پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی نازی آباد

امروزه شستن فرش ها در منزل تقریبا به فراموشی سپرده شده و کمتر کسانی هستند که شستن فرش های خود را در حیاط یا پارکینگ منزل خود انجام دهند. از این رو کارخانه های قالیشویی مورد توجه بیشتری قرار گرفتند و نقش آنها پر رنگ‌ تر شد. چرا که در کارخانه های قالیشویی معتبر شستشوی فرش  ها  با کیفیت بسیار بالاتری انجام می شود؛ زیرا آنها دارای افرادی متخصص و با تجربه در این زمینه می‌باشند.

بهترین قالیشویی در نازی آباد کدام است؟

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص بهترین قالیشویی در نازی آباد، پرس و جو از افراد محلی است. نظرات افرادی که قبلا از خدمات قالیشویی های این محله استفاده کردند، یک راهنمای بسیار خوب برای پیدا کردن بهترین مراکز قالیشویی است

قالیشویی نازی آباد

که بهترین روش برای شستشوی فرش ها را با توجه به نوع جنس شما انجام می دهند. قالیشویی مادر در نازی آباد توانسته است با انجام دادم شستشوی انواع فرش  از جمله دستباف و گل ابریشم،پادری، قالیچه، تابلو فرش ، خشکویی انواع مبلمان و…رضایت مشتریان عزیز را به خود جلب بنماید.

محدوده نازی آباد

محله نازی آباد در منطقه ۱۶تهران واقع شده است. در این محله ۷۰ عدد میدان وجود دارد که بافت آن را نسبت به بقیه محله های این منطقه ظاهری زیبا تر دارد. محله نازی آباد در شمال به محله جوادیه و در غرب به محله خانی آباد شمالی و در جنوب به محله یاخچی‌آباد و بهمنیار و از شرق به علی‌آباد و نازی‌آباد شرقی منتهی می‌شود‌.

ویژگی های قالیشویی مکانیزه 

کارخانه‌ قالیشویی مادر مانند قالیشویی در نازی آباد و قالیشویی آقاجانی دماوند دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان می‌باشد و تعرفه تمام خدماتی که توسط این مجموعه انجام میشود طبق اتحادیه می‌باشد.

۱_این قالیشویی دارای نیروی متخصص و باتجربه و کار بلد در این زمینه می‌باشد که دارای علم و آگاهی کامل در زمینه خدمات به فرش های شما می‌باشند .
۲_همچنین مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه پیشرفته و به روز می‌باشد که از دقت بالایی برخوردار هستند.
۳_تمامی مواد شوینده ای که جهت شستشو از آنها استفاده میکنند مرغوب و کاملا ارگانیک بوده است.

ویژگی های قالیشویی نازی آباد
۴_سوختگی، پوسیدگی ، در رفتگی ریشه ، لکه بری و مشکلات دیگری همچون این قبیل که در کارخانه قالیشویی مادربا کیفیت بالا آنها را مثل روز اول خواهند کرد .
۵_خدمات دیگر مربوط به فرش های نفیس دستباف، گل ابریشم نیز انجام میشود .

شستشو و پرز گیری فرش های دستباف

فرش های دستباف، علاوه بر گران بها بودن دارای ارزش هنری نیز می‌باشند. و در کنار نگهداری از آنها، شستشوی آنها نیز باید با دقت و حساسیت فراوانی انجام شود . شستشوی فرش های دستباف زیر نظر متخصص انجام می شود که هیچ گونه آسیبی به فرش وارد نشود . 

شستشوی فرش دستباف

در کارخانه قالیشویی مادر، تمامی خدمات با نظر متخصص باتجربه انجام میشود. که هیچ آسیبی به فرش وارد نشود و تضمین کیفیت برای شما وجود دارد .

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما