پس از شستشو هیچ گونه آسیبی از قبیل رنگ دادگی، رنگ پریدگی، تداخل رنگی و… نشود. همچنین شستشو فرش های ماشینی و دیگر فرش ها در قالیشویی در کاشانک و قالیشویی آجودانیه به بهترین روش انجام می شود.

۳- شستشو انواع پرده ها و موکت ها

شستشو انواع پرده های زبرا، کرکره ای، پلیسه ای و‌‌‌‌… با شوینده های مخصوص انجام می شود، تا پرده پس از شستشو کاملا تمیز و براق شود. همچنین شستشو انواع موکت ها با دستگاه های مخصوص و با روش های مخصوص انجام می شود‌.

۴- سفید کردن ریشه ها

گاهی اوقات ممکن است تصمیم بگیرید، فرش هایتان را خودتان در منزل بشورید، ولی می بینید که فرش پس از شستشو و خشک شدن، ریشه های آن دچار زردی می شوند و ظاهر و نمای خود را از دست می دهد. اگر دچار چنین مشکلی شدید، می توانید به قالیشویی در کاشانک برای سفید کردن ریشه های فرش خود مراجعه کنید. سفید کردن ریشه ها با مواد شوینده مخصوص انجام می شود و ریشه های فرش کاملا سفید و براق می شوند.

قالیشویی در کاشانک بهترین قالیشویی در تهران

قالیشویی در کاشانک جزء بهترین قالیشویی های تهران می باشد به دلیل این که:

۱- خوش قول هستند.

قالیشویی در کاشانک فرش ها را دقیقا سر زمان موعد به شما تحویل می دهند و قبل از تحویل فرش ها با شما تماس می گیرند و در ساعت مشخصی به منزل شما مراجعه می کنند.

۲- سیستم حمل و نقل

یکی از ویژگی هایی که سبب شده قالیشویی در کاشانک جزء بهترین قالیشویی های تهران شود، وجود سیستم حمل و نقل می باشد، به دلیل این که باعث می شود که وقت و زمان مشتری در ترافیک های تهران هدر نرود.

قالیشویی در کاشانک بهترین قالیشویی در تهران

۳- استفاده از شوینده های مرغوب

قالیشویی در کاشانک به هیچ عنوان از شوینده های نا مرغوب و بی کیفیت برای شستشو فرش ها استفاده نمی کند. برای شستشو فرش ها از شوینده های مخصوص استفاده می شود و نسبت به شرایط و جنس فرش شوینده ها متغییر می باشد، به طور مثال نمی توان از شوینده ای که برای شستن فرش های ماشینی استفاده می شود، برای شستشو فرش های دستبافت استفاده کرد. شستشو فرش های دستبافت با شوینده های مخصوصی انجام می شود، تا فرش پس از شستشو هیچ گونه آسیبی نبیند.

۴- استفاده از دستگاه های مخصوص

برای شستشوی فرش ها از دستگاه های مخصوص و مکانیزه استفاده می شود، تا حین شستشو بافت فرش هیچ آسیبی نبیند، همچنین برای خشک کردن فرش ها از دستگاه های خشک کن پیشرفته ای استفاده می شود، که از ایجاد بو نامطبوع از فرش جلوگیری می شود.

پاک کردن انواع لکه از روی قالی

پاک کردن انواع لکه ها در قالیشویی، به روش های خاصی انجام می شود. معمولا برای پاک کردن لکه ها از محلول های مخصوص استفاده می کنند. پاک کردن انواع لکه در قالیشویی به صورت زیر است.

۱- ابتدا نوع لکه را مشخص می کنند. اگر لکه به وجود آمده ناشی از چربی ها باشد، برای از بین بردن آن شوینده هایی استفاده می شود، که چربی زدا نیز باشند. چربی ها از بافت فرش به راحتی خارج نمی شود و برای پاک شدن نیاز به محلول های قوی ای می باشد.

۲- اگر لکه از آبمیوه و قهوه، نسکافه و‌… به وجود آمده باشد، برای از بین بردن آن به محلول هایی نیاز که با فرمولاسیون های قوی ای تولید شده باشد.

پاک کردن انواع لکه از روی قالی

۳- برای از بین بردن لکه ها قبل از هر چیزی به جنس و نوع فرش توجه می شود، تا هنگام از بین بردن لکه فرش هیچ آسیبی نبیند. آسیب دیدن فرش در هنگام از بین بردن لکه باعث می شود که محل لکه ها به صورت فرو رفتگی شود و از کیفیت فرش کاسته شود.

۴- برای از بین بردن لکه های فرش دستباف، به هیچ عنوان از شوینده های صنعتی استفاده نمی شود. فرش دستباف نسبت به مواد شوینده حساس می باشد و زمانی که با شوینده با فرش برخورد کند، فرش دچار تغییر رنگ می شود. به همین دلیل در قالیشویی ها برای از بین بردن لکه های فرش دستباف از شوینده های دست ساز یا محلول های ملایم استفاده می شود.

رفع سوختگی فرش در قالیشویی مادر

گاهی اوقات ممکن است به صورت ناگهانی سطح فرش بسوزد و دیگر قابل استفاده نباشد. برای از بین بردن محل سوختگی فرش می توانید به قالیشویی مادر مراجعه کنید. قالیشویی مادر با روش های مختلف و اصولی اقدام به از بین بردن سوختگی فرش می کند.

۱- ترمیم فرش

یکی از روش های از بین بردن سوختگی فرش، ترمیم فرش می باشد که توسط بافندگان فرش و زیر نظر متخصصین انجام شود. نحوه انجام ترمیم فرش به این صورت است، که اگر مقدار سوختگی فرش خیلی زیاد باشد، محل سوختگی را از سطح فرش برش می دهند و دوباره قسمت مورد را می بافند. برای بافت آن قسمت از نخ ها و الیاف های مشابه فرش استفاده می شود، تا پس از ترمیم فرش، طرح فرش دچار اختلال نشود. ترمیم فرش با نخ های غیر مشابه باعث می شود، که کیفیت و ارزش فرش کم شود. برای ترمیم فرش ها حتما به قالیشویی های معتبر و حرفه ای مراجعه کنید.

۲- اگر مقدار سوختگی فرش کم باشد، برای از بردن آن با استفاده از قیچی مخصوص سر نخ را قیچی می کنند تا سوختگی نخ ها از بین برود‌‌. این روش زمانی انجام می شود، که سوختگی فرش کم باشد و اگر مقدار سوختگی فرش زیاد باشد، باعث آسیب دیدن سطح فرش می شود.

رفع سوختگی فرش در قالیشویی مادر

۳- اگر محل سوختگی فرش فقط باعث تغییر رنگ فرش شده باشد، برای از بین بردن زردی ان از روش های مختلفی استفاده می کنند.

۱- استفاده از شوینده های سفید کننده

برای از بین بردن زردی سوختگی فرش، از شوینده های سفید کننده قوی استفاده می شود، تا رنگ فرش به حالت اولیه خود بازگردد.

۲- استفاده از محلول های دست ساز

برای از بین بردن لکه سوختگی فرش، معمولا از محلول های دست سازی که توسط متخصصین قالیشویی تولید شده باشد، استفاده می شود.

۳- برای از بین بردن سوختگی فرش، ابتدا به نوع سوختگی و جسمی که فرش توسط آن سوخته شده است توجه می شود. سوختگی فرش به صورت های مختلفی ممکن است، ایجاد شود. به طور مثال سوختگی فرش با ذغال، اتو، سیگار، قابلمه های تفلون و….

برای از بین بردن لکه های سوختگی در قالیشویی به برخی نکات توجه می شود:

۱- برای از بین بردن لکه های سوختگی از مواد شوینده شیمیایی استفاده نمی شود، به دلیل این که باعث ساییدگی سطح فرش می شود و فرش ارزش خود را از دست می دهد.

۲- برای شستشو محل سوختگی در قالیشویی از آب سرد استفاده می شود. زمانی که فرش می سوزد، حساس تر می شود و احتمال آسیب دیدن آن بالا تر می رود و اگر با آب گرم مورد شستشو قرار بگیرد، به راحتی دچار رنگ دادگی می شود، به همین دلیل از آب سرد برای شستن فرش های سوخته استفاده می شود.

۳- اگر فرشتان دچار سوختگی شد، از هر نوع محلول های خانگی استفاده نکنید، به دلیل این که ممکن است باعث آسیب دیدن بیشتر فرش شود. بهترین روش برای از بین بردن سوختگی فرش، تحویل فرش به قالیشویی می باشد.

تماس با ما